Jump to content

Directie greoaie!


greenkidb

Recommended Posts

  • 6 months later...

nu are treaba cu cauciucurile,eu am avut pana acum 5 seturi de roti 16,16,17,18,17 .acum am cauciucuri luate de noi.

si la mine merge mai greu am 318i e46 nfl si vecinul meu are 316infl si la el merge volanul ok.

eu am comandat caseta sa vad ce schimbare este cu asta .nici masina nu este stabila,am schimbat bascule oem,cap bara si bielete directie myele si bielete antirului myele si tot o ia stanga -dreapta ca nebuna.pun caseta asta care am luat o si daca tot sunt probleme schimb si amortizoarele si daca tot nu mg bine ai dau foc.i am facut de 3 ori geometria fata spate.

in mers cand trec peste o denivelare gen cum sunt cele de pod simt o vibratie in volan

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

Poate este stransa foarte tare caseta de directie ca sa contracareze uzura ei; daca virezi la maxim si pleci usor de tot de pe loc volanul revine la drept sau ramane virat daca nu il ajuti?

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/98203-reparatii-casete-directie/

 

Ia legatura cu Doru, e un tip de treaba, el te poate ajuta cu o parere macar.

Link to comment
Share on other sites

Poate este stransa foarte tare caseta de directie ca sa contracareze uzura ei; daca virezi la maxim si pleci usor de tot de pe loc volanul revine la drept sau ramane virat daca nu il ajuti?

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/98203-reparatii-casete-directie/

 

Ia legatura cu Doru, e un tip de treaba, el te poate ajuta cu o parere macar.

nu ai citit atent

am comandat deja o caseta ,trebuie sa vina zilele astea,o sa spun diferenta dupa ce o montez.

problema este ca saptamana trecuta a venit vecinul meu la mine cu un e 46 nfl sa cumpere cu niste prieteni masini.am mers cu masina lui vecinu ca eu stiu orasul .eu mergand zi de zi cu masina mea nu se simte asa rau dar cand m am suit la vecinu si am vazut cum merge volanul :nea: il invarti cu un deget

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

nu ai citit atent

am comandat deja o caseta ,trebuie sa vina zilele astea,o sa spun diferenta dupa ce o montez.

problema este ca saptamana trecuta a venit vecinul meu la mine cu un e 46 nfl sa cumpere cu niste prieteni masini.am mers cu masina lui vecinu ca eu stiu orasul .eu mergand zi de zi cu masina mea nu se simte asa rau dar cand m am suit la vecinu si am vazut cum merge volanul :nea: il invarti cu un deget

 

La fel am patit si eu cu un nFL ...se invartea volanul ala cu un deget.

 

 

astazi am montat noua caseta pe masina.nu este nici o diferenta ,volanul merge la fel ,in concluzie caseta mea veche era buna.

:roadrage:

sa fie pompa servo?

 

Am schimbat si caseta (ca avea olea de joc) si pompa de servo fara nici o rezultat cu privire la o invartire mai usoara a volanului... pe de o parte am ramas in pana de idei, pe de alta ma dispera ca pe nFL-ul era ata de placut volanul :hmm:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

nu are treaba cu cauciucurile,eu am avut pana acum 5 seturi de roti 16,16,17,18,17 .acum am cauciucuri luate de noi.

si la mine merge mai greu am 318i e46 nfl si vecinul meu are 316infl si la el merge volanul ok.

eu am comandat caseta sa vad ce schimbare este cu asta .nici masina nu este stabila,am schimbat bascule oem,cap bara si bielete directie myele si bielete antirului myele si tot o ia stanga -dreapta ca nebuna.pun caseta asta care am luat o si daca tot sunt probleme schimb si amortizoarele si daca tot nu mg bine ai dau foc.i am facut de 3 ori geometria fata spate.

in mers cand trec peste o denivelare gen cum sunt cele de pod simt o vibratie in volan

 

 

 

 

 

schimba-ti anvelopele si vezi daca mai fuge stanga dreapta :frantics:

Edited by ad!tza
Link to comment
Share on other sites

E o problema des intalnita la e46. La 2 masini la fel mergea volanu greoi... la una a fost schimbata pompa de servo fara nicio diferenta... problema ar fi caseta (dupa spusele celor de la filaret). Anyway eu m-am obisnuit . :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

E o problema servodirectia la e 46 cel putin la 320d.Am vazut un clip in care se masoara presiunea in instalatia de servodirectie la un audi A4 si m-a pus pe ganduri.La inceputul masuratorii este o presiune de 110 -120 bari, iar dupa o perioada scurta de fumctionare a motorului, presiunea in instalatie scade la 50 de bari.spre exemplificare atasez linkul

Link to comment
Share on other sites

E o problema servodirectia la e 46 cel putin la 320d.Am vazut un clip in care se masoara presiunea in instalatia de servodirectie la un audi A4 si m-a pus pe ganduri.La inceputul masuratorii este o presiune de 110 -120 bari, iar dupa o perioada scurta de fumctionare a motorului, presiunea in instalatie scade la 50 de bari

 

]

Am avut pana acum trei masini bmw seria 3 la toate directia mi s-a parut ceva mai greoaie decat la alte modele.Si referitor la scaderea presiunii atunci can accelerezi mai tare,eu cred ca special presiunea scade, ca la viteze mari sa nu apara acel fenomen numit"fenomenul servo".Sunt cateva postari pe you tube in care se explica felul cum functioneaza servodirectia,si acolo arata ca odata cu cresterea turatiei motorului se deschid niste supape care "sunteaza"cumva curgerea lichidului servo prin caseta de directie si astfel la viteze mari directia este mai greoaie.Cineva spunea mai sus ca a mers cu alta masina bmw care avea directia mai usoara,poate avea caseta o problema la acea masina si mergea mai usor,eu la masinile mele am avut servodirectie mai grea.Daca ai jante de fier servodirectia este mai greoaie,la jante de aluminiu servodirectia este mai usoara.

Edited by botosanibmw
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La mine e esrvo directia e casa zic asa "variabila".Cind se misca volanul mai usor ..cind mai greu.Pompa de servo are un bazait la orice miscare si am si un furtun de presiune care e umed.Lichidul e are nivel bun.Oricum e ciudat.La 120 bari cat debiteaza pompa de servo eu cred ca ar trebui sa mearga usor.
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu, merge foarte greu volanul, si uneori, periodic, merge si sacadat si nu revine pe pozitia "de drept". mi s-a spus ca ar trebui schimbata caseta de directie, dar nu am luat o hotarare inca...

 

Eu nu cred ca e din caseta, desi e posibil sa nu aiba o distributie a presiunii in interiorul casetei dar consider ca ar trebui sa aiba jocuri longitudinale foarte mari.Pompa nu da semne de zgomot?Daca e destula presiune (120 bari cat debiteaza )totul se misca usor, cred.

Link to comment
Share on other sites

salut,sper sa va ajute,eu am un bmw 320d (2001) si in urma cu 3 zile am descoperit,ca mergea volanul ca si fara servo,a inceput sa nu mai traga cum trebe si ma-m dus la un tip cu un tester profi si nu a gasit nimic,mi-a desfacut capacele de pe motor si primul lucru pe care la verificat au fost furtunele de vaccum si surpriza unu era spart si masina nu avea vaccum ... am desfacut admisia,egr.si am schimbat TOATE furtunele(2 m)3.2x2 si merge super se aude turbo cum trebe si merge foarte bine volanul si usor.(furtunul presupun ca era spart de 3 luni)
Link to comment
Share on other sites

salut,sper sa va ajute,eu am un bmw 320d (2001) si in urma cu 3 zile am descoperit,ca mergea volanul ca si fara servo,a inceput sa nu mai traga cum trebe si ma-m dus la un tip cu un tester profi si nu a gasit nimic,mi-a desfacut capacele de pe motor si primul lucru pe care la verificat au fost furtunele de vaccum si surpriza unu era spart si masina nu avea vaccum ... am desfacut admisia,egr.si am schimbat TOATE furtunele(2 m)3.2x2 si merge super se aude turbo cum trebe si merge foarte bine volanul si usor.(furtunul presupun ca era spart de 3 luni)

foarte tare.Marturisesc ca si mie mi s-a intimplat chestiunea cu vacumul.Am inlocuit acum ceva timp bujiile si intr-o zi cand faceam un pic de curatenie la motor am observat in dreapta egr-lui ca, o mufa electrica din care pleaca doua furtune de vacuum era sarita de pe suportul ei.M-am chinuit sa o montez la loc pe suport si am observat ca mufa avea rupta clema prin care se fixa pe suport.Am fixat mufa si furtunele de vacuum care erau putin scamosate, intr-o pozitie corecta,pina la urma, cu ajutorul unei legatori de plastic.Dupa ce am terminat am constat ca servo era super si a mers o perioada de zi dupa care a revenit la vechile apucaturi. Am crezut ca faptul ca am agitat acele futune de vacuum pe acolo a fost o coincidenta cu manifestarile de bine ale servodirectiei.Uite ca nu e o intamplare desi nu inteleg care este explicatia.Merci

Link to comment
Share on other sites

salut,sper sa va ajute,eu am un bmw 320d (2001) si in urma cu 3 zile am descoperit,ca mergea volanul ca si fara servo,a inceput sa nu mai traga cum trebe si ma-m dus la un tip cu un tester profi si nu a gasit nimic,mi-a desfacut capacele de pe motor si primul lucru pe care la verificat au fost furtunele de vaccum si surpriza unu era spart si masina nu avea vaccum ... am desfacut admisia,egr.si am schimbat TOATE furtunele(2 m)3.2x2 si merge super se aude turbo cum trebe si merge foarte bine volanul si usor.(furtunul presupun ca era spart de 3 luni)

 

Furtunele de vacuum trebuie sa fie de 3.5 nu 3.2 (!!!) si sunt 100% sigur ca nu au nicio treaba cu servo.

Link to comment
Share on other sites

foarte tare.Marturisesc ca si mie mi s-a intimplat chestiunea cu vacumul.Am inlocuit acum ceva timp bujiile si intr-o zi cand faceam un pic de curatenie la motor am observat in dreapta egr-lui ca, o mufa electrica din care pleaca doua furtune de vacuum era sarita de pe suportul ei.M-am chinuit sa o montez la loc pe suport si am observat ca mufa avea rupta clema prin care se fixa pe suport.Am fixat mufa si furtunele de vacuum care erau putin scamosate, intr-o pozitie corecta,pina la urma, cu ajutorul unei legatori de plastic.Dupa ce am terminat am constat ca servo era super si a mers o perioada de zi dupa care a revenit la vechile apucaturi. Am crezut ca faptul ca am agitat acele futune de vacuum pe acolo a fost o coincidenta cu manifestarile de bine ale servodirectiei.Uite ca nu e o intamplare desi nu inteleg care este explicatia.Merci

sincer ma-m speriat cand am vazut ce spartura am avut in furtunul care trecea pe langa clema cablului din dreapta debitmetrului(3 cm lungime),am schimbat TOATE furtune de vreo saptamana iar masina merge perfect,sincer nu ma pricep mai deloc la servodirectie,poate ne explica cine se pricepe daca are legatura ori ba...

Edited by Killall
Link to comment
Share on other sites

sincer ma-m speriat cand am vazut ce spartura am avut in furtunul care trecea pe langa clema cablului din dreapta debitmetrului(3 cm lungime),am schimbat TOATE furtune de vreo saptamana iar masina merge perfect,sincer nu ma pricep mai deloc la servodirectie,poate ne explica cine se pricepe daca are legatura ori ba...

Cercetam in continuare .Asta e sistemul de vacuum la masina mea.http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=AS71&mospid=47635&hg=11&fg=45.Voi controla furtunele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.