Jump to content

BMW E46 320d 136cp probleme multiple


Recommended Posts

salut prietene!!!

2 INTREBARI!!!

1. TREPIDEAZA RAU TOATA MASINA DOAR LA PORNIRE,SI MAI ALES LA OPRIREA,MOTORULUI

2.S-A APRINS BECUL LA ULEI DAR GALBEN LA CULOARE NU ROSU....ASTA CAND AM PORNIT MASINA...A STAT PUTIN APRINS SI S-A STINS

MASINA 320 DIESEL AN 1999

 

0. las-o mai moale cu caps lock-ul

1. verifica/inlocuieste suportii (tampoanele) de la motor... recomand inlocuirea DOAR cu suporti originali

2. e dus senzorul de la ulei (problema comuna)

Link to comment
Share on other sites

 

ce nu a spus nimeni ca e o masina normala, ca toate sau majoritatea fac asa si ca nu trebuie sa i dai prea mare importanta. decat daca ai bani de care nu ti pasa.

 

La ralanty vibreaza, mirosul gazelor de esapament este anormal, ventilatia nu merge in parametrii, la frana tremura motorul.

 

Consideri ca toate problemele de mai sus sunt normale si ca nu trebuie sa le dai prea mare importanta. Mai mult, rezolvarea lor se poate face doar daca ai bani de care nu iti pasa... :thumbsup:

 

Ce tari masini BMW-urile astea :frantics: La care anormalitatea este cultivata si intretinuta.

Si in acest context apar eu cu "problemele" mele ca armrestul din portiera este cu 1 cm mai sus decat cotiera si ma deranjeaza.Si ca footrestul este dintr-un plastic subtire si suna a gol si ieftin. :flowers:

 

Vad zilnic astfel de masini si chiar ma gandeam cum ajung proprietarii lor, la astfel de decizii.

 

Am si o o intrebare ca sa inteleg pana la capat acest gen de proprietar: Ce trebuie sa aiba o masina ca sa mergi cu ea la service? Ca intelg ca doar 3-4 probleme din genul celor de mai sus nu sunt suficiente.

 

Revenind ontopic: La mine tremuratul aparea cand plecam de pe loc in vit 1 sau cand schimbam din 1 in 2. (destul de diferit de tremuratul tau). Si a disparut dupa ce am curatat 2 senzori (unul de pe galerie si unul din drepta motorului; sub EGR daca imi aduc bine aminte). Nu stiu care din ei a fost cauza pentru ca i-am facut pe mandoi odata si dupa masina nu a mai facut probleme.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Eu am inlocuit catalizatoarele cu teava si in locul finalei stock am pus o finala de inox. Am facut treaba asta deoarece catalizatoarele erau infundate. Din nefericire a aparut o alta problema, fumul albastru. Scoate fum albastru doar la relanti si miroase extrem de intepator. Turbina nu are joc in ax si nu consuma ulei. Tind sa cred ca e de la injectoare. Mai mult, daca o accelerez foarte finut in mers la 2.000 de rot/min scoate fum albastru. A mai patit cineva asa ceva? :thumbsup: Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

salut..am si eu nevoie de niste sfaturi va rog frumos...am un bmw 318i e46 din 1998 benzina..nu mai porneste .da sa porneasca dar nu porneste..de la ce poate fi problema asta.masina a avut si are ulei si apa..un mecanic mia sugerat sa ii schimb motorul..app..are 17.000 mii km..stici care ar putea fi cauza?ms pt sfaturi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.