Jump to content

Parere 740I


Recommended Posts

barja aia daca e alpina... cred ca are alt pret. dreq... doar "roatele" de pe ea cat fac?

 

 

nu stiu , nu am stat sa cercetez, da-i un mail daca esti interesat.

 

Cert e ca o Alpina 1998 cum e aia cam de la pretu ala pleaca, poate mai negocioaza 7-800 euro. :thumbsup:

 

Rotile sunt scumpe sunt pe 20' minim ,vreo 3-4000 noi.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

unii dintre voi comparati mere cu pere...

 

daca unii au bani sa-si ia 320d model 2010 bravo lor...

 

nu cred ca cineva care ia E38 il ia ca sa faca liniute si drifturi si cerculete sau altele asemenea...

 

eu am dat E36 pe E38 740 si nu imi pare rau... imi place modelul si nu l-am luat ca si masina de zi cu zi...

 

motorul are vreo 270mii km si e in mintile lui... trage fenomenal si cutia schimba fara smucituri sau alte probleme... suspensia e ca si noua,,, nu bate nu troncane, nu face ca barca la denivelari...

 

am doar eroare de la airbag in bord...nu pixeli morti sau mai stiu eu ce...functioneaza toate butoanele...

 

nu am luat masina in stare buna, cel putin la partea estetica, dar asta se rezolva... nu ma obliga nimeni sa rezolv totul intr-o zi.

 

dupa numai 3 zile mi-a picat pompa de apa...am schimbat pompa de apa si cureaua de la alternator cu 410lei...

 

De ce ar trebui sa ma leg la cap daca nu ma doare? daca va pica ceva se va schimba in functie de posibilitati si asta e...

 

Cauciucurile daca sunt bune si nu circul mai mult de 20mii km/an nu vad de ce le-as schimba...iar daca le schimb cu unele de iarna sigur vor tine cativa ani,,,

 

Gata daca e bmw si e v8 trebuie sa mergi cu el numai in modulul sport? sau e obligatoriu sa consume de la 15% in sus?

 

Nu e dracul atat de negru pe cat pare...

 

Eu stau la tara... prea putin ma intereseaza consumul in oras. iar la drum lung nu ma obliga nimeni sa merg ca un shumacher asa ca pot sa scot si consum mai redus... la drumurile pe care le avem eu sunt multumit sa rulez cu 90-110km/h...

 

de ex biletul la autobuz dus-intors costa 7 lei... cu masina ma costa max 20lei pt 35km, iar daca mai merg si alti membri ai familiei deja ies mai bine decat la autobuz

Link to comment
Share on other sites

La o astfel de masina trebuie sa te astepti la costuri de intretinere mari. Doar daca faci un calcul cu impozit+asigurare+combustibil ptr 25.000 km pe an+doua revizii(doar ulei si filtre) o sa ajungi la o suma care reprezinta un salar destul de mare in RO. Asta doar ca ai masina si te plimbi de ici colo, fara piese defecte si reparatii majore.

Trebuie sa te gandesti bine inainte sa iei o astfel de masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu e mare diferenta nici intre 100 - 200km/h

 

740i de 4.0 are standing km in 27.1s

740i de 4.4 are standing km in 27.4s

320d de 184hp are stand. km in 28.1s

 

 

 

Nu am gasit niste masuratori ca la carte pt 320d 184cp insa am gasit pt 120d 177cp.

 

100-200km/h - 21.2s vs 26.5s

100-140km/h - 5.8s vs 6.9s

 

sau cu 123d

100-200km/h - 21.2s vs 24.6s

 

Compratiile nu isi au rostul,ca 740i poate consuma si triplu in oras este partea a doua,ca te poate lasa in drum cand iti este lumea mai draga a treia,ca este prea scump de intretinut pt cineva care isi permite o masina la 3k euro a patra si tot asa.

 

@mc_crbl,intr-adevar nu este dracul atat de negru daca stai la sat sau intr-un orasel mic de provincie si circuli mai mult noaptea si la consum,insa nici nu poti sa postezi aici si sa zici domnule se intretine usor piesele sunt ieftine,e ok daca nu mergi mai mult de 20k km an,stii f bine ca realitatea este alta.

 

@liviu,numai benzina in regim ex. urban te costa mai mult decat masina.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
lol, cu septaru' la sat ? asta imi aminteste de un vers din melodia aia de la fara zahar... "cu septaru' meu ma plimb prin tot satu', Il strabat la trap dintr-un cap in altu' " :) stiu ca aia zic Phaetonu', insa e close enough.
Link to comment
Share on other sites

Nu am gasit niste masuratori ca la carte pt 320d 184cp insa am gasit pt 120d 177cp.

 

100-200km/h - 21.2s vs 26.5s

100-140km/h - 5.8s vs 6.9s

 

sau cu 123d

100-200km/h - 21.2s vs 24.6s

 

Compratiile nu isi au rostul,ca 740i poate consuma si triplu in oras este partea a doua,ca te poate lasa in drum cand iti este lumea mai draga a treia,ca este prea scump de intretinut pt cineva care isi permite o masina la 3k euro a patra si tot asa.

 

nu stiu unde ai gasi cifrele alea. Pe zeperfs.com, de exemplu:

 

intre 120d/177hp si 740i/4.0i am gasit doar pt 80 - 180km/h, si anume 19.7s vs 16.8s.

Dar, dupa cum am mai spus, o giogarla de 3k eur are motorul si transmisia nu tocmai in stare f buna, asa ca.... sa nu va mire daca o masina de cilindree mica, gen 120d, e mai sprintena in realitate decat balena obosita.

 

@Pole... pai mi se pare corect mai. La tara nu poti sa te prezinti cu orice masina! Asa ca trebuie sa iti iei 7er, fie el cu volan pe dreapa si inmatriculat in bulgaria, dar asta nu mai conteaza.

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

stiu ai masurat tu compresia si esti la curent cu ce se uzeaza la un m60.. :)

Hai sa ne dam cu presupusul la o masina ipotetica... :)

 

 

 

iar ragaliile alea de motoare de 2.0d sunt de top, ce se poate strica si uza la cel mai putin fiabil motor TD de cand e BMW :) ... Cred ca doar 1.8 TDS a fost mai prost.. :)

 

ala daca are un rahat de valva mai lenesa a pierdut 20 cai.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@Pole... pai mi se pare corect mai. La tara nu poti sa te prezinti cu orice masina! Asa ca trebuie sa iti iei 7er, fie el cu volan pe dreapa si inmatriculat in bulgaria, dar asta nu mai conteaza.

 

E vreo rusine cumva ca locuiesc in mediul rural?

 

Daca stau la tara e vreo problema ca am ales sa dau E36-le pe un E38, fie el si de Anglia? L-am luat pt ca imi place modelul si din pasiune...

Te deranjeaza pe tine cu ceva ca o voi inmatricula in Bulgaria?

 

Sunt satul de persoane cu nasul pe sus... vedeti-va de problemele voastre existentiale si nu mai purtati grija altora! imi provocati greata cu mentalitatea asta de 2bani

 

De ce sa platesc statului roman mii de euro pt impozit? cand de banii aia pot face ceva util si ma pot bucura altfel de ei?

Daca stau la tara ar trebui sa am dacie 1300 sau cum?

Si spre buna voastra informare aflati ca nu merg noaptea sau la consum... doar comentarii rautacioase ca sa se dea unii rotunzi pe aici.. dar asta nu mai conteaza

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Imposibil sa piarda un V8 bmw benzina in fata unui 2.0d,daca merge cat de cat in parametri nu prea are cum,chiar si cu 500k km,ce draq mai avei un pic si ziceti ca il bate si 118d 122cp....ce ne facem cu toate 2.0d-urile astea cumparate de la samsari cu > 200k km drept masini tipla ? Deja o dam in altele.

 

Intr-adevar si eu sunt de ac parere,ce mai buna amsina este aia pe care ti-o permiti fara sa strangi din fund,atat la achizitie cat si la intretinere.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Sa ia ITP-ul pe bune toate masinile astea si nu ma mai deranjeaza.

 

IMI SPUI SI MIE CUM TE UITI CAND INTRI IN DEPASIRE? cand ai volan pe dreapta?!

 

Si la fel cu ITP-ul. Du-te si fa ITP pe bune, sa il treci la noi, si nu mai am nimic, dar absolut nimic de comentat!

 

Pana una alta, in opinia mea, reprezinti un pericol pentru ceilalti participanti la trafic. Nu am de unde sa stiu cand iesi tu zmeu cu V8-ul de dupa un tir si te lipesti de mine, pt ca ai volan pe dreapta.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

stiu ce inseamna ITP serios, ca eu il fac in DE.

 

 

Eu am picat ITP cu a mea ca aveam un motoras la far ars (ala de le ridici/cobori farurile in functie de incarcare) . Asta in Germania, nu in Romania.

In rest nu am avut probleme, nici cu gaze nici cu altceva.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

stiu ce inseamna ITP serios, ca eu il fac in DE.

 

 

Eu am picat ITP cu a mea ca aveam un motoras la far ars (ala de le ridici/cobori farurile in functie de incarcare) . Asta in Germania, nu in Romania.

In rest nu am avut probleme, nici cu gaze nici cu altceva.

Nu am nimic cu masina ta, sau in general cu masinile vechi [daca s-ar fi putut face casco la E34, mi-as fi cautat si eu una in stare f buna]. Sunt multe modele care imi plac, dar este esential sa fie intretinute.

 

Nu trece zi sa nu vad ultimele harburi inmatriculate in BG, conduse "reckless" ca sa zic asa, ca doar sunt BMW.

Edited by kristal_madness
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce zic eu ca o masina veche nu e neaparat o ragalie.

In al doilea rand seria 7 a avut intodeauna cea mai noua tehnologie de la BMW, si cutii si motoare.. au fost masini care costa 80-90k noi totusi, chiar daca are un 10ani nu le poti da la o parte asa usor.. sau sunt neaparat niste jafuri.. au dotari si tehnologie care ajunge partial debia peste alta generatie la seriile mai mic, gen 3-5..

 

Cum sunt jafuri de 10 ani, sunt la fel si de 3-5 ani vraiste, si mult mai costisitor de pus la punct..

Bani se baga in orice masina care nu e noua, cine crede altceva .. se inseala amarnic., ca de aia o iei la jumate de pret cand are 3 ani.. ..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sa ia ITP-ul pe bune toate masinile astea si nu ma mai deranjeaza.

 

IMI SPUI SI MIE CUM TE UITI CAND INTRI IN DEPASIRE? cand ai volan pe dreapta?!

 

Si la fel cu ITP-ul. Du-te si fa ITP pe bune, sa il treci la noi, si nu mai am nimic, dar absolut nimic de comentat!

 

Pana una alta, in opinia mea, reprezinti un pericol pentru ceilalti participanti la trafic. Nu am de unde sa stiu cand iesi tu zmeu cu V8-ul de dupa un tir si te lipesti de mine, pt ca ai volan pe dreapta.

 

In afara de partea estetica nu am nicio emotie ca nu ar trece ITP-ul ORIUNDE vrea muschiul tau... ma refer la partea tehnica... nu stiu cu noxele cum sta.

 

E foarte simplu in depasire... masinile mici si microbuzele nu pun probleme de vizibilitate.

Daca sunt in urma unui tir ma dau mai in dreapta si vad daca vine ceva din sens opus... uneori soferii de tir semnalizeaza ca ii pot depasi. Daca distanta dintre masini e mare atunci vizibilitatea este ok si nu trebuie sa iesi mult in lateral.

Daca sunt cu cineva in masina rog sa imi spuna daca vine ceva din sens opus astfel incat sa pot iesi in lateral...

 

ATAT timp cat NU MA CUNOSTI TE ROG SA NU MAI FACI AFIRMATII DESPRE MINE!

 

Sunt constient de ceea ce am sub capota si stiu cum merge!

 

TU uita-te in curtea ta si nu mai purta grija altora...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Mie mi se pare un gest iresponsabil sa permiti circulatia masinilor cu volan pe dreapta, in conditiile in care se circula tot pe dreapta si se depaseste pe stanga, tocmai din cauza vizibilitatii reduse in situatii precum depasiri etc., chestia asta este foarte periculoasa atat pentru sofer cat si pentru ceilalti participanti la trafic.

 

Mi s-a intamplat sa iasa cate unu' de genul asta cu toata masina pe contrasens, ca sa vada ce vine din fata.

 

In afara de asta, nu stiu cati din cei care si-au cumparat o asemenea masina, au inlocuit farurile cu unele legale, dupa cum stim, farurile de pe masinile cu volan pe dreapta, lumineaza fix pe dos fata de cele legale in tari precum Romania, ori lucrul asta afecteaza pe toti cei care vin din contrasens pe langa altele, avand in vedere ca lumineaza asimetric.

 

Dar ma rog... cine-s eu sa comentez aceste aspecte.

Edited by poleposition
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.