Jump to content

Fum albastru e39 530d din 2002


Recommended Posts

salut baieti ... am o mica problema cu e39 530d meu...e din 2002 si e cumparata recent... fostu proprietar mi.a zis ca trebuie sa schimb cat mai curand consumabilele, acuma problema mea e urm: cand o pornesc imi scoate un fum albastru pana cand motoru ajunge la 90 de grade... si chestia asta mi.a aparut dupa ce am schimbat omv sprint diesel pe efix rompetrol... o fi din cauza motorinei sau ca de 10 mii km nu am schimbate consumabile?? daca ma poate ajuta cineva...multumesc frumos:)
Link to comment
Share on other sites

Uleiul corect pt. motorul masinii tale (de fapt standardul ce trebuie sa-l respecte) il gasesti aici: http://www.esnips.com/doc/fb275c3b-ed97-45...tii-ulei-pt-BMW ; dupa cum vei vedea, ideal este sa cauti un ulei ce respecta BMW Long Life 04 sau macar LL 01; producatorul e important, dar nu atat de mult ca standardul; marea majoritate a uleiurilor LL 04 au intr-adevar indicii 5w-30 si numai "Motul Specific LL 04" are 5w-40 (daca ma sunt si altele, scuze, eu nu am gasit).

Cat despre fumul de la buson, in cazul meu, s-a mentinut si dupa schimbarea filtrelor, inclusiv cel epurator, adevarat iese ceva mai putin; am deschis si un topic cu video pe tema asta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=87767 ; e adevarat, nu am curatat admisia, egr-ul si intercooler-ul, poate de aceea mai ies fuioare de fum; voi vedea dupa ce le spal.

Link to comment
Share on other sites

baieti va multumesc pentru sfaturi :twoup: hai sa va zik cum am rezolvat, nu am schimbat niciun filtru nimic... dupa cum am mentionat mai sus problemele au inceput cand am trecut de la omv diesel la efix rompetrol diesel, aseara am golit rezervoru cu efix si am pus aditivi pentru curatarea injectoarelor si am facut un plic cu omv premium diesel , vreau sa va spun ca am pornito si a scos fum dar putin de tot..adica cat e normal sa scoata...cateva secunda dupa nimic...pana si motoru merge mai linistit. in concluzie problema era in carburant...deci cine are bmw diesel puneti omv sprint sau premium si aditivi cel mai sigur si bun :)
Link to comment
Share on other sites

nu uita sa schimbi filtrul epurator.

Cu motorul pornit , la rece , scoate busonul de la ulei ..daca acelasi fum albastru il vezi si acolo este filtrul epurator.

+1

 

Uleiul corect pt. motorul masinii tale (de fapt standardul ce trebuie sa-l respecte) il gasesti aici: http://www.esnips.com/doc/fb275c3b-ed97-45...tii-ulei-pt-BMW ; dupa cum vei vedea, ideal este sa cauti un ulei ce respecta BMW Long Life 04 sau macar LL 01; producatorul e important, dar nu atat de mult ca standardul; marea majoritate a uleiurilor LL 04 au intr-adevar indicii 5w-30 si numai "Motul Specific LL 04" are 5w-40 (daca ma sunt si altele, scuze, eu nu am gasit).

Cat despre fumul de la buson, in cazul meu, s-a mentinut si dupa schimbarea filtrelor, inclusiv cel epurator, adevarat iese ceva mai putin; am deschis si un topic cu video pe tema asta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=87767 ; e adevarat, nu am curatat admisia, egr-ul si intercooler-ul, poate de aceea mai ies fuioare de fum; voi vedea dupa ce le spal.

 

Pt e39 e suficient LL01 dar nu face rau LL04 doar ca e ceva mai scump.

 

Filtru albastru inseamna exclusiv un lucru: uleiul ajunge cumva in camera de ardere.

Fie pe la etansarile turbo, fie pe langa segmenti, fie pe la epurator(decantor) care nu-l mai retine, oricum ar fi tot de ulei tine.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
salut baieti..dupa un timp destul de lung in care am tot intrebat pe ici-colo.. am zis ca mai bine la reprezentanta ( Trado Motors ) am fost la ei si am facut testu injectoarelor si pana la urma s-a dovedit ca un motor diesel de la bmw scoate fum albastru cand este pornit la rece din cauza injectoarelor. :frantics: eu asta am patit, dupa ce s-au schimbat toate 6 niciun sunet nici fum, nimic + consumu de motorina a sczut vizibil de la 14-15 l la 9-10 mers usor :D
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
mda...deci am aflat si eu dupa jumatate de an de umblat prin mai toate service'urile ca defapt si de drept era turbina de la ea aveam fumul albastru si toate cele :mellow: am crezut ca Trado Motors o sa-mi zica ce problema am la masina la cate teste am facut si cati bani am dat dar nimic.... jos cu trado...niste hoti :ninja:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.