Jump to content

PROBLEME RACIRE AJUTOR VA ROG!


Recommended Posts

320D E 46 Simptoma este urmatoarea.....la turatii mari de peste 3000rp face presiune in sistemul de racire si scapa apa pe la busonul vasului de expansiune.....nu imi explic de ce nu se intampla si in mersul prin oras desi merg destul de sport cu ea.La drum intins mi se intampla ceea ce am explicat mai sus....precizez ca electoventilatorul l-am schimbat datorita nefunctionarii lui depistand tot eu defectiunde ca cei de la filaret nu si-au dat seama.In urma cu 2 luni am bagat in circuitul de racire o substanta 2+2 nedandu0mi seama ca pierede initial pe la buson.Precizez ca masina am tinut-o in turatie pe loc la maxim in 4200 de ture si nu imi da apa.Se intimpla ca dupa un mers sportiv in oras sa aud dupa stationare un fasait pe la buson.PRECIZEZ CA NU INCALZESTE MOTORUL,ACUL STA PE MIJLOC TOT TIMPUL.CREDETI CA AR FI CHIULASA SAU GARNITURA???????eu nu cred sau ma sperie gandul ca ar fi.Nu mai inteleg nimic din toata treba nici cei de la FILARET nu au curajul sa dea un verdict.mai precizez ca am curatat instalatia zilelea acestea bineinteles nedand radiat jos ci bagand apa cu presiune in instalatie.Nu da fum alb la rece,nu miroase a gaze in vas,nu baga ulei in vas si nici apa in ulei,NU MAI STIU EXASPEREZ.VA ROG DI SUFLET RECOMANDATI-MI UN MECANIC NU VREU SA MAI MERG LA FILARET SAU BAVARIA.VA FELICIT PENTRU ACEST FORUM PENTRU CA SUNT NOU PE AICI!!! Edited by criscrd
Link to comment
Share on other sites

Intrebare: Apa care iese prin buson e rece? Radiatorul (mai precis partea opusa input-ului) e rece?

 

Problemele tale pot veni din 2 partzi: Una simpla, shi anume tragi aer fals pe undeva shi faci perna de aer in furtunele superioare; una grea :blink: shi anume garnitura de chiulasa, care scapa compresie in circuitul de racire. Faza cu uleiul in apa nu e necesara pt. cazul asta. Insushi presiunea mare in furtune e un semn de garnitura dusa...

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

cred ca apa este calda nu o pot vedea pt ca pe loc nu imi face decat la drum,si daca opresc constat ca imi da pe la buson nu foarte multa dar nu este normal nu?si aer fals pe unde sa traga????si se mai aude si fasaitul ala pe la buson care probabil la o forja mai indelungata vine cu tot cu apa
Link to comment
Share on other sites

si de ce nu incalzeste????si de ce daca o tin in 4000rp pe loc 10 min nu da nici un semn sa scape presiune pe la buson sau apa cum face in mers????sa fie radiatorul infundat sau termostatul de vina ....pt ca spuneam ca am bagat o solutie tampita 2+2 dar pe care am dat=o afara cat am putut..nu stiu :blink: Edited by criscrd
Link to comment
Share on other sites

Ai facut o gramada de topicuri(4) :blink:

 

Unul singur ajunge.

 

Dupa cum a spus si Paul aici

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ndpost&p=127988

 

cea mai buna solutie ar fi sa se dea jos chiulasa,se verifica daca este crapata,se verifica garnitura.

Am inteles ca sistemul de racire este OK.

 

precizez ca electoventilatorul l-am schimbat datorita nefunctionarii lui depistand tot eu defectiunde ca cei de la filaret nu si-au dat seama.stationare un fasait pe la buson.PRECIZEZ CA NU INCALZESTE MOTORUL,

128242[/snapback]

 

Cum adica nu incalzeste motorul si tu ai schimbat electroventilatorul?Care este ideea? :)

Link to comment
Share on other sites

am schimbat electroventilatorul pentru ca se arsese computerul care ii da comanda.......si am banuit ca s-a rezolv ca aceea era cauza...asta spuneam...dar se pare ca nu...si apropos si cand electrov nu mergea nu am avut probleme sa incalzeasca motorul...dar daca te deranjeaza ca intreb BAVARIA atunci nu imi mai raspunde
Link to comment
Share on other sites

adica zece mecanici si un inginer de la filaret au stat pe langa masina si nu au avut curajul sa garanteze ca e chilasa sau garnitura si acum ar trebui sa isi dea unul singur cu parerea din tot acest forum ca asta ar fi problema cu chiulasa....si eu sa ascult si sa dau jos motorul asa e??????? :blink: ma gandeam ca poate a mai intampinat cineva problema si are o rezolvare..... Edited by criscrd
Link to comment
Share on other sites

am schimbat electroventilatorul pentru ca se arsese computerul care ii da comanda.......si am banuit ca s-a rezolv ca aceea era cauza...asta spuneam...dar se pare ca nu...si apropos si cand electrov nu mergea nu am avut probleme sa incalzeasca motorul...dar daca te deranjeaza ca intreb BAVARIA atunci nu imi mai raspunde

128320[/snapback]

 

 

Nu ma deranjeaza. :)

 

Am intrebat si eu,deoarece nu avea sens ce ai spus :)

 

adica zece mecanici si un inginer de la filaret au stat pe langa masina si nu au avut curajul sa garanteze ca e chilasa sau garnitura  si acum ar trebui sa isi dea unul singur cu parerea din tot acest forum ca asta ar fi problema cu chiulasa....si eu sa ascult si sa dau jos motorul asa e??????? :

 

Pai nu au gasit specialistii si tu vrei sa rezolvi problema pe un forum? :blink:

Link to comment
Share on other sites

busonul de la vasul de expansiune are o supapa care deschide la o anumita presiune. daca a ta deschide prea jos o sa auzi fasaitul respectiv. verifica acel buson si dupa aia mai vezi.

128746[/snapback]

exact asta sugeram si eu...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.