Jump to content

Pornire masina din casa.


Fan_XBMW

Recommended Posts

aveti careva alarma cu pornire din casa pe e39...

m ar bate un gand sa mi pun pentru iarna asta ca tare folositor ar mai fi...

ce pareri aveti...

pentru alte masini stiu ca exista asa ceva dar pt e39 nu stiu nimic sigur...

care ar fi avantajele si dezavantajele?

merci

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am văzut ĂŽn carrefour ERA alarmă auto cu pornire din telecomandă....era undeva la 240 RON.

Partea proastă e că tre să laşi maşina scoasă din viteză, iar iarna dacă tragi frâna de mână e posibil să ĂŽngheţe...deci...webasto rulls!

 

Asta e faină, dar e scumpă.

Edited by Mihai!
Link to comment
Share on other sites

aveti niste linkuri catre niste exemple? preturi ceva?

se monteaza greu?

 

Eu am un Viper 350 Responder, n-am pus funcţia de pornire motor, ĂŽnsă e compatibilă alarma cu această funcţie.

Caută pe net Darius alarme, e o firmă foarte serioasă, acolo mi-am montat eu alarma.

 

Fără pornire motor costă 11 milioane, cu pornire costă un pic mai mult.

 

După părerea mea, nu prea e utilă pornirea motorului din telecomandă.

Ăn 3-4 minute se face cald ĂŽn masină.

 

 

 

am văzut ĂŽn carrefour ERA alarmă auto cu pornire din telecomandă....era undeva la 240 RON.

 

Tu chiar ţi-ai pune pe o maşină o alarmă cu pornire cumpărată din Carrefour?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

daca o sa fie frig, faptul ca o sa trb calcat ambreiajul la pornire (sau bujii puse de 2 ori) o sa fie cam important pt cele cu cutie mecanica....asa ca...

 

eu as recomanda pt diesel / benzina o curatare temeinica a filtrelor de alimentare si a rezervorului.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

de uzura motorului nu va puneti problema? e moartea motorului sa-l tii in idle dupa pornire..e la fel de rau ca a-l duce pe rosu cand e motorul rece...

 

Remember the "90% of your engine wear happens at startup" advertising ploy? This fact is absolutely true, but as it happens, it's less to to with "grinding engine parts" and more to do with combustion. When the combustion gases burn, they form acids which are highly corrosive when their vapours condense. These acids collect in the upper cylinder areas where their temperature is raised above their dew point. The acids condense and etch the cylinder walls and piston rings. In reality, this accounts for over 85% of engine wear, the other 15% being down to abrasion. So the adverts are nearly right - most of the engine wear does happen at startup, and it is because of a lack of oil, but it isn't because the oil isn't coating moving parts - it's because it's not transporting these acidic gases away. Having said that, if you start the engine and let it idle for 15 seconds or so before moving off, you can probably add another 100,000 miles to your engine's life without one bottle of additive. This warms the oil up a tad and makes sure it's in all the most vital areas before you start putting a strain on the engine. Most handbooks tell you not to let the engine warm up before driving off (they're referring to the acid corrosion mentioned above), but they mean don't let it reach working temperature. If, however, you insist on starting up and belting off down the road, think of this next time: it takes an average engine around 3 minutes of average driving for the exhaust manifold to reach 300°C. If you blast off and run around at full throttle, right from the word go, that process takes a little under a minute. Think about it - from outside air temperature to 300°C in a minute - what exactly is that doing to the metal in your manifold? Ask anyone who's ever owned an original Audi Quattro - they'll tell you exactly what happens.

 

http://www.carbibles.com/additives.html

Link to comment
Share on other sites

:twoup: cred ca asa i-au spus lui

 

 

 

 

 

de uzura motorului nu va puneti problema? e moartea motorului sa-l tii in idle dupa pornire..e la fel de rau ca a-l duce pe rosu cand e motorul rece...
sincer eu asta o consider vrajeala, mai mult ca sigur din cauze ecologice se spune asta. nu stiu daca ati observat ca in tari mai civilizate cad se parcheaza masina perpendicular pe cladire se parcheaza cu fata la cladire, niciodata cu spatele... sau daca au ajuns romani pe acolo ... :)
Link to comment
Share on other sites

eu stiu ca e normal sa tii motorul usor turat in primele minute dupa pornire, dar nu aiurea, cam 4-500 peste relanti. acum mai depinde si ce sisteme de soc automat are motorul in discutie si cit de bine functioneaza ele.

 

io's - "se parcheaza masina perpendicular pe cladire se parcheaza cu fata la cladire, niciodata cu spatele" stii ca ar fi vreo regula ? ti-a zis cineva ? eu, sincer n-am auzit. personal, cred ca e mai bine pt tine ca sofer si pt trafic sa poti iesi din parcare cu fata, asa ca imi pare normal sa poti parca cu spatele la cladire (e posibil si sa-ti obtureze vizibilitatea la iesire o masina parcata ulterior, asa ca iesi mai usor cu fata). daca te referi la faptul ca s-ar putea murdari peretele cladirii cu mizerie din gazele de esapament, cam asa e, mai alers la diesel, mie imi pare normal sa se faca iesiri finale orientate in jos si care sa nu mai iasa in afara barei / spoilerului de spate, fortezi gazele spre asfalt si nici nu risti sa murdaresti pe cineva daca se afla intamplator in spatele evacuarii cand pornesti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
de uzura motorului nu va puneti problema? e moartea motorului sa-l tii in idle dupa pornire..e la fel de rau ca a-l duce pe rosu cand e motorul rece...

 

Moartea motorului este sã-l turezi când e rece, nu sã-l laºi sã se Încãlzeascã la ralanti.

RecomandĂŁrile cu privire la plecare imediat dupĂŁ pornire au legĂŁturĂŁ cu poluarea, nu cu protejarea motorului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.