Jump to content

Demaraj


MishuVerde

Recommended Posts

Neata'!

Intreb si eu (sunt incepator d.p.d.v. al diesel-urilor): daca vreau sa ma demaraj puternic (la o liniuta cu vecinii de exemplu :blink: ) la ce turatie sa schimb viteza ca sa am si demaraj puternic si nici sa nu stric ceva ?

Ma intereseaza in special pentru viteza intaia ca la restul ma gandesc ca ar fi bine de schimbat cat mai aproape de puterea maxima (adica aproape de 4000).

 

Mai una: asa-i ca tre sa scot ASCu' ?

 

Si inca una: daca o turez putin peste cuplul maxim (adica 1750, cand si turbina e "trezita" binisor) si dau drumu brusc la ambreiaj nu risc sa stric ambreiajul ? Apropo, un kit de ambreiaj este scump ?

Link to comment
Share on other sites

Neata'!

    Intreb si eu (sunt incepator d.p.d.v. al diesel-urilor): daca vreau sa ma demaraj puternic (la o liniuta cu vecinii de exemplu  :blink: ) la ce turatie sa schimb viteza ca sa am si demaraj puternic si nici sa nu stric ceva ?

    Ma intereseaza in special pentru viteza intaia ca la restul ma gandesc ca ar fi bine de schimbat cat mai aproape de puterea maxima (adica aproape de 4000).

 

    Mai una: asa-i ca tre sa scot ASCu' ?

 

    Si inca una: daca o turez putin peste cuplul maxim (adica 1750, cand si turbina e "trezita" binisor) si dau drumu brusc la ambreiaj nu risc sa stric ambreiajul ? Apropo, un kit de ambreiaj este scump ?

138397[/snapback]

 

Aha, deci nu sint chiar singurul nebun :) :) si eu mai fac d-astea cu dieselu' asa ca inteleg foarte bine intrebarea.

Prima o schimbi pe la 4500, cand oricum masina iti taie gazu pt a proteja motorul...dar, de baza este a 2-a..cel putin la mine cand schimb in a 2-a, rupe pamantu'

L-am facut pe un baiat cu un omega 2.2 dti la un stop...baiatu era si cu o blonda, asa incat cred ca rusinea a fost de 2 ori mai mare. Nu m-as fi bagat, chiar am plecat de la stop cu o mica intarziere, insa, am zis ca daca omul tot vrea, de ce nu...Eram si cu DSC on :) :D ca nu eram pregatit de liniutza