Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

in primul post ai scris ca ti-ai configurat masina cum ai dorit.

ma intereseaza tipul de scaun de pe masina cum apare in optiuni: confort, contur, sport, multi-contur ?

si daca stii codul optiunii care am incercuit-o in poza.

 

p.s.

masina ... fara cuvinte !!!

cutele aparute la scaun pot fi scoase cu apa si un uscator de par.

Link to comment
Share on other sites

Nu ziceam de caseta,dar la 17000 e cam devreme sa spui ca-i fiabila,de ex mie prima masina la care pica un injector e BMW,ceea ce nui mare lucru vreo 14 mil,in rest nu pot comenta nimic,suspensie M,Runflat,la directie nu am schimbat nimic,nu uzeaza gumele,singuru lucru ce e putin afectat cred e coloana de directie ,pe frigul asta imi zaraie putin dimineata cand pornesc si e rece dar decat sa dau 1000 pe ea ,mai bine ascult 5 minute cuma zaraie :twoup: .
Link to comment
Share on other sites

Eu o sa mi fac extindere de garantie 2 ani si 80.000km sau 100.000km cam 5600ron eu zic ca merita . momentan am 35.000km dupa 1 an si 0 probleme tehnice :twoup:

 

 

app schimb placute fata =1600 ron comparativ cu germania 220e

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

au raspuns colegii mai sus despre buton,

 

legat de fiabilitate da e prea devreme la aproape 18k km sa pice,insa o masina cu multe bube se vede de tanara, am avut masini in familie din gama renault,daewoo cu multiple piese schimbate la mai putin de 20 k km,ca sa nu mai zic de anumite masini cu pb comune la f multi posesori - cx7 (pb cu ambreajul, discuri ovalizate chiar si la mai putin de 1,5k km),mazda 6 (scaune rupte la mai putin de 20k km,casete de directie inlocuite chiar si dupa 1k km),bravo (pb cu franarea inca de la 1k km,ambreaj,coloana de directie,clima,mp3,suspensie si mai sunt),santaFe (ambreaje si amortizoare care nu tin mai mult de 30-40k km),civic hatch. (suspensie spate care cloncane,probleme ambreaj)etc,daca ma apuc si caut pe forumuri acum gasesc bube la toate masinile,cele de mai sus le-am enumerat din memorie....nici injectoarele de pe logan,care sunt f sensibile nu pica atat de repede.

 

mai am un amic cu jaguar XF,numai pb cu partea electica si DPF-ul,in 10-15k km avea aproape 10 interventii in service.

 

de injectoare si caseta pe bune daca imi fac pb,ce mama dracu' sunt colegi de forum care cumpara e60-uri cu 200k km si ii tin,iar eu sa-mi fac pb cu masina luata de la 0 km si garantie,iar daca intr-adevar incep si pica piesele dupa ce iese din garantie o dau si gata,oricum nu am de gand sa o tin o viata.

 

vechiul bmw nu a avut nici pb cu caseta nici cu injectoarele l-am luat cu 127k km si l-am vandut cu 185k km,spre sfarsit l-am si cipuit,iar proprietarul actual este f multumit.

 

Butoanele alea sunt de la scaunele confort ptr sustinerea laterala.De la un buton strangi lateralele si de la celalalt destrangi.

 

stiu destinatia. ma interesa nr. cod optiune.

 

nu gasesc foaia,vezi pe bmw.ro ,configureaza un x6 si pune-i scaune confort.

Link to comment
Share on other sites

Am mers azi cu patrolu,doamne ce diferenta,plictisitoare si obositoare masina :twoup:

 

Iar despre fiabilitate vom vedea,insa repet chiar ma doare in cot,sunt atatia colegi de forum care cumpara e60-uri dizal de 6-7ani,km reali fara numar si se bucura de ele mult si bine,eu de sa-mi fac ?

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

21400km,masina merge ireprsoabil,zilele ac sper sa-i pun anvelopele de vara.

 

Acum cateva zile am resetat Cb-ul(pt ca nu o mai facusem de ceva vreme) am avut un soc,in sensul bun,eram undeva pe Banu Manata(motorul cald,in jur de ora 16:30-17:00) si pana la intersectia Prelungirea Ghencea cu Brasov,Cb-ul arata 11.6% si vit medie de 22km/h.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am trecut anv spate stanga in dr. fata,am echilibrat,parca trage si mai rau,am sa mai incerc azi ceva,daca nu la merem la garantie :sorcerer:

 

Nu stiu la x6 cum e puntea fata ( aluminiu, etc), dar la 5-are mi-a iesit echilibrarea doar la service-uri cu aparate de echilibrare cu roata pusa pe masina, sau cu rola care preseaza roata ( simuleaza incarcarea), la restul am avut mereu probleme cu batai, tremurat, etc.

Link to comment
Share on other sites

Azi am vazut cel mai trist x6, condus de cel mai nefricit posesor,masina avea jante pe 20,4 anvelope diferite.

 

Inteleg ca sunt scumpe anvelopele,mai ales cele de pe puntea spate,dar sa ai x6 si sa nu ai bani de anvelope :goodjob:

 

Iar acum cateva zile cel mai infocat fan honda la volanul unui A5,avea nr. B xx TYP si langa numar un abtibild cu un R (rosu).

Link to comment
Share on other sites

salut...am si eu o intrebare...am facut un drive-test cu x6 40d si 30d...si mi s-a parut ca 30d este mult mai prompt. adica are raspuns mai rapid. la 40d avea un lag destul de sesizabil. la tine cum este? ma refer cand ii dai kick down...o ia instant sau are asa o secunda si apoi baga?:)) ca sunt in dubiu..pt ca nu m-a impresionat aproape deloc 40d...
Link to comment
Share on other sites

nu prea are cum.. 4.0D e cam acelasi motor cu 3.0D , e tot N57, numai ca are ceva modificari, , presiunea la pompa e mai mare si are twin turbo, e peste 3.0D la toti parametri. E posibil sa fi nimerit pe vreo adaptare economica a cutiei, dureaza, adaptarea se reseteaza in functie de stilul de condus la fiecare 15 min sau mai mult, depinde de ce adaptari crede ECU ca e nevoie..si de stilul de condus. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.