Jump to content

e46 coupe FL 143 CP scoate fum


Recommended Posts

nu stiu ce sa zic,asa mi-au spus unii,ca pe timp de vara e mai indicat un ulei mai gros pentru ca e caldura afara,iar pe timp de iarna,unul mai subtire (gen 5w40 sau 5w30)

 

 

cei care ti-au spus habar nu au, motoarelor N42 le sunt recomandate uleiuri 0w30, 0w40

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

[/b]

cei care ti-au spus habar nu au, motoarelor N42 le sunt recomandate uleiuri 0w30, 0w40

 

in cazul asta,ce as putea sa fac? sa fac iar schimb de ulei si sa pun dinala sau sa astept pana se consuma asta si sa incerc unul din uleiurile acelea? :(

Link to comment
Share on other sites

in cazul asta,ce as putea sa fac? sa fac iar schimb de ulei si sa pun dinala sau sa astept pana se consuma asta si sa incerc unul din uleiurile acelea? :(

sa cauti intai un service bun care sa iti gaseasca si cauza multiplelor scurgeri, sa le remediezi si cu ocazia aceea vei schimba si uleiul; mergand asa cu masina ai sanse sa agravezi si mai tare problemele mentionate

Link to comment
Share on other sites

Exista cumva posibilitatea ca fumul scos sa fie din cauza segmentilor? :( . Tare mi-e ca problema nu e doar de la ulei.. :hmm:

Daca scoate fum albastru tot timpul s-ar putea sa fie segmentii buliti , daca doar la accelerari sigur sunt semeringurile ! Fa testul ala , lasa 7-8 minute motorul sa mearga la relanti apoi tureazo la 5000 de ture , daca nu mai vezi in spate de fum fugi si cumpara semeringuri !

Link to comment
Share on other sites

Daca scoate fum albastru tot timpul s-ar putea sa fie segmentii buliti , daca doar la accelerari sigur sunt semeringurile ! Fa testul ala , lasa 7-8 minute motorul sa mearga la relanti apoi tureazo la 5000 de ture , daca nu mai vezi in spate de fum fugi si cumpara semeringuri !

 

Cristi,treaba cu fumul la mine e in felul urmator: scoate fum alb,mai ales la pornirea la rece.. e un fum destul de dens din ce am vazut. Albastru a scos doar odata cand a trebuit sa-i schimb uleiul,probabil pt ca se amestecase putin cu ce mai ramasese din cel vechi. Dupa ce se incalzeste motorul,nu mai scoate asa des,doar cand mai accelerez. Dar in principal,din ce am vazut,e um fum alb.. :( . De tras,masina trage f bine,dar chestia cu fumul mi se pune pe inima cand vad. Eu am avut si inca am ceva pierderi de ulei,trebuie sa mi-o desfaca zilele astea si trebuie sa-i dea jos toata plasticaraia de la motor,cutie,tot.. Dar eram curios daca poate fi de la segmentii motorului :(

 

Apropo,cat te-a costat schimbul semeringurilor?

Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

sa cauti intai un service bun care sa iti gaseasca si cauza multiplelor scurgeri, sa le remediezi si cu ocazia aceea vei schimba si uleiul; mergand asa cu masina ai sanse sa agravezi si mai tare problemele mentionate

 

scuze pentru dublul post,am vrut doar sa punctez ceva: treaba cu scurgerile erau cica de la pompa de directie,nu era ulei ala.. trebuie schimbata pompa.. iar chestia cu fumul inca se analizeaza,dar cica nu era de la aia,era cu totul altceva. sa vedem diseara ce iese.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am si eu aceeasi problema cu fumul albastru, numai ca la mine se manifesta putin ciudat...

 

La inceput, pana acum cateva luni, scotea fum alb-albastrui (o culoare ciudata) la pornire; dupa ce se incalzea (2-3min), nu mai scotea deloc. Acum din cate am vazut nu mai scoate deloc la pornire, dar in schimb daca merg mai sportiv, daca schimb la 5000-6000rpm incepe sa scoata mai tot timpul.. si la relanti si mai mult, si de culoare albastra.

Daca dupa acest mers sportiv o opresc si o las 5-10 min, iarasi nu mai scoate decat in turatii mari (5000).

Fumul are un miros foarte puternic si intepator.. de diluant. Din cate stiam fumul albastru are un miros specific, de ulei ars.. :mellow:

O alta problema care a aparut odata cu fumul albastru este ca intrerupe/trepideaza la relanti. Mentionez ca am schimbat acum 3 ani bobinele de inductie (BOSCH), toate 6... ma gandesc ca poate a cedat vreuna in acest timp... :unsure:

De curand am schimbat si garnitura de la capacul motor si bujiile (NGK), pe cele vechi am gasit ulei, plus ca deja un piston nu mai mergea deloc. In ziua in care le-am schimbat masina a mers perfect, fara intreruperi si nu a scos fum deloc. A doua zi a aparut iarasi problema doar ca acum intrerupe foarte putin la relanti.

 

Am cumparat deja simeringurile de la supape, separator ulei (PCV). Sper sa o rezolv asa si sa nu fie chiulasa, segmentii uzati... :(

Masina este un E46 320i (M54).

 

edit: Temperatura motorului nu creste, nivelul antigelului nu scade.

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Deci la prima vedere pare a fi turbina.. in nici un caz chiuluasa.

Ori turbina ori uleiul nu se potriveste motorului tau. incearca sa schimbi uleiul.. sunt mai multe tipuri pentru bmw.. mai gros.. mai subtire.. nu fiecare motor are aceleasi gusturi.

 

Fumul albastru e de la ulei iar cel negru e de la combustibil

Edited by MuraruLucian
Link to comment
Share on other sites

Deci la prima vedere pare a fi turbina.. in nici un caz chiuluasa.

Ori turbina ori uleiul nu se potriveste motorului tau. incearca sa schimbi uleiul.. sunt mai multe tipuri pentru bmw.. mai gros.. mai subtire.. nu fiecare motor are aceleasi gusturi.

 

Fumul albastru e de la ulei iar cel negru e de la combustibil

 

In primul rand masina este un 320i ... "i" adica benzina, aspirat (fara turbo)... daca raspunsul era pentru mine. Daca nu, sa stii ca nici 318i nu are turbo.

In al doilea rand uleiul pe care il folosesc eu de cand am masina, este cel recomandat pentru acest motor, BMW LongLife 5W30. Il folosesc de aproximativ 6 ani si sunt foarte multumit.

Deci iese din discutie uleiul...

 

Inca nu am reusit sa ajung la service sa schimb separatorul dar tind sa cred ca de acolo e problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am rezolvat problema fara tester :good:

 

Am schimbat la masina asa:

-bujii (toate 6)

-doua sonde lambda (cele de dinainte de catalizator),

-separator ulei (CCV),

-furtune ulei,

-furtune aer,

-o bobina de inductie.

Toate piesele noi si originale, nici nu cred ca se gasesc aftermarket (cel putin furtunele nu).

Masina nu mai consuma ulei, nu se mai intrerupe si nu mai scoate fum de niciun fel.

 

Sper sa nu se supere initiatorul topicului ca am raspuns aici :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.