Jump to content

Problema de nerezolvat releu si bujii E90 320d


Recommended Posts

Gata! Le-am schimbat! Dupa ce am dat cu wd-40 am doar una, nu se desfacea dar dupa ceva timp, am reusit sa o deblochez! Cand am fortat-o, pentru ca am fortat-o serios, si s-a degripat s-a auzit ca si cand fortezi un prezon intepenit la roata!

Jos, le-am masurat cu o sursa, setata pe 5V, asistat de un electrician si toate erau decedate! Spun asta pentru ca desi era ciudat ca toate isi dadusera duhul deodata, se intampla! Cert era ca erau rude fiind toate beru, poate si asta le-a determinat sa cedeze impreuna!

Am schimbat si releul, tot beru! Bujiile as fi vrut sa le iau originale dar trebuia sa mai astept 2 zile, nefiind pe stoc in tara la distribuitori...

Va multumesc pentru sfaturi, pentru ca au fost necesare si constructive!

Edited by B3free
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salutare,

 

Am pus si eu testerul pe un E60 si surpriza:

 

4A09 , 4A74, 4A79, 4A7E Glow system, Comunication Permanent Frequency 206, Reset counter 40, Distance indicator 207240

49FF - Glow system, power supply, Permanet, Frequency 3, Reset Counter 40, Distance indicator 207240

4A6E, 4A5E, 4A4E, Glow Plug Cylinder 1, 2, 3 activation, Permanent, Frequency 255, Reset counter 40, Distance indicator 207256

 

Va rog sa ma ajutati cu o parere. Masina merge bine, sau cel putin asa simt eu.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut,

 

Am schimbat si eu recent bujiile. Aveam eroare la una singura. Dupa ce le-am schimbat pe toate 4 a aparut eroare la releu/unitate de comanda bujii - 494A Glow duration control unit Diagnosis error

Am cumparat releu nou BERU de la epiesa.ro. Am fost azi si l-am pus pe masina si surpriza, aceeasi eroare. S-a verificat cablul si mufa ce intra in releu si cica e ok, siguranta releului cica e ok, daca era arsa nu venea deloc curent pe cablu (asta mi-au zis de la service).

 

Ei zic ca ar fi releul si sa-l duc inapoi. A mai luat cineva piese de pe epiesa? Sunt ok? E posibil sa fie releul nou problema?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Se poate sa nu fie releul care trebuie, avem un coleg pe forum care a schimbat 2 sau 3 relee pentru ca i aduceau un releu pentru alt tip de motor insa care se potrivea fara nici-o problema..la un moment dat s-a gandit la aceasta varianta si a verificat codul de pe el si a vazut ca nu era pentru motorul lui, incearca aceasta varianta...

 

Problema a fost la un N47 Euro 4.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Se poate sa nu fie releul care trebuie, avem un coleg pe forum care a schimbat 2 sau 3 relee pentru ca i aduceau un releu pentru alt tip de motor insa care se potrivea fara nici-o problema..la un moment dat s-a gandit la aceasta varianta si a verificat codul de pe el si a vazut ca nu era pentru motorul lui, incearca aceasta varianta...

 

Problema a fost la un N47 Euro 4.

 

Inainte sa dau comanda le-am dat seria sa verifice ca e ok pentru masina mea. Pe site la ei apar exact codurile de pe realoem. Acum daca una au spus si alta mi-au adus inseama ca-s cretini :)

Link to comment
Share on other sites

Ce motor ai? Am eu un releu original de pe N47 177CP de vanzare. Mi l-au schimbat cei din reprezentanta fara sa ma intrebe (deh, ca mai sunt 600 Lei in ziua de azi :) ), insa era functional.

 

N47 143CP - seria vj90900

 

Ideea e ca nu sunt convins ca nu e bun releul pe care l-am cumparat. Daca il iau pe al tau si tot imi apare eroarea?

Link to comment
Share on other sites

Pai omul isi face un semn pe el, daca il pui si iti apare eroarea, platesti tu transportul dus-intors de fiecare data...

 

Problema e de la altceva daca zici ca ai pus alte relee si alte bujii...

 

Am gasit pe olx la cineva in Iasi dar nu vrea sa mi-l dea sa-l incerc...

 

Cand eram la service printre alte verificari au scos "mufa" de la o bujie si au pus o bujie de o aveau ei pe acolo.

Am tot pus contactul de mai multe ori si nu s-a aprins ... acum nu stiu la cati V functiona bujia respectiva, inainte a pus-o direct la o baterie si s-a aprins ...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am facut o noua verificare si imi da 'No voltage, term. 30 at glow control unit'. Din ce am inteles term. 30 ar avea ceva legatura cu bateria / power supply. Ma gandesc ca ar putea fi sigurantele de putere de pe baterie si/sau siguranta pentru releu din torpedou ( aveti idee care e?)

Totusi poate fi siguranta dusa daca pe cablu ajunge curent?

 

Multumesc

post-59642-0-30764100-1549265625_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut din nou :)

 

Am gasit un electrician bun si mi-a verificat sigurantele de la terminalul 30, speram sa fie de acolo problema insa toate sigurantele sunt ok. Pentru cine e interesat, sigurantele astea nu sunt in torpedou, sunt in partea stanga sus cum deschizi capota, dai jos filtrul de polen si o protectie de pastic de culoare neagra si gasesti o cutie alba plina cu cabluri si sigurante.

 

Intrebare: e posibil sa fie defect calculatorul de motor? Electricianul mi-a spus ca e posibil sa fie dusa partea ce tine de comanda releului de bujii (releul a spus ca e putin probabil sa fie defect atata timp cand pe diagnoza apare exact aceeasi eroare la 2 releie diferite)

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou :)

 

Am gasit un electrician bun si mi-a verificat sigurantele de la terminalul 30, speram sa fie de acolo problema insa toate sigurantele sunt ok. Pentru cine e interesat, sigurantele astea nu sunt in torpedou, sunt in partea stanga sus cum deschizi capota, dai jos filtrul de polen si o protectie de pastic de culoare neagra si gasesti o cutie alba plina cu cabluri si sigurante.

 

Intrebare: e posibil sa fie defect calculatorul de motor? Electricianul mi-a spus ca e posibil sa fie dusa partea ce tine de comanda releului de bujii (releul a spus ca e putin probabil sa fie defect atata timp cand pe diagnoza apare exact aceeasi eroare la 2 releie diferite)

 

Numai bine!

 

Ai verificat siguranta de la releu din torpedou ?

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Ai verificat siguranta de la releu din torpedou ?

 

Le-am verificat aseara, din ce am inteles eu din schema din torpedou ar fi 5 sigurante, 4, 33, 35, 58, 69. Din astea doar 33 si 58 erau prezente si bune, 4, 35 si 69 nu erau deloc, nu stiu daca e normal sau nu.

 

Chiar nu stiu ce sa mai verific :(

post-59642-0-89831100-1550133505_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.