Jump to content

tremurat ciudat


segal

Recommended Posts

Acum 2-3 saptamani am facut un plin de la MOL (cca 60l) si pana l-am terminat am avut numai probleme... Mi se oprea masina in mers cand cobora de la turatie mare la relanti, scoteam fum negru la cea mai mica accelerare, cand ajungea acul la relanti scadea putin sub 850-900rotatii si pe urma sarea brusc peste 1100... Acum sunt la al doilea plin de dupa tragedie si am observat ca au disparut simptomele astea, insa am impresia ca la 900-950rotatii, unde sta cateva secunde pana se opreste masina, dupa care scade la 850-900rot, are un tremurat mai puternic decat pana acum... Sa fie tot de la motorina? Turatia nu mai variaza, fum negru nu mai scoate decat cand o calc rau, insa ma nelinisteste vibratia... Uneori o simt mai puternic, alteori mai putin... Aveti idee de la ce poate fi?
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca atunci cand franezi e normal sa fie mai turata un pic masina , ca intra pompa de servo, si dupa ce te-ai oprit si iei piciorul de pe frana , sta la turatia normala de relanti.

130188[/snapback]

Aha

Ideea era ca si pana acum statea putin mai turata masina, insa nu se simtea trepidatia si doar observam pe bord... Acum apare un tremurat ceva mai pronuntat intre 900 si 1000rotatii... O fi posibil sa fie tot din cauza motorinei? sa nu se fi curatat inca?

Link to comment
Share on other sites

consuma cat poti de mult din motorina si schimba apoi filtru de motorina cu unul nou si nu mai baga de unde zici ca ti-a facut probleme.. de asemenea poti verifica si injectoarele daca vezi ca nu s-a remediat problema... oricum filtrul de motorina costa cateva sute de mii si se schimba in 10 minute f simplu..
Link to comment
Share on other sites

pe cat posibil baga motorina euro 3, max euro 4, iti recomand Agip sau Rompetrol. Incearca sa faci plinul cu o motorina Euro3 si o sa vezi ca isi revine. Daca persista trepidatiile, du-te si verifica-ti injectoarele sa mearga toate.

Succes!

130240[/snapback]

Am fost la Augsburg si mi-am luat filtru de motorina si un aditiv de curatat injectoarele. Am pus concentratia de vara (plus un ac de seringa :blink: ) si motorina Sprint Diesel de la OMV. Dupa ce termin rezervorul asta o sa schimb si filtrul de motorina... Sper sa nu trebuiasca sa curat injectoarele...

Link to comment
Share on other sites

e motorina proasta,incearca sa bagi de la omv ca este mai buna eu de acolo bag !

130372[/snapback]

Ce-i drept si eu doar de la OMV bag de regula.... Acum insa am trecut pe langa un Mol si am zis sa bag si motorina ca nu ajung prea curand la un OMV si eram aproape pe rosu... Pana acum 4 ani bagam doar de la Agip, insa de cand nu am mai pornit C3ul vara la 40 de grade afara decat la a 20a cheie... DOAR OMV!!! Ma rog, cu mici exceptii... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu shtiu de motorina.Sincer acum fara reclama proasta .Am bagat benzina de la mol shi aveam impresia ca ishi da in nas mashina.O tzineam in ture de ii sareau capacele.Asha ca nu ma mira sa fie shi motorina la fel.Ma intreb daca macar sanwichurile or fii mai bune :) :blink:
Link to comment
Share on other sites

Nu shtiu de motorina.Sincer acum fara reclama proasta .Am bagat benzina de la mol shi aveam impresia ca ishi da in nas mashina.O tzineam in ture de ii sareau capacele.Asha ca nu ma mira sa fie shi motorina la fel.Ma intreb daca macar sanwichurile or fii mai bune  :)  :blink:

130696[/snapback]

Si dupa cate plinuri ulterioare s-a redresat? Eu am pus ieri de la OMV Sprint Diesel si am pus si aditiv de la Augsburg dar inca nu si-a revenit. Ce-i drept nu am facut inca mai mult de 10Km cu ea...

Link to comment
Share on other sites

Problema nu e cu firma in sine , OMV, MOL sau altele, e cu statia respectiva , de cel care se ocupa de ea, cat de des curata bazinele cisterna, cat de mult aditiv pune in combustibili, sau daca e pus pe capatuiala si cine stie ce magarii pune in benzina sau motorina. La unele statii am vazut ca poti sa iei o mostra din pompa respectiva.
Link to comment
Share on other sites

Acum 2-3 saptamani am facut un plin de la MOL (cca 60l) si pana l-am terminat am avut numai probleme... Mi se oprea masina in mers cand cobora de la turatie mare la relanti, scoteam fum negru la cea mai mica accelerare, cand ajungea acul la relanti scadea putin sub 850-900rotatii si pe urma sarea brusc peste 1100... Acum sunt la al doilea plin de dupa tragedie si am observat ca au disparut simptomele astea, insa am impresia ca la 900-950rotatii, unde sta cateva secunde pana se opreste masina, dupa care scade la 850-900rot, are un tremurat mai puternic decat pana acum... Sa fie tot de la motorina? Turatia nu mai variaza, fum negru nu mai scoate decat cand o calc rau, insa ma nelinisteste vibratia... Uneori o simt mai puternic, alteori mai putin... Aveti idee de la ce poate fi?

130135[/snapback]

 

Da, eu am patit ceva de genul asta cand am bagat motorina de la Petrom-ul ala mic de pe eminescu. Masina tragea foarte greu, bagam pedala la fundm, scotea fum, iar turatia varia semnificativ, schimbatoru' tremura ca dracu, mergea mai chinuit decat de obicei :blink:

A doua zi dimineata...nu porneste decat la a 3-a cheie (desi inainte pornea la "sfert"). Dupa ce plec mi se aprinde senzorul de DDE...zic "frate e groasa..." Se stinge DDE dupa vreo 10 minute, dar in continuare fum gros, motor puturos, etc

 

Ce mai...ma gandeam cand iau salariul sa ma duc la tester, trebuia sa plec in vacanta, i-am zis adio

 

Imi zice un prieten sa bag motorina ca lumea, am bagat de la OMV si dupa vreo 30 km, a disparut problema miraculos. Asa incat, incearca asa...lasa sa se termine motorina nashpa si baga ceva ca lumea...daca nu dispare, atunci la TESTER.

 

La Petromu' de pe Eminescu nu ma mai duc chiar daca raman in pana prostului exact langa benzinaria lor...mai bine o imping pana la o benzinarie ca lumea :)

Link to comment
Share on other sites

Da, eu am patit ceva de genul asta cand am bagat motorina de la Petrom-ul ala mic de pe eminescu. Masina tragea foarte greu, bagam pedala la fundm, scotea fum, iar turatia varia semnificativ, schimbatoru' tremura ca dracu, mergea mai chinuit decat de obicei :blink:

A doua zi dimineata...nu porneste decat la a 3-a cheie (desi inainte pornea la "sfert"). Dupa ce plec mi se aprinde senzorul de DDE...zic "frate e groasa..." Se stinge DDE dupa vreo 10 minute, dar in continuare fum gros, motor puturos, etc

 

Ce mai...ma gandeam cand iau salariul sa ma duc la tester, trebuia sa plec in vacanta, i-am zis adio

 

Imi zice un prieten sa bag motorina ca lumea, am bagat de la OMV si dupa vreo 30 km, a disparut problema miraculos. Asa incat, incearca asa...lasa sa se termine motorina nashpa si baga ceva ca lumea...daca nu dispare, atunci la TESTER.

 

La Petromu' de pe Eminescu nu ma mai duc chiar daca raman in pana prostului exact langa benzinaria lor...mai bine o imping pana la o benzinarie ca lumea :)

130754[/snapback]

Eu am bagat de la OMV si nu a mai oschilat la relantiu, nu mai scotea fum, insa a aparut o usoara trepudetie in chimbator la relanti... Ma gandeam sa mai astept sa termin si plinul asta, schimb filtrul de motorina si daca nu dispare ma duc la tester cu ea...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.