Jump to content

Miros puternic de gaze


Recommended Posts

Salutari! Am achizionat acum o luna un BMW 525d E60 manual (177cp), an 2006 in stare foarte buna, cu 134mii km. Masina doarme intr-o parcare subterana si atunci cand o pornesc, ma ingrijoreaza gazele pe care le scoate, avand un miros foarte puternic, fum nu scoate deloc, nici macar atunci cand e turata la maxim. Poate va ganditi ca este un spatiu inchis si e normal sa se intample asta, dar tin sa precizez ca am si un seria 3 e36, care se afla in aceeasi parcare, deci mult mai vechi, si nu miroase deloc asemanator. Am verificat Info Service si este totul OK. De la ce poate fi? Astept opiniile dumneavoastra... Va multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Gazele alea sunt funinginea de la motorina ce se depune pe tobe si de acolo si problema dimineata cand se incalzeste sistemul de evacuare si se scutura tobele. E36 ala sigur e pe benzina si normal ca nu are acelasi miros incepator de diesel. masina e ok stai linistit
Link to comment
Share on other sites

Gazele alea sunt funinginea de la motorina ce se depune pe tobe si de acolo si problema dimineata cand se incalzeste sistemul de evacuare si se scutura tobele. E36 ala sigur e pe benzina si normal ca nu are acelasi miros incepator de diesel. masina e ok stai linistit

Am mentionat de E36 pentru ca este un 325tds, aceeasi capacitate, dar generatie mai veche, bineinteles.In fine...ar putea avea legatura cu filtrul de particule? si daca da...e indicat sa-l schimb mai repede decat imi arata computerul? in INFO imi arata la 190mii km. Ai avea idee de ce atunci cand pornesc masina si o las la relantiu imi trepideaza masina usor in primele 10 secunde? cred ca asta se intampla doar cand este rece, dupa un drum mai lung nu am mai observat sa faca asta. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

de trepidat nu ai spus. am avut si eu problema asemanatoare la un 530 d tot miros intepator dar si trepidat. cauza un injector dechidea la 130 bari in loc de 150 cum deschideau celalalte.de acolo tremurat si miros. ai verificat injectia la tester?

 

si acum depinde ce inseamna trepidat. adik variaza relantiul vizibil in bord? tremura merge intrerupt adik?

Link to comment
Share on other sites

Nu am dus-o la tester cand am cumparat-o...arata si mergea impecabil si am crezut ca nu merita,ca si acum de alftel. oricum nu este ceva grav, adica aproape ca nici nu iti dai seama daca o pornesti de ceea ce zic. eu sunt mai mereu plecat si nu o folosesc prea mult, in weekenduri sa zicem. revin, ar fi ceva urgent? sºo duc pe tester? relantiul este stabil in bord...la fel si la motor...adica nu merge intrerupt...dar se misca masina cu totul(foarte usor, nu e ceva de speriat)...daca o turez putin imediat dupa ce o pornesc, nu mai tremura deloc. Edited by 525 E60
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e deloc urgent si este posibil sa fie doar un vibrat firesc pentru temperaturile de afara. daca nu variaza turatia daca nu da in nas daca nu da fum daca nu tacane nu e nici o urgenta. cat despre miros e posibil sa fie ce zici tu cu filtru acela. o testare oricum ar fii binevenita atunci cand vei avea timp bineinteles. acolo o sa vezi daca este ceva care nu functioneaza in parametri inclusiv evacuarea.
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e deloc urgent si este posibil sa fie doar un vibrat firesc pentru temperaturile de afara. daca nu variaza turatia daca nu da in nas daca nu da fum daca nu tacane nu e nici o urgenta. cat despre miros e posibil sa fie ce zici tu cu filtru acela. o testare oricum ar fii binevenita atunci cand vei avea timp bineinteles. acolo o sa vezi daca este ceva care nu functioneaza in parametri inclusiv evacuarea.

Iti multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

e ceva firesc si a mea face la fel mai ales cand este temperatura scazuta. cat despre mirosul de gaze am vazut si la renault care nu are filtru de particule. eu zic sa nu te ingrijorezi din cauza asta, dar un test ar fi bun sa fii si mai linistit si sa verifici alte probleme posibil ascunse daca exista. eu unul nu as fi cumparat un E60 fara sa ii fac test poate doar daca era o masina pe care o luam de la o cunostinta si o stiam ca este in mintile ei. bafta
Link to comment
Share on other sites

initial asta am vrut sa fac, nici nu ma gandeam sa nu-i fac test, dar mi-a dovedit multe comportamentul fostului proprietar, era foarte grijuliu cu ea, era un om d-ala disperat, sa fie totul perfect la ea, ca si mine, de altfel...e si normal, la o astfel de masina. Tin minte ca am iesit cu ea pe autostrada, s-o testez si m-am bagat intr-o depasire, imi iesise unu in fata si incepuse baiatul: "vezi-vezi-vezi!!!" :o si ii dadeam...normal, sa vad cum trage. si ma uitam la el...era asa speriat in scaun :)) m-a si intrebat, asa conduci mereu? i-am zis ca nu, dar l-am cam mintit. :D oricum cu E60 asta n-am de gand sa merg asa, m-am obisnuit asa mai sport fiindca mai am deja un 325tds E36 chipuit(170cp) si in ciuda anilor si km, te incanta "sa-i dai" :p Bun...revenind la E60...cand am ridicat capota...nu avea pic de praf, aveai impresia ca e noua...mi-a si zis omul...o sterg mereu eu cu carpulita :D fara pic de ulei aruncat pe acolo...mi-a aratat pana si o zgarietura mica de pe spoilerul din spate, il lovise unu in parcare, si se oftica, bineinteles :angry: Am pus si poze cu "fetili" (the hottie and the nottie) :D daca va intereseaza...Ciao!

post-54707-0-12203500-1332761302_thumb.jpg

post-54707-0-48376600-1332762028_thumb.jpg

post-54707-0-87845700-1332762039_thumb.jpg

post-54707-0-77724600-1332762047_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din cate am mai citit pe forum, trepidatia ta de 10 secunde la rece, poate fi cauzata de releul de bujii. Daca o pui pe tester, o sa poti vedea si erorile cauzate de bujii si/sau releu.

A mea face la fel si bujiile sunt schimbate (asa mi s-a spus fostul proprietar :) ). Pornirea este fara probleme, inclusiv la -20 de grade iar trepidatia se manifesta doar la temperaturi ff scazute.

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Din cate am mai citit pe forum, trepidatia ta de 10 secunde la rece, poate fi cauzata de releul de bujii. Daca o pui pe tester, o sa poti vedea si erorile cauzate de bujii si/sau releu.

A mea face la fel si bujiile sunt schimbate (asa mi s-a spus fostul proprietar :) ). Pornirea este fara probleme, inclusiv la -20 de grade iar trepidatia se manifesta doar la temperaturi ff scazute.

Ms pt parere...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

.. Ai avea idee de ce atunci cand pornesc masina si o las la relantiu imi trepideaza masina usor in primele 10 secunde? ...

Aceeasi poveste si in dreptul meu : am cumparat-o second, si totul era perfect.

Ulterior am observat ca la prima pornire din zi, avea o usoara trepidatie, la ralanti. Vinovat era releul de bujii ( 110 Eur ). L-am schimbat si totul a fost ok.

Edited by jon doe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi minune am observat-o si eu la a mea din 2000 320d.Un fum mai intepator si putin trepidat relanti si uneori la semafor daca vin tare si incetineam in metri putini,timp de cateva sec trepida ciudat...Oare bujiile sa fie sau acel releu de bujii? :(
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi poveste si in dreptul meu : am cumparat-o second, si totul era perfect.

Ulterior am observat ca la prima pornire din zi, avea o usoara trepidatie, la ralanti. Vinovat era releul de bujii ( 110 Eur ). L-am schimbat si totul a fost ok.

Multumesc jon doe :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi minune am observat-o si eu la a mea din 2000 320d.Un fum mai intepator si putin trepidat relanti si uneori la semafor daca vin tare si incetineam in metri putini,timp de cateva sec trepida ciudat...Oare bujiile sa fie sau acel releu de bujii? :(

parerea mea este ca teai fi besita si nu tiai dat seama incat e asa tare mirosu ai fi mancata ceva fasole stricata

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
aceasi problema cu gazele si o mica trepidatie o am si eu cu un e90 320d din 2006 cu DPF.dimineata cand pornesc masina are aceste trepidatii usoare care nu se vad la turometru iar cand motorul se incalzeste nu mai face deloc.din ce am mai citit pe net in legatura cu gazele si mirosul ar fi racordul flexibil care ar fi dus si de aici scaparile acestea ...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.