Jump to content

Discurile dreapta se incing


roby_m

Recommended Posts

Acum 3 zile iesisem la o plimbare cu masina si am observat ca merge infranata. La un moment dat am simtit miros de frane incinse, am iesit sa verific discurile.

Din cel din dreapta fata iesea fum. Celelalte erau in regula.

 

Lichidul de frana din vas depasise nivelul maxim, care era indicat pe vas atunci cand am facut schimbul acum 1 luna cu Motul DOT4, sistem aerisit. Era aproape plin vasul si caldut.

 

Am mers la un service, mi-au recomandat sa pun alt etrier, acela fiind acuzat ca are garnitura uzata, posibil camasa cilindrului uzata, etc... zis si facut, am luat unul din dezmembrari care se prezenta f bine cu garnitura care parea in stare buna.

 

L-au schimbat, au aerisit, totul parea in regula. Dupa aerisire, nivelul lichidului pe vas tot parca era o idee peste cota maxima.

 

Am facut un drum Craiova-Bucuresti dus-intors, am verificat temperatura discurilor la fiecare oprire; erau la fel, caldute.

 

Azi, am solicitat frana putin mai agresiv, de vreo 2 ori de la cca 130 la 50km/h. Intrun kilometru simt o frecare in rotile din dreapta si un usor scartait la anumite viteze. Ajuns acasa, verific temperatura discurilor... cele de pe dreapta erau incinse, cele de pe stanga, caldute.

 

Ceva clar nu e in regula pe partea dreapta.... ajutati-ma va rog sa identific problema.

 

 

nb. Discurile de pe fata sunt TRW noi, placute ATE, spate discuri si placute Ferodo in stare buna. Pana acum nu mi-au facut probleme.

Link to comment
Share on other sites

placutele sunt puse bine.

daca era sa fie asta, s-ar fi intamplat in primii 500km pt dreapta fata. cele de pe spate sunt de mai bine de 2000km puse.

 

inclin spre etrieri, desi e cam ciudat sa se intample cu 2 etrieri diferiti pusi pe fata aceleasi lucruri.

 

si a doua cauza, ar fi cilindrul de frana.

 

pt ca nu inteleg cum poate fi nivelul in vasul de expansiune mai mare decat era imediat dupa schimb si aerisire.

 

si inca ceva...pedala de frana e mai moale, de cand am facut trecerea de la tambur la discuri pe spate si am facut aerisirea cu pedale.

de franat franeaza bine, doar ca comparativ cu alte masini e36, incepe sa tina mai jos.

 

sunt astea simptome are cilindrului uzat sau deteriorat?

si daca da, de ce se intampla manifestarea asta doar pe discurile din dreapta?

Link to comment
Share on other sites

aici e alta problema... nu-mi merge un senzor de ABS si nu am reusit sa-l schimb inca. e pe spate si e intepenit.

in vara am verificat pompa de ABS cu un tester si atunci functiona.

 

cum as putea verifica daca e vorba de o valva din pompa ABS? doar prin desfacere?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

aici e alta problema... nu-mi merge un senzor de ABS si nu am reusit sa-l schimb inca. e pe spate si e intepenit.

in vara am verificat pompa de ABS cu un tester si atunci functiona.

 

cum as putea verifica daca e vorba de o valva din pompa ABS? doar prin desfacere?

 

ai rezolvat problema? era din pompa ABS ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.