Jump to content

RETROFIT FX-R pt Upgrade faruri BiXenon E46


X X L

Recommended Posts

pe scurt:

 

1. se pot transforma faruri de E46 FARA LUPA in faruri CU LUPA si Bi-Xenon prin montajul de proiectoare FX-R in faruri...

 

adica din foto 1

http://images6.okr.ro/auctions.v3/700_700/2010/11/17/9/2/248345706-68363-700_700.jpg

 

in... foto 2

http://www.pieseauto.ro/poze/faruri-bixenon-bi-xenon-bi-xenon-bmw-e46-facelift/faruri-bixenon-bi-xenon-bi-xenon-bmw-e46-facelift-86edca5ab9e863113-0-0-0-0-0.jpg

 

de asemenea, se pot efectua transplanturi de proiectoare FX-R pe masini dotate cu xenon OEM, dar care au "orbit" din cauza carbonizarii proiectoarelor

 

Accesorii necesare:

- 2 proiectoare FX-R BiXenon

http://www.auto-electronic.net/xenonprojector/FX-R-Bi-xenon-projector.jpg

 

- 2 shrouds (pe care cu placere le-am botezat "palarii" pt E46)

http://www.customlightz.com/pictures/shroud/e46.jpg

 

- instalatie xenon cu becuri D2S (pot fi si aftermarket)

http://www.omnixautosports.com/v/vspfiles/photos/ED-D2S-HID-KIT-2T.jpg

 

- BONUS: consumabilele, capacele pt izolatia farului si, daca se doreste, montajul angel-eyes CCFL sau SMD (puse la dispozitie de beneficiar)

 

La cerere, se pot procura toate accesoriile necesare cu plata contravalorii acestora IN AVANS.

 

TIMP DE LUCRU - de pe o zi pe alta... asta inseamna ca masina NU ramane fara faruri pe durata lucrarii, ci doar fara oglinzile acestora!

 

La E46 acest retrofit poate fi facut pe urmatoarele modele:

- sedan/touring: nFL 1998-2001 si FL 2001 - 2005

- coupe/cabrio: DOAR nFL

- compact: niciun - model :excl:

 

montajul se realizeaza in etapele/conditiile descrise in topicul de mai jos

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/79175-diy-upgrade-de-la-faruri-normale-la-bixenon/

 

2. se mai pot reconditiona faruri "oarbe/chioare" de e46, care au oglinzile proiectoarelor arse la care lumina pe drum a scazut sub 50% vizibilitate.

timp de lucru 2-3 ore.

 

 

LE: comparatie la acelasi far... in prima poza e farul cu proiectorul OEM cu oglinda ARSA, in cea de-a doua e acelasi far, insa pe care este montat proiectorul FX-R (metalic)

 

http://www.bmwclubmagazine.com/cutenews/data/upimages/comparatie_before_after_retrofit_FX-R.JPG

 

ce inseamna BIXENON ?

 

http://www.varen-systeme.ro/wpimages/wp972e9941.gif

 

http://www.varen-systeme.ro/wpimages/wp6202d1ac.gif

Link to comment
Share on other sites

pret? mai degraba discutam despre TIMPUL alocat lucrarii

 

1. la RETROFIT timpul alocat lucrarii si manopera in sine dureaza cam 7-8 ore , care include:

- demontat oglinzi far

- atasat proiectoare FX-R + "shrouds"

- montat oglinzi in far

- montat xenon

 

- montajul angel-eyes si capacele pt izolatia farului (cele OEM costa cca 10 euro bucata)

- accesorii si consumabile (si nu sunt putine)

 

2. la RECONDITIONARE durata este de 2 ore, include demontaj/montaj faruri, oglinzi far, proiectoare far, inlocuire suprafata plastic cu aluminiu, reglaj.

Link to comment
Share on other sites

pe coupe facelift nu merg...

 

de fapt, pe E46 acest retrofit poate fi facut pe urmatoarele modele:

- sedan/touring: nFL 1998-2001 si FL 2001 - 2005

- coupe/cabrio: DOAR nFL

- compact: niciun - model

 

Ok, m-ai lamurit. Multumesc! :thumbsup:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

salut,doresc sa achizitionez lupe pt un e46 2004 sedan si as vrea sa stiu daca ma descurc cu montarea lor sau nu?am citit ca am nevoie de niste capacele la 10 eur,cam cate imi sunt necesare?ma poti ajuta cu niste sfaturi?nu sunt din bucuresti,merci
Link to comment
Share on other sites

salut,doresc sa achizitionez lupe pt un e46 2004 sedan si as vrea sa stiu daca ma descurc cu montarea lor sau nu?am citit ca am nevoie de niste capacele la 10 eur,cam cate imi sunt necesare?ma poti ajuta cu niste sfaturi?nu sunt din bucuresti,merci

daca te descurci la montaj ?! pai io de unde sa stiu :pardon:

 

nivelul de dificultate este undeva intre 8-9, pe o scara de la 1-10

 

cred ca trebuie sa ai ceva dexteritate, notiuni medii de electrica, ceva imaginatie 3D si sa mai fi vazut cel putin o data cum se desface un far de E46...

 

chiar daca reusesti sa scoti toate piesele intregi (ceea ce ma indoiesc), nu stiu daca vei mai reusi sa le si pui la loc cum au fost...

 

exista un drac de trim mic (chiar e negru :D ) intre cele 2 faze, care pune in general probleme, pt ca mascheaza o alta prindere ascunsa a oglinzii de far, si daca nu il scoti intreg, trebuie sa apelezi la alte solutii "lipicioase"...

 

despre capacele de 10 euro/buc trebuie sa stii ca sunt DOAR pt faruri cu xenon OEM... deci nu se potrivesc la tine :D

Link to comment
Share on other sites

@XXL, eu am scos oglinzile din far, fara sa demontez trimul negru de care zici, cred ca fiecare cum se descurca :D

Una peste alta, retrofit`ul se poate face de unul singur - eu l`am facut - dar sa nu fii atehnic ... e destul de munca si foarte migalos, daca nu va pricepeti, decat sa stricati ceva apelati cu incredere la XXL pentru ca stie ce face, e un mic :sorcerer: in ale retrofit`urilor :D

Link to comment
Share on other sites

salut, am si eu 2 intrebari:

- cat costa toata schimbarea "la cheie", adica vin las masina si o iau cand este gata?

- acum am montate doar angel. Ele raman pe pozitie pe durata operatiunii sau trebuie scoase si apoi remontate?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa ma ajuti/sau ai sti de unde pot cumpara/reconditiona oglinzile de la farurile cu xenon OEM. Cele de pe masina sunt praf de arse ptr ca sunt din plasic.

 

ce model de masina ai ?

daca e nFL (98-01) te pot ajuta eu, 100 lei setul, noi

 

salut, am si eu 2 intrebari:

- cat costa toata schimbarea "la cheie", adica vin las masina si o iau cand este gata?

- acum am montate doar angel. Ele raman pe pozitie pe durata operatiunii sau trebuie scoase si apoi remontate?

 

Multumesc.

- 450 lei proiectoarele si palariile (de la @florinkx) + tb sa vad ce situatie ai in faruri

. Masina poate pleca pana a doua zi, va avea farurile cu becuri active, deci se poate circula, dar nu poate face lumina...

 

- daca ai deja angel-eyes, acestea raman de regula pe masina, cu exceptia situatiei cand sunt lipite cu "nush-ce" minune de solutie de oglinda farului

Link to comment
Share on other sites

se gasesc lupe G3, dar sincer, arata oribil pe un BMW (colegul ZIG-ZAG a renuntat la ele in favoarea FX-Rurilor), iar in plus de astea vei mai avea nevoie si de un set de palarii suplimentare pt mascarea lor...

 

oricum, nu te prea apropii de aspectul Performance, oricat te-ai stradui... :p

 

http://www.velocityshow.net/wp-content/uploads/2010/05/2010-BMW-M3-Performance-Package-Headlights-580x435.jpg

Link to comment
Share on other sites

Imi place ceea ce faci.

La F10 daca nu se aleg faruri cu cornering, pe partea centrala vin niste plastice negre( la fel e si la X5 si la alte modele BMW. Acolo as fi pus lupe cu xenon pe faza lunga doar.

Inca nu ma impinge necuratul sa ma apuc de lucrare dar cred ca ar fi ceva interesant.

 

Lumina buna fac si astea ale masinii dar dublate, cred ca ar fi o treaba buna pentru drumurile din Ro.

Link to comment
Share on other sites

Masina este e46 2003 facelift

mda... in cazul asta nu se potrivesc cele de nFL...

 

asadar, nu iti ramane decat varianta retrofitului FX-R sau sa iti cumperi faruri noi...

 

Imi place ceea ce faci.

La F10 daca nu se aleg faruri cu cornering, pe partea centrala vin niste plastice negre( la fel e si la X5 si la alte modele BMW. Acolo as fi pus lupe cu xenon pe faza lunga doar.

Inca nu ma impinge necuratul sa ma apuc de lucrare dar cred ca ar fi ceva interesant.

 

Lumina buna fac si astea ale masinii dar dublate, cred ca ar fi o treaba buna pentru drumurile din Ro.

merci de apreciere.

 

scopul e sa obtii lumina cat mai buna pt masina ta, fara a deranja pe ceilalti... retrofitul asta, "asezonat" cu o instalatie de spalare a farurilor te salveaza de multe neajunsuri...

 

iar costurile sunt cu mult sub jumatatea pretului pt faruri noi, aspectul fiind IDENTIC...

 

de exemplu, la flash si/sau faza lunga sunt active ambele sisteme: si H7-le si bixenonul... asadar, noaptea, pe drum liber, nu are cum sa iti scape vreun obstacol sau marcaj/semn rutier... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Lupa se poate pune, insa problema ramane "palaria" pentru ca oglinda e mai mica la faza lunga decat la cea scurta...

 

daca iti gasesti un set de "shrouds" compatibile cu dimensiunea oglinzii farului, se poate pune...

 

personal, repet, nu vad rostul lupei pe faza lunga... dar e alegerea fiecaruia sa faca ce doreste cu masina lui...

 

mai bine iti schimbi lupele de pe faza scurta, cu unele NOI, bi-xenon, FX-R

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ieri am mai finalizat un E46 facelift, cu faruri xenon OEM, care devenise ORB, cu oglinzile lupelor CARBONIZATE...

 

rezultatul dupa retrofitul FX-R: o lumina clara, puternica si foarte bine delimitata, chiar si pe timp de zi...

 

asteptam foto cu rezultatul finit al lucrarii, precum si impresii de la beneficiar :thumbsup:

oglinda proiector 1.jpg

oglinda far+proiector.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.