Jump to content

Recommended Posts

  • 4 months later...
am pus si eu in E30-ul 324TD, motor M21D24. la 25l motorina am adaugat cca 180-200 ml ulei 2T de la Lukoil (d-asta am gasit eu). prima impresie e ca s-a imbunatatit la capitolul zgomot al motorului. nu mi se pare ca trage mai bine, nici consumul nu pare modificat, doar face mai putina galagie. de pornit porneste la fel de usor masina, de oprit se opreste la fel.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
incercati sa intelegeti si sa faceti diferenta intre procentul de sulf in motorina si capacitatile ei de ungere/lubrifiere.

daca aprofundati si indicele diesel...nu-i rau.

doar 1:200 e infim, iar uleiul 2T e f subtire, eu folosesc de mult un procent mai mare. fara pb.

zimi si mie ce model ai.

eu am un 525 tds, euro2. la 70l cate ml. bag (mai pe intelesul meu :twoup: )

danke shon!

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

turmentatu - intre 5 si 7 litrii de ulei ieftin la un plin, DAR NU DIRECT IN REZERVOR, II AMESTECI INTR-O CANISTRA CU MOTORINA SI APOi BAGI. sau, cel mai elegant, iti faci o palnie cu sita super fina, cu suprafata mare, alimentezi doar prin ea si torni concomitent si uleiul, dar e nevoie de 2 persoane.
Link to comment
Share on other sites

pe "negrul" ala care te intreaba da-l cu capul de ce scrie la usita de rezervor, ca banuiesc ca scrie daca n-a rupt cineva stickerul. face parte din calificarea lui sa diferentieze gurile de umplere

scrie, si de obicei alimentez eu, nu ii las ca dupaia am toata aripa plina de motorina :twoup:

 

ps: eu bag numai ovm top diesel, acum cand e mai frig bg si nordic.

 

oricum, motorina de la noi dint tara e diluata cu apa....

Link to comment
Share on other sites

baga cea mai ieftina de la petrom, omw tot de acolo incarca, restul e prosteala. daca era apa in motorina , cu gerurile astea se facea sorbul beton si nu mai porneai. se baga apa , la vreo statie de disperati, dar doar vara, nimeni nu-i prost sa bage iarna

 

 

 

Corect daca baga apa, baga vara nu iarna si oricum nu baga nici vara pt ca de regula cisterna vine noaptea, iar ziua fiind mult mai cald creste motorina in rezervoare consistent si oricum vara sunt pe + rau de tot cu motorina. Astea sunt povesti ca si apa din carburatoarele si rezervoarele daciilor pe vremuri iarna toata apa era din benzina, la condens nu s-a gandit nimeni si practic de acolo era toata apa.

 

asta cu apa n-o cred, dar cu uleiu tind sa cred ca e adevarat si oricum maine ii fac plinu si am sa aflu daca e mit sau.................

 

va spun maine

Link to comment
Share on other sites

La benzinari nu imi este frica din cauza ca ar baga apa in motorina, mai ales iarna, ci imi e teama sa nu bage ulei uzat de motor colectat dupa schimbul acestuia.

Apa din motorina este retinuta de filtru de combustibil care se uda si apoi se umfla ne mai lasand sa treaca motorina prin el, deci masina nu o sa mai traga sau chiar nu va mai porni. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.