Jump to content

Recommended Posts

azi de dimineata , fiind si putin mai frig, cand am pornit-o ralantiul statea la aprox 1.000 ture. sesizabil era mai "linistit" motorul, maine o sa plec din bucuresti si o sa vad cum se comporta la peste 3000 ture pe drum mai intins. daca se infige la fel etc. mai ales ca vreau sa vad daca in oglina imi apare unu mic si negru :twoup:

 

Fumul? :)

 

Da, si eu sunt curios. Drum bun.

Link to comment
Share on other sites

si eu la urmatorul o sa pun 1l.

prima oara cat ai pus. s-a simtit diferenta intre primul plin si al 2-lea?

 

le: da, fumul :)

mersi

 

nu este nici o diferenta intre primul si al doilea plin pt. ca motorina tot asa scumpa a ramas spre surprinderea mea :twoup:

 

am pus motorina ieri si pana acum nu suna mai bine sau mai incet motoru vedem mai incolo daca e diferenta intre 0.5 si 1l de ulei intr-un plin

 

 

fum nu scoate mai mult decat scotea pana acum, adica la span ceea ce e normal la diesel

Link to comment
Share on other sites

nu este nici o diferenta intre primul si al doilea plin pt. ca motorina tot asa scumpa a ramas spre surprinderea mea :twoup:

 

am pus motorina ieri si pana acum nu suna mai bine sau mai incet motoru vedem mai incolo daca e diferenta intre 0.5 si 1l de ulei intr-un plin

 

 

fum nu scoate mai mult decat scotea pana acum, adica la span ceea ce e normal la diesel

ok, la asta ma refeream eu :twoup:

eu acum sunt la primul plin de genul, mai am peste 50 l in rezervor, trebuie sa o ard :)

 

nu este nici o diferenta intre primul si al doilea plin pt. ca motorina tot asa scumpa a ramas spre surprinderea mea :)

 

am pus motorina ieri si pana acum nu suna mai bine sau mai incet motoru vedem mai incolo daca e diferenta intre 0.5 si 1l de ulei intr-un plin

 

 

fum nu scoate mai mult decat scotea pana acum, adica la span ceea ce e normal la diesel

ok, la asta ma refeream eu :twoup:

eu acum sunt la primul plin de genul, mai am peste 50 l in rezervor, trebuie sa o ard :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Fumul? :twoup:

 

Da, si eu sunt curios. Drum bun.

am plecaqt sambata, am avut unde sa ii "dau", am dus-o pana in 3500 ture in a 4-a, pe zi, nu am vazut nimic in spate (fum).

se infige la fel, nu da nici un semn ca nu ar vrea sa mai traga :), cand m-am intors in bucuresti la fel, doar ca era noapte, nu am vazut nimic in farurile celor din spatele meu.

deci nu afecteaza turatia, relantiul sta la fel....momentan mai am 30l, astept sa ajung la 15 sa fac iar plinul si sa ii pun 1l de ulei 2T.

Link to comment
Share on other sites

am plecaqt sambata, am avut unde sa ii "dau", am dus-o pana in 3500 ture in a 4-a, pe zi, nu am vazut nimic in spate (fum).

se infige la fel, nu da nici un semn ca nu ar vrea sa mai traga :), cand m-am intors in bucuresti la fel, doar ca era noapte, nu am vazut nimic in farurile celor din spatele meu.

deci nu afecteaza turatia, relantiul sta la fel....momentan mai am 30l, astept sa ajung la 15 sa fac iar plinul si sa ii pun 1l de ulei 2T.

 

aproape ca nu imi vine sa cred ca adaugand ulei in motorina nu apare fum un plus sau efecte secundare negative, pe cand altii adauga benzina in motorina ca sa o mai lichefieze putin :) , hmm....

inseamna ca intr-adevar functioneaza :twoup:

 

bafta colega.

Link to comment
Share on other sites

mersi.

se baga benzina in motorina f. putin, acum vreo 15 ani pt. a nu ingheta iarna , acum pt. curatarea injectoarelor (cica, nu bag mana in foc)

 

ma..... nici eu nu bag mana in foc ca ar avea ceva efecte pozitive....

 

eu mai bagam cand un plin de motorina normala cand motorina euro 5, banuiesc ca-i face bine..... nu?

Link to comment
Share on other sites

sincer, eu cred ca este aceeasi chestie.

singura care ar fi diferita e cea aditivata care nu ingheata pana la -36. in rest, euro 5 ii bag si eu.

 

off topic: cred ca ai dreptate cu motorina, oricum cu motorina din Romanica ajung la viteza de 230 km/h ( bineinteles in Germania, :twoup: )pe cand cu cea din Germania, Spania, Franta, etc. ajunge sa atinga 240 km/h

deci o diferenta enorma.

 

Scuze pentru off.... :)

Link to comment
Share on other sites

IulianC - nu fac misto deloc, nu-mi permit sa-mi bat joc de masinile oamenilor. 2T e pt amestec benzina, la diesel e nevoie d ulei doar pt a repara ungerea defectuoasa a motorinei pline de gaz.

 

rovampera - lichefiere e cu totul altceva... cred ca ai vrut sa folosesti "fluidizeze".... :twoup:

 

benzina in motorina doar daca e f proasta, si afara e de rau, -20 sa zicem, si doar pt o cantitate mica, altfel face f rau, distruge capul / ppa de inalte si inj. indiferent de constructie, bosch sau mizeria asta de delphi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am gasit aici o parere contra (care subliniaza ca uleiul este gandit pentru motoare in 2 timpi si trebuie folosit doar la aceastea).

 

La cel in 4 timpi insira o sumedie de dezavantaje (dar se refera la benzina; avand in vedere ca si dieselul este in 4 timpi - suntem pe aproape)

 

Know what 2 Stroke Oil is??

 

Highly Concentrated "ENGINE OIL FLUSH" mixed about 50/50 with engine oil

 

It Flashes Out of the Crankcase of a 4 stroke very quickly(relatively speaking),,

and beats the Livin' Daylights outa the Oil on it's way out.

 

It AGES the Oil Package at a rate of 5~10X normal.

 

What You end up with is a Crankcase with a LOW Oil Level(Because 1/3 to 1/2 of the LIQUID VOLUME has almost Immediately Evaporated)

Whats Left is Non Detergent Base Oil.

 

......................................…

It has several side effects which are foreign to 4 Stroke Operation.

 

It Destroys Spark Plugs.

It Pings/detonates .

It carries a load of raw oil Into Combustion Chamber ,,,via rings and valve guides.

 

It's a "Penetrating Oil" type effect.

 

And the Solvent Fumes aspirated thru all the engine's working clearances acts like Really ROTTEN ,Low Grade Fuel

 

Si 2 pro: (cat am citit)

 

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=75391

 

http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=257408&page=1

 

Ca si o concluzie: eu as folosi aditivi de diesel (care sunt special ganditi si testati pentru acest carburant).

 

Eu am multa experienta si cu benzina - si la aceeasi concluzie am ajuns si acolo (la benzina aveam timp si chef de teste).

Acum nu mai am nici timp, nici chef. Si nici nu mai fac drumuri multe sa termin un rezervor la 3-4 zile.

 

Pentru cine are chef de teste sa incerce si asta: (nu cunosc produsul - l-am gasit pe google)

http://performancesrl.bizoo.ro/vanzare/80633/Aditiv-motorina-Diesel-Kleen-with-SlickDiesel

 

Spune ca are si o componenta de ungere + alte 3 chestii.

Link to comment
Share on other sites

IulianC - nu fac misto deloc, nu-mi permit sa-mi bat joc de masinile oamenilor. 2T e pt amestec benzina, la diesel e nevoie d ulei doar pt a repara ungerea defectuoasa a motorinei pline de gaz.

 

rovampera - lichefiere e cu totul altceva... cred ca ai vrut sa folosesti "fluidizeze".... :twoup:

 

benzina in motorina doar daca e f proasta, si afara e de rau, -20 sa zicem, si doar pt o cantitate mica, altfel face f rau, distruge capul / ppa de inalte si inj. indiferent de constructie, bosch sau mizeria asta de delphi.

 

da, scuze, ma grabesc cand scriu :)

 

nici eu nu sunt de acord cu benzina in motorina, dupa cum am scris si in post-ul anterior :)

Link to comment
Share on other sites

sunt cu capul in nori!

dupa o luna am reusit sa ard 55l motorina, si am ajuns iar la benzinarie.

bineinteles ca am facut iar plinul, cei 8l in bidon, ulei si iar o palnie :bashwall: (prima am cumparat-o pe ost de strecuratoare/stropitoare.)

 

acum trebuie sa scada iar din rezervor, inainte sa "aplic" motorina inbunatatita.

de data asta pun 1 l de ulei 2t, daca totul merge bine, la urmatorul plin cresc la 1.5l/rezervor.

 

 

cu cat au scumpit astia motorina?:bashwall:

la plinul anterior am platit undeva la 288 lei, acum am dat 334 ron, aceeasi benzinarie, aceleasi produse .

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca faceti mare prostie deoarece :

1 BMW - nu agreeaza nici un fel de aditiv in benzina sau motorina si nici in uleiul din motor .

2 discutati cu oameni din domeniu care repara injectoare sa auziti parerile lor ;

3 catalizatorul masini de va infunda mai repede decat in mod normal .

 

O zi buna la toti .

Edited by zarza
Link to comment
Share on other sites

 

 

O zi buna la toti .

1: da, dar motorul este euro2, iar din 199X cand s-a construit motorul era altfel motorina (acum gaseesti pe la benzinarii doar e5, cu tot cu aditivi, deci....)

2: am vorbit, ajuta la ungerea pompei si injectoarelor :rolleyes:

3: oricum aveam de gand sa il dau jos.

 

o zi placuta si tie !

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa intru in contradictii cu voi dar combustibilul euro 5 nu face rau masinilor euro 2 . Ceea ce se depune in catalizator nu crezi ca se poate depune si pe palele de la turbina ? O sa zici ca-i dai forja si o cureti , dar nu e chiar asa . Eu merg cu masina mea foatre turat si de multe ori schimb la 4000 ( e39 525d ) dar cand am dat turbina jos tot erau depuneri pe elice . La turbina nu face bine acele gaze de ulei ars . Treaba voastra , sa nu credeti ca " faceti bine la ceva " si sa stricati altceva . O data ce se infunda catalizatorul mai repede automat noxele sunt mult mai bogate ca in mod normal . Asta ce inseamna ca in 199x a fost gandit sa se schimbe catalizatorul la 2 ani ? Inca o data ESTE TREABA VOASTRA !!!

 

 

Succes in experimente !

Edited by zarza
Link to comment
Share on other sites

sunt cu capul in nori!

dupa o luna am reusit sa ard 55l motorina, si am ajuns iar la benzinarie.

bineinteles ca am facut iar plinul, cei 8l in bidon, ulei si iar o palnie :bashwall: (prima am cumparat-o pe ost de strecuratoare/stropitoare.)

 

acum trebuie sa scada iar din rezervor, inainte sa "aplic" motorina inbunatatita.

de data asta pun 1 l de ulei 2t, daca totul merge bine, la urmatorul plin cresc la 1.5l/rezervor.

 

 

cu cat au scumpit astia motorina?:bashwall:

la plinul anterior am platit undeva la 288 lei, acum am dat 334 ron, aceeasi benzinarie, aceleasi produse .

 

Ma...., eu zic sa nu exagerezi cu uleiul... :popcorn:

 

Exagerarile nu sunt bune nici in viata de zi cu zi. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.