Jump to content

e39 transmission failsafe prog


CANACHEU

Recommended Posts

Sunt curios de la ce ar putea fi urmatoare problema :

Am plecat cu masina pana la benzinarie seara era cat de cat rece motorul (venisem in urma cu 5 ore de la munte)am mers la benzinarie ,m-am intors acasa (5 km) am oprit ,motorul si a aparut pe display "transmission failsafe prog",a stat 3 sec a disparut,am lasat=o 2 minute ,dupa care am pus contactul am pornit si nu a mai aparut nici un mesaj ,as fi curios daca i s-a intamplat cuiva si daca i-a mai aparut si cum a rezolvat problema.

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa mergi la service, sa faci o diagnoza la cutie si sa-ti citeasca eroarea, daca s-a stocat in memoria de erori. Mesajul inseamna ca a intrat cutia in avarie. Vezi cum se comporta cutia atunci cand se incalzeste uleiul din cutie. Daca se comporta ciudat s-ar putea sa fie gata cutia. Daca mergi asa si iti intra cutia iar in avarie o duci pe trailer la service.
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ,cutia imi functioneaza perfect nu smuceste schimba chiar foarte bine.... asta daca mai apare o sa ma duc la tester (daca mai ajung),

Si ar mai fi ceva nu stiu ce sa fac ....sa schimb uleiul -sa nu il schimb,cutia este GM nu l-am schimbat de cand am acizitionat masina eu am luat-o la 220000 de km acum are 2400000km ,astept niste pareri ,sfaturi cu ce ulei ar trebui. MULTUMESC.

Link to comment
Share on other sites

Schimba-l ca nu dauneaza la km aia. Du-te la cineva care se pricepe sa schimbe uleiul de la cutie, ca nu e asa usor. Eroarea aia apare de obicei de la fluctuatii electrice, am patit-o si eu la fostul E39, mi-a aparut odata am restartat motorul si am mers mult si bine cu cutia aia pana am vandut masina ( vreo 100.000 km). Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Schimba-l ca nu dauneaza la km aia. Du-te la cineva care se pricepe sa schimbe uleiul de la cutie, ca nu e asa usor. Eroarea aia apare de obicei de la fluctuatii electrice, am patit-o si eu la fostul E39, mi-a aparut odata am restartat motorul si am mers mult si bine cu cutia aia pana am vandut masina ( vreo 100.000 km).

 

 

salut eu de ex am schimbat uleiul si tot imi apare? cum se restarteaza motorul?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am patit si eu la un moment dat in felul urmator cu e39 530d: nu pornea motorul si imi apareau mesajele : "Fuel inject. system", "Transmision failsafe prog." pe bord. Alt indiciu important a fost ca mi se ducea indicatorul temperaturii apei pe maximum, dar motorul era rece (nu pornea dimineata, dupa 12 ore in care nu a fost pornita). In cazul meu a fost problema cu ECU-ul, un pin al unui procesor s-a dezlipit. Pentru acest motiv nu mai exista comunicare intre module si apareau mesajele de mai sus.

Problema a fost remediata la un service de diagnoza, codari ECU din localitate.

 

Tipul de la service mi-a explicat ca in general oamenii nu patesc direct cum am patit eu (nu porneste direct motorul), ci periodic mai apar mesaje pe bord, nu mai porneste din cand in cand, pana cand nu mai porneste deloc.

Problema apare de la vibratii, variatii de temperatura, dilatari; contractari, etc.

 

Desigur acest lucru nu trebuie sa fie si cazul tau, insa am expus pe scurt povestea mea, poate te ajuta.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic,masina merge bine nu imi face nici una din prb care le-ai mentionat tu, dar sa-ti explic,cateodada dimineta mai simt niste socuri la cutie (probabil uleiul rece mi-a zis cineva)si mai mi-a dat eroarea asta -frans failsave prog- si mi sa blocat intr-a 3-a . am oprito siam repornito si a disparut eroarea....sper doar sa nu se stice cutia(am schimbat uleiul si filtrul recent imediat ce mi-a dat eroarea prima data)
Link to comment
Share on other sites

e posibil sa mai trebuiasca sa completezi, poate nu au respectat cum trebuie procedura. E primul si cel mai facil lucru, sa verifici nivelul in cutie.

 

 

Chiar si la -20 de grade nu are voie sa faca asa .

 

 

Link to comment
Share on other sites

e posibil sa mai trebuiasca sa completezi, poate nu au respectat cum trebuie procedura. E primul si cel mai facil lucru, sa verifici nivelul in cutie.

 

 

Chiar si la -20 de grade nu are voie sa faca asa .

pot sa-l verific eu? exista vreo joja?

Link to comment
Share on other sites

din pacate nu, dar in principiu, cu temperatura uleiului in cutie la 50 de grade, (trebuie sa mergic ceva cu ea, sa fie cald deci), o urci pe elevator si desfaci busonul de umplere, trebuie sa fie ochi sa nu mai intre un gram..

Poti merge tot la aia la care ai facut schimbul..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am cumparat o cutie reconditionata din germania de la o firma. impreuna cu ea am primit si instructiuni de montare. Printre altele, scriau ei cu litere ingrosate: "Nivelul uleiului se face cand e rece, nu cum circula zvonuri ca la 40-50 grade. Daca desfaceti busonul de umplere cand uleiul e cald, va va curge/veti pierde 1-1,5 L de ulei."

 

Subscriu.

Link to comment
Share on other sites

exact asta e faza, ca trebuie sa inceapa sa curga, cand desurubezi ala. Daca nu curge nimic cand cutia e calda, nu e la nivel.

NU ai cum sa verifici la rece, cutiile nu mai au joja de nivel din 1991 la BMW.. , ce faci bagi un pai si vezi cand se umezeste sau cum ?

Daca citeai procedura de completare/schimb de ulei cap coada te lamureai mai bine.. NU ai cum sa verifici nivelul la rece, ca nu exista joja.

Link to comment
Share on other sites

procedura e identica de la toate cutiile puse pe BMW cu 5 trepte incoace, care nu au joja, .pentru verificare/completare. si chiar cand faci schimbul partial (asta ar fi faza finala) fara masinuta automata de flush, .. (aia masoara cat ulei iese si atat pompeaza in loc.. )

Cu masina cu uleiul cald, o urci pe elevator, o pornesti, o pui in N si o lasi cu motorul mergand , desfaci busonuld e umplere si torni pana da pe afara.. , repet, cu cutia calda, motorul mergand, cutia in N.

Procedura e descrisa in TIS, in manuale Bentley, in DIY pe unde vrei ...

Daca o faci la rece, risti sa ajungi in extrema cealalta, gen sa fie prea mult. Cat de mult dauneaza asta nu stiu, probabil ca dauneaza, sunt multe chestii care controleaza presiunea acolo destul de sensibile..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cum sa n ai cum? cand masina nu e pornita, motorul/cutia rece, desfaci busonul si pui ulei pana incepe sa curga. cica ala ar fi nivelul corect.

s-a strecurat o greseala: Cand motorul ESTE pornit se face nivelul, dar uleiul trebuie sa fie rece.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.