Jump to content

E la moda diesel-ul


Florinnnnn

Recommended Posts

Dieselul e preferat pe langa procentul de 90% din "vina" consumului care ESTE la aceeasi capacitate si chiar Cp as zice macar cu 20% mai mic! ...restul se datoreaza robustetii mecanismului si a cuplului de jos. Totusi mai nou spre ciuda benzinistilor, si bucuria diesel-istilor, motoarele commonrail cu turbo supradimensionat sunt chiar MAI SPORTIVE decat cele pe benzina.....numai daca ne gandim la E90 320d si 320i la care e o diferenta de 7Cp(170 vs 177) asta ca sa nu vb de motoarele de 3.0 si 286 Cp la diesel si numai 272 la benzinar :)

Mai e si varianta ca, unii dintre voi poate stiti de unde mai poti lua si cu 3.5Ron/litru motorina, in plus in caz de bai cu pana prostului, sau a saracului mai nou la noi, merge si cu ulei de gatit dupa ce il decantezi.

O tampenie mai mare nu am mai citit de mult! Iarasi se compara mere cu STRUGURI (ca perele sunt mai aproape de mere ca in cazul de fata).

 

"motoarele commonrail cu turbo supradimensionat sunt chiar MAI SPORTIVE decat cele pe benzina (tot TURBO??? desigur ca nu...).....numai daca ne gandim la E90 320d si 320i la care e o diferenta de 7Cp(170 vs 177)"

 

Compari motoare turbo cu cele aspirate??????????????? W T F????????????????

 

Cand aud asta pe la toti pustii de 17 ani ma ia durerea de cap. Gen: "Ai vazut domne? Motoarele diesel au ajuns mai sportive decat astea pe benzina... ia uite E90 320D e mai "smecher" ca 320 I! Deci clar... MOTORINA e mai tare! :twoup:

Pai daca motorul de pe 320 I avea turbo urina pe cel de pe 320 D de pe la 7 poste....

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Sunt unele posturi pe aici cu niste SF-uri cam la fel ca cele cu schimbul uleiului:

 

luam masina sh. 130k-150k km. fostul propritar un mos :twoup: In realitate 200k+ km. Si schimbam uleiul la 10k km ca doar noi ne permitem si ii este mai bine motorului... E fix o frectie. Pentru ca grosul de km au fost facuti de altii si nici nu ai idee de cum au fost facuti. Dar imaginea de pasionat...

 

La fel si aici:

 

Dieselul e clar pentru consum. Nu cuplu de jos, nu sportivitate... Eventual autonomie. Cum majoritatea masiniilor sunt luate cu mai toti banii, un consum de benzina ar darama bugetul. Are dreptate @Domi cand spune ca masiniile in Romanie se cumpara pe motiv ca sa fie mai mare decat a vecinului... Pentru multi, o masina are nevoie doar de combustibil. Dar imaginea de om bogat...

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Ca sa lamurim niste trebuir despre progresul dieselului si cam ce sunt ele, mai ales motoarele mari, de peste 2L.

motorul meu, M50B25TU .. 192 de cai.. aparut in 1992. .. aspirat.

Ultimul motor diesel de 2.5L de care stiu eu facut de BMW .M57TUD25 .. aparut in 2005.. 177 de cai. Consum mediumixt la M50b25TU e undeva in jur de 10.5L, la M57TUD25 7+ . Vorbesc de cifre reale, nu minciunile din pliante, luate de pe spritmonitor.de.

 

Deci cam in 11 anisori de progres s-a ajuns la putere mai mica inca .. si un consum mai mic cu ~ 3 l.. \

Cam asta e treaba cu dieselurile mari.. nu reprezinta o alternativa economica..cu adevarat. NU intru aici la cuplu.. cat ajunge de fapt la roata.. cat de mult si daca influenteaza alte performante.. etc.

Cred ca un diesel mare se merita doar pe maisni mai mari si mai grele, unde economiile sunt mai semnificative datorita greutatii in principal.. la SUV-uri de exemplu..

In rest daca vrei cu adevarat economie, indiferent de marca si iei ceva pana in 2L, care intradevar consuma cu adevarat putin... si feeling-ul lor e ok datorita cuplului. chiar daca nu au putere, mai ales daca e si ajutat de o cutie etajata cum trebuie.

Dezvoltarea motoarelor mari pe bernzina, aspirate, a mers exclusiv in directia maririi cuplului la turatii joase si a economiei de combustibil...

Si in momentul in care incepi sa compari motoare moderne pe benzina de aceasi capacitate si varsta cu un diesel.. deja diferentele sunt si mai mici, la consum in special. Au deja cuplu mare la turatii joase si poti merge "subturat" fara probleme.

Tot ce spun eu aici ma refer la motoare de 2.5 si peste ..si daca incep sa ma uit la consum in relatie cu puterea... hmm..iese o economie de 1-2L poate la aceasi putere. Maxim.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Ca sa lamurim niste trebuir despre progresul dieselului si cam ce sunt ele, mai ales motoarele mari, de peste 2L.

motorul meu, M50B25TU .. 192 de cai.. aparut in 1992. .. aspirat.

Ultimul motor diesel de 2.5L de care stiu eu facut de BMW .M57TUD25 .. aparut in 2005.. 177 de cai. Consum mediumixt la M50b25TU e undeva in jur de 10.5L, la M57TUD25 7+ . Vorbesc de cifre reale, nu minciunile din pliante, luate de pe spritmonitor.de.

 

Deci cam in 11 anisori de progres s-a ajuns la putere mai mica inca .. si un consum mai mic cu ~ 3 l.. \

 

Tot ce spun eu aici ma refer la motoare de 2.5 si peste ..si daca incep sa ma uit la consum in relatie cu puterea... hmm..iese o economie de 1-2L poate la aceasi putere. Maxim.

 

Da, dar tendinta e scaderea capacitatii cilindrice, chestie care e fortata indirect de taxe (taxe de poluare si impozite). Iar comparatia pe care ai facut-o tu nu ia in calcul normele de poluare pe care le au cele doua motoare, si care adauga restrictii destul de serioase in parametrii de functionare.

Ca o discutie oarecum paralela, citeam ca bmw are de gand sa inlocuiasca motoarele de 3000 aspirate cu motoare de 2l turbo (benzina). Probabil ca peste 5 ani o sa apara 2l + motor electric ca mainstream..

Link to comment
Share on other sites

Ca sa lamurim niste trebuir despre progresul dieselului si cam ce sunt ele, mai ales motoarele mari, de peste 2L.

motorul meu, M50B25TU .. 192 de cai.. aparut in 1992. .. aspirat.

Ultimul motor diesel de 2.5L de care stiu eu facut de BMW .M57TUD25 .. aparut in 2005.. 177 de cai. Consum mediumixt la M50b25TU e undeva in jur de 10.5L, la M57TUD25 7+ . Vorbesc de cifre reale, nu minciunile din pliante, luate de pe spritmonitor.de.

 

Deci cam in 11 anisori de progres s-a ajuns la putere mai mica inca .. si un consum mai mic cu ~ 3 l.. \

Cam asta e treaba cu dieselurile mari.. nu reprezinta o alternativa economica..cu adevarat. NU intru aici la cuplu.. cat ajunge de fapt la roata.. cat de mult si daca influenteaza alte performante.. etc.

Cred ca un diesel mare se merita doar pe maisni mai mari si mai grele, unde economiile sunt mai semnificative datorita greutatii in principal.. la SUV-uri de exemplu..

In rest daca vrei cu adevarat economie, indiferent de marca si iei ceva pana in 2L, care intradevar consuma cu adevarat putin... si feeling-ul lor e ok datorita cuplului. chiar daca nu au putere, mai ales daca e si ajutat de o cutie etajata cum trebuie.

Dezvoltarea motoarelor mari pe bernzina, aspirate, a mers exclusiv in directia maririi cuplului la turatii joase si a economiei de combustibil...

Si in momentul in care incepi sa compari motoare moderne pe benzina de aceasi capacitate si varsta cu un diesel.. deja diferentele sunt si mai mici, la consum in special. Au deja cuplu mare la turatii joase si poti merge "subturat" fara probleme.

Tot ce spun eu aici ma refer la motoare de 2.5 si peste ..si daca incep sa ma uit la consum in relatie cu puterea... hmm..iese o economie de 1-2L poate la aceasi putere. Maxim.

 

Nu prea ai dreptate aici DOMI, cel putin la cat este pretul combustibilului in Vestul Europei si a conditiilor de trafic, este mult mai avantajos dieselul .

Si ca sa-ti dau un exemplu concret, strict la cost carburant , era mai avantajos fostul 530d decat pocnitoarea de Civic Hybrid pe ca o am acum. Pentru ca motorina e 1.2 euro si benzina 1.5 -1.6 si ambele consuma in jur de 7 l/ 100 km. Dieselul in general e mult mai putin sensibil la talpa si greutate ca benzina ( 20 parti aer - 1 parte motorina fata de 13 aer - 1 benzina).

Si eu as adauga ca datorita curbei de cuplu specifica motoarelor diesel ( cu cat mai mari cu atat mai bine )sunt mult mai placute de condus in trafic aglomerat fata de benzina.

Personal 90% din timpul petrecut in masina stau cu turatia intre 1300 si 2200 . Si chiar daca V8-ul are si el 460nm destul de jos se comporta foarte diferit fata de diesel-ul de 3 litri. Se tureaza foarte repede, schimba de mult mai multe ori intre 1000-2000 ture, fata de diesel si asta in trafic bara la bara e deranjant.. Ma deranjeaza mestecatul asta continuu in cutie, plus ca daca apesi usor pedala de abia se misca ( e normal pentru ca ii da a-6-a la 50 la ora, si nu ai cuplu de la diesel foarte jos), daca o calci putin mai tare schimba 4 viteze in jos si ajunge in 5000 de ture.

La 528-ul sora-mi e si mai pregnanta senzatia pentru ca are cuplu mic la turatie joasa. Ori ai senzatia ca pleci cu frana de mana cand o calci usor, ori sare in 4000 de ture si te urci pe cel din fata.

Pentru mersul de zi cu zi mi se pare mult mai important cuplul la turatie mica si aici un diesel de capacitate mare castiga lejer chiar in comparatie cu un V8 cu cuplu maxim similar. Cand ai chef de alergat evident benzina e benzina. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

pai depinde de tara. In olanda probabil vor sa incurajeze diesel. si au acciza mica. In mod normal motorina e mai scumpa de produs. In Lux diferenta de vreo 15 centi cred in favoarea motorinei. In romania, ca majoritatea userilor sunt din RO.. e mai scumpa decat benzina.

 

 

Ce cum ce senzatii ai la volan e una.. dar la consum sincer eu nu vad diferente mari.. intre 3.0i actual si un 3.0D s.a.m.d..

De exemplu uitate la noul F10.. 528i.. motor de 3l de fapt.. 258 PS consum oficial 7.8%.. 3.0D 245 si 6.3%

 

Sunt consumuri date de producator, cu siguranta ca in viata reala ambele consuma mai mult dar proportia in general se pastreaza. Si cu cutiile astea in 8 trepte banuiesc ca nu e mare problema condusul in trafic.

Stiu ce spui tu de cutiile alea.. dar Majoritea au manuale prin RO.

Civic aia consuma carca la tine ca mergi cu ea pe autostrada.. aia e masina de oras.. .. vrei consum mic pe autostrada mers pana in 120 cum e in olanda iti iei un diesel mic.. iti iei un golf blue edition sau ceva de genul.. iti ia 4% ..

E clar ca motor mic pe benzina tragand catamai harabia plina de acumulatori nu are cum sa iasa ceva bun.. Civic hybrid nu e chiar compacta mica..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da,da,cunosc si eu pe cineva care achizitiona motorina de la "tiristi".A tot facut asta pana cand a inceput sa aiba probleme mari cu injectoarele.

Daca tot ai diesel macar sa ii bagi o motorina de calitate.Calitatea conteaza mai mult decat cantitatea.

 

Exista motorina si combustibil de tip M, si e o diferenta destul de mare intre ele; si anume ca in principiu diselul simplu si vechi cum e 1.6d de pe golf 1 sau 300d de pe cobra n-au nici un bai. In principiu si tiristii baga tot din pompe, dar nu toti, sunt si care alimenteaza tot de-acolo de unde se alimenteaza si locomotivele, si acela e combustibilul de tip M, care nu afecteaza motoarele mari si cu turatii pana in 2000rpm!

 

O tampenie mai mare nu am mai citit de mult! Iarasi se compara mere cu STRUGURI (ca perele sunt mai aproape de mere ca in cazul de fata).

 

"motoarele commonrail cu turbo supradimensionat sunt chiar MAI SPORTIVE decat cele pe benzina (tot TURBO??? desigur ca nu...).....numai daca ne gandim la E90 320d si 320i la care e o diferenta de 7Cp(170 vs 177)"

 

Compari motoare turbo cu cele aspirate??????????????? W T F????????????????

 

Cand aud asta pe la toti pustii de 17 ani ma ia durerea de cap. Gen: "Ai vazut domne? Motoarele diesel au ajuns mai sportive decat astea pe benzina... ia uite E90 320D e mai "smecher" ca 320 I! Deci clar... MOTORINA e mai tare! :twoup:

Pai daca motorul de pe 320 I avea turbo urina pe cel de pe 320 D de pe la 7 poste....

 

Fain iti sta, acum dai vina pe mine pt ceva care au facut aia de detin fabrica BMW si hotarasc politica de marketing! Pai ce vina am eu ca ei au scos 320i-ul aspirat si la 320d i-au pus 2 turbine??! Oricum eu daca ar fi v-odata sa-mi iau masina noua ori mi-as lua diesel d-asta cu consum de motoreta cum e 320d-ul sau mi-as lua ceva limuzina si suv ca as avea bani de m-ar enerva!

Zici ca dieselul e mai slab daca ar fi simplu fara turbo, sau sa aiba si benzina 2 turbo, da hai sa le ducem pe ambele numai in aceleasi ture(ca 320i-ul trece de 6k pe cand 320d nu trece de 4k) si in plus sa le umflam tot atata deci sa zicem max 2 bari pe admisie! Si asa tot d-ul ar avea un mic avantaj....cauta daca nu ma crezi si daca nu gasesti intreaba-ma si te voi lamuri ;)

Link to comment
Share on other sites

Dieselul e considerata masina economica dar eu am mers pe diesel cand mi-am cumparat masina nu pentru consum ci de placere, obisnuinta (tata detine tot diesel). La unii dieselul e o optiune la altii o necesitate la consum. Eu am motor 2.0 diesel si recent am scos un 5.6 consum mediu cu un mers 90-120 km/h deci pot spune ca sunt foarte multumit si de consum in conditile in care erau grade cu minus afara si clima pornita :) Edited by pss
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
ca sa reinviu un topic care apusese si care oricum dezbate o problema veche si care nu cred ca are vreun final...uite o chestie care m-a facut sa cred ca pana la urma, desi diesel-ul are punctele lui forte, nu va fi niciodata peste benzina si uite un exemplu foarte clar, dupa parerea mea, de aproape 1 an sunt in Abu Dhabi, asa cum stie toata lumea Middle East sunt sursa de petrol a lumii cea mai importanta, aici nu vezi diesel decat pe utialjele grele, tractoare, tir-uri, intelegeti ce vreau sa zic...de ce? pai explicatia nu poate fi decat una singura, pentru ca benzina e foarte ieftina de unde tragem concluzia ca si in Europa daca ar fi la fel nu stiu cati si-ar mai lua diesel...oricat ar fi de tare 3.5D de la BMW nimeni nu ar schimba 5.0i sau 3.5i cu 3.5D, aici isi permit orice diesel V10, V12 dar nu cumpara asa ceva atata timp cat exista V8, V10, V12 benzina si aici mult timp va fi asa...concluzia e simpla, diesel-ul e doar un compromis intre putere si consum, atat, in rest pentru orice altceva benzina ramane de baza. Din alt punct de vedere, dintre doua motoare de acceasi cilindree si care sa aiba acelasi consum, unul diesel si unul benzina, ce ati alege? Eu as alege benzina, singurul lucru pe care l-as pierde ar fi cuplul mai bun al diesel-ului, dar atat, pentru ca in rest, in ipoteza de mai sus as avea de castigat pe alte parti. Pana la urma, dupa parerea mea, diesel-ul este ales in 90% din cazuri pentru consum, restul sunt motive secundare iar daca asta nu ar fi un factor decisiv toata lumea ar opta pentru benzina, vorbind de autoturisme!
Link to comment
Share on other sites

e deja destul de vechi motorul, are un cuplu de peste 1000NM insa limitat pentru ca nu tine cutia, dar motorul ala e doar o demonstratie a capabilitatilor celor de la Audi, as fi curios sa stim un numar de Q7 vandute cu motorizarea asta :), oricum ala consuma de rupe, consuma V10 TDI de pe Touareg vreo 20-25% in regim urban, probabil fiind ceva mai nou V12-le consuma cam la fel, oricum are un sound incredibil banuiesc, raportandu-ma la V10 pe care l-am auzit...clar nu are nicio legatura cu economia de carburant, e doar un icon care sa genereze prin puterea exemplului posibilitatile unui diesel care in final bineinteles sa convinga lumea cat de bine este sa cumperi diesel si bla, bla....
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca sunt mai multi factori de luat in considerare. Pretul de achizitie al masinii e primul. Apoi la masinile noi motoarele diesel sunt aproape identice cu cele pe benzina.

http://www.zeperfs.com/en/duel3882-3883.htm

 

Vazusem un review al unora care chiar recomandau 535d in loc de 535i fara sa mentioneze deloc consumul de carburant. Spuneau ca in timp ce la 535i, in ciuda celor 2 turbine, e destul de brutala masina... in sensul ca orice merge incet la putina pedala ori te bruscheaza grav daca o calci mai tare... la 535d era totul mai fluid, motorul raspundea mai liniar, dar totusi daca o calci tine pasul fara probleme cu varianta pe benzina.

 

La masini vechi am rezerve fata de diesel. La o masina noua.... daca nu mi-as permite varianta de top a masinii respective, cu V8, V10 sau V12... ce-o avea... clar as lua diesel ca varianta de mijloc/economie.

 

Nici macar benzinarele mici turbo nu merita... fiindca tot nu obtii consum de diesel, in timp ce dintr-un 2.0d scoti 170-180 cai (suficienti). Au evoluat foarte, foarte mult motoarele diesel in ultimii 10 ani, in timp ce motoarele pe benzina... au mai primit o turbina.

Link to comment
Share on other sites

NU sunt identice nici de o culoare, nici la stil de conduss, feeling sunet, orice vrei..

Nu au legatura, daca erau identice nu conta ce erau si nu avea loc discutia asta. BMW a ales sa le scoata, cel putin la noua serie, .cu performante egale, e clara treaba, au avut ei motivele lor, la puteri cel putin , ca de fapt cam aia conteaza, sunt cate 5-6b cal diferenta, maxim

 

 

 

 

 

 

Progresul legat de motoare pe benzina a fost strict la consum si cuplu pornit de mai jos.

 

 

 

la 535i au dat-o in bara cu softul un pic, dar probabil ca se regleaza, daca nu o fi aparut un update deja.

 

Link to comment
Share on other sites

e deja destul de vechi motorul, are un cuplu de peste 1000NM insa limitat pentru ca nu tine cutia, dar motorul ala e doar o demonstratie a capabilitatilor celor de la Audi, as fi curios sa stim un numar de Q7 vandute cu motorizarea asta :), oricum ala consuma de rupe, consuma V10 TDI de pe Touareg vreo 20-25% in regim urban, probabil fiind ceva mai nou V12-le consuma cam la fel, oricum are un sound incredibil banuiesc, raportandu-ma la V10 pe care l-am auzit...clar nu are nicio legatura cu economia de carburant, e doar un icon care sa genereze prin puterea exemplului posibilitatile unui diesel care in final bineinteles sa convinga lumea cat de bine este sa cumperi diesel si bla, bla....

 

De unde ai sos tu 20-25% la touaregul V10 TDI in oras? Poate prin centrul Bucurestiului la ora de vf si mers sportiv sa ieie atata. Eu il cunosc pe patronul de la Autoworld din Cluj care e importator VAG si are un Touareg V10, si am vazut pe calculator un consum mediu de 12.8% cu drumuri 75% in oras si l-am vazut pe om de multe ori ca se grabeste si nu merge la consum!

 

Dieselul in principiu stiti de ce nu merita mai ales second: pt ca nu prea ai de unde stii cati km reali are si astfel daca are multi si in forja de masina de firma sa vezi cat ai de bagat in el fatza de benzinar similar.....va dau numai 3 exemple de piese:

1. Volanta cu masa dubla pt 525d nu demult era 750Euro noua si originala iar pt 525i doar 480E tot noua si originala.

2. un injector Bosch nou de commonrail 2.5d este 150Euro iar unul pt benzinar 2.5 este 70E

3. diesel-ul fata de benzinar are in plus o pompa de inalta presiune si un turbo care iara cand se strica face ravagii in contul posesorului de diesel!

Deci parerea mea ca, ca masina personala daca vrei sa iti iei diesel ori iti iei nou(ma bate gandul la un 320d de 185cai la care poti scoate si consum mediu sub 4%), ori cauti cat mai ieftin ca oricum are km cat pana la Luna si deci oricum tre sa te pregatesti sa investesti in el; altfel daca nu ai bani iei un benzinar 1.8-2.0 care e si mult mia ieftin decat varianta diesel si ii pui si gpl si iesi la cost-consum sub diesel-ul de aceeasi putere!

Daca ai bani garla sfaturile sunt cam de prisos, pt ca orice masina iti poti lua, dar de preferat cu motor pe benzina cat mai mare, nu cred ca merita V8-urile si V10 si V12 diesel, de aceea si Mercedes si BMW au renuntat la ele si s-au oprit la 3.0 cu 2 turbine.

 

Eu zic ca sunt mai multi factori de luat in considerare. Pretul de achizitie al masinii e primul. Apoi la masinile noi motoarele diesel sunt aproape identice cu cele pe benzina.

 

 

Pai pretul in primul rand, ca daca diferenta de pret o scoti in 150mii km pe care tu-i faci in minim 5-6 ani atunci clar nu merita!

Link to comment
Share on other sites

De unde ai sos tu 20-25% la touaregul V10 TDI in oras? Poate prin centrul Bucurestiului la ora de vf si mers sportiv sa ieie atata. Eu il cunosc pe patronul de la Autoworld din Cluj care e importator VAG si are un Touareg V10, si am vazut pe calculator un consum mediu de 12.8% cu drumuri 75% in oras si l-am vazut pe om de multe ori ca se grabeste si nu merge la consum!

Deci dupa tine un Touareg V10 consuma cam cat un 320d? :hyper:

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

@bmwdrifter,te imbeti cu apa rece daca crezi ca iti iei 320d de 184cp si o sa scoti cons mediu de 4% :frantics:

 

legat de V10tdi nu stiu cat consuma,100% mai mult decat V8,am avut 4.2tdi V8 pe q7,consum mediu(mixt) de 12% nu am avut niciodata,mixtul era undeva pe la 17-18%.

Link to comment
Share on other sites

Am avut ocazia sa vad live cum trage pe autostrada un V10 tdi din ala resoftat.

 

Vreau sa spun ca mobila se misca incredibil,si culmea nu dadea gram de fum , nu era facelift,dar pana la 220 ma impingea un pic de la spate.apoi pierdea batalia cu aerul.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

spune-i si lui BMWdrifter cat consuma...mie imi consuma un 2.5TDI Quattro 15-16% in Buc, nu stiu unde a vazut el la V10 TDI 12.8%, poate la mers extern pe autostrada in regim de cruise control :). Trage bine de tot V10-le ala, dar e si greu motorul de unde si inertia mare a masinii care se simte la accelerari si in curbe. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

@bmwdrifter,te imbeti cu apa rece daca crezi ca iti iei 320d de 184cp si o sa scoti cons mediu de 4% :frantics:

 

legat de V10tdi nu stiu cat consuma,100% mai mult decat V8,am avut 4.2tdi V8 pe q7,consum mediu(mixt) de 12% nu am avut niciodata,mixtul era undeva pe la 17-18%.

 

Sunt convins ca nu am sa scot decat pe portiuni relative de drum 4 sau sub 4% consum la 320d-ul respectiv, mai ales cum merg eu in general la un 6-6.5 m-as astepta mai degraba :D

 

Este vorba despre masina asta, pt ca modelul acesta are respectivul de care am vb mai sus: http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=99704

......sa fiti voi mai destepti ca site-u asta nu cred, plus ca nu-mi mai vb de nebunia din kkpitala ca nu e deloc etalon pt calcularea unui consum de oras, pt cine traieste acolo, dpdv acesta ghinion, dar consumul de oras poate fi luat in considerare la un oras mai normal dpdv al traficului precum Brasov, Timisoara, Cluj-N si Constanta.

La Q7-le respectiv daca ai scos in Buc 17 in medie, in Cluj-N cred ca ai scoate un 14 lejer, iar daca ai evita centrul destul de mult ai scoate cat am vazut eu la Touaregul respectiv.....totul mai e sa stii si cum sa mergi si sa o si faci :p

 

spune-i si lui BMWdrifter cat consuma...mie imi consuma un 2.5TDI Quattro 15-16% in Buc, nu stiu unde a vazut el la V10 TDI 12.8%, poate la mers extern pe autostrada in regim de cruise control :). Trage bine de tot V10-le ala, dar e si greu motorul de unde si inertia mare a masinii care se simte la accelerari si in curbe.

 

Prietene, vb de consumul mediu, nu imi zice ca de oras, si mai ales de nebunia numita buCuresti :p

Prin centrul Cj-N nici eu nu cred ca scapa fara un 18 :)))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.