Jump to content

cer ajutor-320D,2006


zuza1983

Recommended Posts

Buna la toata lumea...sunt disperata ,va rog sa ma ajutati...am un 320D,cutie automata din 2006,am avut probleme cu turbina(singura problema pe care am avut-o cand am lasat masina in service),am reconditionat-o si cand am fost sa o ridic din respectivul service...becul de la sonda lamda aprins in bord,la plecarea dupa loc carutza-fara pic de putere(abia dupa 40km/h probabil intra turbo si are o forta maxima),si fffff mult fum negru aruncat ....bineinteles m-am intors cu ea inapoi la service...mi-au spus ca probabil este asa din cauza uleiului neadecvat pe care l-am bagat in ea-mai aveam in porbagaj sticla de ulei si probabil au vazut-o(am bagat un ulei zic eu bun...castrol 10-40 parca...pt motoare diesel,dar am mers cu masina aproximativ 5000km si masina nu a avut absolut nimic) si ca trebuie sa-mi schimbe ei uleiul sa bage un ulei nu stiu de care pt moatoarele cu filtru de particule...in fine....mi-au schimbat si uleiul ,filtru ...am platit in total vreo 26 mil (reconditionat turbina,montat turbina si schimb ulei-filtru )...masina tot in stare de...caruta...m-am lasat pagubasa cu astfel de mecanici meseriasi si am abandonat service-ul....am fost la MHM-militari sa-mi faca o verificare pe care am platit 350....si mi-au zis.. credem ca este de la debitmetru care este stricat....incercam sa-l facem si dc nu este de la el ii facem un update de soft ...si daca tot nu merge schimbam turbina(ei nu sunt de acord cu reconditionatul pieselor) si daca tot nu va merge ...schimbam filtru de particule(deci un total estimat la vreo 5000E)...adica sa mearga din aproape in aproape,pe bajbaite pe banii mei !!!!! sunt disperata!!!! va rog sa ma ajutati sa-mi recomandati si mie pe cineva priceput din bucuresti la motoarele diesel bun si ieftin.va multumesc din suflet!!!

PS.Parerea mea este ca atunci cand cei de la service au montat turbina nu au montat-o cum trebuie ori pe ea ori vreo alta piesa care are legatura....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna la toata lumea...sunt disperata ,va rog sa ma ajutati...am un 320D,cutie automata din 2006,am avut probleme cu turbina(singura problema pe care am avut-o cand am lasat masina in service),am reconditionat-o si cand am fost sa o ridic din respectivul service...becul de la sonda lamda aprins in bord,la plecarea dupa loc carutza-fara pic de putere(abia dupa 40km/h probabil intra turbo si are o forta maxima),si fffff mult fum negru aruncat ....bineinteles m-am intors cu ea inapoi la service...mi-au spus ca probabil este asa din cauza uleiului neadecvat pe care l-am bagat in ea-mai aveam in porbagaj sticla de ulei si probabil au vazut-o(am bagat un ulei zic eu bun...castrol 10-40 parca...pt motoare diesel,dar am mers cu masina aproximativ 5000km si masina nu a avut absolut nimic) si ca trebuie sa-mi schimbe ei uleiul sa bage un ulei nu stiu de care pt moatoarele cu filtru de particule...in fine....mi-au schimbat si uleiul ,filtru ...am platit in total vreo 26 mil (reconditionat turbina,montat turbina si schimb ulei-filtru )...masina tot in stare de...caruta...m-am lasat pagubasa cu astfel de mecanici meseriasi si am abandonat service-ul....am fost la MHM-militari sa-mi faca o verificare pe care am platit 350....si mi-au zis.. credem ca este de la debitmetru care este stricat....incercam sa-l facem si dc nu este de la el ii facem un update de soft ...si daca tot nu merge schimbam turbina(ei nu sunt de acord cu reconditionatul pieselor) si daca tot nu va merge ...schimbam filtru de particule(deci un total estimat la vreo 5000E)...adica sa mearga din aproape in aproape,pe bajbaite pe banii mei !!!!! sunt disperata!!!! va rog sa ma ajutati sa-mi recomandati si mie pe cineva priceput din bucuresti la motoarele diesel bun si ieftin.va multumesc din suflet!!!

PS.Parerea mea este ca atunci cand cei de la service au montat turbina nu au montat-o cum trebuie ori pe ea ori vreo alta piesa care are legatura....

De ce nu ai mers direct la reprezentanta?asa mare diferenta de la service autorizat si reprezentanta nu tb sa fie

si macar pt diagnoza tb sa mergi la reprezentanta,asta e parerea mea

sa ne anunti ce ai rezolvat si cum:)

succes!

Link to comment
Share on other sites

Daca citeai tot ... gaseai diferenta. 2600 RON vs 5000e !!! Cam de 9 ori...!

 

 

zuza1983 este pentru prima data pe acest forum :twoup:

Cel mai important pentru ea este sa gaseasca un service de incredere. Cred ca sfatul asta il asteapta. Sunt curios cine il da si ce o sa aleaga ea pana la urma...!

Link to comment
Share on other sites

Au gasit si boii aia un motiv cu uleiul necorespunzator. Poate daca era ulei de rapita...aveau dreptate.

Crezi ca stiu aia ce e intercoolerul :twoup: Sigur sunt mecanici de Dacia 1300 reprofilati de sef.

 

Cand citesc din astea imi vin in minte si mie toate tepele in care era sa cad...!

Link to comment
Share on other sites

Dar nu inteleg de ce boii de la service-ul unde ai schimbat turbina nu au curatat traseul intercooler, egr, admisie si uleiul (indicat pr masina ta 0w40 5w30 5w40) mai ales ca ai filtru de particule

Pai cei de la service sustin ca au curatat tot , toba, nu stiu ce supapa, debitmetru...doar ca dupa ce au montat turbina ...masina a inceput sa scoata fum si pe langa fum sa fie tot martzoaga....si probabil s-a depus din nou o tona de funingine...cert este ca acei mecanici priceputi s-au bagat in ceva ce ii depasea....nu au mai stiut sa-i dea de cap ...si incercau din aproape in aproape pe banii mei ...Eu trag concluzie...daca masina trage super bine dupa ce sare de 40km/h turbo intra in functiune deci isi face treaba ....si acum tb sa gasesc cauza norilor de fum si de ce nu trage masina (pt ca de exp daca as avea bani de un filtru de particule nou si l-as inlocui pe cel imbacsit in zece minute ar devenii si cel nou ...plin de funingine)Eu va multumesc mult pentru sfaturi si astept sa-mi recomandati pe cineva priceput si ce credeti voi ca ar avea masina.

Link to comment
Share on other sites

Firma unde ai reconditionat turbina nu ti-a oferit garantie? Cum se numeste firma? Nu ar trebuii sa-i lasi asa,tinete de capulor lor. Am fost patit si eu cu turbina,am fost la unii in Militari,ROBNEC SRL, mi-au reconditionat-o si dupa ce am montat-o scotea niste sunete ciudate,a trebuit sa ma duc din nou cu turbina la ei.

Daca esti din Pitesti te ajut cu un mecanic bun.

Link to comment
Share on other sites

Daca citeai tot ... gaseai diferenta. 2600 RON vs 5000e !!! Cam de 9 ori...!

 

 

zuza1983 este pentru prima data pe acest forum :)

Cel mai important pentru ea este sa gaseasca un service de incredere. Cred ca sfatul asta il asteapta. Sunt curios cine il da si ce o sa aleaga ea pana la urma...!

pt diagnoza macar...mi-am dat si eu seama ca e vb de o diferenta mare de bani...:twoup:

dar macar mergea la bmw la tester,aia ii spuneau ce si cum si gata...sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Pai 99% stia ca e stricat turbo. Turbo nou nu are nici BMW. Asa ca a cautat un service care sa ii reconditioneze/schimbe turbo. Teoretic si practic este simplu de facut. Daca nu esti la primul turbo :twoup: Probabil cei din service si-au testat talentul pe masina ei. Nici nu au invatat nimic. Nu sunt de iertat ...
Link to comment
Share on other sites

Pai 99% stia ca e stricat turbo. Turbo nou nu are nici BMW. Asa ca a cautat un service care sa ii reconditioneze/schimbe turbo. Teoretic si practic este simplu de facut. Daca nu esti la primul turbo :twoup: Probabil cei din service si-au testat talentul pe masina ei. Nici nu au invatat nimic. Nu sunt de iertat ...

gresesti,este turbo nou la bmw

Link to comment
Share on other sites

Pai 99% stia ca e stricat turbo. Turbo nou nu are nici BMW. Asa ca a cautat un service care sa ii reconditioneze/schimbe turbo. Teoretic si practic este simplu de facut. Daca nu esti la primul turbo :twoup: Probabil cei din service si-au testat talentul pe masina ei. Nici nu au invatat nimic. Nu sunt de iertat ...

gresesti,este turbo nou la bmw

 

Probabil pentru E9X...nu ?

Oricum a ajuns la service'ul de cartier din cauza diferentei de pret.

Link to comment
Share on other sites

castrol 10-40 parca...pt motoare diesel,dar am mers cu masina aproximativ 5000km si masina nu a avut absolut nimic)

 

lol, cum sa bagi 10w 40 intr-un e90 320d 2006 !? :twoup: ca sa sti, d-aia te-a lasat turbina ! :)

 

cel mai sigur era sa cumperi o turbina noua si sa o schimbi, mai ales ca este cu actuator electric,deci o turbina fitoasa.

 

Dar nu inteleg de ce boii de la service-ul unde ai schimbat turbina nu au curatat traseul intercooler, egr, admisie si uleiul (indicat pr masina ta 0w40 5w30 5w40) mai ales ca ai filtru de particule

 

 

corect, trebuia curatat tot, insa la PDF merge maxim 5w30 (pt filtru de particule), mai sigur este 0w 40

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Eu trag concluzie...daca masina trage super bine dupa ce sare de 40km/h turbo intra in functiune deci isi face treaba ....si acum tb sa gasesc cauza norilor de fum si de ce nu trage masina (pt ca de exp daca as avea bani de un filtru de particule nou si l-as inlocui pe cel imbacsit in zece minute ar devenii si cel nou ...plin de funingine)Eu va multumesc mult pentru sfaturi si astept sa-mi recomandati pe cineva priceput si ce credeti voi ca ar avea masina.

 

 

e posibil ca masina sa mearga in modul de avarie daca s-a umblat la filtrul de particule. :) daca vrei sa iesi mai ieftin anulezi pdf din soft si il scoti de pe masina :twoup: solutia saracului

 

DAR eu NU cred ca masina se incapataneaza sa functioneze din cauza ca are 10W-40.

 

 

nu incepe iar frate ca si la geometrie pt amortizoare schimbate. :twoup:

 

tu nu intelegi , nu trebuie sa mergi nici 1 km cu 10w40 in cazul de fata, probabil ca s-a dus si turbo si pdf... in fine

Link to comment
Share on other sites

Incepi sa semeni din ce in ce mai mult cu personajul din avatar. Nu stiu la ce te referi prin afirmatia de mai sus cu amortizoarele si geometria.

 

Tu nu intelegi ca a avut uleiul acela si inainte. Nu vrei sa intelegi ca INCA este ceva defect pe masina ?

Nu uleiul este cauza pentru care nu vrea sa mearga OK macat 2km.

Acum pricepi ?

Link to comment
Share on other sites

e foarte rezonabil, daca turbina s-a dus naibii dintr-un motiv oarecare (ulei prost sau din seria asa face toate) si a aruncat ulei la greu pe evacuare , se imbacseseste si DPF-ul.. LA faza asta nu mai are importanta ce ulei avea, putea sa fie LL10, ca tot se ducea naibii DPF -ul daca a ajuns ulei in el.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Turbo nou,curata evacuarea si DPF-ul(daca se mai poate) si ulei care trebuie pt masina ta(LL04 0W30,5W30 sau 0W40)

Eu nu ma pricep -recunosc...dar am rugat o cunostinta care se ocupa cu masini(aduce masini din strainatate) si care are ceva cunostinte in domeniu sa-mi cumpere uleiul si filtrele care se potrivesc pentru masina mea.am facut schimbul si am mers cu masina aproximativ 5000 km...Mentionez ca cei de la MHS mi-au spus ca filtrul de particole este imbacsit si ca este aproape total mort,ca ei nu folosesc metode de autoregenerare,sau regenerare artificiala sau alte metode pe care le folosesc alti posesori de masini pentru prelungirea vietii filtrului de part.ei schimba tot cu ceva nou!!!Deci eu nu contest ca nu sunt buni ...dar probabil gandesc ca dc ai un bmw esti dispus sau dispui oricand de 5000E ca sa repari cate ceva la masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.