Jump to content

Engine fault bmw e60 525d


Recommended Posts

Salut...a mai avut cineva aceasta probleme? A aparut in timpul unei depasiri cu pedala la fund.Masina nu mai are putere...trage foarte greu. daca opresc motorul si il pornesc dispare...dar cand duc iar pedala la fund apare din nou. Are cineva idee de la ce poate sa fie? Multumesc

 

"full engine power no longer available.Drive moderately.have de problem checked by the nearest bmw service" :angry2:

Link to comment
Share on other sites

Mie mi s-a intamplat la 3 masini Ford, Mert, VW.

Cand fortam masina cu ture mai multe se intampla ceva si nu mai tragea.

Dupa ce opream si reporneam motorul isi revenea.

La Mert si la Ford s-a dovedit ca turbina era de vina.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze ca nu am mai postat...am fost plecat din localitate si n-am avut acces la internet. DUpa ce mi-a aparut aceea eroare..am lasat masina peste noapte in garaj,iar de dim cand am pornit-o nu mi-a mai aparut nimic. Merge la fel ca inainte sa apara eroarea,dar am pus testeru si nu a aparut nici o eroare. am fortato toata ziua mai mereu cu pedala la fund si seara i-am pus iar testerul si la fel nu a aparut nimic. Imi e frica sa nu plec la un drum mai lung si sa patesc la fel. Chiar nu a patit nimeni asa ceva? :(

 

Eroarea arata ca cea de la punctul/numarul 41, de aici My link ?

da exact aceea eroare

Link to comment
Share on other sites

mai nou mi sa oprit in mers...si mi-a aparut eroarea..."fuel pump fault"...Am asteptat cateva secunde...i-am dat iar cheie si a pornit dar dadea in nas.Bine totusi ca am ajuns acasa cu ea :| Sa fie pompa din rezervor?

N-are cum sa fie pompa. Sigur e capacul de la culbutori.

Link to comment
Share on other sites

N-are cum sa fie pompa. Sigur e capacul de la culbutori.

sau toba finala... hahahah. daca e pompa din rezervor ar trebui sa nu ai probleme daca ai rezervorul plin. eu cred la tine e pompa de sub masina

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

sau toba finala... hahahah. daca e pompa din rezervor ar trebui sa nu ai probleme daca ai rezervorul plin. eu cred la tine e pompa de sub masina

La toba finala nu m-am gandit, dar e posibil.

Lasand gluma la o parte, eu stiu ca nu exista pompa sub masina la modelul asta. Decat pompa de transfer, pompa de livrare catre pompa de inalta presiune (EKP care e tot in rezervor) si pompa de inalta presiune (high-pressure pump, montata pe motor).

La E46 e cu pompa intermediara. Stiu ca nici la E90 320d nu este.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Daca scrie clar sa te duci la cel mai apropiat service bmw, de ce mai scrii aici, ca sa isi dea toti cu parerea ca e aia, nu e aia si sa te deruteze complet?

 

Aia e o masina care nu se mai rezolva ca un e36 cu intrebari in stanga si in dreapta, ajungi sa schimbi juma de motor la sfaturile unora si pana la urma tot la service te duci sa vezi ce are si constati ca era o banala conducta sau mai stiu eu ce care te-ar fi costat mai putin din prima.

 

Un tester e pana intr-o suta de lei

Edited by bricktop
Link to comment
Share on other sites

Daca scrie clar sa te duci la cel mai apropiat service bmw, de ce mai scrii aici, ca sa isi dea toti cu parerea ca e aia, nu e aia si sa te deruteze complet?

 

Aia e o masina care nu se mai rezolva ca un e36 cu intrebari in stanga si in dreapta, ajungi sa schimbi juma de motor la sfaturile unora si pana la urma tot la service te duci sa vezi ce are si constati ca era o banala conducta sau mai stiu eu ce care te-ar fi costat mai putin din prima.

 

Un tester e pana intr-o suta de lei

Am pus-o pe tester de 3 ori si mi-a dat de fiecare data pompa. Cu cat o acceleram mai mult cu atat scadea presiunea data de pompa.Am schimbat pompa...la fel facea si cu alta pompa,numai ca sa oprit si nu a mai pornit deloc.Nu-i venea motorina deloc la injectoare...si pe moment au crezut mecanicii k e de la pompa de inalte. Dar au scos furtunu ala din partea dreapta a motorului cum t uiti la el din fata si nu prea baga nici acolo cat trebuia. Problema sa rezolvat in cele din urma prin schimbarea filtrului de motorina.Pompa baga motorina dar filtru era descompus ceva in el si nu lasa sa treaca motorina,iar pompa se opintea. Filtrul de motorina lam schimbat aqm 15 000 de km si ala de la magazin mi-a dat de E90 :angry2: Atentie...sunt filtrele cu codu 519 sau cv de genu care nu merg pe e60.NU prea am inteles bine de la mecanic...dar mi-a spus k a mai intalnit cazuri de genu. Multumesc oricum tuturor pt sfaturi...si eu cred ca mai bn intreb pe forum ce si cum...sa mi fac o parere nu sa ma duc cu ea la bavaria si sa dau cu zecile de milioane aiurea si tot nu iti rezolva problema ! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salu eu sant nou pe acest sait am un 520D din 2007 nu prea ma pricep dar candpornesc motorul de la butonul de START pentru cateva scunde apare mesajul SERVICE dar dupa ce motorul sa pornit dispare imediat, e normal?

motorul este cumva mai galagios la pornire? vreun zgomot nou ceva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.