Jump to content

Diferential


speedracer

Recommended Posts

Carcasa astuia din poza nu e de pe un E34 525TDS. In capatul opus cardanului, cel de 525TDS are o bucsa de amortizare si o camasa exterioara metalica in forma de U care vine prinsa in 4 suruburi pe masina. Nici flansa de la cardan nu seamana, la tine in poza e rotunda si ea trebuie sa fie patrata. Plus bratul care vine in lateralul flansei de la cardan care banuiesc ca intra intr-o bucsa pe masina la asta din poza la cel original nu exista.

So... ce vrei tu de fapt sa faci? Sa schimbi carcasele, sa folosesti diferentialul de TDS pe alta masina?

Asa arata unul original: http://cgi.ebay.de/BMW-E34-Differential-2-...=item5887981cfc

Nu se vede pe el, dar in capat el vine prins pe masina in acea bucsa si camasa de care spuneam.

Link to comment
Share on other sites

stiu ce cel din poza nu e de tds,si stiu ft bn cum arata cel de tds.Ideea e in felul urmator...am schimbat puntea spate la un tds cu o punte de benzina,525i cu tot cu diferential....si consuma intr-un mare fel cu diferential de benzina.neavand aceeasi prindere,am incercat sa mut satelitii si pinionul de atac din diferentialul de tds in carcasa de benzina....face urat de tot,zici ca se rupe masina.deasta am nevoie de un diferential de tds cu prinderea aia ca sa-l pot pune pe masina
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca se potrivesc carcasele. Daca da, ai putea sa cari toate pinioanele dintr-o carcasa in alta. Daca nu, cauti un diferential de TDS. Tu ai pus o poza si spuneai ca diferentialul trebuie sa arate asa ori prinderile pe un TDS nu se potrivesc cu ce ai pus tu ci cu ce am pus eu. De ce nu cumperi direct diferentialul de TDS cu prinderile originale? As fi inteles ca difera prinderile daca ai fi avut alt model sau alt motor, pe benzina si ai fi vrut sa pui diferential de diesel. Dar asa, eu tot nu inteleg ce vrei sa faci. De ce nu ii pui diferentialul original de diesel de 2,65? Daca voiai sa fie autoblocant, sa stii ca exista 2,65 autoblocant doar ca se gaseste greu si costa.

Trebuia sa stii din start ca un diferential de benzina pe diesel e kk maca, e atat de scurt ca nici 100km/h nu cred ca prinzi cu masina. Invers mai merge, ca sa lungesti rapoartele dar altfel? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da, probabil ca asa s-a intamplat. Daca nu se potrivesc carcasele, nu prea vad ce poate face. La flansa o potrivesti, nu stiu la planetare si la prinderile pe caroserie. Dar poate are un meserias care-i da de cap.
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni....DOMI a inteles bine.am schimbat toata punte cu una de 525i cu tot cu diferential.merge bine masina,dar consuma enorm.am incercat sa pun pinioanele din carcasa de tds in cea de benzina k sunt aproape identice.toate bune si frumoase,le-am pus,am montat diferentialul iar pe masina....merge,dar bate de zici ca se rupe in 2....deasta caut acum diferential de tds cum e ala din poza mea....sa aiba prinderile ca cel de benzina
Link to comment
Share on other sites

stiu ce cel din poza nu e de tds,si stiu ft bn cum arata cel de tds.Ideea e in felul urmator...am schimbat puntea spate la un tds cu o punte de benzina,525i cu tot cu diferential....si consuma intr-un mare fel cu diferential de benzina.neavand aceeasi prindere,am incercat sa mut satelitii si pinionul de atac din diferentialul de tds in carcasa de benzina....face urat de tot,zici ca se rupe masina.deasta am nevoie de un diferential de tds cu prinderea aia ca sa-l pot pune pe masina

iti loveste cititorul in senzorul de viteza,si eu am carcasa schimbata si nu am nicio problema,mai deschide-l odata si rezolvi problema.

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred ca vei gasi diferential de TDS cu prinderi de benzina. Si nu m-as apica de sudat taiat prinderi de carcasa. E foarte solicitata partea aia. Tot inauntru trebuie sa faci cumva transferul...poate ai facut ceva gresit.
Link to comment
Share on other sites

PLS HELP! Vad ca discutati de diferentiale. Am si eu o problema mare , va rog ajutati-ma am un 520i de 150 cp din 90 si cand am luat-o mergea ok dar avea niste roti anemice de 205/55/15 si tragea bn , consuma bn, si apoi am vrut si eu ca tot omu 17 si surpriza nu ma tragea si consuma de rupea , ulterior le-am vandut si mi-am luat 16 ca am zis k poate o fortez in fine nici acu nu se comporta cum trebuie si m-am mai interesat si eu pe net si cica diferentialu , dar acu surpriza cica eu ar fi trebuit sa am un dif 3,46 pe masina mea cu motoru asta da eu am un dif 4,27 . Care ar fi ok pt mine sa si traga bn nu viteza mare sa aiba demaraj si sa consume ok ca acu consuma mult rau? Multumesc mult. Astept raspuns ca deja nush ce sa-i mai fac?!
Link to comment
Share on other sites

Pune-i un diferenÞial cu raport 3.46, e gândit pentru acel motor.

RoĂžile probabil cĂŁ erau foarte grele, de proastĂŁ calitate.

Asa ma gandeam si eu sa-i pun ce ar fi trebuit! Da rotile pe 17 erau d-alea proaste , f grele dar oricum chiar si asa trage greu si cu astea pe 16 si astea sunt originale nemtesti si consuma mult! intrebarea e din cauza k e atat de scurt imi da si impresia ca trage prost? 1-40 , 2-80, 3-120 si greu ajunge ii dau in 6000 de ture. tre sa merg super turat cu ea ca sa mearga cat de cat de aici banuiesc ca vine si consumu nu?K tu stiu ca te pricepi mai bn! Oricum daca nu l-am injurat p-ala de l-a avut inaintea mea , nu mi-a zis nimic a zis k nu a schimbat nimic pe masina.Si eu disperam ca nu-mi dadeam seama ce sa aiba am controlat naibii tot , senzori , alimentare , compresie , nimic motoru merge perfect.

Link to comment
Share on other sites

N-ai pentru ce! :twoup:

Stii cumva cum imi pot da seama ce raport are un dif daca nu mai are tablita pe el?Pt k eu mai am o masina la fel de piese si nu mai am tablita la dif si nush daca o fi fost schimbat si la asta?

Si iarasi vroiam sa te intreb daca ai intalnit cumva modele de 520 de 150 de cai cu cutie si dif de 520 de 130 de cai ca 4,27 difu care il am eu e de 12valve si nush cum ar fi putut ajunge pe masina asta ?! daca tipu de la care am luat-o sustine sus si tare ca n-a modificat nimic?!

multumesc! si scuze daca te sacai!

Link to comment
Share on other sites

Simt k o iau razna !!! Am nevoie de cineva cu experienta care sa fi umblat la multe bmw-uri se pare! Conform realoem, pe masina mea trebuie sa fie 4,27 ca cica asa e pana in 11/90 si a mea e 9/90 si dupa 1/91 abia sunt cu 3,46 dar difera si cutia de viteze !!! Deci nu mai inteleg nimic. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

uite aici un tabel clar cu toate diferentialele..

Eu cred ca poti pune de 3.46. Acolo scrie ca a fost o perioada de " tranzitie" cand s-au folosit ambele diferentiale pe aceasi cutie. Mai intai s-a trecut la alt diferntial si apoi si cutia.

Din ce am citit multi au facut conversia asta oricum care au avut m50 ca tine, chiar daca erau ani mai vechi.

tabel_diferential.pdf

Link to comment
Share on other sites

Daca nu sti ce diferential ai, invarti roata o data si numeri turele date de cardan. Chiar daca iti da cu virgula, te prinzi cam ce ai pe masina. Daca simti masina prea turata, schimbi diferentialul, pui unul mai lung si ai rezolvat cazul.
Link to comment
Share on other sites

Stii cumva cum imi pot da seama ce raport are un dif daca nu mai are tablita pe el?Pt k eu mai am o masina la fel de piese si nu mai am tablita la dif si nush daca o fi fost schimbat si la asta?

Si iarasi vroiam sa te intreb daca ai intalnit cumva modele de 520 de 150 de cai cu cutie si dif de 520 de 130 de cai ca 4,27 difu care il am eu e de 12valve si nush cum ar fi putut ajunge pe masina asta ?! daca tipu de la care am luat-o sustine sus si tare ca n-a modificat nimic?!

multumesc! si scuze daca te sacai!

 

Ţi-a răspuns rmg. :twoup:

 

Cu alte cuvinte, un diferenţial cu raport 4.27 ĂŽnvârte roata o dată la fiecare 4.27 ture de cardan.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Da ! Asta m-am prins si eu , da tre sa suspend masina pe spate ! Ok pana la urma asta am sa fac! Treaba e k acu m-am uitat sub cealalta si are o cv mai buna asa cred. In primu rand e getrag , dar dupa codurile dupa ea nu-mi dau seama din ce an e sau pt ce model? k e schimbata nu e originala a masinii respective si iarasi nush cum sa imi dau seama ce si cum am bagat codurile in realoem si nu stie de ele, la fel si codurile de pe difu celalalt, nimic , parca n-ar fi coduri de bmw nu inteleg de ce ?si in google am gasit unu cu cod asemanator pe ebay si cica ar fi 3,25 ?! da 3,25 nu s-a pus pe e34?! (pt cei care nu inteleg ma refer la a doua masina pe care o am de piese)din cate stiu eu! si cutia cica ar fi de e36 din 92 tot pe ebay am gasit una asemanatoare dar cu un cod care nu se potriveste si nush ar fi un fel de raport a mea are3.1 si aia 4.1 daca stiti ce inseamna , luminati-ma si pe mine k deja imi plesneste capu!Multumesc k ma ajutati!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.