Jump to content

Totul (sau, ..cat mai multe) despre roti


c.sainz

Recommended Posts

sa nu crezi ca am ceva cu tine :p , dar am mai spus-o:

daca ai o masina de show atunci este altceva. de aceea ti-am zis ca e cam nasol cu 17 in oras.

eu spre ex. tin bmw-ul doar pt concedii sau cand ies in wk din bucuresti (deci doar placerea de a conduce :D ).

spre ex. cand ma duc in moldova, si ies de pe un drum asfaltat si intru pe unul cu pietris nu "imi rup rinichii" cum ai zis tu.

am eu impresia ca nu te duci la expozitie la 4tuning cu masina ta.

 

de aspect am spus-o si o mai zic, arata mai bine, dar d.p.d.v. al practibilitatii nu cred ca te avantajeaza.

 

parerea mea.

 

ps: daca nu te superi, baga o poza cu masina ta, poate ne schimbam parerea :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ma repet, astea sunt pt. show.

stii ca in germania sunt numere de inmatriculare in care poti circula doar vara?

 

nu sunt tiganii, chiar arata bine, chiar si pe circuit. nu cred ca un posesor se duce cu o asemenea masina la munca.

 

poze cu a ta ai? :p

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

sa nu crezi ca am ceva cu tine :p , dar am mai spus-o:

daca ai o masina de show atunci este altceva. de aceea ti-am zis ca e cam nasol cu 17 in oras.

eu spre ex. tin bmw-ul doar pt concedii sau cand ies in wk din bucuresti (deci doar placerea de a conduce :D ).

spre ex. cand ma duc in moldova, si ies de pe un drum asfaltat si intru pe unul cu pietris nu "imi rup rinichii" cum ai zis tu.

am eu impresia ca nu te duci la expozitie la 4tuning cu masina ta.

 

de aspect am spus-o si o mai zic, arata mai bine, dar d.p.d.v. al practibilitatii nu cred ca te avantajeaza.

 

parerea mea.

 

ps: daca nu te superi, baga o poza cu masina ta, poate ne schimbam parerea :thumbsup:

 

nici nu am zis ca ai avea ceva cu mine, dimpotriva, respect faptul ca vii cu argumente pertinente..si da, te cam doare sufletul cand mai iei cate o groapa...cea mai mare panica a fost cand am luat o gura de gara sapata in jurul ei (patrat) imediat dupa o duba din fata mea si rezultat bratele de la motor ambele rupte...

 

 

In oras merg linistit (cu bagare de seama la fropi si canale) si la soferii anti-bmw...avem si d astia din pacate.

Nu ma supar, am bagat si poze

 

ma repet, astea sunt pt. show.

stii ca in germania sunt numere de inmatriculare in care poti circula doar vara?

 

nu sunt tiganii, chiar arata bine, chiar si pe circuit. nu cred ca un posesor se duce cu o asemenea masina la munca.

 

poze cu a ta ai? :p

 

Eu sincer nu cred ca sunt de show...mie mi se pare "daily drivers"...aia au un avantaj ca au si...drumuri!

Link to comment
Share on other sites

arata bine! nu am ce zice :p

daca ai faruri aftermarket schimbale :laugh: asta se vede din poza...vag.

 

eu in fiecare an fac geometria + indreptari jante, si bineinteles inainte daca trebuie sa schimb ceva articulatii.

 

spre ex. anul asta, cu jante+ anv normale , am strambat o janta de nu mai pot face nimic cu ea....

Link to comment
Share on other sites

arata bine! nu am ce zice :p

daca ai faruri aftermarket schimbale :laugh: asta se vede din poza...vag.

 

eu in fiecare an fac geometria + indreptari jante, si bineinteles inainte daca trebuie sa schimb ceva articulatii.

 

spre ex. anul asta, cu jante+ anv normale , am strambat o janta de nu mai pot face nimic cu ea....

 

le-am schimbat, pozele sunt vechi, dar toot cu unele aftermarket pe negru :) sincer nu imi plac farurile OEM, as pune doar Hella Celis, dar imi depasesc bugetul.

 

Si eu tre sa merg la service, am mai multe de facut, pe langa schimbat anvelope, echilibrat, geometria...

Link to comment
Share on other sites

max, nu e problema de OEM aici vs BBs sau mai stiu eu ce firma. Am impresia ca nu ai inteles. Da se pot pune si de alta dimensiune dar trebuie sa stii cum, se fac niste calcule relativ simple.

LA tine nu e problema ca sunt de 17 inch, ci ca au ET nepotrivit iar dimensiunile cauciucurilor sunt complet aiurea. Ti-am scris acolo ce ET si dimensiuni iti trebuie. De asta e tiganie. Ca puteai faorte usor sa faci o treaba cu cap, pastrand aspectul.

TU ai impresia ca ai de pe BMW syndicat pun ce ET le vine pe chelie ?

Ok pui roti de 20 inch pui dar punele cu cap. Si sa stii si consecintele.

Si mai da un google vezi ce e J, ce reprezinta prima, a doua cifra din dimensiunea unui cauciuc, una alta. Daca nu stii intreaba, mergi la o vulcanizare, dar tu te umfli pe niste chestii care nu le stapanesti absolut de loc.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

max, nu e problema de OEM aici vs BBs sau mai stiu eu ce firma. Am impresia ca nu ai inteles. Da se pot pune si de alta dimensiune dar trebuie sa stii cum, se fac niste calcule relativ simple.

LA tine nu e problema ca sunt de 17 inch, ci ca au ET nepotrivit iar dimensiunile cauciucurilor sunt complet aiurea. Ti-am scris acolo ce ET si dimensiuni iti trebuie. De asta e tiganie. Ca puteai faorte usor sa faci o treaba cu cap, pastrand aspectul.

TU ai impresia ca ai de pe BMW syndicat pun ce ET le vine pe chelie ?

Ok pui roti de 20 inch pui dar punele cu cap. Si sa stii si consecintele.

Si mai da un google vezi ce e J, ce reprezinta prima, a doua cifra din dimensiunea unui cauciuc, una alta. Daca nu stii intreaba, mergi la o vulcanizare, dar tu te umfli pe niste chestii care nu le stapanesti absolut de loc.

 

 

Da asa..nu stiu ce reprezinta J-ul si ET-ul (offset)...ok...

 

 

Referitor la cei de pe bmwsyndikat...majoritatea au ET 13,15, 19 etc...deci nu prea stiu ce fac aia...bine...cum zici tu! Tiganie domne!!!!!

 

ca sa nu zici ca vorbesc prostii..iar!

 

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic17445_BLACK_CRANK_QP_325_3er_BMW_-_E36.html&Topic_Cat=15

 

 

 

asta DA TIGANIE :laugh: :ike:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

max, nu ai inteles nimic din ce incerc sa iti explic. Nu e vorba de jante OEMvs BBS sau alta firma. Pur si simplu nu ai dimensiunile corecte, nici la ET, nici J nici la cauciucuri. NU comentez aspectul. In linkul pus de tine nu apare nicaieiri ET-ul . Fiecare masina are ET-ul ei.

Gasesti si BBS si ce vrei tu cu ET corect si J corect la ce masina vrei tu aproape.

 

TU la aspect nu o sa vezi ca butucul rotii e mai in afara sau mai inantru fata de centrul imaginar cu 1cm, dar geometria ta o sa simta asta. J jentii ..la fel. El se coreleaza cu latimea cauciului, nu o sa simti un inch in latimea jentii la aspect, dar e diferenta intre a merge in siguranta si a-ti sari cauciucul la 140 de km /h cand dai intr-o groapa, ce ce e foarte posibil sa se intample in ROmania. ca gorpi exista .

. Intelegi acum ? de asta e tiganie ce ai facut tu. Sunt convis ca daca cautai gaseai fix acelasi model, aratau la fel, nu le deosebeai cu ochiul liber sau din pozele care le pui tu mandru pe net, dar aveai o masina sigura si buna d.p.d.v tehnic.

 

Nici eu nu am jante OEM, am cumparat altele, non-oem, dar le-am comandat special pentru masina mea, cu ET potrivit, J etc etc... Tu probabil le-ai gasit pe okazii sau cine stie pe unde, mai ieftin,, ti-a zis unul ca merg, ca daca nu atinge in aripi, in Romania merge orice, si le-ai luat, apoi vi si te umfli aici despre cat de stabila si buna e masina ta, cand de fapt tu esti la un pas de a-ti sari gumele de pe janta. Daca le cumparai cu cap de la un magazin, ala te intreba ce masina ai, si iti aducea exact ce iti trebuie, iti calcula si gumele potrivite si totul era ok.

aveai si aspectul ala smecher care iti place tie si aveai si o masina sigura si intr-adevar stabila.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

max, nu ai inteles nimic din ce incerc sa iti explic. Nu e vorba de jante OEMvs BBS sau alta firma. Pur si simplu nu ai dimensiunile corecte, nici la ET, nici J nici la cauciucuri. NU comentez aspectul. In linkul pus de tine nu apare nicaieiri ET-ul . Fiecare masina are ET-ul ei.

Gasesti si BBS si ce vrei tu cu ET corect si J corect la ce masina vrei tu aproape.

 

TU la aspect nu o sa vezi ca butucul rotii e mai in afara sau mai inantru fata de centrul imaginar cu 1cm, dar geometria ta o sa simta asta. J jentii ..la fel. El se coreleaza cu latimea cauciului, nu o sa simti un inch in latimea jentii la aspect, dar e diferenta intre a merge in siguranta si a-ti sari cauciucul la 140 de km /h cand dai intr-o groapa, ce ce e foarte posibil sa se intample in ROmania. ca gorpi exista .

. Intelegi acum ? de asta e tiganie ce ai facut tu. Sunt convis ca daca cautai gaseai fix acelasi model, aratau la fel, nu le deosebeai cu ochiul liber sau din pozele care le pui tu mandru pe net, dar aveai o masina sigura si buna d.p.d.v tehnic.

 

Nici eu nu am jante OEM, am cumparat altele, non-oem, dar le-am comandat special pentru masina mea, cu ET potrivit, J etc etc... Tu probabil le-ai gasit pe okazii sau cine stie pe unde, mai ieftin,, ti-a zis unul ca merg, ca daca nu atinge in aripi, in Romania merge orice, si le-ai luat, apoi vi si te umfli aici despre cat de stabila si buna e masina ta, cand de fapt tu esti la un pas de a-ti sari gumele de pe janta. Daca le cumparai cu cap de la un magazin, ala te intreba ce masina ai, si iti aducea exact ce iti trebuie, iti calcula si gumele potrivite si totul era ok.

aveai si aspectul ala smecher care iti place tie si aveai si o masina sigura si intr-adevar stabila.

 

 

ok..hai ca deja incep sa ma enervez...

 

1. ac schnitzer rennsportfelgen typ1 poliertes tiefbett 9x17et6 und 10x17et19

-reifen neue conti sportcontact 215/40R17 und hinten 245/35R17

NU SCRIA ET-UL, NU-I ASA?!!!

2.Tigania asta nu am facut-o eu...asa am luat masina din GE, deci neamtul e un cocalar neavizat...desi avea TUV ptr orice a pus pe masina : eleroane, jante si faruri.Dar noi suntem romani, deci ami inteligenti...exact ca aia de la RAR!!!!

3.Merg mult mai in siguranta cu jantele astea late

 

"Why would I want to change to alloy wheels and new tyres anyway?

A good question. Styling and performance are the only two reasons. Most cars come with horrible narrow little tyres and 15 inch rims. More recently the manufacturers have come to their senses and started putting decent combinations on factory cars so that's not so much of a problem any more. The first reason is performance. Speed in corners more specifically. If you have larger rims, you get smaller sidewalls on the tyres. And if you have smaller sidewalls, the tyre deforms less under the immense sideways forces involved in cornering." Car Bibles

 

4. Eu cred ca ai probleme..cine dracu se umfla aici? Prietene, doar imi expun o parere vizavi de ceea ce imi place mie...daca tu nu esti de acord, sa fii sanatos, e parerea ta, dar nu mai zice ca ma umflu in pene...Daca aveam pe masina niste Oz Futura, ACS Type 1 sau Oz Breyton si un kit de suspensie D2 ,atunci sufeream de mine!!!

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

pur si simplu nu pricepi, eu unul am incheiat discutia. Nu ai TUV la nimic, stai linistit. Nu o sa omologheze nimeni dimensiunile alea pe e36 ever. Poti avea jante cu certificat TUV, dar TUV la masina cu jentile alea pe ea si cu dimensiunile alea la gume, e alta treaba. Nici RAR, nici TUV nici KUS, nici CT -ul din Belgia, Franta, nimeni nu omologheaza asa ceva ce ai tu pe masina in momentul asta. Daca zici ca sunt in regula ce nu le treci in carte la RAr si te duci cu cele de iarna. Costa 1 mil toata treaba. NU vezi ca te contrazici singur? Numai aberezi, tine-o pe a ta. De fapt nu intelegi nici cele mai simple concepte, nici nu stiu ce imi bat capul.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

eu am pe seria 3 jante de seria 7 si nu am nici o problema...

sau la ce probleme te referi tu? (pe langa roluirea aripiilor ca sa faci loc la jante. :D )

 

Nu ai nici o problemĂŁ pentru cĂŁ ai modificat aripile, ĂŽn caz contrar nu aveai cum sĂŁ circuli aÂşa.

 

Sigur cĂŁ se poate face Âşi asta, ĂŽnsĂŁ mulĂži nu s-ar bĂŁga la aÂşa ceva.

Link to comment
Share on other sites

la unele modele merge daca pui flanse sa ajungi in ET corect.... Cu omologatul e alta treaba totusi.

Eu am avut jante de seria 7, e38 pe masina si numai blelele am avut.. era tinuta de drum ca un cur.. .. Si aveam si flanse sa le aduc in ET, si tot ce trebuie, geometrie corecta, suspensia era pusa la punct. Jentile astea nu le cumparasem, ci mi le-a dat ala de mi-a vandut masina, aveam pe ele gumele de iarna. Actele erau in regula, erau trecute in cartea masinii..le-am facut vant dupa prima iarna si am luat unele noi, de dimensiuni ca la carte, cu ET corect in primul rand. Singura chestie care a trebui sa pun au fost niste inele de centrare si atat.

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am uitat foarte atent dar banuiesc ca F10 si F01 plus derivatele lor au aceeasi distanta la gauri la jante, posibil acelasi ET, pneurile au aceleasi dimensiuni dar cu toate astea, in catalogul de accesorii, jantele ca model sunt totusi diferite.

 

Chiar o sa ma uit pe un catalog sa vad cum stau lucrurile.

Totusi, daca BMW zice ca nu e ideal asa, inseamna ca stiu ei ce spun.

Pana acum am folosit numai originale si indicate de producator. Nu am avut nici cea mai mica problema.

Link to comment
Share on other sites

nu te poti caca in gustul omului, sau poate are o masina doar de show room si track day si merge cu ea pe platforma.. :) .

problema e grava cand ii pui in pericol pe ceilalti.

Nu vorbim de tocuri la pantofi aici.. ca sunt mai rezistenti aiad e la Prada si Manolo Blahnik se rup mai usor.. :)

Mai ales faza aia cu J-ul si dimensiunea gumei e de dreptul criminala.. .. sa te fereasca dumnezeu sa sara de pe janta guma aia si sa intre in tine un idiot dinasta , tu mergand nevinovat pe banda ta.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.