Jump to content

E la moda diesel-ul


Florinnnnn

Recommended Posts

da, a facut comparatia cu 2.8 si nu cu 3.0. La F10 3.5d vs 3.5i, la capitolul acceleratie pana la suta este 3.5d mai rapid cu 0.3 sec, dar poti oricand sa iti iei 550i, de ce sa iei 535d? Pai iei 535d pentru ca are un raport mai bun intre performante si putere, adica mai simplu, costa mai putin(mai ales in Ro) sa mergi cu el decat 550i, deci il alegem pentru asta, nu pentru ca ar fi diesel-ul mai bun. Nu am nimic impotriva motoarelor diesel, am avut si sunt foarte bune, imi plac ca si alternativa, insa nu l-as alege in detrimentul benzinei daca pretul acesteia nu ar fi o problema si asta doar in cazul in care chiar faci peste 30k km pe an, altfel se amortizeaza mai greu pretul mai mare de achizitie al motorizarii diesel. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

E aglomerat si pe autostrada , sunt blocaje de trafic in fiecare zi dimineata si seara. Scopul meu nu era sa explic ca fac economie cu 545i, vroiam doar sa zic ca nu consuma extraordinar de mult in conditiile pentru care a fost gandit. (adica tari cu infrastructura decenta). Evident ca daca mergeam preponderent in Bucuresti, Paris sau orice alt oras aglomerat scoteam 18-20 l /100 km si era o masina inutila.Totdeauna masina si motorizarea trebuie alese pentru felul in care o utilizezi.

 

Nici macar nu am zis asta,insa mie nu mi se pare ca atat de economica precum este prezentata.

Link to comment
Share on other sites

da, a facut comparatia cu 2.8 si nu cu 3.0. La F10 3.5d vs 3.5i, la capitolul acceleratie pana la suta este 3.5d mai rapid cu 0.3 sec, dar poti oricand sa iti iei 550i, de ce sa iei 535d? Pai iei 535d pentru ca are un raport mai bun intre performante si putere, adica mai simplu, costa mai putin(mai ales in Ro) sa mergi cu el decat 550i, deci il alegem pentru asta, nu pentru ca ar fi diesel-ul mai bun. Nu am nimic impotriva motoarelor diesel, am avut si sunt foarte bune, imi plac ca si alternativa, insa nu l-as alege in detrimentul benzinei daca pretul acesteia nu ar fi o problema si asta doar in cazul in care chiar faci peste 30k km pe an, altfel se amortizeaza mai greu pretul mai mare de achizitie al motorizarii diesel.

Pai si in UAE cat costa motorina/benzina?Impozite nu aveti , RCA>???

Link to comment
Share on other sites

Oricum diesel-urile au evoluat mult de tot in ultimii ani , s-a investit mult in ele.

 

Urmeaza acum si benzinarele nou cu doua turbine,posibil trei (asta e zvonul pt M3)

 

da, a facut comparatia cu 2.8 si nu cu 3.0. La F10 3.5d vs 3.5i, la capitolul acceleratie pana la suta este 3.5d mai rapid cu 0.3 sec, dar poti oricand sa iti iei 550i, de ce sa iei 535d? Pai iei 535d pentru ca are un raport mai bun intre performante si putere, adica mai simplu, costa mai putin(mai ales in Ro) sa mergi cu el decat 550i, deci il alegem pentru asta, nu pentru ca ar fi diesel-ul mai bun. Nu am nimic impotriva motoarelor diesel, am avut si sunt foarte bune, imi plac ca si alternativa, insa nu l-as alege in detrimentul benzinei daca pretul acesteia nu ar fi o problema si asta doar in cazul in care chiar faci peste 30k km pe an, altfel se amortizeaza mai greu pretul mai mare de achizitie al motorizarii diesel.

 

Diferenta la achizitie dintre 550i si 535d este de 17k euro,impozit triplu,consum aproape dublu,casco cu cel putin 1000e/an mai mult,iar la revanzare cu siguranta sub 535d.

Link to comment
Share on other sites

Nici macar nu am zis asta,insa mie nu mi se pare ca atat de economica precum este prezentata.

 

Nu consuma mult pentru cum trage si mi se pare hilar sa facem polemica pe tema consumului unul cu X6 si altul cu 545i. Eu am fost impresionat pozitiv de consum la V8-ul asta pentru ca ma asteptam la o medie de 15-16l/100km.

Link to comment
Share on other sites

''Diferenta la achizitie dintre 550i si 535d este de 17k euro,impozit triplu,consum aproape dublu,casco cu cel putin 1000e/an mai mult,iar la revanzare cu siguranta sub 535d.''

 

 

tu raportezi totul la Romania si de asta e cel mai bun e un diesel in viziunea ta, esti subiectiv, deci ne batem gura degeaba :ike: .

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

@mik15,la nemti este 14200e dif,la austrieci este 21800e dif,etc etc,ieftin,iar un 5.0i pe langa 35d manaca aproape dublu,chiar daca il fol pe autoastrada.Dieselul are cel ami bun raport perf/pret/intrteinere,spun asta chiar daca urm masina va fi pe benzina 100%,minim V8 si sigur turbo.

 

@dsf,nu am zis ca manaca mult raportat la performante,la masini din ac generatie,insa mie nu mi se pare atat de mic,sunt tare curios ce consum ai fi avut la 545i cu un regim 50% urban,50% autostrada,vit medie autostrada macar 130km/h.

Link to comment
Share on other sites

Pai si in UAE cat costa motorina/benzina?Impozite nu aveti , RCA>???

 

cea mai scumpa benzina este aprox 1.5Ron, iar taxe nu sunt, gen impozite. Eu sunt rezident si platesc doar asigurare, in jur de 700Ron/an inclusiv Casco si anual un ITP care e in jur de 150Ron. Asigurarea o platesti in functie de nr de cilindri si vechimea masinii, pentru un 645i din 2006 platesti cam 2500Ron/an inclusiv Casco. In afara de asta se mai plateste o vignieta cand mergi in Dubai, la fiecare toll gate iti ia cam 4ron, ma costa cam 70Ron la 3 luni. Motorina e un pic mai scumpa, insa neglijabil oricum, insa cum am mai zis, sunt tari in Middle East unde benzina este si mai ieftina, in jur de 1Ron sau mai putin, insa acolo si nivelul de trai este mai mic, UAE din punctul asta de vedere are un nivel de trai de foarte ridicat, printre cele mai mari din lume, Abu Dhabi asta e orasul cel mai bogat din lume, cu toate astea si aici sunt discrepante mari intre cei bogati si cei saraci, practic aia bogati au milioane, miliarde de $ iar cei saraci sunt indienii, pakistanezi si alte nationaliati din astea care castiga chiar mai putin decat in Ro, iar clasa mijlocie e alcatuita din expatriati, care sunt din toata lumea, predomina USA, UK si apoi restul tarilor din Europa.

Link to comment
Share on other sites

nu pre au resurse de apa, insa, paradoxal, au unul din cele mai mari consumuri de apa pe cap de locuitor din lume :rolleyes:, de ce? pentru ca isi permit, mare parte din apa provine din mare si este desalinizata, iar asta nu e deloc un proces ieftin, dimpotriva. 1L de apa costa aprox cat 1L de benzina. Ironia este ca ei sapand dupa apa au dat de petrol, unde dai si unde crapa... :laugh:, acum 40-50ani inca traiau in corturi in desert si mergeau cu camila iar acum stau intr-un lux greu de imaginat pentru un om normal si au cele mai scumpe si rare masini pe care in alte parti de glob nu le vezi decat in reviste :wacko: Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

:), ai SB-Muchen-Dubai/Abu Dhabi, :thumbsup: , daca te uiti pe net se gasesc destule job-uri aici, insa nu sunt toate foarte bine platite, eu ma incadrez, sa zic, printre cei norocosi, pentru ca mie imi plateste compania totul, cazare, food allowance, zboruri acasa de 4 ori pe an, practic eu cheltui doar daca vreu, altfel pot pune totul la ciorap cum zice romanul, dar eu imi traiesc si viata in timpul asta, nu am venit sa fac o carca de bani sa ma abtin de la ceea ce imi face placere ca apoi sa ma intorc acasa...atunci nu realizez nimic, ma intorc acasa sa dau banii la statul roman, pentru ce sa fac asta???
Link to comment
Share on other sites

Apoi ce atatea turbine?!.....azi-maine un motor modern o sa aiba mai multe turbo decat cilindrii.....no atunci sa vezi probleme =))))

 

Sa vezi cand o sa puna baietii , vreo 3 valve blow-off cum se aude motorul ca orga de la biserica.:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sa vezi cand o sa puna baietii , vreo 3 valve blow-off cum se aude motorul ca orga de la biserica.:laugh:

 

 

 

 

 

 

adevaru i ca ala e farmecul la turbo :rolleyes:

 

cand auzi vreun skyline sau subaru dopate cum fasaie ti se cam ridica parul pe sira spinarii :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

De durata de viata a motoarelor nu vorbeste nimeni?

Daca tot se aduce in discutie problema economiei, hai sa luam urmatorul exemplu: 0-350.000 km(nu discutam peste aceste valori, fiindca nu se mai aplica decat Dieselului:) )

-diesel versus benzina-cost carburant, piese schimbate in acest interval etc...(exclusiv ansamblul motor-transmisie)

 

E simplu sa strigi ca pica turbina si face vid in portofelul posesorului de diesel, tu benzinar fiind,nu vei recunoaste ca ti-a fatat motorul la 200.000 si a trebuit segmentat la R1 :laugh: si cu toata reparatia te-a adus la >1500 euro....si viceversa

Costurile cred ca sunt egale la ambele variante in limita valorii de mai sus, deci la capitolul economie topicul asta nu va ajunge la nici o concluzie. Batalia diesel vs. benzina continua la nesfarsit , atata timp cat va exista un topic in care se va aduce in discutie oricare dintre cele 2 ''lichide''.

 

Benzinarii se-aprind de la o scanteie, pe cand Dieselii doar cand se exercita o anumita presiune asupra lor.:poke:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea am vazut motor in 6 cilindri benzina sa scape compresie pe la 200.000 km.Nici macar probleme pe la supape, ghiduri.

Ce pica sunt plastice, furtune, garnituri pe la vanos, consumabile deja la km astia.

Probabil te referi la kilometraje date inapoi de vreo 3-4 ori.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ia uite aici tri-turbo :

 

 

 

 

supra rulz :laugh:

 

Eu nu prea am vazut motor in 6 cilindri benzina sa scape compresie pe la 200.000 km.Nici macar probleme pe la supape, ghiduri.

Ce pica sunt plastice, furtune, garnituri pe la vanos, consumabile deja la km astia.

Probabil te referi la kilometraje date inapoi de vreo 3-4 ori.

 

 

 

 

 

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea am vazut motor in 6 cilindri benzina sa scape compresie pe la 200.000 km.Nici macar probleme pe la supape, ghiduri.

Ce pica sunt plastice, furtune, garnituri pe la vanos, consumabile deja la km astia.

Probabil te referi la kilometraje date inapoi de vreo 3-4 ori.

 

Si daca n-ai patit tu, nu inseamna ca asa se intampla in general, cum nici nu e regula ca turbo cade la 60.000

Consumabile sunt doar uleiul, filtrele si curelele:))

Sa nu uitam ca topicul nu se refera la BMW diesel sau BMW benzina, ci in general, doar ca a deviat ca intotdeauna.

 

Imi plac topicurile astea unde benzinarii stiu toate defectele dieselului si viceversa.:goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.