Jump to content

Ulei Metabond


nailbombmax

Recommended Posts

Guest poleposition

Da' tu ai incercat sa folosesti functia "search" sa vezi cum se comporta ?

 

S-a discutat in toate sensurile posibile despre mizeria aia.

 

Pune-ti este exceptional, nu mai trebuie sa schimbi uleiul niciodata, castigi minim 50 de cai putere etc etc.

 

ok ?

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

buna ziua,

 

sunt eugen coman, administratorul sitului www.eco-metabond.com. am observat ca in ultimile zile mai multi vizitatori intra pe situl meu de pe aceasta pagina.

ce vroiam sa va spun? lasand la o parte reclama pe care ar trebui sa mi-o faca altii, va recomand produsele Metabond, tratamentele de motor, aditivii de combustibili si nu in ultimul rind uleiurile care sunt fabricate in belgia si sunt de prima rafinare.

 

ar fi bine sa vedeti ce spun si altii despre Metabond si ma refer la cei care au folosit la masinile lor.

 

in plus pentru orice comanda transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei.

 

cu stima/eugen c.

preturi_de__la_10.12.2008.doc

Link to comment
Share on other sites

buna ziua,

 

sunt eugen coman, administratorul sitului www.eco-metabond.com. am observat ca in ultimile zile mai multi vizitatori intra pe situl meu de pe aceasta pagina.

ce vroiam sa va spun? lasand la o parte reclama pe care ar trebui sa mi-o faca altii, va recomand produsele Metabond, tratamentele de motor, aditivii de combustibili si nu in ultimul rind uleiurile care sunt fabricate in belgia si sunt de prima rafinare.

 

ar fi bine sa vedeti ce spun si altii despre Metabond si ma refer la cei care au folosit la masinile lor.

 

in plus pentru orice comanda transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei.

 

cu stima/eugen c.

 

Lasand la o parte interesul dvs de a promova produsul, chiar se compara Metabond cu Castrol? Daca ati avea o masina a carui producator recomanda Castrol, ati pune Metabond? Ce exemple de masini cunoasteti la care s-a folosit Metabond si de cat timp se foloseste?

 

PS: pt mine (probabil si pt restu' de aici) conteaza mai putin transportul gratuit..... un artificiu de marketing rasuflat...

 

daca doctoru' iti recomanda Aspirina, de ce sa bei Diazepam? Daca producatorul iti recomanda un tip de ulei, de ce sa pui alt tip?

Edited by Rhaziel
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

buna intrebarea si multumesc!

 

deoarece nu sunt specialist nu vreau sa va contrazic referitor la calitatile uleiurilor Metabond in comparatie cu Castrol sau alte marci.

 

in ziua de astazi la felul cum evolueaza industria auto, s-a ajuns la necesitatea aditivarii tuturor uleiurilor, deci uleiurile sunt aditivate la maximum posibil. exista niste standarde internationale pe care fiecare producator trebuie sa le respecte cind scoate un ulei din fabrica. specificatiile uleiurilor sunt trecute de obicei pe eticheta de pe bidonul repsectiv, dar trebuie sa stim si sa le descifram.

 

ce vroiam eu sa spun cu uleiuri de prima rafinare? in Europa de EST, o mare parte din uleiuri sunt reciclate chiar de catre producatori. cum adica? se colecteaza uleirile vechi uzate si printr-un proces tehnologic se separa impuritatile(gume, span, etc) iar apoi se recicleaza.

mai mult, nu stiu daca ati citit prin presa cu un an in urma, au fost descoperiti si fabricanti de uleiuri false pe piata din Romania, prin subsoluri si alte locuri dubioase unde se imbuteliau diferite uleiuri de marca care de fapt erau false.

 

Metabond-ul tratament pentru motor, nu este un aditiv, este un innobilator de suprafete, el nu schimba propietatile fizico-chimice ale uleiului respectiv. este adaugat in ulei pentru a innobila suprafetele metalice si pentru a reduce frecarile cu 40-60%, ceea ce inseamna foarte mult pentru orice masina indiferent ca este dacie sau mercedes, etc.

 

dintre constanteni cine doreste o prezentare live cu aparatul herbert ma deplasez la dvs.

va pot trimite filmul pe yahoo messenger(30 minute), il gasiti pe youtube sau chiar pe situl meu dar in varianta de 10 minute.

 

dvs folositi ce ulei va recomanda constructorul, noi chiar nu recomandam clientilor un anumit tip de ulei, ii rugam sa consulte cartea tehnica a masinii, dar daca doresc un ulei de la Metabond, asta este treaba lor, nu ii trimitem sa cumpere Castrol sau alta marca.

 

oferim transport gratuit deoarece Metabond-ul nu se gaseste in oricare dintre magazinele de piese auto din tara, asa ca venim in intimpinarea clientilor, de ce sa mai plateasca si transportul?

 

daca mai aveti nelamuriri sunt la dispozitia dvs si sincer va spun ca nu este cu suparare.

 

eugen coman

 

 

 

 

buna ziua,

 

sunt eugen coman, administratorul sitului www.eco-metabond.com. am observat ca in ultimile zile mai multi vizitatori intra pe situl meu de pe aceasta pagina.

ce vroiam sa va spun? lasand la o parte reclama pe care ar trebui sa mi-o faca altii, va recomand produsele Metabond, tratamentele de motor, aditivii de combustibili si nu in ultimul rind uleiurile care sunt fabricate in belgia si sunt de prima rafinare.

 

ar fi bine sa vedeti ce spun si altii despre Metabond si ma refer la cei care au folosit la masinile lor.

 

in plus pentru orice comanda transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei.

 

cu stima/eugen c.

 

Lasand la o parte interesul dvs de a promova produsul, chiar se compara Metabond cu Castrol? Daca ati avea o masina a carui producator recomanda Castrol, ati pune Metabond? Ce exemple de masini cunoasteti la care s-a folosit Metabond si de cat timp se foloseste?

Edited by eugencoman
Link to comment
Share on other sites

motoarele BMW nu au nevoie de metabond sau duralube...

au nevoie de Castrol longlife 04,un ulei care are in componenta sa si un procent de aditivi ,deaceea pe spatele bidonului nu se recomanda ,amestecarea altor aditivi cu uleiul castrol, deoarece pot reactiona prost...

 

recomand a se cititi pe spatele bidonului ,dezlipiti usor prima foaie si scrie foarte clar acolo..

 

deci ,domnu Eugen, ce ziceti despre asta, la castrol sa fie doar o chestie de marcketing sau nu?! metabond reactioneaza gresit cu castrol...?!

 

oamenii care folosesc minuni d-astea sunt de cele mai multe ori samsari

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

teoria nu este acelasi lucru cu practica, as fi curios sa inteleg cum "INNOBILEAZA" Metabondul suprafata metalului din motorul meu.....? Aparatul acela din reclama care testeaza metabondul e facut din acelasi material cu un motor real? frecarea este intre doua materiale diferite exact de natura celor din motor? are aceeasi temperatura, turatie, etc?
Link to comment
Share on other sites

v-am spus eu veniti si inlocuiti uleiul castrol cu metabond? urmariti toate topicurile si vedeti de ce am postat si eu aici.

 

de obicei nu postez pe astfel de forumuri pentru ca mereu se gaseste cineva sa intre in conflict cu mine si uite asa o tinem

intr-un schimb de replici la nesfirsit....

 

bmw,mercedes,audi si alte marci tari de masini poate ca nu au nevoie de Metabond sau alt aditiv de pe piata. in cazul in care v-a trebui sa folositi vreodata din anumite motive, va recomand metabond-ul.

 

eugen c.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eugen C.: totusi ai facut o afirmatie, si eu as dori o explicatie, ce inseamna ca "innobileaza suprafete", si cum o face, ma gandesc ca un om in postura dumneavoastra, adica de comerciant si promovator al acestor produse ar trebui sa fiti in stare sa dati o explicatie despre termenii aruncati in afirmatiile dumneavoastra.

 

Sunt deschis la discutii, dar inainte sa pornim la drum ma intereseaza, ce inseamna exact "innobilator de suprafete", si cum se produce aceasta innobilare.

 

In cazul in care nu puteti explica termenii respectivi, va rog sa nu-i mai folositi cel putin pe acest forum.

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

incerc sa va explic, desi nu pot demonstra asta aici pe forum.

 

Metabond(dialchil ditiofosfat de zinc) intra in reactie chimica cu atomii de la suprafata metalelor, intareste metalul pe o adincime micronica, formindu-se astfel un strat protector. este un proces fizico-chimic .

 

detalii pentru fiecare produs in parte le gasiti pe site.

 

m-as bucura daca ati avea drum prin constanta sa va convingeti singur, sau daca puteti contacta vreun dealer autorizat metabond din zona dvs.

 

ca sa nu mai pierdeti timpul cu situl, am atasat aici mai jos detalii Metabond M:

 

METABOND M nu este un aditiv, este ceva cu totul nou: un agent de innobilare a suprafetelor metalice supuse frecarilor.

 

 

Sub actiunea presiunii si temperaturii normale de functionare, METABOND M intra in reactie chimica cu metalele, formând pe suprafetele expuse solicitarilor un nou compus metalo chimic la nivel molecular de penetratie microscopica, care are efectul unui „ecran protector”, fara a se modifica cotele pieselor tratate.

 

Datorita duritatii si netezimii sale extraordinare acest strat protejeaza suprafata metalica prevenind defectiunile, deteriorarile care s-ar produce datorita frecarii, chiar si in cazul solicitarilor extreme, deoarece asigura lubrifiantilor conditii ideale de ungere (separarea ideala cu film omogen de ulei a suprafetelor in contact).

 

Avantaje tehnico-economice in urma folosirii produsului METABOND M:

 

 

Se amesteca cu orice tip de lubrifiant, uleiuri sintetice si naturale fara a le modifica propietatile fizico-chimice;

Continând produse de curatire reduce la minim colmatarea uleiurilor cu produse de ardere si impuritati metalice;

Protejeaza metalele impotriva uzurii, durata de viata ramasa a masinilor se dubleaza, iar a celor noi se tripleaza;

Temporar asigura o protectie in cazul lipsei de ulei ;

Creste toleranta la sarcini a motoarelor, mareste puterea, randamentul lor cu 7-10%;

Reduce in mod spectaculos frecarea interioara a mecanismelor (40-60%);

Datorita reducerii frecarii, motoarele vor functiona la o temperatura mai scazuta, cu zgomot mai mic si cu caracteristici dinamice mai bune;

Datorita reducerii frecarii, vâscozitatea si calitatile uleiului se pastreaza pe o perioada mai lunga, astfel se dubleaza intervalul dintre schimburile obligatorii de ulei;

Motoarele vor consuma cantitati mai mici de carburanti (aceeasi putere este obtinuta printr-un consum mai mic de energie), ceea ce duce la o economie anuala insemnata; totodata se mareste perioada dintre revizii, reconditionari; se reduc astfel cheltuielile de intretinere;

Se reduc considerabil uzurile specifice la porniri si in mod special la temperaturi scazute, când ungerea este deficitara;

Se reduc cu 20-30% noxele din gazele de evacuare;

Se protejeaza interiorul instalatiilor impotriva coroziunii si se asigura curatire in timpul functionarii de produsele de ardere (calamine, gume);

Se poate utiliza la orice tip de masina, motor, instalatie indiferent ca ele sunt noi sau vechi, cu conditia ca sa se incadreze in parametri normali de functionare;

Se garanteaza ca nu se produce nici o deformare sau deteriorare daunatoare, deci nu apare nici un dezavantaj in urma utilizarii produsului!

 

Domeniile de utilizare al produsului METABOND M :

 

 

Ăn orice loc, unde exista ungere fortata sau cu baie de ulei si se doreste reducerea frecarii: motoarele in patru timpi, pe benzina, diesel sau turbo, cutii de viteze (cu exceptia celor automate), transmisii, diferentiale,in domenii diverse

ale industriei cum ar fi de exemplu transportul feroviar, naval si aerian, centrale electrice, masini de cusut industriale; sisteme de actionare, scule si masini din industria prelucratoare, etc.

 

Mod de utilizare:

 

 

Utilizarea lui nu necesita calificare si unelte speciale. Se adauga direct in lubrifiant in proportie de 5% (la un litru de ulei 50ml), preferabil la schimbul de ulei. Reducerea zgomotului se observa dupa 1-3 minute, celelalte avantaje vor fi sesizabile dupa 150-300 km. Nu se va aplica numai o singura data. Se recomanda folosirea lui la fiecare schimb de ulei, iar de la al doilea schimb deja doar in proportie de 2,5% pentru intretinerea suprafefetei tratate.

 

Evident, la motoarele care nu necesita schimb de ulei, nu trebuie completat nici METABOND-ul.

 

METABOND, verificat si controlat permanent de TĂV Rheinland (Institutul German de Verificare a Produselor Tehnice ), Va garanteaza avantajele enumerate mai sus.

 

 

 

Eugen C.: totusi ai facut o afirmatie, si eu as dori o explicatie, ce inseamna ca "innobileaza suprafete", si cum o face, ma gandesc ca un om in postura dumneavoastra, adica de comerciant si promovator al acestor produse ar trebui sa fiti in stare sa dati o explicatie despre termenii aruncati in afirmatiile dumneavoastra.

 

Sunt deschis la discutii, dar inainte sa pornim la drum ma intereseaza, ce inseamna exact "innobilator de suprafete", si cum se produce aceasta innobilare.

 

In cazul in care nu puteti explica termenii respectivi, va rog sa nu-i mai folositi cel putin pe acest forum.

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

A incercat cineva uleiul de la Metabond? stiti cum se comporta, daca merita, acum am Castrol 10W40, credeti ca merita sa-l schim cu cel de la Metabond? http://www.eco-metabond.com/index_files/me...dSpeed10w40.htm aici am gasit o prezentare stiu ca pe partea de aditivi sunt foarte buni.

 

 

ma tot intreb : oare inginerii aia ce au proiectat masina au fost tampiti cand au ales si recomanda uleiu 10w40 Castrol sau Valvoline sau Mobil 1 ????

 

ca si off topic: orice modificare a masini schimba comportamentu si accelereaza uzura masinii....gen turbina si alte modificari.

Link to comment
Share on other sites

Se vede ca ne paste "sistemul ideal''...in curand frecarea va fi istorie

Daca d-nul eugencoman vrea sa facem ceva live......Hai sa innobilam :) o dacie care sufera de toate alea care le vindeca produsul...va consuma mai putin si va fi super silentioasa, nemaispunand ca innobilarea ii va aduce vanzarea la un pret cool :) ...pentru dacie asta e chiar tunning.

 

O urmarim careva din noi 200 km pana cand se linisteste si se activeaza ecranul protector (dupa 3 minute e imposibil cred...) si mai vedem.....

O avea ceva calitati nu contest...Eu unul am incercat ceva aditiv de combustibil metabond din curiozitate la o alta marca...nu am sesizat nimic...Ba da, totusi benzina amestecata cu produsu' a dizolvat mai repede decat benzina simpla depunerile de pe fundul camerei de nivel constant...cred ca e bine zic eu...numa' ca la ulei e altceva...

Link to comment
Share on other sites

METABOND, verificat si controlat permanent de TĂV Rheinland (Institutul German de Verificare a Produselor Tehnice ), Va garanteaza avantajele enumerate mai sus.

Iar ati venit cu baliverne si praf in ochi cum ca nu stiu ce produs bun pentru ca este certificat de TUV sau alt organism similar.

ISO nu are nici o legatura cu faptul ca un produs e sau nu bun pentru ceva! Conform ISO nu are absolut nici o relevanta daca produsul corespunde sau nu unui scop anume, ci doar ca se respecta procesul de fabricatie. Care proces nu este verificat de ISO decat din punct de vedere formal.

 

Ce inseamna asta mai exact ? Inseamna ca se poate obtine certificare ISO chiar si pentru colaci de salvare facuti din ciment. Daca in documentatia intocmita scrie ca un colac de salvare trebuie sa aibe 1 m diametru, sa fie rosu si sa fie din ciment, pentru ISO nu are nici o relevanta daca colacul asta e bun la ceva sau daca pluteste sau nu. Cata vreme e de 1m, e rosu si e din ciment colacul va fi OK din punct de vedere al organismului de acreditare ISO.

 

Referitor la testele si demonstratiile privind eficacitatea metabondului, poti face acelasi test in care pui ulei de diferential fara nimic altceva si vei vedea ca se comporta in testul ala mai bine decat orice asa zis innobilator de metal.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Corect,

Paul are perfecta dreptate. Certificarea ISO este legata de locatie si proces de productie si nicidecum de caracteristicile produsului. ISO impreuna cu una sau mai multe TS (tehnical Spec's) ca si certificare au fost acordate producatorului la cerere pentru a arata ca locatia de productie si procesele de acolo sunt conforme acestui standard/ specificatii. Ce minuni face produsul, aici e alta treaba...minunile si modul in care interactioneaza cu alte aspecte fac parte din Sistemul de Management al Calitatii, mai precis principiul 1 care se refera la orientarea asupra clientului deci la satisfacerea cererii lui si oricum nu trebuie intrat in detalii (probabil cineva undeva a cerut un produs care sa intruneasca cele descrise, a fost satisfacut probabil dar asta e problema lui...si ma rog datoria lui ca si client era sa auditeze producatorul sa se convinga de ce a cerut si odata distribuit poate emite garantie, recomandari de folosire samd...)..In cazul nostru, recomandarea BMW este marcata pe busonul ce acopera locul prin care punem ulei in motor...BMW isi auditeaza, valideaza si certifica producatorii orizontali prin acordarea dreptului de a produce pentru el conform unor specificatii proprii si clare si care sunt trecute pe eticheta respectivului produs si mai mult....pentru care garanteaza utilizarea in deplina siguranta si cunostinta de cauza.

Oricum, daca ne gandim la fizica invatata in scoala, la orice actiune corespunde o reactiune pentru a mentine un echilibru....Actiunii de innobilare, ce-i corespunde ca reactiune....?

Oricum este problema fiecaruia de a crede sau nu in minunile expuse pe eticheta produsului iar folosirea o face fiecare pe propria raspundere.

Acum mai bine de 10 ani am asistat in Olanda la o demonstratie facuta de o anume companie de distributie intr-un anume parc auto, pentru un produs similar...Au folosit un ursulet pentru asta si l-au chinuit in cele mai aberante moduri...cred ca multi au vazut prin spoturi publicitare cum se turna apa in motorul aflat in functiune samd...Ce s-a intamplat?...motorul s-a gripat in final numai ca nimeni n-a mai asistat la demontare si la cercetarea partilor componente..Eu ca si roman neavizat in chestiile astea de promovare agresiva a unui produs am intrebat de ce s-a gripat...mi s-a raspuns ca durata in care motorul a functionat fara ulei, apa samd este echivalenta cu durata in care masina functioneaza in conditii reale fara cele zise anterior ....Ei ziceau ceva de genul 80 km fara ulei de exemplu...si eu unul am intrebat daca cele cateva minute cat saracul urs s-a chinuit pana s-a gripat echivaleaza cuaceasta distanta....ce raspuns am primit...M-au intrebat: De unde sunteti Dvs.?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.