Jump to content

TCM Turbo


50rio

Recommended Posts

Desi nu sunt posesor de BMW, va scriu cele de mai jos pentru a va avertiza in legatura cu firma mentionata in titlu.

 

Pe la jumatatea lui ianuarie eram prin Bucuresti si am decis sa vorbesc cu Dragos Voinea pentru un soft la masina din semnatura (passat) pentru ca softul ce-l aveam nu-mi satisfacea toate dorintele. Zis si facut. L-am contactat, ne-am intalnit, mi-a pus doua softuri, primul mai slab decat ce aveam pe masina si nu mi-a placut, iar al doilea a fost la fel cu cel pe masina dar masina tragea mai linear si nu-mi mai scotea fum, asa ca am ramas cu ce-l de-al doilea ramanad problema consumului si i-am spus ca o sa-i virez banii cand ajung la Arad si sunt complet multumit de consum si putere. Asa am si facut. Am ajuns la Arad, am fost multumit de soft (atat de putere, cat si de consum) si l-am contactat pe Dragos pentru cont urmand sa-i virez banii. Dupa ce i-am virat banii, Dragos s-a oferit sa-mi mai dea un soft un pic mai puternic sa-l testez, doar cu conditia de a-mi cumpara galletto si de a mi-l pune singur. Am facut si asta, dar am constatat cu stupoare ca softul era protejat. Am zis ca nu e nimic, mi se pare foarte normal ca si-a luat masuri de precautie, asa ca l-am intrebat cum imi pot pune noul soft pe masina. Mi-a spus ca nu o sa reusesc sa-l citesc, dar sa incerc sa-l scriu peste (fara sa-l mai citesc) ca o sa mearga. Din pacate nu a fost sa fie (de fiecare data imi dadea eroarea ?silent key lattura?, asa ca am decis sa o las balta si sa merg la Dragos sa mi-l puna, cu proxima ocazie.

Pana aici toate bune si frumoase..

 

Vineri (04.03.2011): am ajuns la Dragos/Mugur pentru soft. Au incercat tot felul de programe si nu au reusit nici sa mi-l citeasca, nici sa mi-l scrie (desi ei mi le-au scris pe cele doua cu galletto) asa ca au decis ca unica solutie este BDM-ul, dar mai trebuie sa platesc pentru asta. Bun am zis. Le-am spus ok, hai sa-l scriem asa. Dupa scriere am plecat de la ei cu noul soft. Ziua respectiva am mai tot fost plecat si masina s-a comportat excelent.

 

Sambata (05.03.2011): Vreau sa plec cu masina, dar nici o sansa sa-mi mai porneasca. Dadeam la automat si nimic. M-am ales doar cu o baterie moarta, asa ca am inceput sa dau pe telefoane ca sa rezolv problema cu masina. I-am trimis si la Dragos mail ca sa-mi recomande un mecanic/electrician, iar el mi l-a recomandat pe Stelica. Din pacate el nu mi-a raspuns asa ca am apelat la forum si am vorbit cu Bundy si Turbocip. Eu au reusit sa ajunga la mine si ne-am pus sa verificam una alta. Masina pe spray pornea, dar odata cu terminarea lui motorul se oprea. Din pacate Bundy si Turbocip (carora le multumesc de ajutor) nu au ajuns decat la doua concluzii: softul, sau ceva de la injectoare. (Masina mea nu injecta deloc motorina, desi la filtru de motorina era motorina cu presiune, iar pompa de inalte nu are mai mult de 30-40.000 km, si injectoarele la fel, sunt schimbate). Din pacate altceva n-am mai putut face in stadiul care eram, ei mi-au verificat tot ce au crezut de cuvinta si pana la urma s-au dat batuti.

 

Duminica (06.03.2011): Din nou incep sa dau telefoane (chit ca era duminica, dar eram destul de disperat) si intr-un final dau de Stelica (un om exceptional) care dupa ce i-am tot explicat problema la telefon, a decis sa isi lase fiul bolnav singur acasa si a venit la mine sa ma ajute. Dupa mai bine de 3 ore de stat in frig si incercat si el a ajuns la aceiasi concluzie. Softul !!! De ce ? Pentru ca nicicum nu reusea sa-l citeasca, iar cand i-a scos ceva mufa pentru care ar fi trebui sa fie doua errori, a primit doar una(deci facea diagnoza partial) . In plus ECU meu nu dadea absolut nici o eroare (decat daca ii scoteai mufe) toti senzorii mergeau ok, doar ca la pornire injectoarele aratau 0 mg injectate, chit ca turatia era peste 200 rpm. In plus, domnul Stelica mi-a spus ca a mai lucrat cu Dragos Voinea si nu este prima data cand li se intampla asa ceva, deci ar trebui sa vorbesc cu el si sa-i spun sa-mi puna un alt soft pe masina sau macar sa-l rescrie pe cel actual. Am facut si asta, dar Dragos a insistat ca nu are nimic de la soft, deci nu s-a sinchisit sa elimine problema asta.

 

Luni(07.03.2011): Am vorbit cu Mugur (colegul lui Dragos) si pana la urma l-am convins sa vina sa vedem ce e cu ECU si sa-l scoatem din ecuatie. A venit cu un alt ECU EDC16u1 (al meu este EDC16U31) cu care eu au zis ca tot pornesc masinile care au astfel de probleme, dar mie imi dadea nenumarate erori cu care nu ar fi avut cum sa porneasca masina, dar pentru moment in naivitatea mea am scos din ecuatie ECU si am apelat la o platforma care sa-mi duca masina la service. Am ajuns si la service dar acolo baietii cand au vazut erorile au zis ca nu se apuca pana nu primesc ECU meu inapoi, ca la ce erori primeam ar fi trebuit sa lucreze mult si probabil degeaba. Intr-un final am primit si ECU (dupa vreo 3 ore de stat la service), dar problema persista fara nici o eroare.

 

Marti(08.03.2011): Din nou la service fara nici un rezultat. Pana la urma cei de la service-ul respectiv au decis sa ma duca la Taci(turc), Automecanica (cei din bucuresti stiu) pentru ca el are cu ce sa-mi verifice injectoarele si pompa de inalta. Asa ca m-au tractat pana acolo. Am ajuns la Taci, le-am zis problema si ei s-au apucat sa-mi schimbe oringurile de la injectoare. Le-au schimbat si masina tot nu a pornit. Apoi mi-au verificat pompa de inalte(tandem) si pompa era buna. Injectoarele la fel, functionau perfect. Si uite asa a venit seara si am plecat acasa cu ECU (spre norocul meu). Ajuns acasa am reusit sa vorbesc cu Mugur si i-am spus sa vina sa-l ia si sa-i rescrie softul sa vedem apoi. Intre timp am reusit sa vorbesc si cu Dr.Vlad (caruia ii multumesc din suflet ca m-a ajutat cu verificatul) care are motorul ca al meu si l-am rugat sa vina pana la mine sa testam ECU meu pe masina lui. L-am testat si surprizaa. Masina facea aceleasi figuri ca si a mea. Din pacate nu am putut sa mergem la service sa incercam ECU lui pe masina mea pentru ca era deja prea tarziu. Bun, dupa ce am testat lucrul acesta de fata cu Mugur, el a decis sa-l ia cu el si sa-l duca la un tip Gabi (foarte bun din cate am inteles) si sa-l verifice urmatoarea zi.

 

Miercuri(09.03.2011): L-a verificat si totul a fost bun pe parte hardware la ECU meu, asa ca Mugur s-a dus la birou si a rescris primul soft de care eram multumit. Dupa ceva timp a reusit sa ajunga si la mine cu ECU, dar nu am reusit nici macar sa incercam sa pornim masina pentru ca bateria era iar descarcata. Am pus-o la incarcat si ne-am dus pana la Dr.Vlad sa incercam iar pe masina lui. SURPRIZAAA, masina lui a pornit frumos de data aceasta !!! (Bineinteles ca s-a oprit motorul dupa 2 secunde din cauza imobilizatorului, dar la fiecare cheie masina pornea). Bucuros am plecat spre masina mea sa o incercam. Am ajuns, am incercat si ghiciti ce ? A pornit si a mers foarte bine si inca merge. Am mers la Dragos la atelier unde mi-am ambalat masina (am montat pe ea ce nu mai apucasera cei de la service sa monteze) si l-am intrebat pe Mugur daca-mi mai pune softul mai puternic (cel cu care am avut si problema), iar raspunsul lui a fost ca poate o sa mi-l puna data viitoare cand mai vin in Bucuresti, dar mai bine m-as multumi cu ce am pe masina..

 

In tot acest timp eu tot comunicam cum domnul Stelica si ii ceream sfaturi, el insistand inca de duminica ca problema vine de la soft !

 

Din pacate, din experienta asta eu am pierdut mult timp in frig (stateam de la 8-9 dimineata pana la 7-8 seara in frig..), timp pe care doream sa mi-l petrec cu prietena, ca doar pentru ea am fost la Bucuresti si multi bani (aprox. 850 RON cu toate platile facute la platforma, service, Mugur, etc.)

 

Tot din pacate, am incercat cu Dragos sa vorbesc si sa rezolvam cumva situatia aceasta, pentru ca sunt convins ca totul a fost de la SOFT, dar nu am reusit nimic. Este extrem de evaziv, imi raspundea doar la ce-i convenea, nu-si asuma deloc responsabilitatea si a inceput sa dea vina pe procesorul de la ECU meu, ca cica s-ar fi dezlipit ceva pini iar ei l-au dat cu aer cald sa faca contact si din cauza asta mi-ar fi pornit mie masina, nu pentru ca au schimbat softul.

 

Ce vreau eu acuma ? Banii pierduti aiurea..(dar sa fim seriosi, asta nu se va intampla). Defapt, acuma imi doresc sa va atentionez pe toti care mai aveti deaface cu Dragos sa aveti grija. Daca patiti ce am patit si eu sa stiti ce trebuia facut fara a mai plati aiurea.

Nu contest calitatea softului, primul soft il am si acuma pe masina si sunt multumit. Contest calitatea oamenilor. Este normal sa gresesti, si nu m-ar fi deranjat daca ar fi recunoscut, dar deja la ei e nesimtire curata. Mai ales ca nu este pentru prima data cand li se intampla sa aibe astfel de probleme !

 

Concluziile le trageti voi, eu tot ce-mi doresc acuma este ca Dragos Voinea sa-mi dea niste explicatii logice la intrebarile repetate de mine in mail-uri..

 

Later Edit: Din pacate, dupa discutiile avut pe vwforum nu m-am ales decat cu un topic inchis, si s-a ajuns de la pini procesorului, la probleme mecanice grave, de parca mi-am schimbat tot motorul si toata partea tehnica, de mi-a pornit masina intr-un final..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da trist.din nefericire profesionalismul la noi lasa de dorit.sau dureaza pana si primesc banii...dupa d zeu cu mila

 

si eu am avut probleme cu un chip din asta clonat.mi a trimis omul 3 dar cu nici unul n a pornit masina..totusi e bine intentionat si a zis ca mi returneaza banii..sa vedem

Edited by sly06
Link to comment
Share on other sites

Si eu am resoftat 3 masini la ei, dar nu am avut niciun fel de probleme.

 

In cazul asta au avut atitudine tipic romaneasca, fara sa-si asume vreo responsabilitate. Am citit si topic-ul de la ei de pe forum si mi se pare penibil modul lor de a gestiona ce ti s-a intamplat. Astfel de oameni nu isi vor asuma nicio responsabilitate, niciodata, daca apar probleme. Bineinteles, pana cand nimeresc pe vreunul nedus pe la biserica care sa le rupa putin oasele.

 

Spuneai pe forum-ul lor ca ai mai auzit si de alte magarii pe care le-au facut. Daca acolo, dintr-un motiv sau altul, nu le-ai scris, aici cred ca ar fi binevenite. Daca tot sunt bulangii, da-i in gat cu tot ce ai aflat despre ei !

Link to comment
Share on other sites

eu am fost la Mugur de vreo 2 ori pana acum, insa doar pentru diagnoza si a fost totul foarte ok.

 

cat despre asumarea responsabilitatii, eu nu am intalnit si nici nu am auzit de vreun service care sa zica "da domne e vina noastra, am gresit noi..." ... mai rar in Romanica... dar asta nu scuza deloc atitudinea celor de la tcm.

Link to comment
Share on other sites

Probleme sunt enorm de multe. Am postat si pe alte forumuri, si nu-mi vine sa cred cat de multi spun ca au mai fost probleme cu TCM. Din pacate eu sunt printre singurii care chiar avertizeaza lumea. Daca primeam si eu sfaturi, sau puteam citi undeva inainte de probleme, sigur nu mai apelam la ei. Si nu din cauza produselor, ci din cauza oamenilor. Eu am avut de pierdut si timp si o groaza de bani si m-am ales cu un soft OK, dar cu ECU blocat..
Link to comment
Share on other sites

Pe vwforum au fost mai multi care au sustinut ca softul nu prea da erori de genul celor descrise de tine. De 5 ori sa mearga si a 6-a nu. Si eu am avut masina care pleca la sfert de 3 ori si a 4-a nu mai pleca. Sau pornea si se oprea. Nu pleca din start de la premiza ca doar din soft se poate intampla asta. Sunt 1000 de alte motive posibile.

 

Faptul ca Dragos a resoftat niste mii de masini poate este tot atat de adevarat. Este cel putin suspect de ce nu mai gasesti niste zeci sau sute de nemultumiti daca problema e doar la el cum sustii tu. Am urmarit si eu topicul - si a stat niste zile bune pana sa il inchida. Imi amintesc de altele care au stat foarte mult timp.

 

Nu vreau sa dau niciun verdict. Tu singur ai recunoscut ca masina pornea mai greu. Vad ca a fost nevoie sa schimbi si bateria etc.

Link to comment
Share on other sites

Mda! Mereu am spus ca, la noi, toate problemele incep de la ...CALITATEA oamenilor! E firesc si omeneste sa gresesti, dar este anormal sa nu-ti asumi greselile si sa nu depui eforturi sa le remediezi!!! E bine de stiut, mai ales ca majoritatea tunerilor autohtoni ofera .."GARANTIE"! E bine ca au aflat si colegii ce inseamna EFECTIV aceasta garantie! Din aceasta cauza, unii tuneri au anumite preturi (gen 400 - 450 euro), dar, pe langa calitate, ofera si garantie reala (adica, nu te lasa cu masin in camp si-ti explica la tel ca e vina ta si a masinii vechi!! doar, varsta si km le-a vazut cand s-a apucat de resoftare!!!!).

 

Iti doresc succes si imi pare rau sa aud ce ti s-a intamplat! Si eu sunt ...nebun cu masinile, dar am avut noroc sa intalnesc oameni de calitate! (chiar daca, culmea, sunt ....vecin cu Voinea! are atelierul in capatul blocului meu!)

Link to comment
Share on other sites

Pe vwforum au fost mai multi care au sustinut ca softul nu prea da erori de genul celor descrise de tine. De 5 ori sa mearga si a 6-a nu. Si eu am avut masina care pleca la sfert de 3 ori si a 4-a nu mai pleca. Sau pornea si se oprea. Nu pleca din start de la premiza ca doar din soft se poate intampla asta. Sunt 1000 de alte motive posibile.

 

Faptul ca Dragos a resoftat niste mii de masini poate este tot atat de adevarat. Este cel putin suspect de ce nu mai gasesti niste zeci sau sute de nemultumiti daca problema e doar la el cum sustii tu. Am urmarit si eu topicul - si a stat niste zile bune pana sa il inchida. Imi amintesc de altele care au stat foarte mult timp.

 

Nu vreau sa dau niciun verdict. Tu singur ai recunoscut ca masina pornea mai greu. Vad ca a fost nevoie sa schimbi si bateria etc.

 

Omul poate sã fie cel mai mare expert, Însã un client nu poate fi trimis la plimbare când existã posibilitatea ca tu, ca prestator de servicii, sã ai o parte din vinã.

Link to comment
Share on other sites

MOTANUL:

 

Bateria era buna, dar am dat la automat pana s-a terminat. In continuare am aceiasi baterie pe masina si porneste perfect masina.

 

Am schimbat oringuri la injectoare + le-am verificat si totul a fost perfect, am verificat pompa din rezervor si baga, am verificat pompa de inalte si era buna, dar totusi masina nu injecta motorina.

 

Am pus ECU meu pe un alt passat identic si avea aceleasi simptome cu al meu. Au verificat ECU pe parte hardware si au zis ca e perfect, chiar si la injectoare, dupa care au schimbat softul si culmea a pornit si masina mea, dar si cea a prietenului cu passat identic.

 

Cum iti explici toate astea ? Cum iti explici ca nu-mi raspunde la intrebari concret ? In plus, chiar el a recunoscut ca i s-a mai intamplat cu un al soft (adus de client) acelasi lucru ca si mie, pentru ca la checksum nu era bifat nu stiu ce. La mine nu se putea intampla la fel ? De data asta nu putea sa fi uitat el ?

 

In plus, cand i-am intrebat daca-mi mai pun softul mi-au spus ca mai bine raman cu ce am pe masina..

 

Sunt multe intrebari care inca isi cauta raspunsul, dar din pacate ezita sa apara..

Edited by 50rio
Link to comment
Share on other sites

Era sambata , unii oameni au weekend si nu se simt obligati pentru un client ce in loc de 250-300euro a cumparat un fisier sa-l trateze cu prioritate in fata familiei intr-o zi de weekend. asa ca masina ta dupa ce au fost diversi mecanici pe ea a ajuns cu ECU scos la Mugur ce a avut buna idee sa-ti dea cu aer cald pe procesor si sa-l apese in acelasi timp. ATUNCI a pornit masina. Asta dupa zeci de km facuti de el intre birou-serviceuri-masina ta.

 

Asta a fost raspunsul lui pe celalalt forum..Vezi Doamne eu am platit doar 550 RON pe soft + 100 RON pentru scrierea celui de-al doilea soft, fara factura fara nimic..

Edited by 50rio
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca are sau nu, dar ii voi da sa vada topicurile ca sa poata raspunde cum trebuie de data asta. Pe forumul lui s-a permis sa faca ce vrea, aici sa-l vad daca mai are acelasi tupeu.

 

Maine(ca doar azi e weekend si el nu are timp de clienti ce i-au platit) il voi anunta de toate topicurile, ca sa poata lua cuvantul :)

Link to comment
Share on other sites

Un răspuns penibil.

 

Atâta timp cât a luat bani de la tine, era obligat să-ţi rezolve problema.

 

Atentie la nuante! Omul nu a zis ca nu ii rezolva problema. A zis ca nu o rezolva in weekend. Ceea ce este cu totul altceva. Nici la Porsche sau la Bavaria nu cred ca vine cineva Duminica chiar daca a costat reparatia 8.000 lei sau mult mai mult. Astepti pana luni si asta este!.

 

Lucru care s-a si intamplat; Luni am vazut ca a venit cineva sa verifice masina.

 

Una peste alta - mai multi au spus ca daca softul era gresit masina nu mergea din prima (mai multi din domeniu au spus asta). Nu mergea o zi si a 2-a zi nu mai pleca. Daca softul era busit (sa zicem) si nu mai dadea motorina de loc - cum a mers masina in prima zi?

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Atâta timp cât l-au lãsat fãrã masinã, de bun simÞ era sã lucreze chiar ºi În week-end.

 

DacĂŁ tot vorbeÂşti de nuanĂže, una-i una, alta-i alta.

 

Aici nu e vorba de o maÂşinĂŁ stricatĂŁ care nu poate fi reparatĂŁ ĂŽn week-end.

 

E vorba de o maÂşinĂŁ care a venit pe roĂžile ei, dar apoi n-a mai putut circula pe roĂžile ei din cauza softului lor.

 

Varianta decentĂŁ nu este cea de la reprezentanĂžele de la noi.

DacĂŁ unui om i-ai fĂŁcut o chestie de genul ĂŁsta, normal este sĂŁ-i dai o maÂşinĂŁ sau sĂŁ-i plĂŁteÂşti o maÂşinĂŁ ĂŽnchiriatĂŁ ca sĂŁ aibĂŁ cu ce sĂŁ se deplaseze.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Voinea ala parca avea cont si aici pe forum.

 

Nu are. A avut alt moderator de pe vwforum cont aici. Si ala mare tuner.

Nu mai stiu sigur dar credca chiar tu Paul i-ai dat ban.

 

On: nasoala intamplarea, am citit si dincolo pana cand nu a intervenit cenzura.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Si eu consider ca trebuie sa il despagubesti daca i-ai creat un prejudiciu. Treaba cu lucratul in weekend - doar ca solutie de avarie; nu ca obligatie.

 

Si eu consider ca nu trebuie o masina sa fie mai importanta ca familia.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Una peste alta - mai multi au spus ca daca softul era gresit masina nu mergea din prima (mai multi din domeniu au spus asta). Nu mergea o zi si a 2-a zi nu mai pleca. Daca softul era busit (sa zicem) si nu mai dadea motorina de loc - cum a mers masina in prima zi?

Din ceea ce am citit, a zis ca i-a scris soft-ul cu BDM. Care implica desfacerea ECU pentru a avea acces fizic la procesor. Acelasi voinea spunea ca nu stiu cine i-a dat cu aer cald pe procesor ca sa faca contact si de aceea a pornit.

 

Cam asa se face scrierea soft-ului prin BDM:

post-787-0-47217200-1300644095_thumb.jpg

 

Oare nu este nicio legatura intre faptul ca i-a desfacut ECU si a umblat pe acolo?

Link to comment
Share on other sites

Atentie la nuante! Omul nu a zis ca nu ii rezolva problema. A zis ca nu o rezolva in weekend. Ceea ce este cu totul altceva. Nici la Porsche sau la Bavaria nu cred ca vine cineva Duminica chiar daca a costat reparatia 8.000 lei sau mult mai mult. Astepti pana luni si asta este!.

 

Lucru care s-a si intamplat; Luni am vazut ca a venit cineva sa verifice masina.

 

Una peste alta - mai multi au spus ca daca softul era gresit masina nu mergea din prima (mai multi din domeniu au spus asta). Nu mergea o zi si a 2-a zi nu mai pleca. Daca softul era busit (sa zicem) si nu mai dadea motorina de loc - cum a mers masina in prima zi?

 

crezi ca era vreo varianta in care el accepta ca e vina softului ? Macar una , ipotetic vorbind . CA in rest evident se gaseste orice alt motiv ,de fapt e vina omului ca a apelat la el si tot asa .

Link to comment
Share on other sites

Si eu consider ca trebuie sa il despagubesti daca i-ai creat un prejudiciu. Treaba cu lucratul in weekend - doar ca solutie de avarie; nu ca obligatie.

 

Si eu consider ca nu trebuie o masina sa fie mai importanta ca familia.

 

Dacă i-ar fi spus varianta mea, nu cred că l-ar fi deranjat faptul că nu i-au rezolvat problema în week-end.

 

E cu totul altceva, nu?

 

Ia, frăţioare, o maşină de la o firmă de închirieri şi-ţi plăteşte faimoasa firmă de tuning costurile. Ne cerem scuze!

 

Dar să zici:

Du-te la X, vezi poate rezolvi, plimbă ursul, hai pa că am treabă! e foarte urât.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

MOTANUL:

 

1. A venit luni, dar nu s-a intamplat nimic. Tot nu au rescris softul asa cum i-am rugat, ci au insistat ca nu are nimic ECU ci ca e pe parte mecanica.

2. Atata timp cat eu nu eram nici din Bucuresti, si nici nu stiam la cine apelez, putea sa-si miste curu 1 ora ca sa ma ajute.

3. Cum Stelica (omul recomandat de el) a putut veni si duminica, desi avea copilul racit, doar ca sa ma ajute si nici macar nu avea vreo legatura, cred ca putea veni si el. Cum Bundy si Turbocip (prieteni cu Voinea) au venit si ei sambata seara sa incerce sa ma ajute, asa putea sa vina si el. Din pacate el se crede mare patron. Din ce am observat eu, doar Mugur lucreaza, el e doar in fata computerului. Cand gestionezi o afacere trebuie sa-ti mai asumi si anumite responsabilitati. In plus ce s-a intamplat cu zicala "Clientul nostru, stapanul nostru" ? Mai ales pe timp de criza..

4. Cu softul am insistat pentru ca mi s-a parut ciudat cand mi-au spus "mai bine ramai cu ce ai pe masina" cand le-am cerut sa-l puna iar (eu platisem 100 RON si pentru operatiunea aia..) In plus de asta, Stelica mi-a spus ca Voinea/Mugur a mai venit la el cu probleme de genu si de fiecare data a trebuit sa reinstaleze softul si a fost totul perfect. Din pacate a incercat si Stelica sa faca asta, dar ECU meu nu mai poate fi citit/scris decat prin BDM !

 

Pe langa cele 5 zile si 850 RON pierduti, m-am ales si cu un ECU blocat..

 

L.E.:

Repet, daca isi recunosteau vina si ne intelegeam si cu partea materiala (nu le-as mai fi cerut banii pe oringuri si manopera, pentru ca m-am ales cu ceva nou pe masina, chit ca nu era cazul) nu se ajungea aici si nici nu ma pierdeau ca si client. I-am repetat de cateva ori ca daca totul e bine am de gand sa vin si cu cealalta masina la el pentru soft si activare de BC.

 

Dar nu a fost sa fie. Am toate mailurile vorbite cu el si in nici unul nu isi admite greseala si ma tot minte in fata..In plus nici macar la telefon nu-mi raspundea, tot prin mailuri am vorbit cu el. De 2 ori am vorbit. O data cand m-a sunat el (sambata seara) si apoi l-am sunat cand am ajuns la primul service si i-am zis ca Mugur mi-a luat ECU, si chiar si el se intreba de ce.

 

Oricum, vina probabil nu este a lui Voinea ci a lui Mugur ca el s-a ocupat de absolut tot la masina (scrierea initiala prin galletto, de doua ori, scriere prin BDM, schimbarea ECU..si etc)

Edited by 50rio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.