Jump to content

Fluctuatii in mersul motorului


ral

Recommended Posts

In seara asta am observat ca am si mici detonatii in esapament cand nu merge rotund,am sa incerc sa ajung la un tester,dar nu cred ca o sa zica prea multe la modelele astea.

 

Catalizatorul infundat poate da si el mers nereglat al motorului. Oricum, e un punct de verificat.

pai omul spune ca in momentul cand aprinde farurile(mi sa intamplat si mie)are impresia ca scade in ture insa nu indica acul turometrului acest lucru...deci exclus catalizator!parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am masurat in seara asta si bateria,se pare ca totul e in regula cu incarcarea,cu motorul oprit indica 12,1 ceva de genu iar cu motorul pornit 13,6 - 13,7 deci sare din schema asta,am facut si un filmulet cu micile ezitari in teava de esapament.Se poate vede aici
Link to comment
Share on other sites

vezi ca nu ai masa la motor ,verifica cablul de masa intre motor si caroserie

 

Am masa,am verificat cand am masurat si bateria.Am mai gasit un filmulet pe youtube este vorba de un m3 e46 cu o problema la o bobina de inductie,cam acelasi lucru se intampla si la mine,numai ca vibreaza putin mai tare.Din cate stiu la motoarele in 4 cilindrii exista o singura bobina pt toti cilindrii,stiti cumva cum se verifica la astea?

Link to comment
Share on other sites

vezi ca nu ai masa la motor ,verifica cablul de masa intre motor si caroserie

 

Am masa,am verificat cand am masurat si bateria.Am mai gasit un filmulet pe youtube este vorba de un m3 e46 cu o problema la o bobina de inductie,cam acelasi lucru se intampla si la mine,numai ca vibreaza putin mai tare.Din cate stiu la motoarele in 4 cilindrii exista o singura bobina pt toti cilindrii,stiti cumva cum se verifica la astea?

eu la reno megane am 4 bobine de inductie,una pe fiecare piston...mi sa stricat una odata,rezultatul aprox.asemanator ca in filmulet(asa se auzea...fluctuatii) ...dar vreau sa spun ca nu mai poti merge cu masina ma mult de 50-60 km/h...deci daca ar fi bobina nu cred ca ai putea sa mergi cu masina...sau te-ar lasa de tot la un moment dat...eu aceasta usoara fluctuatie o am de aproape 1 an jumatate...si nu i-am dat de cap!

Link to comment
Share on other sites

Azi am curatat ICV (Idle control valve) era destul de murdara,dupa ce am puso inapoi cand am pornit motorul statea turat in 1500rpm iar cand am accelerat a murit,la urmatoarea cheie si-a revenit,e normal sa faca asa prima data dupa curatare?Am mai verificat si debitmetrul am scos mufa,iar motorul a murit,inseamna ca e bun,am verificat bujiile toate au culoare maronie,am verificat furtunul ala mare care intra in debitmetru are mici crapaturi la 2 santuri dar nu cat sa se vada in interior,cand am scos furunul m-am uitat si clapteta de acceleratie,are mici depuneri dar nu cum am vazut in cateva poze pe net,am vrut sa o pun pe tester,dar nu am gasit decat cu obd2,eu am obd1,deci nu am rezolvat nimic :twoup: Ramane sa gasesc un tester sperand ca o sa arate ceva si sa verific catalizatorul.
Link to comment
Share on other sites

Azi am curatat ICV (Idle control valve) era destul de murdara,dupa ce am puso inapoi cand am pornit motorul statea turat in 1500rpm iar cand am accelerat a murit,la urmatoarea cheie si-a revenit,e normal sa faca asa prima data dupa curatare?Am mai verificat si debitmetrul am scos mufa,iar motorul a murit,inseamna ca e bun,am verificat bujiile toate au culoare maronie,am verificat furtunul ala mare care intra in debitmetru are mici crapaturi la 2 santuri dar nu cat sa se vada in interior,cand am scos furunul m-am uitat si clapteta de acceleratie,are mici depuneri dar nu cum am vazut in cateva poze pe net,am vrut sa o pun pe tester,dar nu am gasit decat cu obd2,eu am obd1,deci nu am rezolvat nimic :twoup: Ramane sa gasesc un tester sperand ca o sa arate ceva si sa verific catalizatorul.

ne tii la curent!insa eu sustin ideea ca este de la partea electrica...

Link to comment
Share on other sites

ICV-ul trebuie curatat bine si verificat(pui 12v acolo unde intra mufa si vezi daca inchide si deschide) eu am folosit wd40 la greu pana si-a dat drumu.Neaparat sa verifici cu curent, daca numa te uiti la el nu-i de ajuns.Am avut si eu problema asta si acum imi mere fara probleme.

aceleasi simptome ca si la noi ai avut?

Link to comment
Share on other sites

sal. mi am luat si eu un e36 si al meu face la fel parca ar merge in 3, deci nu merge rotund. dar cand a venit ala de mi a dat o mergea bine motorul. dupa 2 zile am observat ca alternatorul are niste lovituri pe el. si ma gandesc ca de acolo sa fie sa aiba caderile alea... in fine eu nu am incercat sa schimb nimik la ea inca.

:twoup:

la tine este cu totul alceva...la noi nu "zici ca merge in 3"...doar scade un pic in ture cateodata cand sta la relanti,insa acul nu arata sta!deci tu ai cu totul alta problema ,cred! :(

 

Daca incerc sa bag in viteza fara sa calc ambreiajul,am observat ca fluctuatiile si vibratiile se intesifica,turometrul tot fix sta.

eu cred ca este de la partea electrica...am auzit mai multi sa aiba aceasta problema,si s-au apucat sa schimbe haotic fara sa stie deunde ar fi buba,au mers prin diverse service-uri si fiecare mecanic avea o alta parere...deci nu te apuca sa schimbi piese degeaba,bani aruncati aiurea...gratis!

 

Daca incerc sa bag in viteza fara sa calc ambreiajul,am observat ca fluctuatiile si vibratiile se intesifica,turometrul tot fix sta.

eu cred ca este de la partea electrica...am auzit mai multi sa aiba aceasta problema,si s-au apucat sa schimbe haotic fara sa stie deunde ar fi buba,au mers prin diverse service-uri si fiecare mecanic avea o alta parere...deci nu te apuca sa schimbi piese degeaba,bani aruncati aiurea...gratis!

 

 

DAR ATI VERIFICAT SIGURANTELE ? POATE AVETI O SIGURANTA ARSA

 

sal. mi am luat si eu un e36 si al meu face la fel parca ar merge in 3, deci nu merge rotund. dar cand a venit ala de mi a dat o mergea bine motorul. dupa 2 zile am observat ca alternatorul are niste lovituri pe el. si ma gandesc ca de acolo sa fie sa aiba caderile alea... in fine eu nu am incercat sa schimb nimik la ea inca.

:)

...iar cand o sa incepi sa schimbi la ea ,exista posibilitatea sa ai mari surprize...

pai eu tot asta am incercat sa zic ca merge sau ai impresia ca merge in 3

 

ma gandesc sa schimb la ea filt :) re, ulei buji si fise poate astea... in fine dar pe mine ma intoarce de ce e lovit alternatoru ala

 

 

Sigurantele , verifica sigurantele .

Link to comment
Share on other sites

ICV-ul trebuie curatat bine si verificat(pui 12v acolo unde intra mufa si vezi daca inchide si deschide) eu am folosit wd40 la greu pana si-a dat drumu.Neaparat sa verifici cu curent, daca numa te uiti la el nu-i de ajuns.Am avut si eu problema asta si acum imi mere fara probleme.

aceleasi simptome ca si la noi ai avut?

Da, si in plus daca demaram cu viteza 1 puternic imi taia dar asta era din cauza furtunului ala gros de aer care intra in cutia filtrului era fisurat pe partea de jos nici nu se observa pana nu l-am dat jos.Furtunul acela se duce daca ai suportii de motor varza pt. ca motorul tinde sa se culce intr-o parte.Sper sa rezolvati problema.

Link to comment
Share on other sites

noutati ...ceva? :twoup:

mai am o problema mare

motoru meu se aude de parca ar fi pe motorina :| deci e prea zgomotos :| am ascultat azi un motor exact ca al meu si sa moara masa de nu mergea spuma . deci in comparatie cu ala al meau e de 5 ori mai zgomotos si mi a zis un mecanic sa ii cumpar buji si filtru de benzina in primul rand. dar nu se POATE atata zgomot :| da l dreacu de aici mai zicea ceva de turbina nu am inteles eu bine.. dar a zis ca sa ma duc la el la atelier. zi mi te rog de ce face ATATA ZGOMOT ?????????

Link to comment
Share on other sites

am un 316i . la mine imi scade turatia dar imi arata in bord . imi cade pana aproape de zero si se ridica imediat. ma puteti ajuta ?

verifica bushonul de la ulei sa fie inchis corect iar joja pt verificat nivelul de ulei sa fie bine infipta. daca intra aer p`acolo... nu mai merge rotund motorul...

Exact aceleasi simtome le-am avut si eu si mi-a demonstrat un mecanic faza asta.

Link to comment
Share on other sites

am un 316i . la mine imi scade turatia dar imi arata in bord . imi cade pana aproape de zero si se ridica imediat. ma puteti ajuta ?

Furtunul de le debitmetru cum e?

 

Salut,de ceva vreme au aparut niste fluctuatii la motor cu toate ca acul de la turometru sta neclintit,se simte ca nu merge rotund mai ales cand tin mana pe schimbator.Am verificat furtunele de pe la motor si sunt in regula toate,altceva ce sa mai verific?Multumesc

 

Aceeasi treaba si la mine, se simte cel mai bine cand tin mana pe schimbator, sau cand e usa deschisa....

 

Ai gasit problema?

In cazul meu, de 2 ani de cand am masina am acest tremurat, si nu mi-a zis nimeni ce are...

Link to comment
Share on other sites

am un 316i . la mine imi scade turatia dar imi arata in bord . imi cade pana aproape de zero si se ridica imediat. ma puteti ajuta ?

Furtunul de le debitmetru cum e?

 

Salut,de ceva vreme au aparut niste fluctuatii la motor cu toate ca acul de la turometru sta neclintit,se simte ca nu merge rotund mai ales cand tin mana pe schimbator.Am verificat furtunele de pe la motor si sunt in regula toate,altceva ce sa mai verific?Multumesc

 

Aceeasi treaba si la mine, se simte cel mai bine cand tin mana pe schimbator, sau cand e usa deschisa....

 

Ai gasit problema?

In cazul meu, de 2 ani de cand am masina am acest tremurat, si nu mi-a zis nimeni ce are...

 

Nu am mai avut timp sa ma ocup de ea,oricum daca ii dau de capat va tin la curent.Ce am mai observat intre timp,cand o las la relanti pe liber cand apar aceste fluctuatii si totodata vibratii am si un zgomot ca de o tablita desprinsa in partea dreapta dinspre torpedou,zgomot care dispare la calcarea ambreiajului.

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am gandit sa nu fie vreun injector cu probleme... Dar nu le-am testat inca...

 

Tensiunea bateriei are vreo influenta in mersul motorului?

Cu motorul pornit, la relanti, am doar 12.8V. Nu face probleme, porneste de fiecare data, dar la masuratoare arata mai putin decat ar trebui...

Link to comment
Share on other sites

am un 316i . la mine imi scade turatia dar imi arata in bord . imi cade pana aproape de zero si se ridica imediat. ma puteti ajuta ?

Furtunul de le debitmetru cum e?

 

Salut,de ceva vreme au aparut niste fluctuatii la motor cu toate ca acul de la turometru sta neclintit,se simte ca nu merge rotund mai ales cand tin mana pe schimbator.Am verificat furtunele de pe la motor si sunt in regula toate,altceva ce sa mai verific?Multumesc

 

Aceeasi treaba si la mine, se simte cel mai bine cand tin mana pe schimbator, sau cand e usa deschisa....

 

Ai gasit problema?

In cazul meu, de 2 ani de cand am masina am acest tremurat, si nu mi-a zis nimeni ce are...

Aceata problema o am si eu, exact cum zici...azi o sai fac diagnoza sa vad ce o sa iasa, din cate am vazut de pe forum, problema ar fi -catalizator infundat, injector defect, cablu masa motor, sau bobina inductie, sonda foarte mici sanse, are alte siptome, la tine cum a inceput tremuratu asta, asa pur si simplu ?

Link to comment
Share on other sites

cred ca peste 50% de e36 au aceasta problema persistenta...unii posesori nu dau prea mare importanta la aceasta hiba!la mine persista de aprox un an jumatate si nu i-am dat de cap,am pus-o de doua ori pe tester...nimic!imi scade in ture pt 2 secunde cand sta la relantiu,in doua trei ore de stat la relanti scade de aprox 2 ori,si cand aprind farurile,cand porneste ventilatorul de la motor(cateodata)...am verificat ce se putea verifica,fise,bujii,sigurante,catalizator,masa motor...rezultat:nu am gazit nici pana acum cauza...si dupa ce am citit pe diverse forumuri,inclusiv pe acest site,tot nu am gasit o rezolvare! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Eu am rezolvat parte din problema (variatia relantiului si tremuratul la rece) prin inlocuirea catalizatorului, dar nu complet, in sensul ca si la mie mai varioaza cand inchid usile, aprind farurile, porneste ventilatorul la clima, etc. Nici nu o voi rezolva vreodata (absolut sigur), si atata timp cat problema nu e deranjanta o s-o ignor.

 

Si eu am verificat tot ce se putea, testere si nebunii, totul e brici. Pai daca e brici, atunci asa sa fie.

Link to comment
Share on other sites

Aceata problema o am si eu, exact cum zici...azi o sai fac diagnoza sa vad ce o sa iasa, din cate am vazut de pe forum, problema ar fi -catalizator infundat, injector defect, cablu masa motor, sau bobina inductie, sonda foarte mici sanse, are alte siptome, la tine cum a inceput tremuratu asta, asa pur si simplu ?

Nu stiu daca o sa iti iasa ceva pe tester :twoup:

Asa am luat masina, cu tremuratul asta, acu 2 ani. Face la fel ca atunci.

Eu am spart catalizatorul din cauza unui destept. Nici un efect.

Masa motorului, si bobina de inductie nu le-am verificat, bobina nici nu stiu cum se verifica.

Sonda e lenesa tare pana se incalzeste, de iarna trecuta a inceput sa faca figuri, adica trebuie sa o las 1-2 min la relanti, altfel imi moare motorul.

Nu stiu daca ar putea fi de la sonda sau nu, nu am schimbat-o...

 

am verificat ce se putea verifica,fise,bujii,sigurante,catalizator,masa motor...rezultat:nu am gazit nici pana acum cauza...

Injectoarele le-ai verificat?

Link to comment
Share on other sites

Aceata problema o am si eu, exact cum zici...azi o sai fac diagnoza sa vad ce o sa iasa, din cate am vazut de pe forum, problema ar fi -catalizator infundat, injector defect, cablu masa motor, sau bobina inductie, sonda foarte mici sanse, are alte siptome, la tine cum a inceput tremuratu asta, asa pur si simplu ?

Nu stiu daca o sa iti iasa ceva pe tester :twoup:

Asa am luat masina, cu tremuratul asta, acu 2 ani. Face la fel ca atunci.

Eu am spart catalizatorul din cauza unui destept. Nici un efect.

Masa motorului, si bobina de inductie nu le-am verificat, bobina nici nu stiu cum se verifica.

Sonda e lenesa tare pana se incalzeste, de iarna trecuta a inceput sa faca figuri, adica trebuie sa o las 1-2 min la relanti, altfel imi moare motorul.

Nu stiu daca ar putea fi de la sonda sau nu, nu am schimbat-o...

 

am verificat ce se putea verifica,fise,bujii,sigurante,catalizator,masa motor...rezultat:nu am gazit nici pana acum cauza...

Injectoarele le-ai verificat?

bineinteles!au fost primele care au fost verificate...nu au probleme de nici un fel...eu cred ca este ceva la partea electrica!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.