BMWClub: Problema Electrica BMW e60! - BMWClub

Jump to content


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Problema Electrica BMW e60! Alternator sau Baterie? Rate Topic: -----

#1 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 17 March 2013 - 14:58

Va salut!
De 2 luni sunt posesorul unui BMW e60 530d 2006. Am o problema cu alternatorul sau bateria cred. Va rog daca puteti sa ma ajutati.
Mai exact in ultimul timp mi se aprind toti martorii pe bord daca o calc cam peste 2500 de ture (nu tot timpul, dar de cele mai multe ori da), dupa ce o repornesc nu mai am nici o eroare, merge normal.
In meniul ascuns imi incarca 14,8 - 15,2 V (la mers normal), daca stau la relanti uneori imi scade la 12,3 - 12,8 V, iar daca ating putin acceleratia imi urca din nou incarcarea.
Bateria are 4 ani (am gasit certificatul de garantie in bord). Azi am mers la masina si am intrat in meniu sa vad bateria cati V are... avea 12,1 si a scazut in 2 sec. la 11,9 (am pornit-o instant de frica sa nu mai scada si sa nu mai porneasca si a pornit unpic mai greu).
Banuiesc ca trebuie sa schimb bateria, dar mi-e frica sa nu am vreo problema si la alternator sau este posibil sa nu incarce la relanti pentru ca este veche bateria?
0

#2 User is offline   Motan94 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 314
  • Joined: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Barcelona
  • Interests:Money

Posted 17 March 2013 - 17:29

Schimba batería
0

#3 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 946
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 17 March 2013 - 17:44

.. sau alternatorul sau releul de incarcare.
Ce tensiune iti arata in bord in momentul in care iti apar toti martorii aia?
1

#4 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 17 March 2013 - 18:13

View Postcostty, on 17 March 2013 - 17:44, said:

.. sau alternatorul sau releul de incarcare.
Ce tensiune iti arata in bord in momentul in care iti apar toti martorii aia?

15 si ceva cred, ca nu apuc sa vad pentru ca pe ecranul pe care imi arata tensiunea apare si una din erori.
In ultimele 2 zile imi face mai urat, adica la relanti imi scade brusc la 12, pe urma urca iara la 15 V, si imi oscileaza putin si relanti-ul cand scade si urca.
0

#5 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 17 March 2013 - 18:24

Maine merg la un service Bosch sa verifice bateria si eventual alternatorul.
Trebuie dat jos alternatorul sau se poate verifica si pe masina? :unsure:
0

#6 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5381
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 17 March 2013 - 18:27

Cum s-a mai spus, ai o problema cu alternatorul. Ori releul din el, ori carbunii, ori altceva. NU ARE VOIE sa scada la 12V in functionare.
Cu bateria ai probleme daca de exemplu iti reseteaza ceasul cand pornesti dimineata, sau nici nu mai porneste.

Testele de incarcare se fac pe masina, apoi se demonteaza alternatorul pentru verificarea/inlocuirea altor componente din el.
1

#7 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 17 March 2013 - 18:33

View PostC_o_s_m_i_n, on 17 March 2013 - 18:27, said:

Cum s-a mai spus, ai o problema cu alternatorul. Ori releul din el, ori carbunii, ori altceva. NU ARE VOIE sa scada la 12V in functionare.
Cu bateria ai probleme daca de exemplu iti reseteaza ceasul cand pornesti dimineata, sau nici nu mai porneste.

Testele de incarcare se fac pe masina, apoi se demonteaza alternatorul pentru verificarea/inlocuirea altor componente din el.

Asta banuiesc si eu... o sa vad maine.
Ceasul nu s-a resetat niciodata si masina a pornit tot timpul.
Multumesc pentru sfaturi.
Ciudat este faptul ca totul a inceput acum o saptamana si ceva dupa ce am fost la un service si mi-a schimbat lichidul de frana. :unsure:
0

#8 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5381
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 17 March 2013 - 18:59

E coincidenta. Daca nu cumva ai lasat masina acolo si au apucat sa-ti schimbe alternatorul. :D
Bateria ta n-are nimic.
0

#9 User is offline   Alex Nastase 

  • DOCTOR
  • Group: Members
  • Posts: 1975
  • Joined: 16-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:ţâţe, buci si cluburi

Posted 17 March 2013 - 19:03

Hahaha. Daca vede fbdcnt o sa spuna ca n-are cum sa se intample asta, ca e "taranism/dobitocism/imbecilism" sa stai langa masina in service.

This post has been edited by Alex Nastase: 17 March 2013 - 19:05

0

#10 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 17 March 2013 - 19:21

View PostC_o_s_m_i_n, on 17 March 2013 - 18:59, said:

E coincidenta. Daca nu cumva ai lasat masina acolo si au apucat sa-ti schimbe alternatorul. :D
Bateria ta n-are nimic.

Am stat in camera de asteptare, de acolo se vede printr-un geam mare dar eu nu-mi vedeam masina de o ambulanta care era in dreptul ei... :fear:
0

#11 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 946
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 17 March 2013 - 20:16

Vezi releul de incarcare. Simptomele astea le-am avut si eu la E60.

This post has been edited by costty: 17 March 2013 - 20:17

1

#12 User is offline   99buz 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 643
  • Joined: 29-October 12
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Posted 17 March 2013 - 21:23

Oscilatiile sunt mari, nu are cum sa ajunga la 12v masina si sa fie pornita,si 15 e prea mult .O parere ...releul.
0

#13 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 946
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 17 March 2013 - 21:25

La mine cobora pana la 9V dar urca si pana la 18V. :)
0

#14 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 17 March 2013 - 21:36

View Postcostty, on 17 March 2013 - 20:16, said:

Vezi releul de incarcare. Simptomele astea le-am avut si eu la E60.

La e pret este un releu original?
Multumesc.
0

#15 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 946
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 17 March 2013 - 22:03

450 lei
0

#16 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5381
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 17 March 2013 - 22:24

View Postcostty, on 17 March 2013 - 21:25, said:

La mine cobora pana la 9V dar urca si pana la 18V. :)

Nu zau. :D
Esti constient ce spui?
0

#17 User is offline   costty 

  • Tătic
  • Group: Members
  • Posts: 946
  • Joined: 17-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Roman (NT) / Passo del Tonale (Italy)

Posted 17 March 2013 - 22:33

Nu crezi sau cum? :)
Am deschis si topic la momentul respectiv.
In momentul in care crestea tensiunea la 18v, apareau tot felul de erori: ABS, cutia de viteze....
In 18V statea doar cateva secunde.

http://www.bmwclub.r...ri/page__st__60

Am spus si pe ultima pagina de chestia cu incarcarea.
Crezi ca avea rost sa vorbesc prostii?
0

#18 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5381
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 17 March 2013 - 23:16

Imi amintesc de problema ta. Dar variatia nu era una normala si era urmare a defectiunii releului.
Acum am priceput ce voiai sa spui. Da, se poate, dar e rau. :)
Nu stiu cine merge cu masina pana ajunge la 9V. Ma indoiesc ca mai functioneaza vreun modul la tensiunea aia.
0

#19 User is offline   Unknovvn 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 339
  • Joined: 28-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Posted 18 March 2013 - 20:08

Azi am fost de mi-a verificat bateria, este buna. Si m-au programat joi sa demonteze alternatorul.
Cand m-am intors mi-au aparut erorile din nou si a ramas DSC-ul, frana de mana si ceva la roti aprinse, pana am repornit-o. Astept joi sa schimb releul... sper sa fie ala. :huh:
0

#20 User is offline   catacfc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 371
  • Joined: 27-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 March 2013 - 20:37

99% este releul,sa discutat pe mai multe topice
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro