Jump to content

330xd Cluj Napoca


Barz

Recommended Posts

Renuntat la 4 si trecut pe 6 pistonase.

 

330xd 2003/01

motor m57

- 186.ooo km originali, carte service ,manual etc

- schimbator manual

- xenon oem

- piele neagra

- incalzire in scaune

- perdeluta electrica

- telefon original

- comenzi pe volan

- navi mic + magazie cd

- senzor ploaie, lumina

- trapa cristal

- 4 geamuri electrice + oglinzi electrice

- climatronic

- DSC

- HDC asistenta la coborare

- carlig detasabil

- jante 17" 225/45/17

....

poza la achizitionare:

post-43695-0-69640300-1297257749_thumb.jpg

 

Poza dupa 2 zile :

post-43695-0-75869100-1297258187_thumb.jpg

Edited by Barz
Link to comment
Share on other sites

bine ai venit!!

Stiu masina asta(CJ-XX-FFG, daca imi aduc bine aminte numarul), am vrut sa o cumpar prin toamna lui 2008 cand cerea vreo 12k euro, ajunsesem pe la 10.5k, i-am dat chiar si acont 100 euro insa nu m-am mai dus a doua zi sa o iau :twoup: . Au fost catvea lucruri care nu mi-au placut la ea si dupa o noapte de somn, cum noaptea e un sfestnic bun :) , m-am razagandit, aveam deja si alt BMW pe care il adusesem de cateva luni doar, dar vroiam 330d. Am tot vazut-o dupa aceea la vanzare, cred de vreo 2 ani si ceva e la vanzare masina, atunci avea cam 168k km la bord si alte jante, nu mi-a placut pentru ca masina ear neingrijita, aripa stanga avea vopseaua cojita si deja se oxidase tabla deasupra rotii, bara din fata era lovita ca si cea din spate de altfel, si ceea ce a cantarit cel mai mult in luarea deciziei a fost faptul ca directia mi s-a parut foarte nasoala, mersesem pana la CJ cu BMW-ul meu, tot un E46 cu jante pe 17, am simtit imediat diferenta, la denivelari se auzea si simtea o bataie in volan pe coloana, poate doar mi s-a parut. In rest parea ok masina, am si fost la un service unde am ridicat-o pe elevator si parea sa fie totul in regula pe sub ea, nu imi aduc aminte sa fi vazut scurgeri de ulei sau alte chestii, motorul si cutia mergeau bine, innteriorul era ok cu mici defecte insa minore din cauza neintretinerii coresupunzatoare. In final cu cat ai luat-o? Daca nu ma insel era pe la 8-9k la vanzare acum cateva luni. Oricum, cu au zis si colegii, schimba-i jantele alea ca sunt oribile pe E46.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

stiu stiu de jante ... momentan asta este, mai ales ca are cauciucuri de iarna foarte bune, se vede clar pe fosta mea masina ce gusturi prefer.

 

mik15 masina este ok, directia nu trage, nu bate etc,nu stiu daca este vb de aceasi proprietar pt ca eu l-am luat de la un baiat tanar 23-24ani care a investit ceva bani in masina kit ambreaj schimbat recent, pompa motorina de joasa noua etc intretinuta pe interior,pielea in stare buna si toate functionale (motivul vanzarii impozitul de 2160 ron)

aripa stanga a fost frecata chiar pe margine circa 15cm, la vopsit nu sa tzinut cont de procedura corecta drept urmare a sarit vopseaua dupa una an, luni sunt programat la vopsit aripa si eleron mic m si pt luneta, lucrez in domeniu de 6 ani si zilnic sunt calare pe masini, stiu ce am luat si de ce, pretul fara suparare este secret, iar cu 9 taxa de 6mii euro nu stiu daca o sa mai vedem multe aduse in tara.

 

am vrut sa pun poze de la inceput ca sa vedeti evolutia masinii ... stopurile pentru spate sunt deja comandate ... semnalizarile le-am schimbat deja si mai urmeaza cate ceva ...

 

post-43695-0-12441500-1297283654_thumb.jpg

 

Sa te poarte sanatos !

 

P.S. Jantele alea de 7-ar cam strica imaginea.

 

 

Mersi :twoup: ,

toata lumea se leaga de jante ... nu jantele sunt farmecul la o masina ca asta in schimb ici pe colo 6 in linie si integrala au ceva de spus,

incet incet se schimba si janetele ... sa treaca iarna si vedem

Link to comment
Share on other sites

Nu arata rau deloc si cam raritate X-drive pe e46 la noi...hai cu ea la intalniri sa ti-o vedem live.

 

PS: si eu am aceeasi parere despre jante...

 

 

cu jentile astea la intalniri ? :twoup: in ce zi se tzine si unde?, probabil in viitor ...

 

P.s am bagat id-ul tau in ym

Edited by Barz
Link to comment
Share on other sites

cu jentile astea la intalniri ? :twoup: in ce zi se tzine si unde?, probabil in viitor ...

 

P.s am bagat id-ul tau in ym

 

In fiecare joi de la ora 19.00 in parcarea supraterana de la Iulius Mall (cea de langa intrarea Auchan). Pe vreme de iarna ne strangem jos in parcarea subterana.

Link to comment
Share on other sites

acum se vor lega si de stopurile negre care vor arata cam penibil .

 

 

mda, se spune ca gusturile nu se discuta :twoup: ( daca toata lumea le avea la fel ... era monotonie pe glob :) )

masina o sa fie in doua culori negru cu gri, nu vreau sa vad pe exterior alte culori rosu galben etc :)

Link to comment
Share on other sites

bine ai venit!!

Stiu masina asta.....

 

 

mik am vorbit cu fostul proprietar, clar ca nu de la el ai vrut sa cumperi masina, pentru ca nu stie de 100 de euro etc si la vanzare a stat pe net numai 2 saptamani, probabil ai tratat cu patronul firmei de agentie imobiliara care a adus masina in tara in 2008(circa 167miikm)

 

in fine de la cine am cumparat eu a luat masina la 169mii si a schimbat urmatoarele:

- kit ambreaj nou

- discuri placute ferodo noi

- bielete antiruliu fata

- bieleta caseta directie dreapta

- pompa de joasa presiune

- consumabile noi

 

tocmai din cauza asta in momentul achisitionarii masina nu batea etc.

 

Barz

Link to comment
Share on other sites

edy mersi pentru atentia acordata

 

nu prea cred ca e cel precizat de tine, pe filmul de pe youtube daca te uiti mai atent e altfel, pt sedan nu are marginiile laterale care coboara pe aripile spate, posibil sa se potriveasca de pe coupe? cred ca difera marca sau modelul de pe youtube.

Link to comment
Share on other sites

Asta este, sunt diferite , pt coupe acopera doar portbagajul iar pt sedan se prelungeste si pe aripi, asa vin ele OEM , masoara ambele portbagaje, este posibil sa se potriveasca de la coupe la sedan ...personal nu mi-as pune asa ceva pe masina :) dar e doar o chestiune de gusturi :twoup: Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

inca sunt indecis ... am deja cele de m (alea subtiri) luni le montez si vad ce iese :twoup:,

adevarul e ca in filmuletul de pe youtube arata mult mai bine pe masina fata de pozele afisate.

Edited by Barz
Link to comment
Share on other sites

mik am vorbit cu fostul proprietar, clar ca nu de la el ai vrut sa cumperi masina, pentru ca nu stie de 100 de euro etc si la vanzare a stat pe net numai 2 saptamani, probabil ai tratat cu patronul firmei de agentie imobiliara care a adus masina in tara in 2008(circa 167miikm)

 

in fine de la cine am cumparat eu a luat masina la 169mii si a schimbat urmatoarele:

- kit ambreaj nou

- discuri placute ferodo noi

- bielete antiruliu fata

- bieleta caseta directie dreapta

- pompa de joasa presiune

- consumabile noi

 

tocmai din cauza asta in momentul achisitionarii masina nu batea etc.

 

Barz

 

da asa este, cand am vrut eu sa o iau am discutat cu un tip care zicea ca are o firma de constructii iar masina era la vremea aceea inmatriculata pe persoana juridica.

Bafta in continuare cu modificarile, cu o investitie relativ mica o sa o faci sa arate asa cum trebuie, iar motorul e super, 3.0d pe E46 e o combinatie letala :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

asta da masina si motorizare :twoup:

 

exact asta ma pregatesc si eu sa fac(sper sa si reusesc) sa trec de la 4 la 6 cilindrii

 

apropo vorbeam cu cineva de la Turda pt un schimb cu 530d si zicea ca a platit impozit 3.400 lei.....???????

 

se poate???? impozitele difera de la oras la oras ,,,,sau a spus omu un "adevar mai deocheat"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

de ceva vreme nu am mai activat pe forum,

 

Intre timp masina a mai primit

 

- upgrade IC cu tubulatura afarenta.

- Aripa noua stanga

- cauciucuri de vara 225/45/17

- 2 pivoti de directie noi

- Eleron capota tip M

- Baterie noua Bosch S5 100Amp

- CarKit Bury cc9060, i-am facut update de soft si recunoaste automat 2 telefoane in paralel

- Alarma cu pager+senzor perimetru

- Amplif Cartechnic 4x250 +cond +sub magnat600

- Stopuri cu leduri, semnalizari clare

- Volan imbracat in piele

 

In curand urmeaza sa-i montez

- upgrade turbo deja cumparat

- ccfl deja cumparat

...

 

cat despre soft si putere,

nu am nimic personal cu george, nici nu il cunosc, dar imi trimite PM-uri de ceva vreme cu ofertele lui,

avand in vedere ca este al doilea PM fara sa-i cer serviciile, am decis sa-l public si sa-i raspund aici.

 

"Salut, in primul rand scuza-ma ca ma bag in seama neintrebat.Daca vrei chip tuning te pot ajuta, masina ta(330xd 204cai) va ajunge la 245cp si 500nm, se copiaza fisierul tau si se trimite la modificat(la firma de chip tuning cu care colaborez, KFT Budapesta- au experienta peste 8 ani in domeniu), pretul pt masina ta: 200 euro( oferta membrii bmwclub).Consumul la acelasi stil de mers va fi cu aprox 1 l mai mic (din cauza cuplului marit), masina nu va scoate fum.Tin sa pretizez ca folosesc interfata profesionala CMD (in valoare de 3200 euro) nu clone chinezesti care iti pot bloca ecu. 0727854471 George, Numai bine.

ps: pe 21.05 (sambata) ajung la Cluj, daca vrei resoftare sa-mi lasi un numar de telefon. Multumesc. "

 

1. pornind de la cuvantul ajuta, cu siguranta cel ajutat nu trebuia sa scoata 200euro,

2. masina mea a fost de 184cp si nu de 204 care e fabricat dupa 03/2003, dintre cele doua difera pompa cp1 1300bari vs cp3 1600bari, turbina...

3. cat despre mine si gusturi: nu ma intereseaza consumul si imi place sa scoata putin fum :D,

in 2005 am efectuat cursuri de specialitate in Italia si softurile de multa vreme le modific eu,

iar la nevoie sunt servit de viezu technologies,firma la care sunt si dealer oficial.

4. KFT inseamna SRL

5. am si eu CMD-ul de sase ani, modelul de 5600+tva+plugin+uri aferente ajunge la 10mii, aia de 3200 folosesc reprezentantii mei.

6. x D-ul a primit deja peste 30 de resoftari

 

In momentul de fata este dus undeva la 270cp si 600nm, fum, presiune turbo 2250 si temperaturi in limite normale.

Pe dyno nu am reusit sa-l masor pt ca nu e compatibil cu x D-ul, rotile din spate se invarteau mult mai repede decat cele din fata.

La liniuta pornind din mers cu a doua stau pe langa e60 2wd masurat 260cp. (pierderea prin transmisie la x D este mult mai mare.)

 

Barz

Edited by Barz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.