Jump to content

am si e nevoie de o parere sincera din partea voastra


obo86

Recommended Posts

eu mi-am pus 318 din 99 e46 la vanzare cu o suma de 5200 euro si am primt o oferta de un schimb cu un bmw 525 tds din 99 cu suficiente optiuni.(

persoana ar fi interesata de un schimb pe schimb , daca cineva a avut 525tds sa imi dea niste date.,despre consum fiabilitate probleme, preturi piese noi....vrea sa stiu daca se merita sa fac schimbul sau nu .

am pus si 2 poze cu masinile ..

 

astept sfaturi

post-35200-1278309598_thumb.jpg

post-35200-1278309690_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

hmm .... impozitul isi arata coltii deja... :twoup:

motorul de 525TDS e ceva mai slab decat 2.5D ulterior, si nici foarte economic. Cu siguranta ca 2.5D este un motor semnificativ mai economic. Pe de alta parte e destul de fiabil si mai usor/ieftin de intretinut. Turbina fiind simpla, fara geometrie variabila e foarte durabila. Foarte rar am auzit de turbine picate la modelul asta.

Eu am avut e34 cu motorul asta si nu prea aveam medie sub 8.. Vorbesc de o medie mixta pe ce drumuri mergeam eu, cam 80 % in afara localitatii.

Cea problematica e pompa de injectie, injectoare. Sa o verifici cu atentie. Printre cele mai comune probleme e pornirea la cald. Daca porneste greu la cald ai sigur probleme. De regula se duce capul hidraulic sau partea electronica. dar se poate reconditiona, injectoarele curata, reconditiona s.a.m.d

Puna pe cineva sa o conduca si uitate cat fum scoate la talpa.

Verifica debitmetrul sa nu fie mort, e destul de costisitor.

In rest verifica normal ca la orice TDS dupa scurgeri de ulei si altele. Cam astea sunt probleme specifice lui e39 525TDS, in rest ca orice e39 cu bubele lui...

Link to comment
Share on other sites

hmm .... impozitul isi arata coltii deja... :twoup:

motorul de 525TDS e ceva mai slab decat 2.5D ulterior, si nici foarte economic. Cu siguranta ca 2.5D este un motor semnificativ mai economic. Pe de alta parte e destul de fiabil si mai usor/ieftin de intretinut. Turbina fiind simpla, fara geometrie variabila e foarte durabila. Foarte rar am auzit de turbine picate la modelul asta.

Eu am avut e34 cu motorul asta si nu prea aveam medie sub 8.. Vorbesc de o medie mixta pe ce drumuri mergeam eu, cam 80 % in afara localitatii.

Cea problematica e pompa de injectie, injectoare. Sa o verifici cu atentie. Printre cele mai comune probleme e pornirea la cald. Daca porneste greu la cald ai sigur probleme. De regula se duce capul hidraulic sau partea electronica. dar se poate reconditiona, injectoarele curata, reconditiona s.a.m.d

Puna pe cineva sa o conduca si uitate cat fum scoate la talpa.

Verifica debitmetrul sa nu fie mort, e destul de costisitor.

In rest verifica normal ca la orice TDS dupa scurgeri de ulei si altele. Cam astea sunt probleme specifice lui e39 525TDS, in rest ca orice e39 cu bubele lui...

multumes frumos de informatii.. sincer ma asteptam la un consum mai mic la tds dar vad ca nu e :))

in fine o probez bine bine inainte sa fac schimbul asta . mie frica ca dau porumbelul din maina pe cioara din gard..

Link to comment
Share on other sites

partea frumoasa la el e ca nu se duce foarte tare in sus consumul la talpa..

Posibil sa scoti si 7 in afara localitatii, dar eu nu am reusit, mergeam si tare ce e drept.

adica la mers pe autobanda cu tempomat la 130 sare de 10-11?

Link to comment
Share on other sites

a nu, in afara localitatii am avut maxim 9-10, si mers mult peste 130. Vorbesc de distante mari pe autobahn. Probabil ca daca mergi 130 constant, i-a mult mai putin, sub 8.

 

Dar ini nici un caz alde 5% cum mai sunt multi mincinosi pe aici..

Ca sa nu ma apuc de descris la infinit, i-a de buna ce iti zic .. sa nu te astepti la medii de sub 8 gen 6% sau alte povesti, mai ales cu motorul asta.

Link to comment
Share on other sites

a nu, in afara localitatii am avut maxim 9-10, si mers mult peste 130. Vorbesc de distante mari pe autobahn. Probabil ca daca mergi 130 constant, i-a mult mai putin, sub 8.

 

Dar ini nici un caz alde 5% cum mai sunt multi mincinosi pe aici..

Ca sa nu ma apuc de descris la infinit, i-a de buna ce iti zic .. sa nu te astepti la medii de sub 8 gen 6% sau alte povesti, mai ales cu motorul asta.

nu ma astept sa fie un consum sub 7 cum mai zice cite unu .. mixtu sa fie undeva la 10 si ar fi perfect. apreciez sfaturile..

Link to comment
Share on other sites

daca e steptronic, verifica cu atentie cutia sa nu smuceasca, sa nu ai socuri nici la accelerare nici la franare, sa treci prin toate treptele, sa nu patineze...

Daca e in regula, dupa ce o iei ii faci un schimb de ulei la cutie si nu te mai doare capul cel putin 60k km. Costa ceva, in functie de ce varianta de cutie ai, dar merita .. mult mai ieftin un schimb de ulei decat o reconditionare de cutie automata.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.