Jump to content

sfat achizitie e 46


darius_x

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

cred ca tu compari 318i NFL cu 320d FL, si atunci iti dau dreptate insa daca faci comparatia intre aceleasi generatii nu este chiar mare diferenta, am avut 318i NFL si e o masina buna cu rezultate bune in comparatie cu diesel-ul de 136cp, dintre astea doua as alege 318i iar la FL la fel.
Link to comment
Share on other sites

la 318i ma orientez, stiu ca nu prea trage ca am condus, dar 320 d la bani astia gasesc numai din 2000-2001 si mi e frica sa nu apara probleme de genu: EGR, volanta, injectoare, turbina; avand in vedere ca are deja o varsta masina.

 

mult nu o sa umblu cu ea, avand in vedere ca am facut 1400km cu fosta in 2 ani;

Link to comment
Share on other sites

Daca te gandesti la 318i informeza-te putin despre motor mai intai. Eu am un FL din 2002 si am avut o mica problema la patina de la distributie. A trebuit schimbata si de aici au inceput belelele. La mai toti mecanicii la care am fost mi s-a spus ca nu se baga la acest motor...fug de el precum dracu' de tamaie. Are trusa speciala pentru a desface distributia si in tara este una singura la reprezentante care se tot plimba la nevoie. Astfel daca vei avea vreodata nevoie de aceasta operatiune atunci manopera te va ajunge destul...si am inteles ca e o problema frecvent intalnita la 318i si anume sa sara distributia de la punct. Ca sa fiu sigur eu am schimbat tot kit-ul pentru ca am inteles ca au facut niste mici schimbari la patina ca sa nu se mai intample acest fenomen. In rest consumul este decent si motorul se simte placut la condus, desi in comparatie cu 320d e cam puturos. Mai am si un 318d FL si cand vine vorba de mers in oras il prefer oricand in fata 318i-ului.
Link to comment
Share on other sites

FL vine de la facelift? 318i FL presupune motorul de 2000 143?....cel fara facelift 1.9 118cp are aceste probleme legate d distributie?

c parere aveti de masina din linkul acesta?http://www.auto.ro/bmw-318/690000.html

 

 

e46 majoritatea care l gasesc pe net sunt "tziganite" si pline de "chiciuri" :twoup:

 

14000 km am vrut sa spun scz!

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

FL vine de la facelift? 318i FL presupune motorul de 2000 143?....cel fara facelift 1.9 118cp are aceste probleme legate d distributie?

c parere aveti de masina din linkul acesta?http://www.auto.ro/bmw-318/690000.html

 

 

e46 majoritatea care l gasesc pe net sunt "tziganite" si pline de "chiciuri" :twoup:

 

14000 km am vrut sa spun scz!

 

FL=FaceLift(2002-2005), NFL=NonFaceLift(1998-2001). Ceea ce am spus eu nu este o problema legata de distributia in sine cat despre felul in care este gandit motorul si nevoia acestuia pentru o trusa speciala. Cu un set de distributie nou nu ar trbui sa mai faca problema asta. Nici eu nu stiu prea multe detalii sa-ti dau pentru ca abia am terminat operatiunea la ea si de aceea ti-am si spus ca daca vrei 318i sa te informezi mai bine despre motor. Eu ce stiu am cules de pe la diversi amici mecanici carora le era frica sa se bage la acest motor(desi aveau pe elevator un E60-uri si alte modele mai noi pe care le desfaceau fara problema).

 

LE: Cand spui 5500 euro buget gandeste-te ca dupa ce o cumperi iti mai trebuie si o rezerva pentru o eventuala revizie si diverse consumabile. Astfel ajungi la 5000 buget dedicat achizitionarii. Daca vrei neaparat E46 la acesti bani, nu fugi de modelele mai vechi(98-00). Mai bine una mai veche, bine intretinuta si mai bine dotata decat un FL chel care sa-ti scoata peri albi apoi. Trebuie doar putina atentie la achizitionare, si nu te lasa dus de valul grijii kilometrajului.

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa te orientezi spre e46 compact, sunt mai ieftine.

 

 

nu mi place spatele, park s termina prea dintr-o data

 

Te inteleg, nici mie nu-mi place.

 

Dar cand nu ai un buget f mare tre sa faci compromisuri, fie la starea tehnica, fie la aspect, fie la marime, etc.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e sa nu faci compromis in urmatoarea ordine:

 

- Starea tehnica

- Dotari

- Aspect

- Model

- An de fabricatie (nu e degeaba pe ultimul loc)

 

 

Prefer oricand un 316 frumos dotat si intretinut din 1999, decat vreo tiganie de tigaie de 328 din 2003 . Am exagerat cu comparatia, dar ati inteles mesajul.

Edited by kruger
Link to comment
Share on other sites

starea tehnica si aspectul ma intereseaza cel mai mult......un 316 i ar fi o alegere buna? 105 cai.....consuma mai putin ca unu de 118 sau numai e mai slab? am vz unul p net cu 4300 din 2000

Din cate am inteles de la un coleg de pe forum motorul e cam mic pentru greutatea masinii si in aglomeratie sare destul de mult consumul...dar depinde la ce o folosesti...zi de zi prin aglomeratie sau deplasari lungi. La drum lung daca nu ai intentia sa o alergi nebuneste eu zic ca e ok!

Link to comment
Share on other sites

Exact si parerea mea. In oras simti mai putin nevoia unui motor mai mare, decat la drum lung. Totul e sa ajungi la compromisul cel mai bun intre putere, consum, taxe. Aici e buba. Parerea mea e ca cel mai bun compromis e 1.8-ul ala de 143 de cai (ala s-a pus numai pe fl din cate stiu eu, nu ?)
Link to comment
Share on other sites

mult nu o sa umblu cu ea, avand in vedere ca am facut 1400km cu fosta in 2 ani;

 

 

ia-ti un 328i sau 325i vorbim de nfl, de 318 o sa te plictisesti foarte repede

Nu are sens sĂŁ plĂŁteascĂŁ ~2000 lei pe an dacĂŁ circulĂŁ puĂžin.

Pentru ce sã bagi atâÞia bani dacã circuli 700/an.?

Link to comment
Share on other sites

Exact si parerea mea. In oras simti mai putin nevoia unui motor mai mare, decat la drum lung. Totul e sa ajungi la compromisul cel mai bun intre putere, consum, taxe. Aici e buba. Parerea mea e ca cel mai bun compromis e 1.8-ul ala de 143 de cai (ala s-a pus numai pe fl din cate stiu eu, nu ?)

 

nu gasesc FL ingrijit la banii astia, masina o folosesc 95% in oras......

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...t&p=1285146

uite aici la 5000 am gĂŁsit un 316 i

Dar din câte Îmi spunea cineva...transmisia pe curea nu e cea mai bunã...În fine

 

Pai in afara de BMW si Merc din cate stiu nu mai sant care sa puna lant pe distributie. Toti merg pe curea...Eu zic ca este ok atat timp cat respecti perioadele de inlocuire a distributiei.

 

A spus 14.000km nu 1.400....s-a corectat mai tarziu. Dar chiar si asa...e destul de putin si eu zic ca merita un benzinar!

Link to comment
Share on other sites

Nu gasesti la banii astia bmw e46 facelift decat tziganit si tras de el,eu am 318i FL 143 de cai si am dat pe el 5500 dincolo dar e bine intretinuta,si nici 320d de 150 de cai deci mai bine orienteaza-te spre 318i NFL 1,9 118 cai si mai bine intretinut.........cat despre 316i s-ar putea sa gasesti si FL si NFL cel nfl de 105 cai iar FL are 116 cai are 16v si este euro 4,dar sa iti iei gandu de la sportivitate si sa stii ca consuma destul de mult in oras in jur de 10% afara 6% si mixt cam 7,5%

Deci parerea mea 318i NFL 118 cai sau 316i FL 1.8 116 cp ultimul parca e mai ok ca e mai nou si si consumul e ok

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.