Jump to content

am indepartat clapetele de pe aspiratie


gellu-mihai

Recommended Posts

si eu am eliminat acele clapete in toamna lui 2009. comportamentul motorului nu s-a schimbat deloc as zice. insa dupa ce am montat totul la loc am sesizat ca parca motorul e o idee mai zgomotos la relanti. sunetul ala de tractorel specific diesel-urilor, care inainte era aproape imperceptibil din habitaclu, parca s-a facut auzit dintr-o data dupa eliminarea clapetelor.e posibil ca in urma acestei modificari se se fi produs schimbarea sau e doar o impresie a mea. multumesc. Edited by stef29
Link to comment
Share on other sites

Pe la garniturile alea dreptunghiulare sau care, ca nu inteleg ce garnituri sunt la clapete?

 

si eu am eliminat acele clapete in toamna lui 2009. comportamentul motorului nu s-a schimbat deloc as zice. insa dupa ce am montat totul la loc am sesizat ca parca motorul e o idee mai zgomotos la relanti. sunetul ala de tractorel specific diesel-urilor, care inainte era aproape imperceptibil din habitaclu, parca s-a facut auzit dintr-o data dupa eliminarea clapetelor.e posibil ca in urma acestei modificari se se fi produs schimbarea sau e doar o impresie a mea. multumesc.

La mine nu s-a modificat deloc zgomotul motorului dupa ce am scos clapetele.

In schimb, dupa ce am schimbat baia de ulei si uleiul....imi suna ca un mic tractoras, si nu stiu de ce. Parca ar lipsi un material antifonic.

Diferenta de zgomot e sesizabila numai din habitaclu, de afara se aude exact la fel.

Link to comment
Share on other sites

Eu tot nu ineleg de ce vreti sa dati bani pe ceva de care nu aveti nevoie.

Montura clapetei poate fi pusa la loc si pus un surub in gaura axului, ala intra ermetic si nici gand sa iasa ceva pe acolo.

6 suruburi m-au costat 4 lei, pentru ce sa dau 250 lei pe capacele alea?

 

Pierde ulei pe langa O-ringurile de la clapete.

inainte de ''extirpare'' de ce nu curgea ? :twoup: am impresia ca si eu am ceva ulei pe acolo.

 

NU am pus dopuri ci am lasat tot sistemul initial dar fara clapete si tije [le-am taiat]

Link to comment
Share on other sites

Pe la garniturile alea dreptunghiulare sau care, ca nu inteleg ce garnituri sunt la clapete?

 

si eu am eliminat acele clapete in toamna lui 2009. comportamentul motorului nu s-a schimbat deloc as zice. insa dupa ce am montat totul la loc am sesizat ca parca motorul e o idee mai zgomotos la relanti. sunetul ala de tractorel specific diesel-urilor, care inainte era aproape imperceptibil din habitaclu, parca s-a facut auzit dintr-o data dupa eliminarea clapetelor.e posibil ca in urma acestei modificari se se fi produs schimbarea sau e doar o impresie a mea. multumesc.

La mine nu s-a modificat deloc zgomotul motorului dupa ce am scos clapetele.

In schimb, dupa ce am schimbat baia de ulei si uleiul....imi suna ca un mic tractoras, si nu stiu de ce. Parca ar lipsi un material antifonic.

Diferenta de zgomot e sesizabila numai din habitaclu, de afara se aude exact la fel.

ce ciudat. exact la fel s-a intamplat la mine dupa elminarea clapetelor. numai din habitaclu e sesizabila schimbarea. oare de ce?

Link to comment
Share on other sites

Pai clapetele erau pe ''inchis'' sau pe deschis la relanti si/sau pana in 1800rpm ? :)

 

Daca nu mai ai clapete...clar ca sunetul produs dupa ele este mai accentuat...zic io :twoup:

Eu stiu ca stau pe inchis pana pe la 1800-2000 de ture apoi se deschid treptat pana la deschis maxim undeva pe la 2200.

Eu le-am scos de tot si am bagat un surub in fiecare gaura cu un lipici (nu stiu ce lipici a folosit mecanicul meu).

Am zis ca nu are sens sa dau 100 EUR pe niste dopuri.....

 

Sincer sa fiu si eu simt ca vibreaza mai rau la ralanti dar poate fi din cauza suportilor de la motor si/sau cutie pe care eu oricum ii suspectez ca sunt obositi....

Link to comment
Share on other sites

Pai clapetele erau pe ''inchis'' sau pe deschis la relanti si/sau pana in 1800rpm ? :)

 

Daca nu mai ai clapete...clar ca sunetul produs dupa ele este mai accentuat...zic io :twoup:

Eu le pastrez inca . Nu imi plac sunetele suspecte mai ales din masina. Eu nici nu aud motorul din habitaclu (oi fi eu surd:P).

Link to comment
Share on other sites

Cred ca esti... :)

La mine s-a modificat deloc zgomotul de la clapetele alea si nici nu am auzit pe nimeni sa spuna asa ceva.

 

:twoup:)) poate de auzit nu ai auzit , dar citeste mai sus. Sunt persoane care au auzit alt sunet din habitaclu dupa indepartarea clapetelor.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt persoane, este o singura persoana care crede asta.

Eu am studiat problema mult pe forumurile de afara inainte de a scoate clapetele si problema este dezbatutat foarte mult, cu DIY, tot tacamul si absolut nimeni nu a sustinut ca s-a schimbat sunetul.

La mine sunt 100% sigur ca nu s-a schimbat sunetul si chiar am ureche la asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Pai clapetele erau pe ''inchis'' sau pe deschis la relanti si/sau pana in 1800rpm ? :)

 

Daca nu mai ai clapete...clar ca sunetul produs dupa ele este mai accentuat...zic io :twoup:

Hai ca e buna asta!

Tu nici nu stii cum stau clapetele alea pana la 1800 (de fapt 2000), dar indiferent cum ar sta, tot e logic sa sune mai tare daca nu le ai... :))

Pe bune ca nu inteleg logica ta.

Link to comment
Share on other sites

Ele stau inchise pana in 2000rpm, cand e rece motorul, pentru reducerea noxelor si unii zic ca reactioneaza mai promt acceleratia la turtie scazuta, inainte de a intra turbina, eu nu am sesizat asa ceva.

 

Eu nu inteleg cum poti sa afirmi ca e logic sa faca zgomot daca le scoti, fara sa stii cum functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

1. Pai clapetele erau pe ''inchis'' sau pe deschis la relanti si/sau pana in 1800rpm ? :)

2. Daca nu mai ai clapete...clar ca sunetul produs dupa ele este mai accentuat...zic io :twoup:

1. de aici clar rezulta ca stii cum functioneaza....

2. spui ca e clar ca sunetul va fi mai accentuat daca le scoti...

I rest my case. :)

Link to comment
Share on other sites

eu nu prea cred ca nu se modifica mai nimic dupa ce scoti clapetele alea sau nu sesizezi diferenta.

ce am constatat eu:

- acceleratia nu mai raspunde asa prompt, urcand in ture mai greu un pic;

- a scazut cuplul la turatii mici;

- turbina "intra" mai tarziu;

- consumul mi-a crescut cu aproximativ 1 litru la 100 km;

- motorul nu mai este asa silentios, zgomotul de diesel fiind acut;

- la oprirea motorului, trepidatiile sunt un pic mai mari(tampoanele sunt ok);

 

concluzia mea:

masina trage si merge mult mai bine cu clapetele respective.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

am citit la topicul asta de mi-au iesit ochii din cap :twoup:

noroc ca a pus unul din voi niste poze cateva pagini mai in urma ca sa ma dumiresc si eu unde sunt clapetele astea.

eu am un 320d under construction si ma gandesc daca sa le scot sau nu.

nu exista niciun sistem care sa le impiedice sa cada in camera de ardere?

din ceea ce ati spus voi si e clar ca daca ajunge vreo bucata de ceva in capul pistonului se lasa cu cheltuieli mari (am patit la un alfa romeo) asa ca e f bine sa le scoti, indiferent daca face motorul zgomot mai mare sau nu.

nu zgomotul conteaza aici, ci efectele ruperii piesei

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.