Jump to content

noua achizitie - 550i


radusky

Recommended Posts

pai si nu au acvaplanat?

 

 

si mie mi s-a intamplat, la vreo 70-80, s-a miscat masina sub mine, bine ca nu erau si alte masini in jurul meu.tot la fel, nu am vazut balta in fata.

am eu impresia ca in de nu se gasesc/nu isi cumpara nimeni anvelope gen nakang sau alte chinezarii :thumbsup:

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

foarte putin, oricum am reusit sa o stapanesc. Eram pe banda doi cu parapet in stanga si coloana rarefiata in dreapta...

 

Se vand si firme mai putin cunoscute, stai linistit, crezi ca toata lumea umbla cu bridgestone ?

HAnkok am vazut la greu, nokian, BF si multe altele, sau low grade de la firme premium.. Oricum daca ai masina mica de oras daor nu pui pe ea Potenza... merge orice la alea..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea cred in chestia asta cu acvaplanarea, de obicei se intampla la masinile usoare si cu roti mici gen 175/195. Am fost la niste cursuri de condus pe suprafata uda. (gen piste speciale acoperite cu un fel de teflon si 5-10 cm de apa). Cursurile s-au facut cu niste Astra , derapau alea in toate directiile +acvaplanare la greu. La sfarsit ne-au lasat sa ne dam cu masinile noastre. S-a inchinat instructorul cand a vazut ca nu derapa 530d cu Sport Contact 3 de 255 de nici o culoare si de abia pe la 50-60 reusea s-o dezechilibreze cu frana de mana.

 

Eu sincer n-am patit niciodata acvaplanare cu BMW , desi ploua aproape in fiecare zi aici in Olanda si ploaie serioasa. Pe de alta parte cand cumpar un cauciuc ma uit mereu sa fie buna performanta pe ploaie.

Link to comment
Share on other sites

vorbesc de balti mari luate in viteza 5,10 cm de apa sau mai mult., sunt periculoase.

La viteze mici si strat relativ mic , greutatea ajuta, la viteze mai mari numai capacitatea cauciucului de a elimina apa de sub el te mai salveaza, in speta capacitatea profilului de a evacua apa. De exemplu si un avion de 350 de tone acvapleanza, la 150-200 de km/h sau cat au ele la aterizare..

De unde si nevoia ca profilul sa fie cat mai adanc, de aia nu se merge cu cauciucuri piele pe apa, si cele de ploaie au un profil specific, sa ajute la evacuarea rapida a apei.

LA mine in zona unde stateam era clima cam ca la tine, ploua cam 190 de zile pe an, de unde si alegerea mea.. le-am luat pe cele cu nota mare pe ud..

Si cele de iarna care le am sunt specifice de ploaie mai mult, ca zapada e rarisima de regula si nu tine mult.. o zi poate, de cateva ori pe iarna, ( exceptie anul trecut )

Cu gumele astea a fost singura data cand am avut probleme pe ud, ce am povestit mai sus..

Cu niste panarame de primacy o scapam ,imi balansa fundul non stop pe ud...si greutate e apropiata de a ta de exemplu, mai putin electronica de pe ea..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu nici macar n-am avut vreo senzatie vaga de acvaplanare cu BMW . (Stiu prea bine cum se simte de la alte masini, se inmoaie directia si incepe sa alunece aiurea). Vezi sa nu confunzi acvaplanarea cu pierderea de aderenta din cauza gumelor, ca aia e alta treaba. Daca pleaca spatele si fata inca se simte ca are aderenta in volan atunci ala e derapaj.

 

Si crede-ma ca am stat o zi la joaca pe chestia asta si e facuta special pentru acvaplanare :

http://www.youtube.com/watch?v=YcOBjX3cJHc

Link to comment
Share on other sites

ti-am spus am patit o singura data asta. pierdusem aderenta pe fata mergand drept si constant.. ce boala crezi ca e..se ducea masina cum erau valurile..:)

dar am prins aderenta rapid si am redresat-o, ma fura inspre parapet..

 

 

Derapaj.. si pe uscat, nu e drama, autoblocantul sa traiasca.. :)

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

vorbesc de balti mari luate in viteza 5,10 cm de apa sau mai mult., sunt periculoase.

La viteze mici si strat relativ mic , greutatea ajuta, la viteze mai mari numai capacitatea cauciucului de a elimina apa de sub el te mai salveaza, in speta capacitatea profilului de a evacua apa. De exemplu si un avion de 350 de tone acvapleanza, la 150-200 de km/h sau cat au ele la aterizare..

De unde si nevoia ca profilul sa fie cat mai adanc, de aia nu se merge cu cauciucuri piele pe apa, si cele de ploaie au un profil specific, sa ajute la evacuarea rapida a apei.

LA mine in zona unde stateam era clima cam ca la tine, ploua cam 190 de zile pe an, de unde si alegerea mea.. le-am luat pe cele cu nota mare pe ud..

Si cele de iarna care le am sunt specifice de ploaie mai mult, ca zapada e rarisima de regula si nu tine mult.. o zi poate, de cateva ori pe iarna, ( exceptie anul trecut )

Cu gumele astea a fost singura data cand am avut probleme pe ud, ce am povestit mai sus..

Cu niste panarame de primacy o scapam ,imi balansa fundul non stop pe ud...si greutate e apropiata de a ta de exemplu, mai putin electronica de pe ea..

 

DOMI, vrei sa spui milimetri!! Daca vorbim de apa de 10 CENTRIMETRI, deja ....:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea cred in chestia asta cu acvaplanarea, de obicei se intampla la masinile usoare si cu roti mici gen 175/195. Am fost la niste cursuri de condus pe suprafata uda. (gen piste speciale acoperite cu un fel de teflon si 5-10 cm de apa). Cursurile s-au facut cu niste Astra , derapau alea in toate directiile +acvaplanare la greu. La sfarsit ne-au lasat sa ne dam cu masinile noastre. S-a inchinat instructorul cand a vazut ca nu derapa 530d cu Sport Contact 3 de 255 de nici o culoare si de abia pe la 50-60 reusea s-o dezechilibreze cu frana de mana.

 

Eu sincer n-am patit niciodata acvaplanare cu BMW , desi ploua aproape in fiecare zi aici in Olanda si ploaie serioasa. Pe de alta parte cand cumpar un cauciuc ma uit mereu sa fie buna performanta pe ploaie.

Eu am patit pe autostrada soarelui ploaie torentiala la ~ 130 km/h cu 205/55/16 cam tocite dar inca in limta.S-a miscat putin de spate am redus imediat si pana s-a oprit ploaia cu 80 km/h am mers.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Pot sa mentionez un nou record personal: 1100 km facuti in tara intr-o singura zi...si fara excese de viteza...Oradea Targoviste dus intors. Plusul de putere inseamna si confort si liniste la volan. Felicitari e60 550i! Singurul tuning pe care mi l-am permis, se poate vedea in foto...asa mcar nu se mai iau idiotii la intrecere cu mine...

post-26919-0-82468100-1321954974_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea cred in chestia asta cu acvaplanarea, de obicei se intampla la masinile usoare si cu roti mici gen 175/195. Am fost la niste cursuri de condus pe suprafata uda. (gen piste speciale acoperite cu un fel de teflon si 5-10 cm de apa). Cursurile s-au facut cu niste Astra , derapau alea in toate directiile +acvaplanare la greu. La sfarsit ne-au lasat sa ne dam cu masinile noastre. S-a inchinat instructorul cand a vazut ca nu derapa 530d cu Sport Contact 3 de 255 de nici o culoare si de abia pe la 50-60 reusea s-o dezechilibreze cu frana de mana.

 

Eu sincer n-am patit niciodata acvaplanare cu BMW , desi ploua aproape in fiecare zi aici in Olanda si ploaie serioasa. Pe de alta parte cand cumpar un cauciuc ma uit mereu sa fie buna performanta pe ploaie.

 

Cât ai anvelope bune, lucrurile sunt ok. ĂnsĂŁ la X3 la mine gumele pe spate se tocesc mai repede. Și pentru cĂŁ sunt ĂŽnclinate (negative camber), se duc neuniform. Ei bine deși mai era pânĂŁ la semnul de uzurĂŁ (puțin, dar mai era), deja pe ploaie nu mai fĂŁceau fațĂŁ și mi-a fugit și mie la greci pe autostradĂŁ la vitezĂŁ mare când am luat o baltĂŁ. Partea bunĂŁ este cĂŁ X3-ul e o mașinĂŁ foarte docilĂŁ ĂŽn general și nu pleacĂŁ violent.

 

Altfel, când erau gumele mai noi sau cu astea puse acum am mers pe ploaie torențialĂŁ cu 240 fĂŁrĂŁ nici o problemĂŁ. Nu zice nici pâs.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc/multumim pentru acele cateva poze (chiar si cam neclare :p ) cu nightvisionul...si pentru filmulet :)

 

Intrebasem acum mult timp...de radar...ca in bara zici ca are camera si "radar"...adica...ce radar...ce face...detecteaza radarele politiei...sau ? :) E din fabrica presupun...dar despre ce este vorba ?

 

Am mers eu odata dupa un seria 7 parca...si mi-a beep-ait detectorul de radar cam tot drumul facut in spatele lui... So... ?:)

Link to comment
Share on other sites

hornetb, scopul unui radar nu e sa detecteze alt radar.unde ai auzit tu de asa ceva? probabil radarul din bara detecteaza masina din fata, si franeaza/accelereaza in consecinta

 

Pai n-am auzit...tocmai...si nu intelegeam :) Da` vorba ta...e un sistem probabil ca ala de la Mercedes...pre safe braking...care tine distanta fata de masina din fata...si/sau franeaza cand se apropie prea mult :)

Link to comment
Share on other sites

hornetb, scopul unui radar nu e sa detecteze alt radar.unde ai auzit tu de asa ceva? probabil radarul din bara detecteaza masina din fata, si franeaza/accelereaza in consecinta

 

Exista ACC (active cruise control ) pe seria 5 si 7. Intradevar declanseaza detectorul de radar de pe alte masini si am auzit si de probleme cu garda ( In tarile unde sunt interzise detectoarele politia are pe masina detectoare de detectoare de radar :laugh:- Spectre II, III , VG 4 )

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

le am pe ambele. eu bag benzina in amandoua. deci sunt in foarte mare masura sa spun asta

 

 

 

 

ai dreptate! 'napoi la subiect...cu totii! mersi de ajutor!

 

 

 

mi-au spus ca sunt rtf. un pic cam galagioase...e ok la suspensii, e foarte legata si da, e cu dynamic drive. sper sa nu-mi faca probleme prin tara gropilor si canalelor :)

 

o chestie: sound-ul motorului e mai mult decat dezamagitor, dar stiam asta. nu are nci o treaba cu suntetul grav de v8. aproape ca l6-le vechi de 3 l suna mai bine

 

 

...ce am uitat sa va spun: eram nehotarat intre 550/535 si a8 4.2. am fost acu o luna cu un a8: O MIZERIE DE MASINA!!!! la modul cel mai serios. proprietarul era foarte mandru ca directia e "ca de jucarie", foarte usoara, invarte volanul cu o mana (va inchipuiti!). usi usoare (mai usoare la e39-le meu), plastic inauntru...nu se compara. impresia de soliditate pe care mi-o da masina asta e deosebita. deci nu va ganditi la vreun audi...vreodata...

foarte tare masina ta , un motor pe masura , dar acum sincer, nu poti spune despre audi a8 ca este ''mizerie'' ca sa-ti fac o mica comparatie , ca am avut 2 audi a8 d2 unul S8 si acum detin un d3 4.2 v8 , la confort audi e superior bmw-ului , motorul tau e ceva mai puternic , dar asta se datoreaza faptului ca bmw are doar propulsie , pe viraje cred ca nu ai apucat sa te dai tare cu un quattro sa vezi cum sta ! plastic la interior nu cred ca este mai prejos decat bmw , motorul 4.2 v8 are un consum foarte bun , am vazut ce ai spus ca mananca foarte mult ! iti spun sigur ca nu mananca mai mult decat 550i sub nici o forma ! sa nu crezi ca sunt fan audi , detin si audi si bmw , pot spune ca fiecare are plusuri si minusuri , [ am intalnit oameni fani alfa romeo care spuneau de bmw-uri exact ce ai spus tu de audi, ca sunt niste mizerii de masini etc ] nu-mi venea sa cred ce aud despre marca bmw care de obicei majoritatea o iubesc ! orcum bafta cu masina , si poate avem ocazia sa ne intalnim sa vezi ca a8-ul este o super masina ! dar pana nu apuci sa faci ceva km nu poti sa-ti exprimi o pare despre o masina ,,,, te salut cu respect.

Edited by baz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@baz ... imi pare rau dar sustin afirmatia de mai sus facuta de radusky

Pur si simplu nu am 50 de ani sa ma dea pe spate o directie mult prea moale de jucarie si interior de audi.

Dupa cum spuneau si la TopGear, BMW-u e facuta sa simti ca iei parte la procesul care se intampla in timp ce tu conduci masina, iar la alte marci te conduce masina pe tine pana la destinatie. De aici si concluzia ca atunci cand va veni varsta si o sa simt nevoia sa dorm la volan intre A si B urmatoarea masina va fi un Audi.

Imi cer scuze dar aceasta este parerea mea si mi-am ales marca tocmai din cauza faptului ca imi plac senzatiile care le ai cand iti conduci bmw-u

 

Si era sa uit... Felicitari pentru masina si bravo tie ca iti permiti asa motorizare care mai rar gasesti pe la noi

Edited by Gabriel.V
Link to comment
Share on other sites

deci lol, Audi A8 este o mizerie de masina, asta se include la "gandire cu premeditare" sau "pauza mentala".

 

Si oricum, nu stiu de unde pana unde se compara clasa seria 5 cu clasa A8.

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.