Jump to content

e92 325i, 320i sau 320d?


alex_ag

Recommended Posts

Pt 325 pacat de tva... 330 au o carca de km ... :twoup:

 

poti sa o iei din Ro si va avea mai putini km

 

 

Sunt destule dezavantaje in ro... tva-ul nu se poate deduce pe loc (asta e important) si o masina rulata 50k in ro e ca una de 150 in germania (cu mici exceptii, de ex masina lui alexandru_83 :) )

Link to comment
Share on other sites

O parere , in romania , o tara nu tocmai fluenta dpdv al circulatiei ai nevoe de cuplu de jos si mult cuplu peste 350 Nm , pentru a face depasirile in siguranta .

 

O benzinara aspirata necesita: retrogradare 2 trepte in jos facut depasire apoi repliat.

 

De aici rezulta turatii mari consum aproape la fel extern ca si cel urban.

 

Recomandarea mea :325d cuplu imens 410 parca cat aveam eu pe 330cd consum mic, autonomie mare deci automat mai eficient.

 

Si mitul ca dizelul este mai sensibil este o mare vrajeala , nu am avut niciodata probleme cu dizelu si am pus in el si motorina de tractor.

 

In schimb cu benzina am avut cele mai multe probleme datorita carburantului prost, mi-au trebuit vreo 2 plinuri sa-si revina consumul la masina si cu check engine , rateuri in motor cand ti-e lumea mai draga. Si daca mergi mult prin tqara exista posibilitatea sa bagi astfel de carburanti chiar si de la OMV MOL si ce mai vrei tu.

 

Mergi pe dizel si nu vei regreta.

 

PS: era un e92 la Nurvil in Ramnicu Valcea impecabil 325d ,absolut fenomenala masina vezi acolo daca o mai au .

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

O benzinara aspirata necesita: retrogradare 2 trepte in jos facut depasire apoi repliat.

 

De aici rezulta turatii mari consum aproape la fel extern ca si cel urban.

Nu e chiar asa...Totusi nu vorbim de un 1.4 MPI sa retrogradezi din a4a in a2a pt a depasi.Intre 3000-4000rpm ai destule resurse de putere pentru a depasi in siguranta.

Pt un motor pe benzina asta nu inseamna ca e turat..

 

Am facut mai multe drumuri Bucuresti-Viena-Bucuresti cu un consum de 8.6-8.7%,deci nici o treaba cu consumul urban...

Link to comment
Share on other sites

Nici nu am zis ca e turat , doar ca nu are putere destula sa sustina o depasire in forta de 10-15 masini, aia o faci in rosu pe cand la dizel o faci mult mai lejer.

 

M-am trezit de multe ori cu benzinara la jumatea depasiri ca nu aveam destula putere desi eram in 5000 , pentru asta pierzi timp retrogradand inca 1 treapa.

 

Discutia e despre benzinare aspirate ca daca era vorba de turbo de pe 335i numai ziceam nimic.

 

Si o alta chestie dupa 1 nu stiu daca va mai aduce cineva masini de afara, mai degraba se orienteaza spre piata interna

Link to comment
Share on other sites

Recomandarea mea :325d cuplu imens 410 parca cat aveam eu pe 330cd consum mic, autonomie mare deci automat mai eficient.

Are cuplu imens pt ca motorul este tot de 3000cmc :twoup: Eu nu as lua 325d pt ca nu ii vad rostul:taxe mari ca la 330d/335d si putere mai mica

Link to comment
Share on other sites

Si mitul ca dizelul este mai sensibil este o mare vrajeala , nu am avut niciodata probleme cu dizelu si am pus in el si motorina de tractor.

 

nu e chiar un mit , saptamanal apare cineva cu probleme , turbina , furtune sparte . Si vb de motoare noi E90 aceleasi de pe E92. La E46 nu mai are rost sa discutam . Recomandarea ta vine pt ca nu ai avut probleme . Daca aveai recomandai benzinar ?

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Da , dar este un 325d dotat nu un 330d chel in banii astia care doreste sa ai dea omul.

 

Puterea se face din electronica ca in fapt asta e diferenta intre cele 2.

 

Daca vrea sa ia benzina sa ia , eu nu sunt impotriva ei,doar ca dizelurile moderne merg la fel de tare si mai economic decat omoloagele lor pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

Myx nu am absolut nimic impotriva benzinei , o recomand si pe aia dar din experienta mea este mult mai sensibila decat un diezel la carburanti.

 

 

Sa zic ca locuiesc in Bucuresti stiu de unde alimentez si la ce pompa dar cand plec extern si merg constant 100-110 si am consum de M3 13% nu e prea frumos + rateuri in motor. si asta dintr-un motor de 2.0 aspirat.

 

Dizelu fiind supraalimentat este mai putin afectat de calitatea carburantului , cel putin nu am sesizat vreo diferenta in putere.

 

La dizel ai cuplu instant cum ai pus gazu pe ea, nu ca benzinara n-ar avea, dar eu m-am obisnuit prost sa o calc si sa sar peste 4-5 masini instant.

 

As mai lua bmw dar numai 335d/535d .

Link to comment
Share on other sites

Hehehe! Eram sigur ca o sa fie un topic cu multe pagini! :twoup:

 

Referitor la benzina vs diesel.... ambele cad daca nu sunt intretinute corespunzator. Nu am vazut numai dieselare prin service-uri... e plin si de benzinare! Normal ca sunt mai multe posturi legate de diesel, sunt mai numeroase decat benzinarele (ma refer la noi in tara, sau aici pe forum cel putin).

Link to comment
Share on other sites

stefan, aia e doar o senzatie din turul pantalonilor. Adevarul e ca sunt in general destul de apropiate, si vorbim aici pe cifre... sunt diferente de 1 sec poate, sau mai putin intre motorizari apropiate Sunt stiluri diferite... tu o calci cand esti la 2000 si pleaca, si asa te-ai obisnuit, altul pe benzina trebuie sa o calce de la 3000, pleaca si aia.. Sa fim seriosi acum, nu vorbim de niste masini supersport, ci de niste masini normale cu motorizari relativ modeste in comparatie cu ce e piata ..

MAi aveam eu o colega cu masina pe benzina, condusese 7 ani numai diesel, si ea nu sarea cu motor pe benzina care mai era si mic peste 2000 de ture.. consuma cu motor de 1.8 9% si se plangea ca nu trage... DUpa ce i-am aratat cum se coduce o benzinara ii scade consumul la 7 si nu ii venea sa creada ce poate masinuta...

Nici eu nu am nimic cu diesel, mai ales cand e luat de nou.. personal nu as cumpara decat cine stie cum, si cu siguranta nu as cumpara decat daca as face peste 30k km/an datorita costurilor, si daca as cumpara SH as cumpara doar de la premium selection si cu ceva garantie..

L.E .. la ultimul sondaj de pe forum am impresia ca erau ceva de genul 60% benzinare..si eu am fost extrem de surprins

..si da se se strica si alea, dar la partea de motor/transmisie mai rarut si chestii marunte..sa speram ca nu e cazul ca doar omul vrea o masina destul de noua..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Sunt membru nou pe forum si nu sunt hotarat ce motorizare sa aleg la un e 92.

Sunt nehotarat intre 320d 320i si 325i :)

La 320d singurul lucru care ma atrage este consumul :twoup:

320i gasesc la acelasi pret dar mai bine dotat

325i am gasit unul super dotat, dar am inteles ca e cam periculos la consum (undeva la 14 oras, 11 mixt), in schimb 218 hp suna bine :twoup:

Pretul se invarte in jurul a 18.000 + TVA, deci cam 21.000 TVA inclus (TVA-ul din germania - 19% ) + taxa

De asemenea, la 325i taxa e in jur de 1.500 pe cand la 320 se invarte pe la 600...

Ce parere aveti? Ce ar fi mai indicat de cumparat?!

Multumesc anticpat :)

 

eu zic sa mergi pe 320 d ... nu consuma mult ... e destul de puternic pt drumurile noaste si este o masina frumoasa care parerea mea nu te lasa la greu ... deci cu toata increderea 320d ... bafta

Link to comment
Share on other sites

Timp mult nu mai e, maine dimineatza o sa plec spre germania.

Sper sa nu faca figuri vremea... si daca totul merge cum trebuie, marti-miercuri ar trebui sa fiu acasa cu e92-ul :)

Decizia o sa fie destul de grea, deja am vreo 5 masini in vizor. Oricum, hotarat 100% nu sunt pe niciuna din ele (astept sa le si vad, testez).

Cred ca foarte importanta in alegerea unei masini sh este conditia ei. Poate asta e chiar mai important decat motorizare, dotari culoare. Degeaba e nush ce motor sau nush ce dotari daca masina este jerpelita sau omorata.

La o masina noua merita sa iei toate dorintele in calcul, pe cand la sh... iei ce gasesti mai bun :twoup:

Chiar daca va fi 320d, 320i sau 325 chiar si 330 voi tine cont f mult de km rulati si starea ei generala. Cel mai important este ca va fi un e92 :twoup:

Daca n-ar fi vorba si de posibilitatile materiale cred ca toti ne-am lua M3 :twoup: asa ca o sa tin cont si de problemele legate de taxe, impozite si asigurari, care la motoarele mari sunt exagerate :)

 

Va multumesc tuturor pentru sfaturi/informatii si sper sa facem candva o reuniune mare a tuturor membrilor :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Ba exista e90 320d de 150hp (fabricatie 2005) :twoup:

 

320D E90 din 2005 are 163 de cai nu 150. Iar din 2007 2.0d are 177, apoi dupa face lift 183.

 

Arata-mi tu de unde ti-a venit asta cu 150 de cai. Probabil faci confuzie cu e46.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

O parere , in romania , o tara nu tocmai fluenta dpdv al circulatiei ai nevoe de cuplu de jos si mult cuplu peste 350 Nm , pentru a face depasirile in siguranta .

 

O benzinara aspirata necesita: retrogradare 2 trepte in jos facut depasire apoi repliat.

 

Si mitul ca dizelul este mai sensibil este o mare vrajeala , nu am avut niciodata probleme cu dizelu si am pus in el si motorina de tractor.

 

In schimb cu benzina am avut cele mai multe probleme datorita carburantului prost, mi-au trebuit vreo 2 plinuri sa-si revina consumul la masina si cu check engine , rateuri in motor cand ti-e lumea mai draga. Si daca mergi mult prin tqara exista posibilitatea sa bagi astfel de carburanti chiar si de la OMV MOL si ce mai vrei tu.

 

Mergi pe dizel si nu vei regreta.

 

Exagerezi.

N-ai nevoie chiar de atât de mult cuplu, totuşi calculezi şi tu depăşirea, nu te bagi ĂŽn orb, nu depăşeşti la limită.

 

Diesel-ul tău avea puţini km, aia e chestia, altfel ai fi avut şi tu mult mai multe probleme.

 

Găsesti mai uşor benzină bună decât motorină bună ĂŽn România, drept dovadă că injectoarele pică mai des la diesel decât la maşini pe benzină.

 

Nu e un mit, e realitate pentru orice diesel de peste 200 000 km.

 

 

 

Nici nu am zis ca e turat , doar ca nu are putere destula sa sustina o depasire in forta de 10-15 masini, aia o faci in rosu pe cand la dizel o faci mult mai lejer.

 

Asta nu e o depăşire ci inconştienţă.

 

10-15 maşini depăşite ĂŽnseamnă o coloană ĂŽntreagă depăşită.

 

Nu sunt multe diesel-uri capabile de aşa ceva, ai nevoie de peste 200 cp şi tot e riscant.

 

Dizelu fiind supraalimentat este mai putin afectat de calitatea carburantului , cel putin nu am sesizat vreo diferenta in putere.

 

Este afectat ĂŽn privinţa fiabilităţii pompelor de combustibil şi injectoarelor.

 

----

 

Consider că mulţi au probleme cu maşinile pe benzină după ce au condus maşini diesel pentru că au devenit leneşi.

La diesel s-au obişnuit să meargă subturat, profitând de cuplul mai mare şi de turbină, de exemplu merg cu 100 la oră ĂŽn treapta a treia, apoi frânează până la 40 la oră şi rămân ĂŽn treapta a treia, iar apoi accelerează ĂŽnapoi la 100 km/h.

Nu se conduce aşa o maşină, ĂŽnsă diesel-ul permite asta.

La o maşină pe benzină imediat se simte subturarea asta, iar ei, obişnuiţi cu diesel-ul, au impresia că maşina nu trage.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ba exista e90 320d de 150hp (fabricatie 2005) :twoup:

 

320D E90 din 2005 are 163 de cai nu 150. Iar din 2007 2.0d are 177, apoi dupa face lift 183.

 

Arata-mi tu de unde ti-a venit asta cu 150 de cai. Probabil faci confuzie cu e46.

 

Exista e90 320d de 150 cp. Sunt denumite fleet edition, parca ! :)

Link to comment
Share on other sites

Exceptand toate ce am zis acolo de ordin subiectiv.

 

Acum ma confrunt cu o mare problema.revanzarea unei masini pe benzina desi e sub 2.0 sau un pic peste adica 2.3 este :twoup:

 

Dizelu de 3.0 l-am dat instant. Asta de 2.0 tot asa cred ca-l voi da , masinile pe benzina sunt mai ieftine la cumparare si mai greu de dat la revanzare.

 

E inca una din beneficiile de care te poti bucura cand cumperi o masina dizel , desi nu ar trebuie sa conteze daca o ti mult timp.

 

Intr-adevar Ciupanezu masinile mele au avut toate km putini, de aici lipsa problemelor. Dar beneficiile dizelului pe termen lung zic eu desi sunt mare fan benzina sunt de necontestat.

 

Nu e chiar inconstienta cred ca nici unul nu suportam sa prindem un tir pe un drm cu 1 singura banda de sens pe mers, la care se adauga multe masini de multe ori slabe care nu pot sustine o depasire in siguranta cu revenire si nu ma refer la manevre facut in nasul celui ce vine de pe contrasens.

 

Tu ai o benzinara mare care impinge de jos aproape ca un dizel pentru ca are suflu si are de unde, dar ia un 2.0 sau mai stiu eu ce e sub 3.0 aspirat si numai e chiar asa.

 

Poate ca exagerez un pic dar cuplul face diferenta in depasiri. pentru ca ai puterea instant nu care creste progresiv si ti-o livreaza sus sus. Asta se numeste un motor elastic.

 

Iar in privinta celor care conduc in aceeasi treapta e problema lor , eu obisnuiesc sa folosesc mereu treapta de putere corespunzatoare vitezei cu care ma deplasez pentru 40 la ora implicit a 2 .

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar inconstienta cred ca nici unul nu suportam sa prindem un tir pe un drm cu 1 singura banda de sens pe mers, la care se adauga multe masini de multe ori slabe care nu pot sustine o depasire in siguranta cu revenire si nu ma refer la manevre facut in nasul celui ce vine de pe contrasens.

 

Tu ai o benzinara mare care impinge de jos aproape ca un dizel pentru ca are suflu si are de unde, dar ia un 2.0 sau mai stiu eu ce e sub 3.0 aspirat si numai e chiar asa.

 

Poate ca exagerez un pic dar cuplul face diferenta in depasiri. pentru ca ai puterea instant nu care creste progresiv si ti-o livreaza sus sus. Asta se numeste un motor elastic.

 

Iar in privinta celor care conduc in aceeasi treapta e problema lor , eu obisnuiesc sa folosesc mereu treapta de putere corespunzatoare vitezei cu care ma deplasez pentru 40 la ora implicit a 2 .

 

E enervant ĂŽntr-adevăr, ĂŽnsă depăşirea a 10 - 15 maşini deodată e o prostie.

Excepţia este dacă ai o maşină foarte puternică şi ai vizibilitate foarte bună, ĂŽnsă tot e riscant.

 

Ştiu cum sunt motoarele pe benzină mai mici, ĂŽnsă e normal să adaptezi stilul de conducere la maşina pe care o conduci.

 

Cuplul contează, normal că aşa este, ĂŽnsă fără multă atenţie şi vizibilitate foarte bună, poţi face accident indiferent de maşina pe care o ai.

 

Prin urmare, mai mult contează să depăşeşti corect, ĂŽn condiţii de siguranţă, ĂŽn comparaţie cu motorizarea.

E clar că e nasol să mergi la drum lung cu o maşină pe benzină cu motor de sub 2 litri, ĂŽnsă de la 2 litri şi ~ 150 cp, nu sunt probleme din cauza maşinii.

 

Nu mă refeream la tine, ĂŽnsă mulţi fac asta pentru că diesel-ul le permite acest lucru, iar când merg cu maşini pe benzină, nu conduc aşa cum trebuie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.