Jump to content

Relanti


Ecos

Recommended Posts

Cineva a ascultat motorul la relanti si a spus ca este prea turat. In bord sta acul pe 1000 de ture la relanti si dupa sunet nu pot sa-mi dau seama exact daca e prea turat sau nu. In cate ture trebuie sa ramana motorul la relanti?

Masina - E36 din 95 si motorul este un 1.6 M43.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, corect se spune RALANTI, nu relanti.

 

In al doilea rand, turatia de ralanti trebuie sa fie undeva in jur de 750rpm si nu este reglabila.

Daca este prea ridicata ar trebui sa faci o verificare la motor. Este posibil sa traga pe undeva aer fals.

Link to comment
Share on other sites

am acelasi mode..318 din 95. si la mine sta undeva la 800-900 ..variaza!

 

Aproape la fel si la mine. Sta intre 900 - 1000 si o data la 30-40 de secunde variaza foarte putin ca un rateu aproape insesizabil.

 

Mentionez ca masina a fost adusa acum 2 saptamani din italia si bujiile cred ca inca sunt cele originale. Nu cred ca au fost schimbate vre-o data si masina are 140.000KM, la fel uleiul trebuie schimbat, filtrul de aer la fel, e imbacsit, la fel si filtru de benzina, nici antigelul macar nu e bun si trb schimbat. Deci trebuie sa-i schimb absolut toate cunsumabilele.

Edited by Ecos
Link to comment
Share on other sites

Nu poate fi reglat in mod normal. ECU are grija de asta. Asta nu inseamna ca nu poate sa aibe o defectiune din care cauza ACU nu mai poate sa tine ralantiu la turatia corecta.

Raglaj de cablu nu se face pentru a regla turatia de ralanti, e doar ca sa reglezi cablu pe masina (compensare de uzura la cablu, sau la un cablu nou care e un pic mai lung/scurt). Cand nu este apasat pedala de acceleratie, cablu trebuie sa aibe un pic joc, i.e. nu trebuie sa tine clapeta de acceleratie deschis deloc.

Link to comment
Share on other sites

Nu poate fi reglat in mod normal. ECU are grija de asta. Asta nu inseamna ca nu poate sa aibe o defectiune din care cauza ACU nu mai poate sa tine ralantiu la turatia corecta.

Raglaj de cablu nu se face pentru a regla turatia de ralanti, e doar ca sa reglezi cablu pe masina (compensare de uzura la cablu, sau la un cablu nou care e un pic mai lung/scurt). Cand nu este apasat pedala de acceleratie, cablu trebuie sa aibe un pic joc, i.e. nu trebuie sa tine clapeta de acceleratie deschis deloc.

 

Se poate sa fi umblat ceva mecanic la cablul de acceleratie? Pentru ca stiu de la fostul proprietar ca i-a schimbat demarorul sau electromotorul... nu mai stiu sigur ce anume dar avea legatura cu pornirea pentru ca nu prindea bendixul la fiecare cheie.

Cum pot sa aflu daca e defect ceva la motor sau pur si simplu e din cablul de la acceleratie si motorul e bine-merci?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.