Jump to content

temperatura optima de functionare a motorului


Recommended Posts

Am un BMW 520D si cred ca apa nu se ridica la temperatura optima de functionare in bord acul indicator sta intre zona albastra (spre sfarsit) si prima liniuta foarte rar cand se merge mult se ridica peste ajungand la prima liniuta dupa o ora de mers prin oras ati putea sa imi spuneti daca e normal sau nu si de la ce ar putea fi.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Am un BMW 520D si cred ca apa nu se ridica la temperatura optima de functionare in bord acul indicator sta intre zona albastra (spre sfarsit) si prima liniuta foarte rar cand se merge mult se ridica peste ajungand la prima liniuta dupa o ora de mers prin oras ati putea sa imi spuneti daca e normal sau nu si de la ce ar putea fi.

Va multumesc!

Ai idee ce pret ar avea un termostat sau vinzi tu ca am vazut ca ai anuturi cu vanzari de piese

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Intradeva am si consumul mare dar cam pe la ce liniuta ar trebui sa sta acul indicator la mijloc sau mai sus si ce se intampla daca merg cu ea asa de ceva timp

 

Nu se Întâmplã nimc, doar ÎÞi creºte consumul. Temperatura normalã a apei este În jurul valorii de 90.

 

Ai idee ce pret ar avea un termostat sau vinzi tu ca am vazut ca ai anuturi cu vanzari de piese

Multumesc!

@ claudiuBWR are piese, ĂŽl poĂži contacta cu ĂŽncredere.

Link to comment
Share on other sites

Am un BMW 520D si cred ca apa nu se ridica la temperatura optima de functionare in bord acul indicator sta intre zona albastra (spre sfarsit) si prima liniuta foarte rar cand se merge mult se ridica peste ajungand la prima liniuta dupa o ora de mers prin oras ati putea sa imi spuneti daca e normal sau nu si de la ce ar putea fi.

Va multumesc!

Ai idee ce pret ar avea un termostat sau vinzi tu ca am vazut ca ai anuturi cu vanzari de piese

Multumesc!

 

daca mie imi era adresata intrebarea am la 125 lei BEHR

Link to comment
Share on other sites

Motorul termic are o plaja de temperaturi destul de ingusta pentru care jocurile sunt optime.

Daca te gandesti logic - motorul consuma mai mult rece, dece? pentru care pierderi mai mari, adica frecari mai mari adica uzuri mai mari.

Sunt tot felul de exemple de comparatii de functionare la diferite regimuri de temperatura. Nu sunt sigur ca am retinut exact dar de exemplu o masina polueaza (in medie) in primi 20km (sau 10 nu sunt sigur) cat in urmatorii 500 facuti fara oprire.

Daca la e39 e ca la e46 atunci acul sta pe mijloc intre 75C si peste 100 (nu sunt sigur cat, eu am atins 101) La prima liniuta are ~60C iar la iesire de pe albastru ~50C, deci foarte rece. Asta inseamna o uzra mai mare dar nu extraurdinar de mare, probabil de 5x mai mare nu stiu sa-ti exact pentru ca sunt foarte multi factori care influenteaza asta.

Pana la schimbarea termostatului - acceleratia calcata cu mila si turatii 2-3000, nici subturat nu e bine.

Verifica mai intai termostatul egr, posibil sa fie ala.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt familiar cu particularitatile e39 dar la e46 am vazut asa: in oras atingea temperatura optima dar afara la sub 10C afara, scadea acul sub pozitia normala

Aici nu e vorba de scaderea temperaturii putin sub pozitia normala ci de o scadere mult mai mare : "apa nu se ridica la temperatura optima de functionare in bord acul indicator sta intre zona albastra (spre sfarsit) si prima liniuta foarte rar cand se merge mult se ridica peste ajungand la prima liniuta ".

Deci la el abia trece de prima liniuta.

 

Ce ar putea avea termostatul de la sistemul EGR ca sa nu lase sa ajunga temperatura la normal, ar putea ramane deschis?

Link to comment
Share on other sites

Nu as vrea sa spun vreo tampenie, dar in manual la e39 zicea ca temperatura normala de functionare a motorului e cu acul oriunde peste albastru si sub rosu.

P.s. La mine, e39 525d, testele ascunse de la bord imi aratau ca termostatul tinea temperatura apei intre 88-92 grade...

Link to comment
Share on other sites

Intradeva am si consumul mare dar cam pe la ce liniuta ar trebui sa sta acul indicator la mijloc sau mai sus si ce se intampla daca merg cu ea asa de ceva timp

 

Nu se Întâmplã nimc, doar ÎÞi creºte consumul. Temperatura normalã a apei este În jurul valorii de 90.

 

Ai idee ce pret ar avea un termostat sau vinzi tu ca am vazut ca ai anuturi cu vanzari de piese

Multumesc!

@ claudiuBWR are piese, ĂŽl poĂži contacta cu ĂŽncredere.

Si cum facem sa imi trimiti si mie unul eu sunt din bacau imi poti da un numar de telefon sa te sun sa iti spun unde sa mi-l trimiti.

 

Am un BMW 520D si cred ca apa nu se ridica la temperatura optima de functionare in bord acul indicator sta intre zona albastra (spre sfarsit) si prima liniuta foarte rar cand se merge mult se ridica peste ajungand la prima liniuta dupa o ora de mers prin oras ati putea sa imi spuneti daca e normal sau nu si de la ce ar putea fi.

Va multumesc!

Ai idee ce pret ar avea un termostat sau vinzi tu ca am vazut ca ai anuturi cu vanzari de piese

Multumesc!

 

daca mie imi era adresata intrebarea am la 125 lei BEHR

Cum facem sa imi trimiti si mie unul eu sunt din bacau imi poti da un numar de telefon sa iti dau datele multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Aura activeaza meniurile ascunse si vezi concret la cat se ridica apa, pentru ca vad ca nu e ca la e46.

 

@paul Eu am vazut la e46: apa statea la jumate in oras si afara daca erau peste 10C, la 3-4 C cobora pana aproape de albastru (la viteze de 120-130 cu tr6) , schimbat termostatul egr, problema rezolvata.

 

Acum nu zic ca termostatul principal era ok, poate scapa si ala dar cert e ca dupa schimbat t. egr apa nu a coborat sub jumate.

Explicatia este ca se face un schimb de caldura de la fluid de racire la mediu cand valva egr este inchisa si deci gazele nu circula.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.