Jump to content

118i nu mai porneste


leevro

Recommended Posts

salutare,

pun in discutie o problema cel putin ciudata pentru mine. masina sotiei, BMW 118i, cu care nu a avut nici un problema de 2 ani jumate de cand a cuparat-o (noua), a fost parcata aseara in fata blocului in perfecta stare iar in dimineata asta nu a mai vrut sa porneasca. partea electrica functioneaza (stergatoare, faruri) insa cand apasa butonul STOP/START nu se intampla nimic si ii ramane semnul de la motor aprins. nici macar nu incearca sa invarta motorul, e moarta complet.

 

a mai intampinet cineva o astfel de problema ?

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

salutare,

pun in discutie o problema cel putin ciudata pentru mine. masina sotiei, BMW 118i, cu care nu a avut nici un problema de 2 ani jumate de cand a cuparat-o (noua), a fost parcata aseara in fata blocului in perfecta stare iar in dimineata asta nu a mai vrut sa porneasca. partea electrica functioneaza (stergatoare, faruri) insa cand apasa butonul STOP/START nu se intampla nimic si ii ramane semnul de la motor aprins. nici macar nu incearca sa invarta motorul, e moarta complet.

 

a mai intampinet cineva o astfel de problema ?

multumesc.

 

 

da e chiar ciudata treaba , mie mi s'a intamplat asta acum vreo 2 sapt la un e46 , am dat la cheie initial am crezut ca motorul este pornit ( vb la tel ) m'am dat jos din masina si abia atunci am realizat ca nu este motorul pornit desi in bord nu mi arata nimik , am mai dat inc'o data la cheie aceeasi figura ...dupa 2 min de gandire , pentru ca masina merse perfect in urma cu 20 de min , a pornit la "sfert" fara nici o problema .... din cate am inteles se poate sa fi fost vre'o impuritate ceva la pompa de benzina nu stiu sigur ...oricum de atunci porneste fara problema ...

bafta!!

Link to comment
Share on other sites

da e chiar ciudata treaba , mie mi s'a intamplat asta acum vreo 2 sapt la un e46 , am dat la cheie initial am crezut ca motorul este pornit ( vb la tel ) m'am dat jos din masina si abia atunci am realizat ca nu este motorul pornit desi in bord nu mi arata nimik , am mai dat inc'o data la cheie aceeasi figura ...dupa 2 min de gandire , pentru ca masina merse perfect in urma cu 20 de min , a pornit la "sfert" fara nici o problema .... din cate am inteles se poate sa fi fost vre'o impuritate ceva la pompa de benzina nu stiu sigur ...oricum de atunci porneste fara problema ...

bafta!!

ar fi bine sa am norocul tau ... mai incerc deseara ... poate intr-adevar e vorba de o impuritate, benzina proasta ... etc.

 

baterie

din ce am observat, farurile (xenon) se aprind, stergatoarele merg ... singura problema e ca nu porneste. nu prea pare sa fie vorba de baterie.

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca merg faruri nu inseamna ca si porneste. Daca ai un voltmetru, vezi ce voltaj ai pe borne de la baterie. Trebuie sa fie un pic peste 12 in mod normal.

Mie la 12.1V de-abia invartea electromotorul.

Fiind benzinar totusi ma cam indoiesc ca ar fi crapat asa din senin,fara sa dea semnele clasice(sa invarta greu),macar in ultimele zile.

Pana sa schimb bateria la 116i ul meu acum 1 luna ,cel putin 1 luna si ceva a dat semne de oboseala.La diesel,stiu ca te poate lasa ,asa fara sa te anunte.

Oricum,pune pt orice eventualitate alta baterie si fa-i o incercare.

Link to comment
Share on other sites

bateria mea de la seria1 are un indicator. Ii un fel de hublou, daca te uiti perpendicular pe el ar trebui sa vezi 3 culori diferite care ar indica daca ii ok, trebuie incarcata sau inlocuita. Poate te ajuta si asta.

 

PS: poate stiti toti, si eu is ultimul de pe planeta care am aflat... dar bornele de la baterie is trase si in fata sub capota :twoup: ... foarte bucuros am fost cand am aflat :)

Link to comment
Share on other sites

Mie la 12.1V de-abia invartea electromotorul.

Tu poate ai avut alte probleme la baterie, voltaj ok dar putere scazuta. La masina din topic nici nu cupleaza electromotor.

intr-adevar ... mie nici nu-mi cupleaza electromotor. aseara era totul perfect, niciodata nu a dat semne ca ar porni mai greu (desi sapt trecuta a fost mult mai frig decat azi-noapte) iar de dimineata e moarta complet.

Link to comment
Share on other sites

am incercat din nou aseara si a pornit fara probleme. singura explicatie de profan pe care o vad este ca duminica, fiind un pic mai cald ... zapada dezghetata, a intrat apa pe undeva pe sub motor si a inghetat in timpul noptii acoperind vreun senzor. bine ca merge insa chiar nu stiu cu adevarat ce s-a intamplat.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am verificat bateria la un service autorizat si nu sunt probleme. in dimineata asta am patit exact acelasi lucru ca acum 2-3 saptamani. nu a mai vrut sa porneasca ... zici ca ceva anume ii taie alimentarea cu benzina cand sunt mai putin de -10 grade afara. daca se face un pic mai cald porneste fara nici un fel de problema. nu ma prind ... astept sa porneasca din nou cand se va mai incalzi un pic zilele astea si merg din nou in service cu ea.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dupa cum a spus mai sus, motorul a pornit dupa ce s-a incalzit. Exista cazuri semnalate de clienti catre BMW pentru care s-a recomandat in prima faza verificarea acestor senzori, care incep sa faca probleme datorita patrunderii apei, dupa care inlocuirea lor in functie de rezultatele diagnozei. Ca sa fie sigur ca nu o sa mai pateasca ceva, eu i-am recomandat sa ii schimbe.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
salutare tuturor!!!! Sunt si eu popsesor recent de 118i ( 143cp) (2008) si vreau sa zic ca si eu am o problema asemanatoare ( de fapt s-a intimplat de doua ori pina acuma si nu am reusit sa ii dau de capat) De fapt problema este ca masina porneste dimineata fara probleme, iar dupa ce parcurg o distanta de 1-2 km adica motorul nu reuseste sa se incalzeasca bine si opresc motorul, dupa nu mai porneste masina ,este ca si cum nu ii ajunge combustibul, electromotorul invirte tot doar ca nu ii mai ajunge putin sa porneasca.Apoi trebuie sa las masina pina a doua zi dimineata si porneste din nou fara nici un fel de problema!!! Am bagat-o pe tester si nu a iesit nici o defectiune ( cel putin asa mi s-a spus acolo)) Astept sfaturi !!!!! Va multumesc..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare. Sunt nou pe forum si locuiesc in state. Am un pic de experienta cu E46-ul meu si vreau sa incerc sa te ajut. In casul tau fiindca nu porneste curand dupa ce o opresti, cred ca cauza cea mai psibila este ca iti curge benzina prin injectoare cand este oprita. Sistemul de benzina este sub presiune si daca curge incet prin injectoare vei avea benzina in cilindri pana o vreme (are nevoie de timp sa se scurga). Alta posibilitate este daca pompa de benzina nu vrea sa se trezeasca. Ti sa intimpla des? Sau rar? Daca tot timpul porneste greu dupa cam o ora dupe ce este oprita cred ca problema este cu injectoarele.

 

Ambele probleme se pot testa prin a masura presiunea de benzina. E46-ul meu are o valva schrader pe "fuel rail" deasupra injectoarelor. Pompa face un "priming" cand invarti cheia pe pozitia "ON" inainte da a invarti pe "START'. Dupa "priming" presiunea va scadea dar doar pana la un punct. Daca scade mai mult de ~5psi inseamna ca iti curge ori prin injectoare ori inapoi in rezervor.

 

Daca problema ta este cu pompa de benzina trebuie sa testezi presiunea de benzina cand nu porneste.

 

Daca injectoarele sunt devina poti sa o repari usor. Foloseste niste "fuel system cleaner" aici in state folosim techron fuel system cleaner. Este recomandat de BMW. Nu iti recomand sa lasi benzina tratata cu orice cleaner in rezervor fiindca degradeaza teviile de cauciuc. Foloseste doar cand ai de mers drum lung si sa o rulezi tare ca deaia ai BMW ;-)

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Sunt nou pe forum si locuiesc in state. Am un pic de experienta cu E46-ul meu si vreau sa incerc sa te ajut. In casul tau fiindca nu porneste curand dupa ce o opresti, cred ca cauza cea mai psibila este ca iti curge benzina prin injectoare cand este oprita. Sistemul de benzina este sub presiune si daca curge incet prin injectoare vei avea benzina in cilindri pana o vreme (are nevoie de timp sa se scurga). Alta posibilitate este daca pompa de benzina nu vrea sa se trezeasca. Ti sa intimpla des? Sau rar? Daca tot timpul porneste greu dupa cam o ora dupe ce este oprita cred ca problema este cu injectoarele.

 

Ambele probleme se pot testa prin a masura presiunea de benzina. E46-ul meu are o valva schrader pe "fuel rail" deasupra injectoarelor. Pompa face un "priming" cand invarti cheia pe pozitia "ON" inainte da a invarti pe "START'. Dupa "priming" presiunea va scadea dar doar pana la un punct. Daca scade mai mult de ~5psi inseamna ca iti curge ori prin injectoare ori inapoi in rezervor.

 

Daca problema ta este cu pompa de benzina trebuie sa testezi presiunea de benzina cand nu porneste.

 

Daca injectoarele sunt devina poti sa o repari usor. Foloseste niste "fuel system cleaner" aici in state folosim techron fuel system cleaner. Este recomandat de BMW. Nu iti recomand sa lasi benzina tratata cu orice cleaner in rezervor fiindca degradeaza teviile de cauciuc. Foloseste doar cand ai de mers drum lung si sa o rulezi tare ca deaia ai BMW ;-)

salut!! multumesc de sfat!! deocamdata mi s-a intimplat doar de doua ori si am parcursi cu masina aproximativ 6000 km. Joi am programare la servis, si astept sa vad ce imi vor spune acolo, si bineinteles ca le voi zice ceea ce mi-ai spus!!! Revin cu rezultatul final in citeva zile sper!!! Respect...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.