Jump to content

Am zapacit pisica


the_rifle

Recommended Posts

...salut :blink:(

Am ( mai bine zis am avut...) o pisica din 93 (is de 1.8 ) cumparata cam de o luna.

Am mers cu ea 2000 de Km si parea ok. Nu stiu de ce draq a pierdut ulei de motor, ( nu manca ulei )iar al draq senzor mi-a indicat ca n-am ulei doar dupa ce am mers de am plictisit-o.... Cand m-am uitat la joja era USCATA !

 

Incidentul s-a produs azi dupa ce am mers cu ea vreo 30-40 Km pe autostrada. I-am bagat ulei dar degeaba... Acum parca am motorul plin cu shuruburi si cuie...

 

Are cineva idee ce draq s-o fi spart prin motor sau cat ar costa reparatia ?

Va multumesc anticipat.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Pe unde a ''fugit'' uleiul ? ai spart baia de ulei ??

121401[/snapback]

 

 

Nu e sparta baia. Curgea pe la oringuri si imi inunda 2 bujii si cred ca mai curgea pe undeva putin sub motor unde mai intra un fir sau nushtu-ce... ca nu ma pricep prea bine. Cert e ca sub masina nu lasa nici o urama si nici fum nu scotea...

Link to comment
Share on other sites

nu se renteaza sal repari.Un motor sh de e36 2000cmc este vreo 3-500 oirocu vanos si manopera undeva la vreo 300 max.Binneinteles poti lua motorul si muuult mai scump dar sfatul meu este sa-l "cauti" bine pe forumuri,si dai search pe google pt dezmembrari :blink:

121432[/snapback]

 

Paco_wonderboy stii pe cineca care schimba motoare ? Te rog mult lasa-mi si mie vreo informatie mai amanuntita...pls... Thanks

Link to comment
Share on other sites

ideea e in felul urmator:cel mai probabil s-au dus cuzinetii care costa 80 de euro.daca ai ghinion s-ar putea sa se fi terminat si vreo biela pt care trebuie sa scoti din buzunar vreo 130eurao setul de 4 buc nu poti schimba numai una!trebuie rectificat arborele care costa in jur de 2 mil si iti mai trebuie un 2 seturi de garnituri care mai costa vreo 140 de euro!mai pui si manopera si faci tu socoteala!

p.s.imi pare rau pt pisicuta ta:(

Link to comment
Share on other sites

un sfat de urmat...

LE: daca il gasesti pe cel de 2l 24valve ar fi super  :blink:

121770[/snapback]

 

 

Se potriveshte motorul de 2000 cu 24 de valve pe 318 is fara sa-i schimb cutia diferentialul si alte chestii pe bord? Ca daca e doar motorul e ok.

 

Ca tot a venti vorba... M-am dat cu unu de 2000 ( tot pisica ) si el zicea ca are 180 de cai. Din cate stiu eu 320 are 150 de cai... Ideea e ca m-a dat pe spate cat de bine mergea. Al meu pana sa-l fac praf tragea dar nu cine shtie ce. Io luam suta cam in 13 secunde iar pe manual zicea ca tre' sa ia suta in 10... Dar una peste alta mi se parea ca pana la 100 km facea o vesnicie... Oare e motorul ala de 2000 mult mai shucar sau al meu era cam partzait ?

Link to comment
Share on other sites

ideea e in felul urmator:cel mai probabil s-au dus cuzinetii care costa 80 de euro.daca ai ghinion s-ar putea sa se fi terminat si vreo biela pt care trebuie sa scoti din buzunar vreo 130eurao setul de 4 buc nu poti schimba numai una!trebuie rectificat arborele care costa in jur de 2 mil si iti mai trebuie un 2 seturi de garnituri care mai costa vreo 140 de euro!mai pui si manopera si faci tu socoteala!

p.s.imi pare rau pt pisicuta ta:(

121709[/snapback]

 

 

Faptul ca o persoana care nu ma cunoashte personal isi exprima parerea de rau fatza de pisica mea ma impresioneaza intr-un mod placut...

Merci pt acest lucru.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

...salut :blink:(

Am  ( mai bine zis am avut...) o pisica din 93 (is de 1.8 ) cumparata cam de o luna.

Am mers cu ea 2000 de Km si parea ok. Nu stiu de ce draq a pierdut ulei de motor, ( nu manca ulei )iar al draq senzor mi-a indicat ca n-am ulei doar dupa ce am mers de am plictisit-o.... Cand m-am uitat la joja era USCATA !

 

Incidentul s-a produs azi dupa ce am mers cu ea vreo 30-40 Km pe autostrada. I-am bagat ulei dar degeaba... Acum parca am motorul plin cu shuruburi si cuie...

 

Are cineva idee ce draq s-o fi spart prin motor sau cat ar costa reparatia ?

Va multumesc anticipat.

121392[/snapback]

daca ai ramas fara ulei este cam nasol,este posibil sa se fi dus tot in el,tocmai am desfacut un motor ca a ramas ulei,si cuzineti erau distrusi,si pistoanele aveau urme de gripaj,iar axa cu came daca ramane fara ulei roade aluniniu.dar poate nu este chiar asa,mai bine il desfaci si vezi daca merita sa-l nu sal faci.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu te supara ca iti zic,dar este cea mai tampita metoda pe care am auzit-o.Mai spui ca te si pricepi la motoare :blink:

Cum poti sa recomanzi cuiva asa ceva,sa accelereze la 5000-6000rpm, un motor care bate si nu se stie de ce bate.

Esti tu sigur ca nu s-a gripat axul cu came,ca nu s-au stricat cuzinetii?

Gandeste-te un pic inainte de a da un sfat,poate cineva ti-l urmeaza....

Link to comment
Share on other sites

Cum poti sa recomanzi cuiva asa ceva,sa accelereze la 5000-6000rpm, un motor care bate si nu se stie de  ce bate.

122297[/snapback]

Metoda e OK. E de tipul "ori la bal, ori la spital" ! :blink:

Dupa acest test aproape sigur nu vor mai fi dubii cu privire la eventualele probleme ale motorului. Vor deveni certitudini ...

Link to comment
Share on other sites

...salut :blink:(

Am  ( mai bine zis am avut...) o pisica din 93 (is de 1.8 ) cumparata cam de o luna.

Am mers cu ea 2000 de Km si parea ok. Nu stiu de ce draq a pierdut ulei de motor, ( nu manca ulei )iar al draq senzor mi-a indicat ca n-am ulei doar dupa ce am mers de am plictisit-o.... Cand m-am uitat la joja era USCATA !

 

Incidentul s-a produs azi dupa ce am mers cu ea vreo 30-40 Km pe autostrada. I-am bagat ulei dar degeaba... Acum parca am motorul plin cu shuruburi si cuie...

 

Are cineva idee ce draq s-o fi spart prin motor sau cat ar costa reparatia ?

Va multumesc anticipat.

121392[/snapback]

daca vrei iti pot da nr unui baiat f priceput si modest la preturi.Le are cu mec si mai ales bmw uri(de fapt numai asta face) 0720387938 Dudu se numeste.Bafta

Link to comment
Share on other sites

eu am un ursuletz si imi cam bat tachetii, :blink:  dar doar la pornire dimineatza, lispa compresiei sau care ar fi problema ? ulei papa dar fff putin !

 

stie cineva ce pot face ?

122634[/snapback]

chiar daca nu are compresie motorul,taceti daca sunt reglati nu bat,asa ca,ar trebui reglati,atunci cand se incalzeste toate piesele se dilata si jocurile se micsoreaza.

Link to comment
Share on other sites

hai sati dau un sfat.

de curand am facut procedura asta cu reglat de tacheti,si rezultat foare putin imbucurator.Ideea e ca motoarele astea-s mai vechi si au deja o uzura maricica,deci e un sunet cu care ar trebui sa te obisnuiesti zic eu daca nu bat chiar asa de tare.depinde foare mult de uleiul cu care s-a mers si de cat de des s-au facut schimburile de ulei la timp.deci singura cale prin care ai putea sa inlaturi definitiv acest zgomot ar fi sa cumperi alti culbutori+daca e uzat alta axa cu came,operatie cam scumpa,zic eu pt un moft....

mai bine baga un ulei care sa asigure o ungere rapida,nu recurge la aditivi gen duralube ca o sa ramai dezamagit...

Link to comment
Share on other sites

eu am un ursuletz si imi cam bat tachetii, :blink:  dar doar la pornire dimineatza, lispa compresiei sau care ar fi problema ? ulei papa dar fff putin !

 

stie cineva ce pot face ?

122634[/snapback]

 

La tine, banuiesc, tachetii nu se regleaza automat prin presiune de ulei, deci desfaci capacul la culbutori si ii reglezi manual.

Nu are treaba consumul de ulei cu tacanitul tachetilor. Unii dintre ei sunt mai largi si pana ia ulei tacane.

La fel si compresia, nu are treaba cu tacanitul.

O alta cauza ar purea fi lipsa presiunii de ulei dimineata.

Daca ai o presiune buna, ar trebui cand dai la automat dimineata, in momentul in care a pornit sa ti sa stinga imediat becul la ulei. Daca mai sta cateva secunde aprins nu e bine.

Edited by alex26
Link to comment
Share on other sites

mmda....mai sta putzin becul aprins, dar asta doar dimineatza :) trist.....si ce se poate petrece in timp ?cred k posibilitate de remediere a problemei nu exista sau e prea scumpa....asa e ?

 

cand am luat maisna avea regulatorul de presiune busit si nu pornea la cheie, deci mai invartea vreo 4 secunde astfel incat ungere se facea si cand o luat nu mai era aprins....si nici compresia nu am facuto... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.