Jump to content

Accident FF grav la IaÂşi


Mihai!

Recommended Posts

ITP-ul la MApN se face la propriile staĂžii.

 

Oricum nu conteazã faza asta cu ITP-ul, În România poÞi face orice dacã sunt interese financiare În spate.

 

Probabil cĂŁ au luat tramvaiele astea pe bani de nimic, dar pe acte cine Âştie ce sume au pus. Cele mai mari "afaceri" se fac cu statul.

Link to comment
Share on other sites

Din cate am auzit recent , cica franele functionau . Oare o fi adevarat sau vor sa arunce toata vina pe vatman ?

Au spus si aratat la stiri, dimineata, ca au testat tramvaiul, ieri. Si, in toate testele, franele functionau! Ar fi vina vatmanului care a avut viteza prea mare la intrarea pe panta si a actionat franele prea tarziu!

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

2 milioane de euro, poate o flota. Cum sa coste un tramvai atata ? Nu cred ca sare de 200k euro unul nou. Ma refer la unul dotat normal nu cu clime peste clime si GPS-uri etc.

costa cam 600.000 euro sa modernizezi un tramvai ... mi-e greu sa cred ca a fost vina tramvaiului in general au 2 sisteme de franare.

 

astfel de vagon este dotat cu trei sisteme de frinare. Primul este de tip electrodinamic, sau frina de motor, care incetineste vagonul, al doilea sistem este frina de serviciu, sau cea pe aer, care blocheaza rotile, iar al treilea sistem de frinare, cunoscut si sub numele de frina de accident, functioneaza pe baza de patine care blocheaza tramvaiul pe sine

 

edit : 3 sisteme de franare

 

mai multe la

 

http://www.vrn.ro/32299

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

AngajaĂžii regiei de transport IaÂşi spun cĂŁ tramvaiul implicat ĂŽn accidentul de la IaÂşi a mai avut probleme.

 

 

 

"Vagonul ãsta a rãmas de douã ori În depou fãrã frâne. O rupt uºile de la depou. Acelaºi vagon", a spus un angajat.

 

Conducerea regiei ieºene de transport recunoaºte incidentul din luna decembrie, dar spune cã ºi atunci ar fi fost vorba tot despre o eroare umanã, produsã când vatmanul introducea vagonul În depou.

 

"L-a adus pânã-n uºa depoului, a coborât de la pupitrul doi ca sã deschidã acele uºi, ºi fiind puÞinã pantã, vagonul a pornit singur ºi a intrat În cele douã uºi", a declarat Adrian Mihai, purtãtorul de cuvânt al RATP.

 

Verificãrile din acel moment au demonstrat cã sistemele de frânare erau funcÞionale ºi la acea vreme, ca ºi la testele ulterioare accidentului tragic de luni. Teoria parcului Îmbãtrânit de tramvaie a fost susÞinutã ºi de vatmanul implicat În tragedie, care i-a spus avocatului cã a Încercat sã punã frânã.

 

"A acÞionat prima frânã, cea electricã, nu a reacÞionat, a reacÞionat un pic ºi dupã accea n-a mai reacÞionat de loc, a acÞionat celelalte frâne. Dar fiind aproape 40 de tone... e vorba de o inerÞie. ToÞi vatmanii, ºoferii din Iaºi conduc adevãrate bombe", a declarat Bogdan Tudor GheorghiÞã, avocatul vatmanului.

 

Alte douã incidente În care au fos implicate tramvaie au avut loc În ultima sãptãmânã. Miercuri, circulaÞia tramvaielor a fost Întreruptã timp de o orã În zona Gãrii, dupã o defecÞiune la reÞeaua de cabluri electrice. Iar joi, un alt tramvai a sãrit de pe ºine În zona Podu Roº, din cauza stãrii proaste a cãii de rulare. Din fericire, nu s-au Înregistrat victime sau pagube materiale. Iaºiul dispune de 150 de vagoane de tramvai primite ca donaÞie sau aduse la mâna a doua din strãinãtate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.