BMWClub: 850 CI - an 1991 - BMWClub

Jump to content

  • 13 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

850 CI - an 1991 Te poti simti bine in ea in 2007?

#41 User is offline   LAZAR_FLORIAN 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-April 07

  Posted 20 April 2007 - 10:46

V12inside, on 19/Apr/2007, 23:58, said:

cred ca asta am spus si eu dar...whatever, eu nu il consider un M adevarat, diferentele sunt majore in ceea ce priveste motorul cel putin de la chiuloase in sus, sa nu mai spun de pistoane si biele. Si cand spun toate astea nu ma bazez pe ce citesc pe net pe ci pe ce am sau am avut in garaj. Si normal ca stiu ce poate acest motor vezi s70/2, s70/3 627 respectiv 635 cp. Dar aceste motoare sunt modificate substantial ca si acel prototip M8 de550cp. Daca e31 ar fi avut acel motor atunci ar fi fost un M adevarat, cel putin asta e parerea mea poate tu stii mai bine dar fiecare cu parerile lui.
PS Mie imi place sa fiu obiectiv si sa nu tin cont de strategiile de marketing ale celor de la BMW (facute special pt cei subiectivi carora le place sa conduca un talon nu o masina :blink: ) in legatura cu denumirea masini din acte.
 

ok itzi promit ca in 4,5 ani sa-l fac M,pt ca momentan nu o sa mai am bani de bagat in masina(singura chestie o sa fie scoaterea limitarii de viteza si 30 cp in plus la Koenig,fix 2600 euro) ,si sper sa vb si atunci.Ps. sa nu crezi ca fac misto o sa fie 500 cp si 650 nm tot la Koenig,dar facut ca la carte cu bench test,electronica aditzionala,etc.
O singura intrebare la care te rog sa-mi raspunzi sincer si sa te gandesti bine
Daca nu se afla nimik de prototipul acela,ce ziceai la ora asta?????
Ai zis ca esti obiectiv
daca vrei sa faci un test drive cu un csi mai vb, si o sa scriu si la BMW Motorsport sa vad ce raspuns imi dau
1

#42 User is offline   olyro2000 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 134
  • Joined: 30-December 04

Posted 20 April 2007 - 12:21

dibax, on 15/Jan/2007, 18:06, said:

Dupa ce am cautat un optar bun timp de doua trei luni, am gasit unul perfect. Este absolut perfect, se pare ca are doar 72.000 si arata exact de km. astia. Mai multe inspectii f.avizate mi-au confirmat lucrul asta. Costa 12.000 euro.

Problema mea este urmatoarea: seria 8 a fost un dream car pt. mine de cand eram pustan si acum, in sfarsit imi permit sa o cumpar si intretin. Dar.... astazi am condus aceasta masina si am ramas putin dezamagit... puterea nu m-a impresionat excesiv (trage putin mai bine ca un 330 CI pe care l-am avut inainte) dar cel mai nasol lucru este ca la volan ai senzatia aia de masina din '90, ambreiajul are cursa lunga, cutia de viteze la fel, directia este altfel ... e greu sa explic dar cu toate ca aparent ai tot confortul si toate smecheriile elctronice din ziua de astazi senzatia generala este de masina depasita moral.

Intr-un cuvant m-am cam desumflat. Ma mai gandesc ca daca ma satur de ea in cateva luni nici nu o mai vand prea usor. La costuri de intretinere si consum nu ma gandesc absolut deloc, cred ca le pot suporta.

Astept sfatul vostru, poate asa ma hotarasc intr-un sens sau altul. :blink:
 

asta a scris Dibax

Masina este numai pentru pasionati,daca nu ai simtit nimic atunci uita-l ,este o masina doar pt plimbari lungi mai putin pentru mers in oras.Mai fa un drive test cu el si daca nu te atrage nimic uita-l.Edit:daca vrei o masina care sa nu fie depasita moral ia un E90
asta am raspuns eu


pt LAZAR_FLORIAN


asa poate intelegi mai bine ce vroiam sa spun :)
0

#43 User is offline   LAZAR_FLORIAN 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-April 07

  Posted 20 April 2007 - 13:36

olyro2000, on 20/Apr/2007, 12:21, said:

asta a scris Dibax

Masina este numai pentru pasionati,daca nu ai simtit nimic atunci uita-l ,este o masina doar pt plimbari lungi mai putin pentru mers in oras.Mai fa un drive test cu el si daca nu te atrage nimic uita-l.Edit:daca vrei o masina care sa nu fie depasita moral ia un E90
asta am raspuns eu
pt LAZAR_FLORIAN
asa poate intelegi mai bine ce vroiam sa spun :blink:
 

Eu inteleg ce vrei sa spui,dar tu nu intelegi ce vrei sa spui.
Ai spus clar,,daca vrei o masina care sa nu fie depasita moral"
Defineste-mi si mie ce inseamna pt tine ,,depasita moral" si ,, o masina doar pt plimbari lungimai putin mers in oras"
Vesnica gandire a unui roman.El confunda masina de iesit in oras,munte,mare,etc. cu masina de zi cu zi.De aia suntem inapoiati,printre multe altele. Pai in afara masina de munca si alte lucruri similare este o trotineta(pana in 1200 cmc).Dar cand iese omul undeva mai are o masina un SUV,JEEP,etc.
Depasita moral???????????????? pai sunt masini de serie care nu au dotarile si performantele 850 csi.Sa enumeram cateva din dotarile din 93': masina avea KLIMATRONIC BIZONAL,scaune full electric,volan reglabil electri,memorie pt scaune,6+1 viteze,in special AHK,spalator faruri,etc.etc.etc.
Te pomenesti ca oi vrea senzori ploaie sau lumina,care sunt niste tampenii
1

#44 User is offline   Tien 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 3746
  • Joined: 21-December 05
  • Gender:Male

Posted 20 April 2007 - 15:15

LAZAR_FLORIAN, on 20/Apr/2007, 13:36, said:

Te pomenesti ca oi vrea senzori ploaie sau lumina,care sunt niste tampenii
 

Sunt tampenii in opinia ta, pe mine nu ma deranjeaza sa le am! :blink: :)
0

#45 User is offline   V12inside 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 02-December 06

Posted 20 April 2007 - 16:37

daca nu se afla de acel prototip aveam aceasi parere, e doar 850Csi si nu M. Arata-mi tu un motor M generatie dupa '90 cu 2 supape pe cilindru, fara vanos, cu limitare la 6000rpm si care scoata aproape 100cp/litru. Iar acel ahk nu e neaparat o trasatura M. Acum pe bune, eu mi-am marit compresia la 9.5, supapele admisie si evacuare 42.5 respectiv 36, si am un grup 3.45:1 pe care urmeaza sa il montez. In cazul asta ar trebui sa ma laud ca am o alpina b12? sau poate b12+ pt ca am cutie manula iar cei de la alpina au facut varianta b12 doar pe automata. Eu iti respect parerea si nu incerc sa ti-o schimb, tu poti sa-i spui M8, eu o sa-l numesc 850Csi, e bine asa?
0

#46 User is offline   LAZAR_FLORIAN 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-April 07

  Posted 20 April 2007 - 18:58

V12inside, on 20/Apr/2007, 16:37, said:

daca nu se afla de acel prototip aveam aceasi parere, e doar 850Csi si nu M. Arata-mi tu un motor M generatie dupa '90 cu 2 supape pe cilindru, fara vanos, cu limitare la 6000rpm si care scoata aproape 100cp/litru. Iar acel ahk nu e neaparat o trasatura M. Acum pe bune, eu mi-am marit compresia la 9.5, supapele admisie si evacuare 42.5 respectiv 36, si am un grup 3.45:1 pe care urmeaza sa il montez. In cazul asta ar trebui sa ma laud ca am o alpina b12? sau poate b12+ pt ca am cutie manula iar cei de la alpina au facut varianta b12 doar pe automata. Eu iti respect parerea si nu incerc sa ti-o schimb, tu poti sa-i spui M8, eu o sa-l numesc 850Csi, e bine asa?
 

La 850 csi tot B12 ii zice si are cutie manuala
Atat timp cat motorul este facut de M,scrie M pe el,este S, ramane M.
Bravo pt motor.Imi plac oamenii care iau problema ,,in mana".Sper sa nu-ti ramana in urma electronica.
Succes in garaj
0

#47 User is offline   INTERCEPTOR 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1500
  • Joined: 27-December 04
  • Gender:Male

Posted 20 April 2007 - 20:45

la csi doar pe motor si pe cateva chestii in interior scrie m.prototipul de care vorbiti o sa pun niste poze cu el .ala avea undeva in jur la 500 cai de fabrica.dar cum a spus cineva cine stie pe unde zace, si 850 csi este un motor de M
cu suspesia spate super smechera.deci este un m.ca este foaret diferit de 850 i. si oricat de 8 ar fi in 2007 ca si in 2016 va fi o super masina la care multi viseaza.
1

#48 User is offline   Apple 

  • PowerMac G5 Addicted
  • Group: Members
  • Posts: 1224
  • Joined: 11-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 April 2007 - 21:33

sa-nteleg ca WBS in talon la VIN si codul S la motor inseamna clar motor de M?

PS: Inseamna ca mi-am subestimat rau de tot masina... si e clar ca pana azi cand am rezolvat niste problemute mergea ca un fund... Multam de informatii!
0

#49 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 23 April 2007 - 08:00

Ce scrie in talon nu are legatura cu motorul de M.

Un motor de 2.5 24v are codul motor M50B25 si in talon scrie 256S1, dar S-ul ala nu vine de la motorul de M, au ei diferite coduri pentru tipul de injectie sau norma de poluare a motorului, ceva de genul asta tin minte.
0

#50 User is offline   olyro2000 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 134
  • Joined: 30-December 04

Posted 23 April 2007 - 14:00

olyro2000, on 20/Apr/2007, 10:21, said:

asta a scris Dibax

Masina este numai pentru pasionati,daca nu ai simtit nimic atunci uita-l ,este o masina doar pt plimbari lungi mai putin pentru mers in oras.Mai fa un drive test cu el si daca nu te atrage nimic uita-l.Edit:daca vrei o masina care sa nu fie depasita moral ia un E90
asta am raspuns eu
pt LAZAR_FLORIAN
asa poate intelegi mai bine ce vroiam sa spun :)
 



Iti mai spun odata citeste cu atentie EU nu am spus ca masina este depasita moral :blink:

on topic oarecum http://www.4tuning.ro/anunturi_auto/vand_m...om_xx54494.html
850 de vanzare
0

#51 User is offline   V12inside 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 02-December 06

Posted 23 April 2007 - 17:46

olyro2000, on 23/Apr/2007, 15:00, said:

Iti mai spun odata citeste cu atentie EU nu am spus ca masina este depasita moral :blink:

on topic oarecum http://www.4tuning.ro/anunturi_auto/vand_m...om_xx54494.html
850 de vanzare
 

Masina aia e a unui prieten, o cunosc destul de bine, cu exceptia faptului ca a fost vopsita in n culori inainte e f ok. Chiar eu i-am montat kitul de frane de M5, radiator+vascocuplaj si termostat noi, ulei cutie +filtru. Recomand, mai ales ca nu a fost omorata, cel putin nu de actualul proprietar.

This post has been edited by V12inside: 23 April 2007 - 17:46

0

#52 User is offline   LAZAR_FLORIAN 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-April 07

  Posted 24 April 2007 - 16:30

Apple, on 21/Apr/2007, 21:33, said:

sa-nteleg ca WBS in talon la VIN si codul S la motor inseamna clar motor de M?

PS: Inseamna ca mi-am subestimat rau de tot masina... si e clar ca pana azi cand am rezolvat niste problemute mergea ca un fund... Multam de informatii!
 

Negru pe alb. WBA si WBS scrie in fata VIN-ului
WBA=motor facut de BMW AG
WBS=motor factut de BMW Motorsport

:blink:
0

#53 User is offline   LAZAR_FLORIAN 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-April 07

Posted 24 April 2007 - 16:34

V12inside, on 23/Apr/2007, 17:46, said:

Masina aia e a unui prieten, o cunosc destul de bine, cu exceptia faptului ca a fost vopsita in n culori inainte e f ok. Chiar eu i-am montat kitul de frane de M5, radiator+vascocuplaj si termostat noi, ulei cutie +filtru. Recomand, mai ales ca nu a fost omorata, cel putin nu de actualul proprietar.
 

Daca este masina care cred eu.Fug de ea ca Necuratu de tamaie.
asta ca raspuns la toate indemnurile sa o iau pe aia
Este posibil nu fie aia.
0

#54 User is offline   V12inside 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 02-December 06

Posted 24 April 2007 - 19:26

LAZAR_FLORIAN, on 24/Apr/2007, 17:34, said:

Daca este masina care cred eu.Fug de ea ca Necuratu de tamaie.
asta ca raspuns la toate indemnurile sa o iau pe aia
Este posibil nu fie aia.
 

Eu nu inteleg ce motive ai avea sa fugi, in afara faptului ca intotdeauna exista una mai buna, dar asta e valabil si atunci cand o gasesti pe aceea 'mai buna'. Este intradevar una de care ar trebui sa te feresti dar nu e asta in cauza te asigur. Masina a trecut de autentificare de curand fara nici o 'interventie'. Astea fiind spuse ma retrag de pe acest topic cu scuzele de rigoare pt dibax.
0

#55 User is offline   LAZAR_FLORIAN 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-April 07

Posted 24 April 2007 - 23:51

V12inside, on 24/Apr/2007, 19:26, said:

Eu nu inteleg ce motive ai avea sa fugi, in afara faptului ca intotdeauna exista una mai buna, dar asta e valabil si atunci cand o gasesti pe aceea 'mai buna'. Este intradevar una de care ar trebui sa te feresti dar nu e asta in cauza te asigur. Masina a trecut de autentificare de curand fara nici o 'interventie'. Astea fiind spuse ma retrag de pe acest topic cu scuzele de rigoare pt dibax.
 

Masina ta a avut motorul schimbat????
0

#56 User is offline   V12inside 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 02-December 06

Posted 25 April 2007 - 00:07

LAZAR_FLORIAN, on 25/Apr/2007, 00:51, said:

Masina ta  a avut motorul schimbat????
 

vezi raspunsul aici: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...76&#entry225976
0

#57 User is offline   dibax 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 121
  • Joined: 14-January 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 April 2007 - 16:46

Ce s-a animat topicul de cand nu am mai fost pe aici.....
Floriane, eu m-am potolit privind optaru - acum sunt familist cu obligatii inalte...

Din ce spui inteleg ca vrei sa-ti cumperi un 8. Iti pot da datele de contact ale proprietarului - nu cred ca l-a vandut. I-am facut toate testele si nu cred ca exista nici in Germania multi optari atat de intretinuti. Este 850 nu si CSI din pacate.
0

#58 User is offline   LAZAR_FLORIAN 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 06-April 07

Posted 27 April 2007 - 21:41

dibax, on 27/Apr/2007, 16:46, said:

Ce s-a animat topicul de cand nu am mai fost pe aici.....
Floriane, eu m-am potolit privind optaru - acum sunt familist cu obligatii inalte...

Din ce spui inteleg ca vrei sa-ti cumperi un 8. Iti pot da datele de contact ale proprietarului - nu cred ca l-a vandut. I-am facut toate testele si nu cred ca exista nici in Germania multi optari atat de intretinuti. Este 850 nu si CSI din pacate.
 

:) ti-ai spalat pacatele cand ai zis la sfarsit ,,este 850 nu si CSI din pacate" :blink:
oare ,chair nu intelege nimeni ce vreau?
Sa enumeram ce-mi luam de banii astia:
-M3 cu vreo 60-70 mii km pe bord
-Subaru Impreza WRX STI
-pisicutza
-535
-ETC.
Toata lumea zice de M3-ul nou : MAMAAAAAAAA ce masina; mare branza.
Peste 3 ani alt M3,mai puternic mai tare, iarasi MAMAAAAAAAAAAAA, si tot asa din 3 in 3 ani.
Ei dragi copii sa vb de 850 CSI:
-o sa cumpar o parte din istoria BMW
-nu este o masina cu scop pur comercial,s-a pus suflet in proiect
-a fost construita de la zero,nu s-a folosit alta platforma
-rafinament,gust,eleganta,sport-elegant
-un exemplu : smockingul(nu stiu daca am scris corect) cu papion,ceva clasic care nu se va demoda nicioadata
-sunt fabricate doar 1510 buc in lume
-ETC.ETC.ETC.ETC.
1

#59 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 27 April 2007 - 21:50

Spunand-o in felul asta, ideea ta capata sens si logica. Dar trebuia sa incepi in felul asta, din ce ne-ai spus tu la inceput, nu ar trebui sa te superi ca te-am confundat cu unul din copii care ne mai viziteaza din cand in cand. :blink:
0

#60 User is offline   manolica1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1664
  • Joined: 30-December 06
  • Gender:Male
  • Location:NY

Posted 27 April 2007 - 21:55

-sunt fabricate doar 1510 buc in lume
-ETC.ETC.ETC.ETC.
man esti o adevarata enciclopedie...
ai toata stima si respectul pentru ceea ce vrei sa faci...
jos palaria...
0

Share this topic:


  • 13 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro