Jump to content

reglaj amortizoare


aad

Recommended Posts

from google

 

 

 

 

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.autopower.se/galleri/frilansare/hasso540/bilder/2005-06-12/800/01.jpg&imgrefurl=http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php%3Ff%3D5%26t%3D30655&usg=__hosMr5JYUtrlP67zb5IbybR42HY=&h=600&w=800&sz=82&hl=ro&start=80&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=qCpNrHdKoBsz1M:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dbmw%2Be39%2Bfront%2Bsuspension%26start%3D72%26um%3D1%26hl%3Dro%26client%3Dopera%26sa%3DN%26rls%3Den%26channel%3Dsuggest%26ndsp%3D18%26tbs%3Disch:1&ei=WL5VTafCKce94AaPkfSXBw

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cum vine asta.. poti regla cat bagi amortizorul in fuzeta? eu am problema asta de cand am schimbat amortizoarele acum vreo 2 ani si sta ridicata de bot (destul de urat si vizibil)

poate ma ajutati cu o rezolvare..fara a schimba amortizoarele care inca sunt bune

pana la urma o sa le si schimb ca asa deranjant este

Link to comment
Share on other sites

Face sens - 16,5 cm in fund :twoup:

 

Acum ON - saptamana asta schimb si eu amortizoarele si as vrea sa stiu clar daca exista mai multe pozitii de set-up...presupun ca trebuie vazut exact cum erau montate cele originale.

Da te iei dupa cele originale si totul e ok, eu asa m-am luat, binenteles daca vrei sa lasi garda la sol o poti lasa daca vrei o poti ridica, eu am pastrat originalul

Link to comment
Share on other sites

Merci. S-o ridic mai sus nu vreau ca nu-i tractor :twoup: iar mai jos nu am curaj sa o las din doua motive:

1. deja am jante pe 18 cu cauciucuri foarte late si mi-e frica ca ar putea atinge

2. La cum arata unele drumuri ale tarii mi-e ca-mi las baia sau cutia in vreun crater...

Link to comment
Share on other sites

cum vine asta.. poti regla cat bagi amortizorul in fuzeta? eu am problema asta de cand am schimbat amortizoarele acum vreo 2 ani si sta ridicata de bot (destul de urat si vizibil)

poate ma ajutati cu o rezolvare..fara a schimba amortizoarele care inca sunt bune

pana la urma o sa le si schimb ca asa deranjant este

da se poate regla amortizorul in fuzeta, il lasi mai in jos sau mai in sus introdus in fuzeta dupa care strangi surubul de prindere a amortizorului in fuzeta, deci poti sa-l reglezi cum vrei u, eu am optat dupa reglajul original, masurand cat intra amortizorul vechi in fuzeta, la mine a fost 16,5cm, precizez ca masina sta foarte ok, exact cum era nu mai in sus de fata sau mai jos, asa cum trebe, multa bafta

Link to comment
Share on other sites

da se poate regla amortizorul in fuzeta, il lasi mai in jos sau mai in sus introdus in fuzeta dupa care strangi surubul de prindere a amortizorului in fuzeta, deci poti sa-l reglezi cum vrei u, eu am optat dupa reglajul original, masurand cat intra amortizorul vechi in fuzeta, la mine a fost 16,5cm, precizez ca masina sta foarte ok, exact cum era nu mai in sus de fata sau mai jos, asa cum trebe, multa bafta

in sfarsit aflu o informatie utila despre problema asta.. habar nu aveam ca fuzeta acea se poate strange

dar acum intrebarea se pune.. daca amortizorul e intrat pana jos.. si totusi masina sta mai ridicata iar amortizoarele sunt fix sachs ce erau inante.. care sa mai fie buba?

sta in picioare teoria cum ca amortizorul uzat sta mai lasat ca cel nou? sau el fiind uzat doar produce balans mai mult?

Link to comment
Share on other sites

in sfarsit aflu o informatie utila despre problema asta.. habar nu aveam ca fuzeta acea se poate strange

dar acum intrebarea se pune.. daca amortizorul e intrat pana jos.. si totusi masina sta mai ridicata iar amortizoarele sunt fix sachs ce erau inante.. care sa mai fie buba?

sta in picioare teoria cum ca amortizorul uzat sta mai lasat ca cel nou? sau el fiind uzat doar produce balans mai mult?

masina nu trebe sa stea mai ridicata cu amortizorul nou daca sa respectat reglajul amortiorului in fuzeta, indiferent ca amortizorul e nou sau uzat nu trebe sa se schimbe garda la sol a masini, se schimba doar la schimbarea arcului, cand ai unul uzat si schimbi cu altul nou se ridica putin garda dar foarte putin, apropo daca ai bagat amortizorul la maxim in fuzeta trebe sa fie garda foarte joasa

Link to comment
Share on other sites

Se baga exact pana in capat,amortizorul are un cant(sant mai ingrosat) care se opreste in fuzeta,aceasta este pozitia corecta(pe amortizor sunt inscriptionate literele L si R adica stanga si dreapta care te ghideaza la montarea corecta).

[/qu

da treaba cu R si L este corecta stanga dreapta, dar sa sti ca eu am cumparat amortizoare sachs si nu aveau nici un cant, corpul amortizorului era perfect drept si cele de pe masina, cele uzate nu aveau nici un cant, asta ma facut pe mine acum 2 ani sa masor amortizorul vechi cat e introdus in fuzeta ca sa pot sa-l montez pe cel nou, se poate sa fie amortizoare cu cant dar eu am o gramada de prieteni cu e39 la care a fost aceiasi problema la schimbarea amortizoarelor (toate perfect drepte fara nici un cant)

Link to comment
Share on other sites

baieti, va agitati degeaba, ca garda la sol e data de arcuri.. puteti sa reglati la amortizoarele alea cat vrei voi, eventual daca le lasati mai "inalte" le distrugeti mai repede..

deci ansamblu arc-amortizor se baga in fuzeta, de acolo poti regla cat de mult bagi ansamblu in fuzeta sau nu, nu poti pune amortizorul mai sus sau mai jos fara arc-ul care vine peste el, (adica tot ansamblu)

Link to comment
Share on other sites

Va pot contrazice in privinta cantului respectiv...mi-am schimbat amortizoarele fata acum 3 luni de zile...am pus Sachs si aveau cant...cele vechi (cu stanta BMW), si ele dealtfel, aveau un cant...asadar le bagi in fuzeta pana cand cantul respectiv se opreste in partea superioara a bratarii de prindere de pe fuzeta...daca sunt fara cant inseamna ca sunt telescoape din alea la kilogram...fara suparare...
Link to comment
Share on other sites

e la mine cele originale ci stanta bmw nu aveau cant nici cele sachs care le-am pus, nu eram eu prost sa masor cat intra telescopul in fuzeta, le bagam pana la cant si asta era, problema e ca nu aveau cant nici cele vechi cu stanta bmw nici cele noi, si iara-si fara suparare daca masina sta ridicata de fata dupa inlocuirea amortizoarelor inseamna ca nu s-au montat cum trebe in fuzeta, adica nu s-au lasat mai injos in fuzeta, eu va spun treaba asta din proprie experienta, poate ori fii sachsurile ce le-am luat la kilogram, dar merg de 2 ani fara probleme, cat despre celelalte cele originale de pe masina cu stanta bmw al dracu daca aveau vre-un cant, ca daca aveau cant trimiteam sachsurile inapoi si imi luam altele, fara suparare asta am patit eu, fiecare face cum vrea, bafta in continuare
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.