Jump to content

Accident cu 4 morti in Bucuresti


alex77xax

Recommended Posts

Am vazut si eu. Nu cred ca era momentul propice sa iasa soacra sa faca acele declaratii cu o asemenea siguranta, de parca ar fi fost prezenta la accident. Mai mult cred ca va scandaliza opinia publica...

 

Dar daca asa este, merita trasi la raspundere si acei presupusi "sicanatori" mai mult decat fata aceasta...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai mult cred ca va scandaliza opinia publica...

Uite-te la opinia publica pe forum asta. E scandalizat deja. Si pana la urma nu prea conteaza opinia publica. Conteaza ce iese din expertiza. Si chiar si atunci, au murit oameni inocenti. Logan ala nu e ambulanta sa cari bolnavi la gramada cu el.

Link to comment
Share on other sites

Mai mult cred ca va scandaliza opinia publica...

Uite-te la opinia publica pe forum asta. E scandalizat deja. Si pana la urma nu prea conteaza opinia publica. Conteaza ce iese din expertiza. Si chiar si atunci, au murit oameni inocenti. Logan ala nu e ambulanta sa cari bolnavi la gramada cu el.

Pana la urma nu era ambulanta de carat bolnavi in stare grava. Erau oameni care faceau dializa si puteau sta in masina ca oricare alt individ, iar de vreme ce Loganul era varianta de 7 locuri, eu unu' nu vad care e problema... :twoup:

 

5 parca , 1 soferul care era grav la spital si cei 4 decedati .

Erau 6: 4 au murit, iar soferul si inca o pasagera au supravietuit.

Link to comment
Share on other sites

Nu este magazin in zona, decat la distanta mare, sigur nu le bat camerele pana la locul accidentului. Poate de la cei cu anvelope, din incinta la Faur, sau de la spalatoria de mai jos, dar mai greu, parerea mea. Sau cineva care-si monitorizeaza masina (parcata pe banda1, ca nu are unde, parcarea aferenta blocurilor din zona e limitata) de la etaj.
Link to comment
Share on other sites

5 parca , 1 soferul care era grav la spital si cei 4 decedati .

Erau 6: 4 au murit, iar soferul si inca o pasagera au supravietuit.

Nu am stiut , my bad .

 

Dar asa cum ai spus si tu , atata vreme cat era loganul cu 7 locuri nu vad nici o problema ca au fost 6 .

Link to comment
Share on other sites

Ce tot vorbiti ? Chiar sa fi existat sicanarile si sa fi fost surprinse de 1000 camere video, daca nu a exista contact intre masina fetei si masina sicanatorilor e egal cu zero, nu exista lege in Romania care sa condamne astfel de autori morali, sa le zicem ! In cel mai bun caz vor fi chemati la setie sa dea o declaratie dar legal, daca nu s-au atins masinile, sunt la fel de vinovati ca un nou nascut !
Link to comment
Share on other sites

Nu este magazin in zona, decat la distanta mare, sigur nu le bat camerele pana la locul accidentului. Poate de la cei cu anvelope, din incinta la Faur, sau de la spalatoria de mai jos, dar mai greu, parerea mea. Sau cineva care-si monitorizeaza masina (parcata pe banda1, ca nu are unde, parcarea aferenta blocurilor din zona e limitata) de la etaj.

Cred ca se referea la camerele de la magazinul de anvelope, pentru ca daca imi aduc bine aminte, a pomenit de un magazin cu profil auto... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nu era ambulanta de carat bolnavi in stare grava. Erau oameni care faceau dializa si puteau sta in masina ca oricare alt individ, iar de vreme ce Loganul era varianta de 7 locuri, eu unu' nu vad care e problema... :twoup:

Pentru ca nu este o masina sigura. Sau nu era sigura in fel in care era exploatat. Nu cred ca Loganul avea max 30 la ora. E ceva sa folosesc eu o masina ieftina cu familia, imi asum responsabilitate, alceva este s-o pui in mana de un sofer profesionist care trebuie sa raspunde pentru viata unor oameni pe care nu il cunoaste. In cazul ulterior, echipament folosit trebuie sa fie mai sigur. Sau cel putin, asa consider eu.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Cred ca se referea la camerele de la magazinul de anvelope, pentru ca daca imi aduc bine aminte, a pomenit de un magazin cu profil auto... :twoup:

 

Cei cu anvelope au si curte pentru depozitare, sigur au camere cu vizibilitate pe perimetrul exterior. Alea mai mult ca sigur au prins zona accidentului, daca au functionat in timpul zilei.

Link to comment
Share on other sites

Ce tot vorbiti ? Chiar sa fi existat sicanarile si sa fi fost surprinse de 1000 camere video, daca nu a exista contact intre masina fetei si masina sicanatorilor e egal cu zero, nu exista lege in Romania care sa condamne astfel de autori morali, sa le zicem ! In cel mai bun caz vor fi chemati la setie sa dea o declaratie dar legal, daca nu s-au atins masinile, sunt la fel de vinovati ca un nou nascut !

Da, Mihai, ai punctat foarte bine!

 

Cred ca se referea la camerele de la magazinul de anvelope, pentru ca daca imi aduc bine aminte, a pomenit de un magazin cu profil auto... :twoup:

 

Cei cu anvelope au si curte pentru depozitare, sigur au camere cu vizibilitate pe perimetrul exterior. Alea mai mult ca sigur au prins zona accidentului, daca au functionat in timpul zilei.

Da, inseamna ca pe inregistrarile acelor camere se bazeaza...

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, suferinta si tragedia ei psihica ca are in spate 4 victime este de neimaginat ...cat si suferinta fizica bazinul este deplasat, traumatism cervical cat si lombar(disc 4 si 5 strivite) nici pana la ora acutala nu a vazut o un neurochirurg deoarece este liber si soseste abia luni....ce sa va spun inainte sa intample tot necazul asta, eu am trimis o la centrul de astra,Armeneasca nr3.de acolo dupa ce a luat nota de constatare s a dus la service pentru a comnada 2 anvelope de iarna..pe fizicienilor de acolo va puteti inchipuii traseul ei..

Si eu si cumnatul meu i am spus sa conduca prudent..se va face expertiza si se va demontstra ca nu ea a intrat in logan ..ea deja se oprise in momentul impactului..ganditi va cum de a reusit un logan de numai 1170kg sa intoarca bmw care spun ei ca venea cu viteza foarte mare si bmw cantareste in jur de 1500Kg plus forta de deplasare a masinii...si spun ca el circula cu 30km la ora...acul loganului era oprit la 50-60 km..

Desii ea nu poate sa vorbeasca pentru ca are fractura de mandibula incearca sa mi spuna cu lacrimi in ochi ca nu ea este vinovata..la toti poate ni s a inatmplat sa derapeze masina dar nesansa ei a ffost sa vina loganul care circula corect dar cu viteza foarte mare..

Imi pare rau extrem de rau pentru familiile indoliate, nu am cuvinte sa mi exprim durerea pe care o am in suflet la fel si ce sa mai spun de cei care si au pierdut pe cei dragi.

 

DUMNEZEU SA I ODIHNEASCA IN PACE.

am permis de conducere de ceva timp si am vazut si chiar am avut cateva accidente (fara victime spre norocul meu si nu din vina mea) iar din pozitia masinilor tind sa cred ca BMW-ul stationa. pana sa citesc commentul de pe site-ul realitatea care e postat de un coleg si pe acest thread imi puneam intrebari despre pozitia masinilor, luand in calcul accident frontal si nu intelegeam nimic,

am inteles ca soferul loganului avea permis de putin peste 1 an, cata experienta putea sa aibe incat sa i se incredinteze sa conduca o ambulanta? cu ce viteza circula (avand in vedere conditiile meteo si de trafic) de acul km-trajului s-a oprit la 55km/h?

 

spunea cineva mai sus ca bigies e cine e in tara asta si indiferent cum s-a intamplat accidentul tot conducatorul BMWului o sa iasa vinovat. tind sa-i dau mare dreptate.

 

condoleante rudelor victimilor, insanatosire grabnica celorlalti si dreptatea sa iasa la suprafata.

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Ma uit la poza si ma intreb ce-o scrie in actul de deces al celor 4? Cum de-au murit 4 ? Totusi nu a intrat acceleratul in ei sa-i scoata in conserva de sub tren...

Ma gandesc poate la un traumatism cervical (si-au rupt gâtul), sau poate batrana de 72 de ani a murit de spaima-stop cardiac.

Bai tata ce nesansa a vietii ei a avut tipa de pe BM sa omoare 4 dintr-o lovitura intr-un trafic de oras totusi...Asta chiar ca a fost la locul nepotrivit la momentul nepotrivit. Deh.. dar pâna la urma si cei din Logan tot ghinionisti se cheama ca ar fi fost.Se luptau sa nu moara de blocaj renal si au murit aiurea pe strada...

Oricum BM-u e bun de piese, viata merge inainte.

 

http://www.libertatea.ro/usr/thumbs/thumb_612_x_0_4625-316737-6.jpg

Link to comment
Share on other sites

am permis de conducere de ceva timp si am vazut si chiar am avut cateva accidente (fara victime spre norocul meu si nu din vina mea) iar din pozitia masinilor tind sa cred ca BMW-ul stationa. pana sa citesc commentul de pe site-ul realitatea care e postat de un coleg si pe acest thread imi puneam intrebari despre pozitia masinilor, luand in calcul accident frontal si nu intelegeam nimic,

am inteles ca soferul loganului avea permis de putin peste 1 an, cata experienta putea sa aibe incat sa i se incredinteze sa conduca o ambulanta? cu ce viteza circula (avand in vedere conditiile meteo si de trafic) de acul km-trajului s-a oprit la 55km/h?

Viteza aveau amandoua masinile. Asta e clar! Cum sa stationeze BMW-ul daca el este pe contrasens? El venea din curba, adica din directia spre care este acum cu botul, ma refer la poza aia. La fel si loganul. Este cu botul din directia din care venea.

 

Uita-te aici ca au facut cei de la PRO TV o animatie cu accidentul! Vezi ca e mai pe la jumatate.

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Asta nu am vazut ca acul vitezometrului de la Golan era oprit la 55 km/h!

Inseamna ca a avut viteza mai mare de 80! sigur de nu mai mare.

Acuma eu am vazut multe prin bucuresti ca am fost nu odata, femeile conduc mai prudent, si niciodata nu am vazut sa ma depaseasca o femeie,

sau sa conduca cu viteza!

Oricum acuma fapta e consumata, pacat pentru vietile acelor oameni.

Si treaba ca soferul din Logan nu a avut permis doar de 1 an si ceva, asta spune tot!

Ambi soferi fara experienta.

Link to comment
Share on other sites

interesant e ce a declarat BGS

 

Potrivit Mediafax, seful BGS, Bogdan Oprea, a declarat ca nu are ce sa-i reproseze soferului ambulantei, deoarece multi pacienti refuza sa poarte centurile de siguranta.

 

"Pentru drumurile in oras, soferii nu-i pot obliga, asa cum fac la drumurile din afara orasului, unde am avut cazuri cand soferii nostri nu au pornit de pe loc pana cand cei transportati nu si-au legat centurile" - a mai spus Oprea.

 

In plus, a mai precizat seful BGS, masina care-i transporta pe pacienti circula regulamentar, cu viteza de maximum 30 de kilometri la ora. De asemenea, ambulanta era echipata corespunzator pentru iarna

Link to comment
Share on other sites

Viteza aveau amandoua masinile. Asta e clar! Cum sa stationeze BMW-ul daca el este pe contrasens? El venea din curba, adica din directia spre care este acum cu botul, ma refer la poza aia. La fel si loganul. Este cu botul din directia din care venea.

 

Uita-te aici ca au facut cei de la PRO TV o animatie cu accidentul! Vezi ca e mai pe la jumatate.

tu crezi tot ce spun astia prin mass-media? fa un experiment, ia 2 masinute si ciocnestele fata in fata, de 2 ori, prima oara din mers si a doua oara una stationata perpendicular pe directia celeilalte si vezi rezultatul. daca bmw-ul era in mers inertia l-ar fi aruncat in spatele directiei de mers al loganului.

 

 

eu cred ca bmw stationa pt ca vrioa sa faca stanga pe aleea textilistilor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://farm6.static.flickr.com/5163/5279347625_ebe60362d5_b.jpg

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

BMW e lovit pe partea dreapta. Efectua un viraj spre dreapta. Cum sa explica lovitura asta? Poate chiar a derapat si s-a oprit cumva perpendicular pe drum, pe sens opus. Logan apoi nu mai a putut evita coliziunea pentru ca avea viteza. Logan e lovit frontal.

 

Normal ca BGS acuma face damage control. Logan nu avea 30km/ora, dupa cum arata botul. Si nu cred ca BMW avea viteaza la moment de impact, adica, nu cred ca fata mergea cu viteza cu masina perpendicular pe drum. Este plauzibil ca logan la moment de impact era vehicul cu viteza mai mare. In plus, cine a vazut odata o masina de gen circuland cu 30km/ora?

 

Legat de centura de siguranta, dupa un quote mai devreme in topica asta, Arafat a declarat ca la ambulante sa aplica alte reguli fata de taxi si centura ar fi obligat.

 

eu cred ca bmw stationa pt ca vrioa sa faca stanga pe aleea textilistilor

Normal ca nu trebuie sa ne bazam pe extpertiza de ProTV, unde orice masina care nu e dacie este considerat bolid. Undeva mai sus este scris ca BMW era incadrat pentru viraj stinga, intradevar. Sau a derapat si a ajuns in pozitia asta cumva, sau intradevar vroia sa face stanga.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.