Jump to content

lipsa putere,am schimbat tot felul de piese


liviu_cristi

Recommended Posts

salut.am un 320d 98 136cp. problema e lipsa de putere. am inceput cu ulei filtre etc,,,apoi am umblat prin serviceuri,,,nici unul nu ii da de cap doar pareri sa schimb anumite piese.....si acum urmeaza descrierea

primul test primul service...da eroare la injectorul cu senzor dar nu e problema...alta eroare nu da... dar ELECTROVALVA DE LA EGR nu face Vaccum ...intra vaccum dar nu iese pt egr...cealalta electrovalva merge bine de la turbo..concluzia....sa schimb electrovalva...am zis prima data sa incerc la dezmembrari...am luat una ...la fel ..am luat0 si pe a doua...la fel ...si a 3 a si a 4 a deci nu cred k toate au fost defecte..ci si a mea trebuie sa fie buna si sa nu fie problema de la ea...al doilea service...test...DEBITMETRUL...ok la fel la dezmembrari .... test cu 1 ,2 ,3 nimic ...totul la fel...ba chiar baiatul de la dezmembrari a vandut intre timp unul pt k altuia chiar ii mergea...deci si debitmetru era bun...al treilea service...tester peste tester.... o tona de erori la baiat...tot debitmetru si multe alte gen releu de la bujii injectorul cu senzor etc...cik alea erau proaste debitmetrele ..hai iau de la unul 320d care mergea bine ...il imprumut nimic...am mai inteles ca ar trebuie readaptat si debitmetrul la parametri masinii dar in fine trebuia sa se vada diferenta ..dar totul identic...am fost apoi la un ELECTRICIAN... a masurat omul pe acolo pe la ecu ...rezistentele de la electrovale care sunt pe langa ecu....ca pe unul asa la rezolvat ..si masoara tensiunea de la mufa electrovavei si este 8V si cik nu ar fi in regula... practic eletrovalva nu face vaccum spre egr...sub electrovalva este o mufa identica a scoso si a bagato la electrovalva si face un vaccum de nota 10 dar nu e ok pt k nu este comandata de ecu ...ar fi pe DIRECT si nu e ok ...electricianul crede k ar si o problema din ecu sa nu comande bine tensiunile catre electrovalva aceste tensiuni fiind reglabile de ECU pt a deschide egr mai tare mai incet mai repede mai rar mai cum ii trebuie...practic impulsuri...firul de la mufa la ecu nu e intrerupt ...si mie mie greu sa cred ca \ECU poate sa aiba o asa problema ori cedeaza partea aia ori merge nu poate sa mearga practic pe jumatate .....

P.S. TOATE PIESELE AU FOST VERIFICATE TURBO INTERCOOLER EGR CURATAT DEBITMETRU CURATAT FURTUNASE VACCUM SENZOR PRESIUNE ADMISIE ETC...

RAMAS DATOR CU MULTE BERI DACA CINEVA MA AJUTA CU O IDEE PE CARE SA NU O FI PUS IN PRACTICA

Link to comment
Share on other sites

salut.am un 320d 98 136cp. problema e lipsa de putere. am inceput cu ulei filtre etc,,,apoi am umblat prin serviceuri,,,nici unul nu ii da de cap doar pareri sa schimb anumite piese.....si acum urmeaza descrierea

primul test primul service...da eroare la injectorul cu senzor dar nu e problema...alta eroare nu da... dar ELECTROVALVA DE LA EGR nu face Vaccum ...intra vaccum dar nu iese pt egr...cealalta electrovalva merge bine de la turbo..concluzia....sa schimb electrovalva...am zis prima data sa incerc la dezmembrari...am luat una ...la fel ..am luat0 si pe a doua...la fel ...si a 3 a si a 4 a deci nu cred k toate au fost defecte..ci si a mea trebuie sa fie buna si sa nu fie problema de la ea...al doilea service...test...DEBITMETRUL...ok la fel la dezmembrari .... test cu 1 ,2 ,3 nimic ...totul la fel...ba chiar baiatul de la dezmembrari a vandut intre timp unul pt k altuia chiar ii mergea...deci si debitmetru era bun...al treilea service...tester peste tester.... o tona de erori la baiat...tot debitmetru si multe alte gen releu de la bujii injectorul cu senzor etc...cik alea erau proaste debitmetrele ..hai iau de la unul 320d care mergea bine ...il imprumut nimic...am mai inteles ca ar trebuie readaptat si debitmetrul la parametri masinii dar in fine trebuia sa se vada diferenta ..dar totul identic...am fost apoi la un ELECTRICIAN... a masurat omul pe acolo pe la ecu ...rezistentele de la electrovale care sunt pe langa ecu....ca pe unul asa la rezolvat ..si masoara tensiunea de la mufa electrovavei si este 8V si cik nu ar fi in regula... practic eletrovalva nu face vaccum spre egr...sub electrovalva este o mufa identica a scoso si a bagato la electrovalva si face un vaccum de nota 10 dar nu e ok pt k nu este comandata de ecu ...ar fi pe DIRECT si nu e ok ...electricianul crede k ar si o problema din ecu sa nu comande bine tensiunile catre electrovalva aceste tensiuni fiind reglabile de ECU pt a deschide egr mai tare mai incet mai repede mai rar mai cum ii trebuie...practic impulsuri...firul de la mufa la ecu nu e intrerupt ...si mie mie greu sa cred ca \ECU poate sa aiba o asa problema ori cedeaza partea aia ori merge nu poate sa mearga practic pe jumatate .....

P.S. TOATE PIESELE AU FOST VERIFICATE TURBO INTERCOOLER EGR CURATAT DEBITMETRU CURATAT FURTUNASE VACCUM SENZOR PRESIUNE ADMISIE ETC...

RAMAS DATOR CU MULTE BERI DACA CINEVA MA AJUTA CU O IDEE PE CARE SA NU O FI PUS IN PRACTICA

SAlut!Sa o luam in ordine:1- anuleaza provizoriu EGR,este foarte simplu scoti furtunul din EGR si il blochezi cu un surub.Dupa aceasta operatiune scoatem din calcul EGR-ul si practic faptul ca nu transmite vacuum electrovalva nu ar trebui sa mai afecteze mersul motorului.2 : Fa-ti rost de un debitmetru bun de pe o masina care merge bine,OBLIGATORIU se da reset la ECU pentru a recunoaste noul debitmetru instalat(fara reset masina se comporta la fel sau mai rau decat cu debitmetrul care il ai acum pe masina).3:Schimba (provizoriu)injectorul cu fir.4:Mergi la un specialist sa verifici pompa de injectie.5:Verifica sa nu ai conducte de combustibil strangulate pe sub masina.6:Verifica pompa din rezervor sa vezi daca are debit.Succes!

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

ms pt informatii...azi am mai facut niste probe...logic masina trebuie sa traga mai bine fara egr...pentru k nu mai bara gazele arse...ideea e k la mine oricum nu face vaccum electrovalva din cauza informatiilor care ajung in ecu ...pt ca el o actioneaza si nu o deschide...ma gandesc k ar fi din cauza debitmetrului iarasi pt ca el trimite acele informatii despre aer la ecu...si daca el nu citeste deajuns aer atunci nu mai deschide valva...ce imi arata pe tester era la debitmetru o valoare de 400 ( mg\l ) sau ce unitate de masura o fi...si baietii ziceau k valoarea trebuie sa varieze intre 200 si 800 la turatii....dar ea cam ramane constata la 400....insa recunosc k am probat alte debitmetree insa nu am resetat ECU ...nici nu stiu cum...trebuie facut din tester ?
Link to comment
Share on other sites

debitmetrul poti sa il verifici daca ii scoti mufa si dai o tura cu masina. daca e stricat nu se schimba nimic in mersul masini. Din cate stiu daca e stricat ecu pune de la el o valoare medie. Daca masina nu isi schimba mersul cu debitmetrul scos si zici ca ai verificat debitmetrul atunci verfica firele
Link to comment
Share on other sites

debitmetrul poti sa il verifici daca ii scoti mufa si dai o tura cu masina. daca e stricat nu se schimba nimic in mersul masini. Din cate stiu daca e stricat ecu pune de la el o valoare medie. Daca masina nu isi schimba mersul cu debitmetrul scos si zici ca ai verificat debitmetrul atunci verfica firele

daca scot mufa de la debitmetru merge mai prost adik trage rotund sta relantiul bine dar trage mult mai greu...cu el mai simt putina putere ...iar de la 2500 la 3000 are chiar mai multa putere dar deodata de la 3000 parca ar da in nas usor si creste constant incet turatia pana la maxim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.