Jump to content

Actuator turbina e46


Recommended Posts

In primul rand...!!!! ca sa nu ma intram in polemici..CE PROBLEMA ARE MASINA???????? ce nu merge? vreau sa stiu ce nu e ok...si cu faza cu actuatorul fa o diagnoza cu livedata si vezi ce face turbo ar trebuie sa ajunga in sarcina maxima la un 1,3 BAR cu varf de maxim 1,4 dupa 3 mii ture sa se stabilizeze undeva pe la 1,2. daca it face oscilatii atunci discutam mai departe. daa nu e ok. lasa tija minim maxim..eu nu stiu cum ati vazut ca e maxim trasa ...cum ati comparat? ma rog...irelevant acunm. ce face masina rau asta sa spui

 

Masina are urmatoarea problema:Nu trage bine.La diagnoza nu am erori iar la livedata imi apare o lipsa de presiune in turbina cauzata sigur de faptul ca tija de actuator nu este trasa pana in capat.Turbina este noua. am vazut 3 e46 cu aceasi motorizare ca si a mea la care tija de la actuator este trasa pana in capat + (

) + (
).Mie nu imi trage tija nici la jumatate cat e trasa in videoclipuri.Cu electrovalva de vacum anulata,deci cu vacumul direct pe actuator ,tija e trasa pana in capat iar masina zboara.
Link to comment
Share on other sites

In primul rand...!!!! ca sa nu ma intram in polemici..CE PROBLEMA ARE MASINA???????? ce nu merge? vreau sa stiu ce nu e ok...si cu faza cu actuatorul fa o diagnoza cu livedata si vezi ce face turbo ar trebuie sa ajunga in sarcina maxima la un 1,3 BAR cu varf de maxim 1,4 dupa 3 mii ture sa se stabilizeze undeva pe la 1,2. daca it face oscilatii atunci discutam mai departe. daa nu e ok. lasa tija minim maxim..eu nu stiu cum ati vazut ca e maxim trasa ...cum ati comparat? ma rog...irelevant acunm. ce face masina rau asta sa spui

 

Masina are urmatoarea problema:Nu trage bine.La diagnoza nu am erori iar la livedata imi apare o lipsa de presiune in turbina cauzata sigur de faptul ca tija de actuator nu este trasa pana in capat.Turbina este noua. am vazut 3 e46 cu aceasi motorizare ca si a mea la care tija de la actuator este trasa pana in capat + (

) + (
).Mie nu imi trage tija nici la jumatate cat e trasa in videoclipuri.Cu electrovalva de vacum anulata,deci cu vacumul direct pe actuator ,tija e trasa pana in capat iar masina zboara.

 

ai probat cu o electrovalva 100% buna? ai putea incerca sa blochezi egr si sa o foloseti pe cea de pe egr .e aceeasi.

eu cred ca e electrovalva. sau daca nu...mergem mai departe si ar fi ceva ce nu prea cred si nici nu am intalnit. oproblema din ECU pe partea asta. speram ca nu si daca e asa putem incerca o resoftare .

 

aCUM MI-A PICAT O FISA:::AI SPUS TURBINA NOUA::: este foarte probabil sa trebuiasca ajustata cursa axuluice actioneaza geometria. sa trebuiasca adus laparametrii. iti spun si cum se face daca o sa fie asa ceva. asta am mai vazut in mod special dupa reparatii turbo.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema.Am observat ca vaccumu de la egr e mai puternic decat la turbo,adika la egr se simte cum trage aer mai puternic decat la turbo daca scoti furtunu de vaccum.S-ar putea sa fie pierdere pe furtunu cel mare de vaccum( cel care pleaca din zona egr-ul se duce pe sus pe langa busonu de ulei si ajunge la rezervoru ala de pe langa turbo) .Eu cred ca aici s-ar putea sa fie problema.
Link to comment
Share on other sites

Foarte interesant clipul postat de clau0000.La mine problema este ca nu o trage nici pe jumatate cat e trasa in clip.De inchis inchide.referitor la vacum,am aceiasi valoare de -0.65bari si la intrarea in electrovalva de la egr si in cea de la turbo.Problema e la iesire unde am doar -0.4.Si acelasi vacum slab il am cu 5 electrovalve diferite din care 2 noi noute.

 

E ceva de genu asta http://www.youtube.com/watch?v=K4qalj0wavQ...&playnext=1

Edited by gojy
Link to comment
Share on other sites

Foarte interesant clipul postat de clau0000.La mine problema este ca nu o trage nici pe jumatate cat e trasa in clip.De inchis inchide.referitor la vacum,am aceiasi valoare de -0.65bari si la intrarea in electrovalva de la egr si in cea de la turbo.Problema e la iesire unde am doar -0.4.Si acelasi vacum slab il am cu 5 electrovalve diferite din care 2 noi noute.

 

E ceva de genu asta http://www.youtube.com/watch?v=K4qalj0wavQ...&playnext=1

 

 

mie nu imi merge link tau.... :-?? dar trebuie tija sa fie cat mai aproape de capsula sa inteleg,nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
http://www.youtube.com/watch?v=Xe4SwFdaZeo...feature=related revin cu linkul.totusi tind sa cred (desi probabilitatea este f mica) ca toate electrovalvele mele sunt defecte chiar si cele noi (luate de la acelasi magazin).Am scos filtrul de la electrovalva noua si am observat ca la relanti pe la filtru am 0,2 bari vacum exact cat imi lipsea mie la iesirea de la electrovalva.E normal sa imi traga aer pe acolo?
Link to comment
Share on other sites

Arunc si eu o parere, daca ECU nu iti comanda electrovalva sa deschida 100%, ci sa zicem 80% surplusul de 20% sunt eliberati in atmosfera prin acel mic filtru, deci Electrovalvele sunt ok, comanda acestora e problema.

 

Electrovalva are plus (+) permanent prin contact iar minusul vine din ECU fiind modulat de un tranzistor cu PWM. Inceaca sa-i dai peste minusul din electrovalva un minus permanent si vezi daca presiunea ajunge la -0.65.

Edited by Stage
Link to comment
Share on other sites

Astazi am rezolvat problema>Multumesc tuturor pentru sfaturi.Ce a fost problema? Din furtunul de vacum care pleaca de la pompa de vacum la pompa de frana este un mic distribuitor din care pleaca furtunele la egr la turbina si unul la paletele de langa radiator. Se pare ca desi ar trebui sa aiba acelasi volum de vacum pe toate 3 ,la primele 2 futunase vacumul este mult mai puternic decat la al 3-lea.La mine furtunul care mergea la electrovalva de la turbina era la al treilea .am schimbat furtunele intre ele (turbina cu paletele de la radiator) si acum e ok.Eu nu am umblat acolo de cand am masina deci asa am cumparato.Azi pot sa zic ca masina a renascut.
Link to comment
Share on other sites

Mdaaa.....ar fi bine sa vada si fabio care in momentu cand am spus ca poate fi problema de la vaccum s-a suparat asa rau incat era sa-l pierdem pe el cu tot cu raspunsurile lui.Felicitari gojy.Nu la toate masinile exista cel de-al treilea furtun care merge la paletele acelea de la radiator kerosen,deci sa nu te agiti sa cauti ca tu nu ai asa ceva,iti spun sigur. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Mdaaa.....ar fi bine sa vada si fabio care in momentu cand am spus ca poate fi problema de la vaccum s-a suparat asa rau incat era sa-l pierdem pe el cu tot cu raspunsurile lui.Felicitari gojy.Nu la toate masinile exista cel de-al treilea furtun care merge la paletele acelea de la radiator kerosen,deci sa nu te agiti sa cauti ca tu nu ai asa ceva,iti spun sigur. :twoup:

 

 

Nu trebuie sa se supere nimeni pentru ca aici e un forum de discutii si pareri.Nici nu m-am asteptat sa fie problema de acolo.Cand am schimbat furtunele de vacum le-am pus exact cum le-am luat.Am masina de 3 ani si niciodata nu a mers asa bine deci problema e de la proprietarul anterior.

Link to comment
Share on other sites

Mdaaa.....ar fi bine sa vada si fabio care in momentu cand am spus ca poate fi problema de la vaccum s-a suparat asa rau incat era sa-l pierdem pe el cu tot cu raspunsurile lui.Felicitari gojy.Nu la toate masinile exista cel de-al treilea furtun care merge la paletele acelea de la radiator kerosen,deci sa nu te agiti sa cauti ca tu nu ai asa ceva,iti spun sigur. :twoup:

 

 

daca te uiti mai sus...am zis ca trebuie 0,9 vacuum.. deci iese din discutie sfatul tau. no off. si acolo la t ul acela...nu e nici convertor de persiune ca sa faca din 09 06 la cele 3 t uri probabil pur si simplu era infundat acela pe care era controllerul turbo..la mine de exemplu mai sunt 3 locuri libere cu dop la ele..deci 3/..5 irelevant. toate au vacuum si toate trebuie sa aibe 09

 

ma bucur ca ai rezolvat. chiar ma bucur deoarece stiu cat de frustrante pot fi nimicurile astea...ajungi sa schimbi tot..si degeaba

Link to comment
Share on other sites

cum sa zis mai sus,nu la toate masinile pleaca spre acele pale,de exemplu la mine nu e,este astupat cu un dop...

 

 

nu stiu ce masina ai tu dar daca este commonrail...motor m47N tu ai doar un singur furtun de vacum care merge la controller EGR turbo este cu servomotor. si jaluzea la radiator nu ai. deci da...ai dopuri in afara de unu

Link to comment
Share on other sites

Am observat azi ca motorul se incalzeste mult mai repede decat inainte.Daca inainte ii trebuia vreo 20 km sa ajunga acul la jumatate azi in maxim 10 km apa era la temperatura optima.Cum functioneaza palele acelea?Cand e rece motorul inchid si cand se incalzeste deschid?Poate cum zice fabio mie infundat stutul acela.Nu mai vreu sa umblu la nimic pentru ca imi place cum merge masina.
Link to comment
Share on other sites

Am observat azi ca motorul se incalzeste mult mai repede decat inainte.Daca inainte ii trebuia vreo 20 km sa ajunga acul la jumatate azi in maxim 10 km apa era la temperatura optima.Cum functioneaza palele acelea?Cand e rece motorul inchid si cand se incalzeste deschid?Poate cum zice fabio mie infundat stutul acela.Nu mai vreu sa umblu la nimic pentru ca imi place cum merge masina.

 

Si la mine in maxim 10km ajunge la temp.optima...bine,mergand mai incet si cred ca e normal ,nu?

Link to comment
Share on other sites

nu stiu exact cand se deschide jaluzeaua...daca tine de temperatura sau de viteza.dar 100% va zic ca trebuie sa stea inchisa complet cu motorul rece la relanti.

 

Take care....ahhh mi am reamintit... Jaluzeaua nu deschide progresiv. E comandata de o electrovalva de tip ON OFF nu ca cea de la EGR sau Turbo.

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

la 318 d fara comonrail, micul distribuitor de vacuum cu 3 tevi subtirele, are una astupata pt ca nu are clapetele la radiator. celelalte 2 una pt EGR alta pt Turbo. eu din gresala am rupt una si am apelat la a treia care de fapt era inactiva . Edited by sorynvl
Link to comment
Share on other sites

la 318 d fara comonrail, micul distribuitor de vacuum cu 3 tevi subtirele, are una astupata pt ca nu are clapetele la radiator. celelalte 2 una pt EGR alta pt Turbo. eu din gresala am rupt una si am apelat la a treia care de fapt era inactiva .

 

pai da..318d este motor M47 exact la fel ca si 320d..motoarele sunt identice.diferenta este de soft si mai e ceva diferit. Transmisia !

 

nu ai al 3-lea furtun pt ca din BMW a hotarat pe considerente de reducerea chelltuielilor sa renunte la jaluzea. aia e...nu e asa grav dar e pacat ca facea bine.

 

P.S. 318d a trecut pe commonrail din 2002 si nu mai are decat un furtun. spre EGR.

Edited by fabio29
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.