Jump to content

BMW E60 problema


zsq.

Recommended Posts

Salut, sunt nou pe forum. Am si eu o nelamurire....

Am un e60 din 9/2007, cutie automata, iar totul merge ok, dar cand intru in modul sport -ds- nu se cupleaza.. nu simt nimic, nu fuge mai tare,iar in bord imi arata DS. Acum, este o problema la cutie ceva? (un amic mi'a zis ca modul sport se cupleaza de la 100 km/h peste, ceea ce nu prea cred) sau este adevarat ce am scris in paranteza?

Cei care stiu ceva, ii rog sa posteze! (app e 520)

 

 

 

STIMA!

Edited by zsq.
Link to comment
Share on other sites

nu vei simtii putere in plus cand esti pe DS....are aceeasi putere doar ca: masina va schimba treptele astfel in cat ca fie mereu peste 2000 de rotatii gata de talpa, vei avea o frana de motor mai agresiva, si va schimba doar la 4500 de rotatii. In D daca calci la maxim va schimba la 4000 iar in DS mai tarziu. Te ajuta sa ti in DS cand mergi in spatele unui tir...cutia daca mergi cu 100km/ora va baga a 6a, si cand vei vrea sa accelerezi vei pierde timp pana baga in a 4a. Daca esti in DS in spatele tirului va sta singura in cel putin 2000 sa zicem a 4 si vei putea sa accelerezi direct fara intarzieri. DS schimba treptele ceva mai violent in retrogradare, nu lin ca in D.
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pt ca ati facut post! Nu stiam.. m'am alarmat degeaba!

In curand.. new topic in sectiunea masina mea.. deocamdata (masina) e la pus folie :twoup: si urmeaza sa'mi iau numerele despartite..dupa ce o inmatriculez!

 

Inca 1 data.. VA multumesc :)

Ce inseamna despartite? Adica cu caractere de smecheri cu spatiu intre ele?

Eu din ce am sesizat la a mea, E60 525d 2006, pe D cum am luat piciorul de pe acceleratie schimba in treapta superioara, si turatia minima la care schimba e cam 1800rpm, pe cand la DS schimba numai peste 2500rpm daca am luat piciorul de pe acceleratie, daca iau piciorul sub 2500rpm nu schimba, ci o lasa in treapta respectiva.

Dar la kick-down in ambele moduri schimba pe la 4400rpm.

Si inca o diferenta: pe franare in modul D o scoate pe liber, iar pe DS face frana de motor.

Eu doar ce am schimbat uleiul la cutie si baia de ulei si am resetat valorile adaptive, inainte in D mai aveam socuri daca o lasam sa schimbe sub 3000rpm, acum am scapat de ele.

Link to comment
Share on other sites

:twoup: ) da cum ii zici tu.. caractere de smecheri, nu eu, tata vrea asa :)

Mie asa mi se par, gusturile nu se discuta. Oricum nu judec pe nimeni, e alegerea fiecaruia, doar ca mie unul nu-mi plac.

 

 

Si inca o diferenta: pe franare in modul D o scoate pe liber, iar pe DS face frana de motor.

Nu cred ca o scoate pe liber nimeni, decat daca e manuala si o scoate gigel. :)

 

De curiozitate: daca stai la semafor sa zicem 90s nu o scoti pe N? Eu unul o scot.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pt ca ati facut post! Nu stiam.. m'am alarmat degeaba!

In curand.. new topic in sectiunea masina mea.. deocamdata (masina) e la pus folie :) si urmeaza sa'mi iau numerele despartite..dupa ce o inmatriculez!

 

Inca 1 data.. VA multumesc :)

Ce inseamna despartite? Adica cu caractere de smecheri cu spatiu intre ele?

Eu din ce am sesizat la a mea, E60 525d 2006, pe D cum am luat piciorul de pe acceleratie schimba in treapta superioara, si turatia minima la care schimba e cam 1800rpm, pe cand la DS schimba numai peste 2500rpm daca am luat piciorul de pe acceleratie, daca iau piciorul sub 2500rpm nu schimba, ci o lasa in treapta respectiva.

Dar la kick-down in ambele moduri schimba pe la 4400rpm.

Si inca o diferenta: pe franare in modul D o scoate pe liber, iar pe DS face frana de motor.

Eu doar ce am schimbat uleiul la cutie si baia de ulei si am resetat valorile adaptive, inainte in D mai aveam socuri daca o lasam sa schimbe sub 3000rpm, acum am scapat de ele.

 

Si mie,in mod normal imi schimba aprox pe la 1800-2000rpm,rareori imi schimba pe la 1600 si la fel si la mine,in D daca las piciorul de pe acceleratie imi schimba in treapta superioara.Eu acuma voi schimba uleiul si filtrul la cutie,sa vad daca voi sesiza diferenta la cutie...?! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Si mie,in mod normal imi schimba aprox pe la 1800-2000rpm,rareori imi schimba pe la 1600 si la fel si la mine,in D daca las piciorul de pe acceleratie imi schimba in treapta superioara.Eu acuma voi schimba uleiul si filtrul la cutie,sa vad daca voi sesiza diferenta la cutie...?! :twoup:

Acum ai socuri la schimbarea treptelor?

Sa fi atent la culoarea uleiului din cutie si daca are miros de ars.

La mine uleiul era foarte curat si nu avea miros de ars.

Link to comment
Share on other sites

Si mie,in mod normal imi schimba aprox pe la 1800-2000rpm,rareori imi schimba pe la 1600 si la fel si la mine,in D daca las piciorul de pe acceleratie imi schimba in treapta superioara.Eu acuma voi schimba uleiul si filtrul la cutie,sa vad daca voi sesiza diferenta la cutie...?! :twoup:

Acum ai socuri la schimbarea treptelor?

Sa fi atent la culoarea uleiului din cutie si daca are miros de ars.

La mine uleiul era foarte curat si nu avea miros de ars.

 

Socuri,nu prea am...mai rar ca inainte(i-am pus soft nou),oricum si in general socurile imi apar la opriri bruste sau semafor,etc. In rest,parca atunci cand vrea sa schimbe in treapta superioara,'trage' sa o accelereaz mai mult ca sa schimbe si atunci se simte nu un soc,ci parca o smucitura usoara..Insa nici asta tot timpu..Am inteles ca o data cu punerea noului soft,mi s-au resetat automat si valorile acele pe care ti le-ai resetat tu..Asa ca ma gandesc sa vad cum va fi dupa schimbu de ulei si filtru.Apropo,tu cat ulei ai reusit sa scoti/sa pui si daca ai reusit sa scoti tot uleiul vechi afara,cum ai procedat?

Link to comment
Share on other sites

Nu am reusit sa schimb tot uleiul, cel din convertizor nu l-am scos. S-au scurs 4.7l si am pus 5l. Unii repeta operatiunea, cel nou amestecandu-se cu cel din convertizor, si schimbandu-l inca o data proportia de ulei nou va fi mai mare. Si am mai auzit varianta cu pompa, dar nu stiu cati au asa ceva.

La mine nu a fost nevoie de a 2a schimbare pentru ca uleiul din cutie era curat.

Link to comment
Share on other sites

Cutia schimba foarte bine, foarte lin.

In D schimba dupa cum iau piciorul de pe acceleratie, turatia minima e cam 1500rpm. Daca accelerez si am luat piciorul, atunci schimba in superioara.

In DS la fel, doar ca peste 2500rpm minim. Inainte daca schimba sub 3000rpm schimba deseori cu socuri, acum nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.