Jump to content

zgomot roata fata dreapta


madax

Recommended Posts

De catva timp, la roata fata dreapta, cand merg pe teren denivelat sau in inevitabilele gropi, se aude un zgomot infundat la amortizor ( cred). Am verificat amortizorul - lucreaza bine, nu are scurgere. Am verificat bratele si bieletele, la fel, nu au joc ( urcat pe elevator, tras de ea inclusiv cu ranga). NIMIC!

Ce ar putea fi?

Ma gandesc ca in capul amortizorului ar fi o flansa de plastic sau cauciuc mai tare, care, cu timpul, s-a dus si loveste capul amortizorului in clopot.

Nu ii dau de cap decat daca desfac tot .

A patit cineva la fel?

Sfaturi, va rog!

Ms anticipat.

Link to comment
Share on other sites

capul amortizorului nu are cum sa ajunga sa loveasca in clopot pt ca intre acestea(amortizor si clopot)se afla o flansa din aluminiu cu insertie se cauciuc in centrul careia se afla un rulment,pt ca altfel nu ai putea sa virezi!

Din cauza acestei flanse din capul amortizorului ar putea sa apara cel mult o scartiala la rulment atunci cand iei viraj stanga sau dreapta,din cauza faptului ca au intrat intre bile tot soiul de impuritati,in nici un caz bataie,cum zici tu!

Edited by lazarfl76
Link to comment
Share on other sites

De catva timp, la roata fata dreapta, cand merg pe teren denivelat sau in inevitabilele gropi, se aude un zgomot infundat la amortizor ( cred). Am verificat amortizorul - lucreaza bine, nu are scurgere. Am verificat bratele si bieletele, la fel, nu au joc ( urcat pe elevator, tras de ea inclusiv cu ranga). NIMIC!

Ce ar putea fi?

Ma gandesc ca in capul amortizorului ar fi o flansa de plastic sau cauciuc mai tare, care, cu timpul, s-a dus si loveste capul amortizorului in clopot.

Nu ii dau de cap decat daca desfac tot .

A patit cineva la fel?

Sfaturi, va rog!

Ms anticipat.

Verifica bucsele de la bara stabilizatoare fata...daca nu le-ai schimbat niciodata s-ar putea sa ai o surpriza cand verifici starea lor...bafta

Link to comment
Share on other sites

De catva timp, la roata fata dreapta, cand merg pe teren denivelat sau in inevitabilele gropi, se aude un zgomot infundat la amortizor ( cred). Am verificat amortizorul - lucreaza bine, nu are scurgere. Am verificat bratele si bieletele, la fel, nu au joc ( urcat pe elevator, tras de ea inclusiv cu ranga). NIMIC!

Ce ar putea fi?

Ma gandesc ca in capul amortizorului ar fi o flansa de plastic sau cauciuc mai tare, care, cu timpul, s-a dus si loveste capul amortizorului in clopot.

Nu ii dau de cap decat daca desfac tot .

A patit cineva la fel?

Sfaturi, va rog!

Ms anticipat.

Verifica bucsele de la bara stabilizatoare fata...daca nu le-ai schimbat niciodata s-ar putea sa ai o surpriza cand verifici starea lor...bafta

 

Toate bieletele si bucsile de la barile stabilizatoare ( fata, spate ),au fost schimbate acum 1 an. Ma mai uit o data la bucsi, poate s-or fi deteriorat ( ma mir). Zgomotul e in zona amortizorului, infundat, dar cu troncanit la fiecare denivelare ce o trec cu o anume viteza ( mai mica de 20km/h ).

Link to comment
Share on other sites

asa auzeam si eu o bataie. la mine s-a rezolvat simplu : capete bara schimbate + antiruliu ( astea erau mai varza).

chiar daca le-ai schimbat acum un an, starea lor depinde mult de situatia drumului si cum se merge cu masina in/peste gropi :twoup:

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

ai fost la un service sa verifici atriculatia si suspensiile??si eu am patit ceva asemanator in urma cu vreo ,doi ani la masina mea un e 39 525d din 2001 ,si amortizorul chiar daca nu era ,curs nu mai lucra cum trebuie drept urmare am schimbat ,amortizoarele pe fata plus flansele ,acum ce te pot sfatui, mai mergi la alt service si fa o constatare ,este imposibil sa nu gaseasca de unde vine acel zgomot.nu uita daca schimbi amortizorul pe dreapta fata ,obligat trebuie schimbat si cel de pe stanga plus flansele,acum daca iei unul second hand cea ce nu iti recomand dar asta e depide de buget ,poti lua doar cel de pe dreapta.
Link to comment
Share on other sites

Si la mine batea , aveam flansa de amortizor din dreapta praf . Am schimbat-o pe aia si bieletele antiruliu plus bucse . Acum e ok .

 

Poti sa-mi spui cat a costat flansa? Poate imi arati pe o schema de pe realoem care e, ca sa pot s-o comand. E necesar sa le schimb pe ambele ( stg, dr) ca pe amortizoare?

Link to comment
Share on other sites

Si la mine batea , aveam flansa de amortizor din dreapta praf . Am schimbat-o pe aia si bieletele antiruliu plus bucse . Acum e ok .

 

Poti sa-mi spui cat a costat flansa? Poate imi arati pe o schema de pe realoem care e, ca sa pot s-o comand. E necesar sa le schimb pe ambele ( stg, dr) ca pe amortizoare?

eu am luat lemforder, acum 2 ani, aprox 70-80 ron bucata...nu mai tin minte bine. intreabal pe claudiubwr.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine batea , aveam flansa de amortizor din dreapta praf . Am schimbat-o pe aia si bieletele antiruliu plus bucse . Acum e ok .

 

Poti sa-mi spui cat a costat flansa? Poate imi arati pe o schema de pe realoem care e, ca sa pot s-o comand. E necesar sa le schimb pe ambele ( stg, dr) ca pe amortizoare?

Eu am dat 90 lei pe bucata SACHS

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=10 piesa nr 1

 

 

si aici ai bara stabilizatoare http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=10

Link to comment
Share on other sites

Si la mine batea , aveam flansa de amortizor din dreapta praf . Am schimbat-o pe aia si bieletele antiruliu plus bucse . Acum e ok .

 

Poti sa-mi spui cat a costat flansa? Poate imi arati pe o schema de pe realoem care e, ca sa pot s-o comand. E necesar sa le schimb pe ambele ( stg, dr) ca pe amortizoare?

Eu am dat 90 lei pe bucata SACHS

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=10 piesa nr 1

 

 

si aici ai bara stabilizatoare http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=10

 

Merci Sax. Voi verifica si voi inlocui perspectivele piese. Sper sa fie numai alea.... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat 5-ul separat? Eu cred ca vine cu totul, cand schimbi 4-ul, din aceeasi schema.

 

Eu banuiesc ca sunt flansele vinovate. Am aceeasi problema, am schimbat bieletele de directie si capetele de bara si troncane la fel. In concluzie, am comandat tot restul...bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare si flanse. Nu am apucat sa le montez inca, daca si acum mai troncane cred ca imi ies din minti. :twoup: Avand in vedere ca i-am luat si discuri, placute, saboti frana de mana, ma astept ca 2 ani de acum inainte sa nu mai am nici cea mai mica problema in acest sens. Cam lunga lista de cumparaturi pentru o revizie de 120k...

Link to comment
Share on other sites

salut, prin vara imi batea si mie la denivelari , am schimbat bucsa 5 , defacpt tot bratul 4 cu bucsa cu tot , de maxim 6 luni , de atunci nu a mai batut , dar a inceput iarasi si zgomotul este la fel , sa fie tot de acolo sau e altceva ? ce brate sau bucse pot influenta ? cred k se simte si la franare ca si cum ar fi discurile ovalizate tot din cauza unui brat sau bucsa . care ar putea fi problema ?
Link to comment
Share on other sites

salut, prin vara imi batea si mie la denivelari , am schimbat bucsa 5 , defacpt tot bratul 4 cu bucsa cu tot , de maxim 6 luni , de atunci nu a mai batut , dar a inceput iarasi si zgomotul este la fel , sa fie tot de acolo sau e altceva ? ce brate sau bucse pot influenta ? cred k se simte si la franare ca si cum ar fi discurile ovalizate tot din cauza unui brat sau bucsa . care ar putea fi problema ?

 

Bieletele antiruliu si bucsele de la bara stabilizatoare le-ai schimbat vreodata ?

Link to comment
Share on other sites

 

Eu banuiesc ca sunt flansele vinovate. Am aceeasi problema, am schimbat bieletele de directie si capetele de bara si troncane la fel. In concluzie, am comandat tot restul...bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare si flanse. Nu am apucat sa le montez inca, daca si acum mai troncane cred ca imi ies din minti. :twoup: Avand in vedere ca i-am luat si discuri, placute, saboti frana de mana, ma astept ca 2 ani de acum inainte sa nu mai am nici cea mai mica problema in acest sens. Cam lunga lista de cumparaturi pentru o revizie de 120k...

Intr-adevar, flansele erau problema. Evident, si amortizoarele erau nasoale...oricum, se simte clar diferenta la exactitatea in directie pe drum denivelat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.