BMWClub: servofrana - BMWClub

Jump to content


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

servofrana Rate Topic: -----

#21 User is offline   irinelfby 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 48
  • Joined: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 October 2011 - 16:49

Va mai intreb ceva. Cum imi dau seama daca pompa de vaccum produce suficienta presiune. Am scos furtunasul ala cu cot care intra in servofrana si se simtem vaccum dar nu stiu daca presiunea e ok. Pot sa-mi dau seama in vreun fel?
0

#22 User is offline   popi112 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 19-September 11

Posted 30 October 2011 - 16:59

Nu cunosc detalii dar nu cred ca poate fi masurata presiunea.Sunt doua variante:merge sau nu merge.Daca ai scos furtunul si se simte la deget ,inseamna ca isi face treaba,nu cred ca ar trebui sa-ti faci probleme.

This post has been edited by popi112: 30 October 2011 - 16:59

0

#23 User is offline   irinelfby 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 48
  • Joined: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 October 2011 - 17:38

Hai ca mi-a mai dat una la temelie mecanicul. Uite cum sta treaba: eu am pedala de frana foarte tare. Daca in mers de la 3500 rot/min sau chiar si de la 3000 reduc viteza cu frana de motor in momentul in care calc pedala de frana aceasta e mult mai moale, a doua pedala e iar tare ,dar daca continui cu frana de motor iar se inmoaie. Asa ca eu am zis ca s- a dus servofrana tulumba. Acum mi- a zis mecanicul ca de fapt s-a dus pompa de frana si implicit trebuie schimbata atat asta cat si tulumba. Acum nu stiu ce sa mai cred. Ori e tulumba , ori e pompa de frana sau ambele. Cum pot sti aceste "mici" detalii?

Popi112 tu spui ca ai schimbat tulumba. Banuiesc ca nu mai ai probleme cu frana. Spune-mi cum ai stiut ca e tulumba si nu era pompa de frana. Ce semne a dat frana ta . Cum s-au manifestat?
0

#24 User is offline   popi112 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 19-September 11

Posted 30 October 2011 - 17:52

La prima pedala,in momentul cand o atingeam dadeam instantaneu cu capul de volan,dupa care se intarea de nu o mai puteam apasa decat daca ma propteam in volan.Parerea mea este ca,daca ai verificat conductele de vacuum si nu sunt strangulate,sparte,etc,pompa de vacuum functioneaza-atunci de vina este servo,dar e posibil sa ma insel.De ce nu incerci sa desfaci putin saibele care fixeaza pompa de frana de servo in asa fel incat,poate ai posibilitatea sa vezi daca lucreaza cilindrul din pompa?

This post has been edited by popi112: 30 October 2011 - 17:54

0

#25 User is offline   beenutz 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 26-October 11

Posted 30 October 2011 - 20:04

View Postpopi112, on 30 October 2011 - 17:52, said:

La prima pedala,in momentul cand o atingeam dadeam instantaneu cu capul de volan,dupa care se intarea de nu o mai puteam apasa decat daca ma propteam in volan.Parerea mea este ca,daca ai verificat conductele de vacuum si nu sunt strangulate,sparte,etc,pompa de vacuum functioneaza-atunci de vina este servo,dar e posibil sa ma insel.De ce nu incerci sa desfaci putin saibele care fixeaza pompa de frana de servo in asa fel incat,poate ai posibilitatea sa vezi daca lucreaza cilindrul din pompa?


offtopic sorry popi122 mi-ai dat un pm nu ma lasa sa iti dau reply. In legatura cu ceasurile sunama pe 0767082345 sau bucursandu@yahoo.com
0

#26 User is offline   irinelfby 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 48
  • Joined: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 October 2011 - 21:31

Mai are careva vreo parere? E bine venita.
0

#27 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 31 October 2011 - 20:00

View Postirinelfby, on 30 October 2011 - 16:22, said:

Aproape ca imi pare rau ca am deschis topicul asta. Nu cred ca trebuie sa ne certam. Fiecare posteaza ceea ce crede ca e bine.

Stai linistit, @popi112 este gica contra deoarece este de fapt o clona a unui user pe care probabil l-am sanctionat la un moment dat. Si a ramas cu sechele, de aceea este asa de agresiv. Vrea doar sa se contrazica, dar nu prea stie despre ce vorbeste :) .

Daca pedala de frana este tare, de vina este servo, nu pompa.
Ori ai apa in servo, ori s-a spart vreo membrana in servo, ori sunt probleme cu vacuumul. Verifica in primul rand existenta vacuumului.
Daca ai vacuum suficient, trebuie probabil sa schimbi servo.
Dar mergi mai bine la un mecanic priceput, nu te apuca sa cumperi piese.

Gasesti aici mai multe detalii despre cum se schimba servo.
0

#28 User is offline   gyxydan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 30-October 11
  • Gender:Male
  • Location:sibiu

Posted 01 November 2011 - 09:16

am avut si eu ceva similar se antarea pedala de frana si ami bloca etrieri ramaneau rotile de fata anfranate am schinbat garniturile la etrieri si tot asa aseara am rezolvat problela era garnitura la pompa de frana stricata si ami aruca lichid de frana an tulumba la servo frana de ceva vreme ami si borborasea lichidu si aseara am scos pompa afara si am ramas masca ce era an tulumba plin de rugina sper sa te ajute si sa nu va loviti de probleme deaste ca sant costisitore va salut drumuri bune fara incidente
0

#29 User is offline   irinelfby 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 48
  • Joined: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 November 2011 - 16:25

azi am schimbat servofrana(tulumba). nu ati vrea sa stiti cata rugina a curs din ea. efectiv era blocata. tija din interior cred ca mai facea o cursa de dute-vino la apasarea pedalei de circa 3-4cm. nimic din interior (membrane , tija, arc) nu mai semana cu ce ar fi trebuit sa semene. asa ca problema s-a rezolvat. si app de ce s-a discutat in acest topic, a fost mult mai usor sa scot tulumba de servo cu tot cu pompa de frana. am scos si furtunul de la ambreaj si am reusit. demontarea a fost relativ usoara, dar nu sunt convins ca as fi putut sa scot tulumba fara sa scot si pompa de frana. oricum si daca se putea ma chinuiam mult mai mult. cred ca trebuie sa se mai cunoasca un lucru: daca tulumba este achizitionata secondhand sa o scoateti mai intai pe cea de pe masina voastra si sa vedeti exact ce fel de prindere are pe pedala(cu tija scurta sau lunga si daca tija se prinde intr-o ureche sau cu 2) topicul se poate inchide.
0

#30 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 23 November 2011 - 13:24

Bine ca ai rezolvat. Ai pus pompa de servo SH? Faptul ca se umple cu apa este o problema frecventa la E39, si una SH poate sa fi suferit deja din cauza apei.

Dupa cum ai constatat si tu, nu ai cum sa scoti doar servo si sa lasi de pompa de frana pe pozitie. Pur si simplu nu e loc si ar trebui sa tragi prea tare de consuctele de frana.
0

#31 User is offline   Danny D 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 20-October 11
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 23 November 2011 - 13:32

Singura legatura dintre turbina si pompa de servo este ca ambele sunt comandate cu ajutorul vacuumului.
[/quote]
Este vorba de un vacuum comun sau fiiecare cu vacuumul ei. Te intreb asta pt ca eu cand am avut problema cu apa in tulumba , masina nu mai tragea asa cum trebuie iar dupa ce si-a revenit frana masina tragea perfect.
0

#32 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 23 November 2011 - 14:09

Vacuumul este comun. La motoarele pe benzina vacuumul provine din galeria de admisie. La diesel este o pompa electrica de vacuum care face vacuum atat pentru servofrana cat si pentru comanda turbinei.
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro