Jump to content

E36 320 NU PORNESTE


Recommended Posts

Salut .

Initial am crezut ca e pompa de benzina pentru ca nu bazaia cand puneam contactul asa ca am inlocuit-o.Degeaba.Acum am 2 pompe bune.Am verificat releele de la pompa si unul din ele nu actiona lamele ( pentru cine stie cum arata inauntru). I-am facut by pass intre 2 si 6 la releu si pompa merge continuu exact cum ar trebui. Pana la urma s-a deblocat si releul si functioneaza perfect acum. Invarte dar nu porneste . Presiune pe rampa este , pe tester nici o eroare . Am tras-o de-am innebunit si nimic.

Acum dimineata am pus testerul pe ea iat si a iesit senzorul de la arbore. L-a scos mecanicul si l-a masurat si are 480. Cica e bun ca trebuie sa aiba intre 400 si 480.

Daca aveti ceva idei sunt binevenite.

Bafta la toti.

 

PS Masina n-a mai pornit din senin. Duminica seara a mers si luni dimineata.....belea. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca eroare pe tester ti-a dat senzorul arbore cotit, atunci clar ala e de vina. Ti-a dat cumva eroare si senzorul ax cu came? Ce manifestari are masina? Invarte dar nu porneste? Cumva cand pui contactul, ti-o ia acul de la turometru razna si ramane ASC-ul aprins? :twoup:

 

P.S: Cum naiba sa masoare senzorul? :)

Link to comment
Share on other sites

Stai ca se poate sa fi gresit eu. Deci, am avut un topic intreg pe tema asta, se oprea motorul in mers si nu stiam de la ce e. pana la urma s-a dovedit ca trebuie sa schimb senzor ax came- evacuare (asta il mai schimbasem odata dar nu-l pusesem original si m-am gandit ca de-aia face figuri) si senzor arbore cotit(speed). Cei de la service mi-au zis sa schimb intai doar senzorul de la axul cu came pt ca se schimba in 5 minute si senzorii sunt in legatura, ca s-ar putea de-aia sa-mi dea pe tester si cel de la arbore. l-am schimbat cum au zis, masina a mers vreo 3 ore si apoi iar m-a lasat in drum. asa ca l-am luat si pe cel de la arbore cotit, l-am schimbat si nu a mai facut figuri. In fine, pana sa se hotarasca care sa imi zica sa ii schimb, mai intai l-au scos pe cel de la axul ca came,sa vada ce da pe tester fara ala, dar nu mai tin minte daca l-au scos cu motorul pornit, sau daca motorul era oprit si a pornit fara ala. Se poate sa fi fost motorul pornit, dar oricum nu s-a oprit cand l-au scos.
Link to comment
Share on other sites

Stai ca se poate sa fi gresit eu. Deci, am avut un topic intreg pe tema asta, se oprea motorul in mers si nu stiam de la ce e. pana la urma s-a dovedit ca trebuie sa schimb senzor ax came- evacuare (asta il mai schimbasem odata dar nu-l pusesem original si m-am gandit ca de-aia face figuri) si senzor arbore cotit(speed). Cei de la service mi-au zis sa schimb intai doar senzorul de la axul cu came pt ca se schimba in 5 minute si senzorii sunt in legatura, ca s-ar putea de-aia sa-mi dea pe tester si cel de la arbore. l-am schimbat cum au zis, masina a mers vreo 3 ore si apoi iar m-a lasat in drum. asa ca l-am luat si pe cel de la arbore cotit, l-am schimbat si nu a mai facut figuri. In fine, pana sa se hotarasca care sa imi zica sa ii schimb, mai intai l-au scos pe cel de la axul ca came,sa vada ce da pe tester fara ala, dar nu mai tin minte daca l-au scos cu motorul pornit, sau daca motorul era oprit si a pornit fara ala. Se poate sa fi fost motorul pornit, dar oricum nu s-a oprit cand l-au scos.
Link to comment
Share on other sites

Stai ca se poate sa fi gresit eu. Deci, am avut un topic intreg pe tema asta, se oprea motorul in mers si nu stiam de la ce e. pana la urma s-a dovedit ca trebuie sa schimb senzor ax came- evacuare (asta il mai schimbasem odata dar nu-l pusesem original si m-am gandit ca de-aia face figuri) si senzor arbore cotit(speed). Cei de la service mi-au zis sa schimb intai doar senzorul de la axul cu came pt ca se schimba in 5 minute si senzorii sunt in legatura, ca s-ar putea de-aia sa-mi dea pe tester si cel de la arbore. l-am schimbat cum au zis, masina a mers vreo 3 ore si apoi iar m-a lasat in drum. asa ca l-am luat si pe cel de la arbore cotit, l-am schimbat si nu a mai facut figuri. In fine, pana sa se hotarasca care sa imi zica sa ii schimb, mai intai l-au scos pe cel de la axul ca came,sa vada ce da pe tester fara ala, dar nu mai tin minte daca l-au scos cu motorul pornit, sau daca motorul era oprit si a pornit fara ala. Se poate sa fi fost motorul pornit, dar oricum nu s-a oprit cand l-au scos.
Link to comment
Share on other sites

Stai ca se poate sa fi gresit eu. Deci, am avut un topic intreg pe tema asta, se oprea motorul in mers si nu stiam de la ce e. pana la urma s-a dovedit ca trebuie sa schimb senzor ax came- evacuare (asta il mai schimbasem odata dar nu-l pusesem original si m-am gandit ca de-aia face figuri) si senzor arbore cotit(speed). Cei de la service mi-au zis sa schimb intai doar senzorul de la axul cu came pt ca se schimba in 5 minute si senzorii sunt in legatura, ca s-ar putea de-aia sa-mi dea pe tester si cel de la arbore. l-am schimbat cum au zis, masina a mers vreo 3 ore si apoi iar m-a lasat in drum. asa ca l-am luat si pe cel de la arbore cotit, l-am schimbat si nu a mai facut figuri. In fine, pana sa se hotarasca care sa imi zica sa ii schimb, mai intai l-au scos pe cel de la axul ca came,sa vada ce da pe tester fara ala, dar nu mai tin minte daca l-au scos cu motorul pornit, sau daca motorul era oprit si a pornit fara ala. Se poate sa fi fost motorul pornit, dar oricum nu s-a oprit cand l-au scos.
Link to comment
Share on other sites

Stai ca se poate sa fi gresit eu. Deci, am avut un topic intreg pe tema asta, se oprea motorul in mers si nu stiam de la ce e. pana la urma s-a dovedit ca trebuie sa schimb senzor ax came- evacuare (asta il mai schimbasem odata dar nu-l pusesem original si m-am gandit ca de-aia face figuri) si senzor arbore cotit(speed). Cei de la service mi-au zis sa schimb intai doar senzorul de la axul cu came pt ca se schimba in 5 minute si senzorii sunt in legatura, ca s-ar putea de-aia sa-mi dea pe tester si cel de la arbore. l-am schimbat cum au zis, masina a mers vreo 3 ore si apoi iar m-a lasat in drum. asa ca l-am luat si pe cel de la arbore cotit, l-am schimbat si nu a mai facut figuri. In fine, pana sa se hotarasca care sa imi zica sa ii schimb, mai intai l-au scos pe cel de la axul ca came,sa vada ce da pe tester fara ala, dar nu mai tin minte daca l-au scos cu motorul pornit, sau daca motorul era oprit si a pornit fara ala. Se poate sa fi fost motorul pornit, dar oricum nu s-a oprit cand l-au scos.

 

Scuze nu stiu ce s-a intamplat eu am apasat o data nu stiu de ce am postat de 4 ori...ori de la net ori de la site.

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.