Jump to content

putere pe 318d


catin_maus

Recommended Posts

sal, sunt proaspat proprietar de bmw, si cu toate ca masina e super "infipta", ca orcare vreau mai mult, puteti sa imi da-ti si mie ceva sfaturi cum as putea sa mai castig ceva putere la motorul asta de 2.0 116cp? va multumesc si imi cer scuze daca s-a mai discutat si accept criticile de rigoare....
Link to comment
Share on other sites

poti sa imi spui si mie care este diferenta intre 318 si 320? la motor ma refer. mi-a promis cineva ca imi aduce turbina, pompa de injectie, injectoare si interculer de 320, doar astea difera sau mai sunt si altele?

142063[/snapback]

 

pai intre 318d si 320d este o diferenta: 320d are 150cp este mai silentios decat 318d si decat 320d ( versiunea de 136 cp ) si e mai "infipta) !si lista continuaa !

Link to comment
Share on other sites

decat sa dai banii pe toate alea mai bine iti cumperi motor direct.. sau cel mai simplu ar fii sa faci o remapare.. si de acolo mai vezi tu.. oricum e o modificare ieftina si cu castig bun.. totul e sa o faci la profesionisti, nu pe bordura in fata blocului..
Link to comment
Share on other sites

lucian nu ma referea la dif astea, ci la ce piese difera la motor, ce ii da cai in plus pana la 150, dupa cate stiu eu motorul este acelsi, dar vroiam sa stiu exact ce piese sa comand la tipul asta, care aduce piese foarte ieftin, de ex m-ai adus planetara ve vectra cu 5 mil, de origine, la opel in service doar capul de planetara e 18 mil, asta am zis-o doar sa nu ma mai critice unii cum ca nu ar merita investitia.
Link to comment
Share on other sites

lucian nu ma referea la dif astea, ci la ce piese difera la motor, ce ii da cai in plus pana la 150, dupa cate stiu eu motorul este acelsi, dar vroiam sa stiu exact ce piese sa comand la tipul asta, care aduce piese foarte ieftin, de ex m-ai adus planetara ve vectra cu 5 mil, de origine, la opel in service doar capul de planetara e 18 mil, asta am zis-o doar sa nu ma mai critice unii cum ca nu ar merita investitia.

142413[/snapback]

presupun ca nr de cm3 in + !!! asta mai da cp !

Link to comment
Share on other sites

vezi ca tu faci o confuzie: motorul de pe 318d este cel de pe 320d modelul fara facelift adica cel de 136cp pe 320d.. au acelasi cod motor 20 4D 1 (1951cmc). deci difera softul.. cel de 150cp are alt cod motor si capacitatea cilindrica de 1995cmc.. in concluzie poti daca vrei pe cel de 150cp trebuie sa-l cumperi cu totul nu mai crede mituri ca difera cateva piese.. :blink:

pe motorul tau in schimb cu chip il duci in 143cp cu o suma de 3-400 Euro ceea ce e putin comparativ cu castigul de putere.. daca vroiai acelasi castig de putere spre exemplu din piese, numai o turbina te costa 7-800E lejer.. asa ca zic eu fa-i chip, si daca tot nu te multumeste ia-ti 320d 150cp si gata.. nu-ti mai bate capul cu mituri :)

Link to comment
Share on other sites

astea cu cip-urile sunt prostii,duc la END ENGINE mai repede si nici nu prea se simte !dupa cum ti-am zis si mai sus orienteaza-te catre un 320d ( 150 cp )

 

edit: mai ales daca iti scoate si limitatoru de rpm !!! se duceeee !!:blink:

Edited by lucian1
Link to comment
Share on other sites

fiin cel de 116cp este cel de 1991cmc(M47).. din 2003 de asemenea exista si motorul M47N..

cat despre chip-uri... fiecare cu parerea lui.. esential este insa ca unii vorbesc in cunostinta de cauza si altii din auzite sau ca asa cred ei..

multa bafta

142749[/snapback]

Nu inteleg...cel M47 nu e common rail si are 116cp?

Care este cel common rail atunci, cati cp are?

Link to comment
Share on other sites

Oficial ambele motoare (318d clasic si commonrail) au tot atati KW: 85.

 

115 CP sau 116 CP provin din rotunjirile conversiei din KW.

 

In functie de capacitatea cilindrica inscrisa in talon poti sa determini ce motor ai atat timp cat in 2003 s-au produs ambele versiuni.

Link to comment
Share on other sites

catin, dar daca e 318 nu trebe sa aiba automat motor de 1,8l? dar cred ca sigur ma insel:) am un prieten care si-a facut chip tuning pe un 530d din 2004 si se simte diferentza ENORM de mult. Am inteles ca pe diesel se simte diferentza la chip tuning, nu se prea simte la benzinar. Chipu aduce ceva cai si.. scade consumu cu 300-700 grame. cel putin asta spune "prospectul" :blink:

 

P.S. Chip tuning software, nu hardware

Link to comment
Share on other sites

Pai da...ca diesel-ul e turbo...nu stiu cat ai putea sa scoti in plus dintr-un 1.9SDI de la VW, de exemplu  :blink:

147136[/snapback]

 

din cate stiu eu nici nu poti sa pui cip pe sdi, am avut un prieten cu 19 tdi de 90 cp care nu are pd si nu a putut sasi pun cip. iau zis ca nu merg decat ep celecu pd de la 101 cp in sus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.