Jump to content

epurator de gaze bmw 540


Recommended Posts

am un bmw 540i din 98 si face un zgomot urat din cauza epuratorului de gaze(filtru),scoate fum doar la pornire ...este normal sa aibe simptomele astea?sau e grav daca am mai circulat asa pana schimb acel filtru de la epuratorul de gaze?l-am comandat si maine sau poimaine cel tarziu imi ajunge dar am mai circulat zilele astea cu masina in starea asta...
Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40 asta e ce am gasit,piesa nr 2,si din cate am inteles eu e ceva pe la capacul de admisie,e ceva ce tine tot de gaze...nu le prea am cu mecanica...sorry.....dar prima daca mi-a comandat cei de la un service un filtru epurator gaze dar nu avea nici o legatura cu ce e defect..adica ce ti-am zis mai sus si o sa vezi si pe schita...asta e ,acum tre sa mai astept 4-5 zile pana imi ajunge ceea ce trebuie schimbat cu adevarat...(sper sa fie asa..)ce masina ai?tot bmw sau ?sal o zi buna
Link to comment
Share on other sites

pai tocmai cum iti spuneam ca cei de la un service au spus ca asta ar fi si au comandat filtru epurator gaze....si PAUZA nu l-au gasit pe masina,apoi am mers la alt service si au gasit defectiunea adica exact ce ti-am trimis eu sa vezi pe schita aia.....iar simptomele erau ceea ce am scris eu la topic....asta e,greseala mea ca nu am mers de prima data unde trebuia...
Link to comment
Share on other sites

Tu ai nevoie de oil separator, e o valvă care bagă vaporii de ulei din baia de ulei ĂŽn admisie pentru a fi arşi de motor.

Aici poţi vedea tot sistemul:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=15&hl=2

 

Mecanicii la care ai mers au facut confuzie cu filtrul epurator de la diesel.

 

Acea carcasă din link-ul pe care l-ai postat are o membrană din cauciuc care se poate fisura.

Dacă acest lucru se ĂŽntâmplă, creşte consumul de ulei, poate scoate fum albastru.

 

Ăţi consumă ulei motorul?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Sal

asa e imi consuma ulei,iar cand il pornesc prima data sau la cateva ore adica cand e motorul rece,scoate fff mult fum albastru,si vereficand ulei am observat ca a scazut nivelul aproape de minim....dupa ce schimb acea piesa o sa isi revina banuiesc la normal?

Link to comment
Share on other sites

Sal

asa e imi consuma ulei,iar cand il pornesc prima data sau la cateva ore adica cand e motorul rece,scoate fff mult fum albastru,si vereficand ulei am observat ca a scazut nivelul aproape de minim....dupa ce schimb acea piesa o sa isi revina banuiesc la normal?

 

 

ai probleme la semeringurile de supape si/sau segmenti

Link to comment
Share on other sites

Sal

asa e imi consuma ulei,iar cand il pornesc prima data sau la cateva ore adica cand e motorul rece,scoate fff mult fum albastru,si vereficand ulei am observat ca a scazut nivelul aproape de minim....dupa ce schimb acea piesa o sa isi revina banuiesc la normal?

 

 

ai probleme la semeringurile de supape si/sau segmenti

cum spunea ciupanezu mai sus despre mebrana de la acea piesa,ai se pare ca simptomele sunt exact ce spun el,acum masina e in service si chiar a fost demontata acea piesa si astept sa imi ajunga si sa o inlocuiesc ...voi vedea daca mai face asa si daca mai consuma ulei....inainte de a avea problemele cu piesa in cauza nu consuma ulei si nici nu scotea fum ...o sa vad dupa ce se va intampla....ms oricum de info

Link to comment
Share on other sites

Sal

asa e imi consuma ulei,iar cand il pornesc prima data sau la cateva ore adica cand e motorul rece,scoate fff mult fum albastru,si vereficand ulei am observat ca a scazut nivelul aproape de minim....dupa ce schimb acea piesa o sa isi revina banuiesc la normal?

 

 

ai probleme la semeringurile de supape si/sau segmenti

cum spunea ciupanezu mai sus despre mebrana de la acea piesa,ai se pare ca simptomele sunt exact ce spun el,acum masina e in service si chiar a fost demontata acea piesa si astept sa imi ajunga si sa o inlocuiesc ...voi vedea daca mai face asa si daca mai consuma ulei....inainte de a avea problemele cu piesa in cauza nu consuma ulei si nici nu scotea fum ...o sa vad dupa ce se va intampla....ms oricum de info

 

ok

sa fie din piesa aia :twoup:

pe e alta parte nici semeringurile de supape nu rezista o vesnicie, ca si segmentii

Link to comment
Share on other sites

Sal

asa e imi consuma ulei,iar cand il pornesc prima data sau la cateva ore adica cand e motorul rece,scoate fff mult fum albastru,si vereficand ulei am observat ca a scazut nivelul aproape de minim....dupa ce schimb acea piesa o sa isi revina banuiesc la normal?

 

Dacă e ĂŽntr-adevăr spartă acea membrană, aceasta este sursa problemei.

Dacă nu, ai probleme la motor, trebuie segmentat.

 

Dacă tot demontezi admisia, cumpără acele garnituri din dreptul fiecărui piston.

 

Sunt 8 garnituri, nu costă foarte mult.

 

Eu cred că totuşi este acea piesă de vină, motorul nu ĂŽncepe să consume foarte mult ulei deodată.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.