Jump to content

E61 530 Lci


luckgil

Recommended Posts

Hai sa prezint si eu ce a iesit dupa 4 luni de cautari pe Autovit, mobile si site-uri de licitatii.

Cea mai apropiata de ce am vrut eu a iesit acest E61 530d.

 

O sa atasez aici lista de specificatii:

 

Model Name: 530D

Type code: PX71

E-Code: E61 (MUE)

Body: touring

Steering: left

Doors: 5

Engine: M57/T2 - 3.00 l (173kW)

Drive: Rear-wheel drive

Gear: automatically

Exterior color: Titanium Silver Metallic ( 354 )

Interior: Leather Dakota / cu Dark Blue (LCCU)

Production date: 13.10.2008

S217A Active Steering

S255A Sports leather steering wheel airbag

S2TBA Sport Automatic Transmission

S356A Climate comfort laminated glazing

S402A Panoramic roof electric

S417A Roller sunblind rear door

S430A Innen-/Aussensp. with auto dip Interior / outside mirror with auto dip

S431A Automatically dimming interior mirror Interior mirror with automatic-dip

S441A Smoking package

S442A Cup holders

S459A Electric seat adjustment with memory

S481A Sport Seat

S494A Seat heating driver / passenger

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S522A Xenon light

S524A Adaptive Headlights

S534A Climate Automatic air conditioning

S544A Cruise control with brake func.

S563A Light package

S5ACA High-beam assistant

S609A Navigation system Professional

S612A BMW Assist

S616A BMW Online

S633A Preparation, mobile phone business

S677A HiFi System Professional DSP

S6FLA USB audio interface

S6UHA Traffic Information

S6VBA CCC allocation

S845A Acoustic seat

S928A Tire control

 

Ce delicii are msina: motorul de 235CP cutie automata sport cu joystick diferit de ala normal cu buton sport si cu padele pe volan, sistem audio prologic 7(se aude foarte frumos), panorama si perdelute la usile din spate, Navigatie mare CCC dar cu iDrive de CIC si active steering(foarte confortabil), oglinzi exterioare si de la interior cu antiorbire plus ca sunt rabatabile electric(cele de la exterior).

 

Masina a intrat de azi dimineata la mecanic la desfacut si pus la loc pentru o revizie totala.

 

Inca ceva masina are 175k verificati la BMW si jante frumoase de 18 cu 245/40R18 cauciucuri aproape noi au 1 an vechime pe masina(S2C0A BMW LA wheel, star-spoke 124 with runflat).

 

Cum inca nu am avut imp sa fac poze o sa le pun pe cele 2 de pe vindecoder:

post-56967-0-73148700-1387208770_thumb.png

post-56967-0-74469200-1387208777_thumb.png

Edited by luckgil
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Masina de cum a sosit a plecat la mecanic pentru revizie totala. Uleiurile au fost schimbate de fostl proprietar de circa 1-2k km cu tot cu filtru de ulei si filtru de aer. Am schimbat pe fata placutele de frana (ATE), bucse bara antiruliu (original), filtre polen (man) si defacut galeria de admisie ca avea ulei pe langa si schimbat toate cele 13 garnituri ale ei, curatat EGR si remontat. Aranjat in bara fata adisiile de aer catre discuri ca erau putin miscate de la loc si plecam in teste de drum.

Caut acum si caucuicuri de iarna ca am primit jante pe 16 cu cauciucuri pe ele deja cu carne multa pe ele dar vechi - deci lipsa aderenta si trebuiesc unele noi - cred ca Nokian.

Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos, asteptam poze reale cu ea ;)

 

Cutia aia e foarte smechera, mi-ar fi placut si mie pe masina. La fel sunetul L7 :D

 

Vezi ca nu sunt sigur ca iti intra jante pe 16" la 530d, din cauza discurilor si etrierilor mari.

Deja are pe ea jante de 16 si 225/55R16 doar ca trebuiesc schimbate cauciucurile - au carne dar sunt vechi.

Link to comment
Share on other sites

Perdea ulei si pe la garnituri ca erau toate cam plastic nu mai erau cauciuc cum trebuia si lipsea de acolo si un distantier care tinea fixa galeria. Noile garnituri ies cu 3-4 mm in afara fara de vechile garnituri.

 

E pe firma in Bulgaria cu toate taxele platite, doar ce a fost inmatriculata de 1 luna de vechiul propietar. O avusese la vanzare odata pe Autovit si apoi a renuntat sa o mai vanda si cum taxa era peste 3500 Euro a ales sa o puna pe Bulgaria.

 

Eu am cumparat-o de la el ca salvasem anuntul si l-am sunat dupa vreo 2 luni jumate sa il intreb de masina si a zis ca nu mai vroia sa o vanda dar daca ne intelegem o da ca vrea lata jucarie, ceva de 7 locuri.

 

Ce sunt alea Tips de la toba ca nu ma pricep la BMW sau terminologie.

Link to comment
Share on other sites

Perdea ulei si pe la garnituri ca erau toate cam plastic nu mai erau cauciuc cum trebuia si lipsea de acolo si un distantier care tinea fixa galeria. Noile garnituri ies cu 3-4 mm in afara fara de vechile garnituri.

 

E pe firma in Bulgaria cu toate taxele platite, doar ce a fost inmatriculata de 1 luna de vechiul propietar. O avusese la vanzare odata pe Autovit si apoi a renuntat sa o mai vanda si cum taxa era peste 3500 Euro a ales sa o puna pe Bulgaria.

 

Eu am cumparat-o de la el ca salvasem anuntul si l-am sunat dupa vreo 2 luni jumate sa il intreb de masina si a zis ca nu mai vroia sa o vanda dar daca ne intelegem o da ca vrea lata jucarie, ceva de 7 locuri.

 

Ce sunt alea Tips de la toba ca nu ma pricep la BMW sau terminologie.

Foarte dragutza masina (desi e break :frantics: :frantics: ); eu vad ca e HIFI sound nu Logic 7, dar poate ma insel;

de curiozitate de ce ti-ai luat o masina de 258 cai break? ai o familie asa numeroasa?

Sa te poarte in siguranta si sa ai grija de ea

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Foarte dragutza masina (desi e break :frantics: :frantics: ); eu vad ca e HIFI sound nu Logic 7, dar poate ma insel;

de curiozitate de ce ti-ai luat o masina de 258 cai break? ai o familie asa numeroasa?

Sa te poarte in siguranta si sa ai grija de ea

 

Mie imi plac masinile break. Au ceva avantaje fata de cele berline. In afara de spatiul interior(e inspate e mai mare si mai inalt), spatiul de portbagaj care e mult mai mare si se incarca foarte usor cu orice chestie mai mare, la drum o masina break e mai stabila(greutate putin mai mare, suprafata de apasare- plafonul- care tine masina mai bine), are perne de aer care o tine mereu dreapta si echilibrata. La sunet asa scrie cand intri la setari de sunet unde are Theatre plus ca are un difuzor in bord si unul am vazut sub scaunul din dreapta.

Masina cred ca are 235 CP. Am vrut eu sa iau motorul de 2.0 166-177 cp dar am citit despre problemele cu lantul de distributie la ele si am cam renuntat. Am vazut 2 520d din 2010 cu 166 cp-una manuala si una automata- si sincer nu prea mi-a placut cum trage(parca nu aveau viata in ele cum trebuie si masinile erau in toate mintile).

La familie ca e break sau berlina tot 5 locuri are asa ca...

Oricum de cand am luat-o merg mai linitit decat cu masina neveste-mii sau cu fosta mea masina de sosea sau chiar mai linistit si decat merg cu masinile de teren.

 

Azi fac poze la interior la pielea albastra si la boxe pe unde am vazut ca sunt. Oricum sunetul e special.

Edited by luckgil
Link to comment
Share on other sites

In lista de optiuni a masinii sunt si oglinzile exterioare cu auto-dim. Treaba este ca cel de la care am cumparat-o mi-a spus ca i-au furat oglinzile si a cumparat ceva oglinzi dar sunt acolo degeaba. Adica nu incalzesc si nici nu fac functia de innegrire. Stie careva cum se desfac ele din cascara de acolo fara sa rup ceva si cum trebuie sa arate oglinzile simple si cum cele cu functia asta de auto-dim?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Acum ce veni frigul observasi o chestie care trebuie sa se intample si nu se intampla. La turometru cand motorul e rece se misca acel limitator de turatii pe exteriorul lui. La mine nu se misca deloc. Ceva e in neregula cred...

 

 

Pe de alta parte azi dupa o plimbare de circa 30 min si cu 6 grade exterior am verificat temperatura la lichid racire direct cu termometru in borcan si nu era decat 74 grade. Termostat EGR a fost schimbat. Inseamna ca e dus si celalalt termostat?

Link to comment
Share on other sites

La E60 facelift gradatiile alea de la turometru nu se misca. Termostatele sunt un fel de consumabile la masina asta, multi le-am schimbat, iti recomand sa il schimbi pe cel principal cat mai repede.

 

Oglinzile cu functia auto-dimm au o rama de plastic pe margine:

 

http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/189492_x600.jpg

Link to comment
Share on other sites

La E60 facelift gradatiile alea de la turometru nu se misca. Termostatele sunt un fel de consumabile la masina asta, multi le-am schimbat, iti recomand sa il schimbi pe cel principal cat mai repede.

 

Oglinzile cu functia auto-dimm au o rama de plastic pe margine:

 

http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/189492_x600.jpg

 

Multumesc mult de info. Imi mai poti spune te rog cum sa dau jos oglinda sa vad daca mufele sunt puse unde trebuie ca nici macar nu incalzeste oglinda.

 

Cu respect,

Lucian

Link to comment
Share on other sites

Oglinzile sunt prinse doar cu niste cleme de motoras, ar trebui sa iasa usor prin tragere. Uite un exemplu pe un E39, este similar la E60:

 

http://www.youtube.com/watch?v=u9iwRnAIsb4

 

Opps de aia se fura asa usor.

 

Gata m-am lamurit maine incerc.

 

Acum mai am alta nelamurire. Eu am navigatie CCC Profesionala cu buton de iDRIVE de CIC. Treaba este ca cam la cam 30% din porniri ala masinii butonul se blocheaza si nu ia nici o comanda. Mai merg in continuare cele de pe volan volum sau schimbat canalele de radio de exemplu dar cam atat. Prin o oprire de masina scos cheie si repornit isi revine. Dar totusi este frustrant. Ma poate ajuta careva cu un sfat?

E o problema des intalnita, e din cauza ca al meu e hibrid, se poate face ceva update de soft?

 

Multumesc,

Lucian

Link to comment
Share on other sites

Sa te poarte sĂŁnĂŁtos

Din pĂŁcate faza cu rotirea in gol la i-drive e nasoala așa am patit si eu la e60 pana a cĂŁzut ccc-ul de tot

E o boala la ccc si dacĂŁ ai si modul mulf( bluetooth ) poate sa vina si de la ĂŁla , se ĂŽncĂŁlzesc si se strica

Sper sa nu ai parte dar cam da semne

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

Sa te poarte sĂŁnĂŁtos

Din pĂŁcate faza cu rotirea in gol la i-drive e nasoala așa am patit si eu la e60 pana a cĂŁzut ccc-ul de tot

E o boala la ccc si dacĂŁ ai si modul mulf( bluetooth ) poate sa vina si de la ĂŁla , se ĂŽncĂŁlzesc si se strica

Sper sa nu ai parte dar cam da semne

 

Bluetooth am si merge foarte bine chiar si atunci cand se blocheaza butonul el merge si pot raspunde la tel de pe volan. Treaba e ca se blocheaza numai la pornire cateodata nu in timpul functionarii. Si un restart rezolva treaba. Deci daca e treaba de inceput e posibil sa fie numai o treaba de initializare a sistemului si probabil ca trebuie vreun update sa rezolve problema asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am deslusit si enigma consumului. Cand am luat masina consuma 9.5l/100km. Dupa schimbat garniturile la admisie si pus si cele 2 suruburi lipsa s-a dus la 8.5. Apoi dupa schimbat termostat EGR a coborat la 7.5 si acum dupa schimbat si termostat mare a coborat la 6.6. Deci m-am linistit macar cu chestia asta.

 

PS la motorul asta nu mai are termostatul mare in lateralul motorului sub galeria de admisie ca cele fara LCi ci in fata mai jos de termostatul de EGR.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.